Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

street triple r vs street triple

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 06 Σεπ 2010, 21:36

και εγω θεωρω οτι ειναι υπερκοστολογημενο το triple

απλα οπως εχω ξαναπει, αν καποιος θελει να το αγορασει,το ενα χιλιαρικο που εχει διαφορα το R απο το απλο
ειναι λογικο ποσον με τα εξτρα που εχει!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 07 Σεπ 2010, 15:08

Το λογικό και το ακριβό έχουν και απόλυτη έννοια και σχετική. Εσείς με ποιά έννοια συζητάτε? Γιατι όπως πάμε ΟΛΕΣ οι μηχανές σε λίγο θα είναι ακριβές για τον μέσο Ελληνα...
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό bekris » 07 Σεπ 2010, 17:18

γυμνό μηχανάκι κοντά στα 10.000 είναι πολλά όπως και να το κάνουμε.
Αλλά εδώ βλέπεις gs (μπε εμ βε...) να τα κυκλοφορούν σε αποστάσεις που άνετα κάνεις με το παπί...αρα περι ορέξεως...

Πάμε παρακάτω
Το θέμα είναι εάν τα χτρα 1.000€ που κάνει το R εάν αξίζουν.

Εάν πάρεις το απλό και πάς να βάλεις τα χτρα του R σίγουρα θα πληρώσεις παραπάνω από 1.000€.
(Μην αρχίσετε με e-bay και μλκίες για καινούρια μιλάμε.)
Αρα ναι αξίζουν τα 1.000€ παραπάνω

Θέλεις όμως να έχεις γυμνό 600άρι με 10.000€

Οπότε ξαναπέφτουμε στην ερώτηση για τι χρήση το θέλεις το μηχανάκι ... περι ορέξεως...

και πάει λέγοντας....

Μην πάρει κανείς άλλος το R. αρκετοί μαζευτήκαμε :blink: :blink: :blink: :blink: ....
Άβαταρ μέλους
bekris
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 278
Εγγραφή: 15 Ιουν 2009, 11:04
Μοτοσυκλέτα: ST-R
Όνομα: Χρύσανθος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό tharis » 07 Σεπ 2010, 17:38

Τι θα πει ειναι πολλα 10.000 για γυμνο μηχανακι ?? :blink:
Τι ειναι .. παπι ???
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tharis
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2216
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 01:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Μοτοσυκλέτα: Honda Innova


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 07 Σεπ 2010, 17:38

bekris έγραψε:γυμνό μηχανάκι κοντά στα 10.000 είναι πολλά όπως και να το κάνουμε.


Δεν απαντάς στην ερώτησή μου, απλώς επαναλαμβάνεις τα παραπάνω. Και για να βοηθήσω. Η απολυτη έννοια δεν βοηθάει στη συζήτηση γιατί τα πολλά για μένα μπορεί να είναι λίγα για σένα. Ποιο είναι το κριτήριο? Ο βασικός μισθός ας πούμε?

Αρα η συζήτηση πρέπει να είναι σχετική και εκεί έχει σημασία τι προσφέρει και σε τί τιμές ο ανταγωνισμός.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό bekris » 07 Σεπ 2010, 17:59

Sprinter έγραψε:
bekris έγραψε:γυμνό μηχανάκι κοντά στα 10.000 είναι πολλά όπως και να το κάνουμε.


Δεν απαντάς στην ερώτησή μου, απλώς επαναλαμβάνεις τα παραπάνω. Και για να βοηθήσω. Η απολυτη έννοια δεν βοηθάει στη συζήτηση γιατί τα πολλά για μένα μπορεί να είναι λίγα για σένα. Ποιο είναι το κριτήριο? Ο βασικός μισθός ας πούμε?

Αρα η συζήτηση πρέπει να είναι σχετική και εκεί έχει σημασία τι προσφέρει και σε τί τιμές ο ανταγωνισμός.


Να το πω αλλιώς τοτεΝΕΣ
Αγοράζεις μηχανάκι με βάση τις ανάγκες σου ? ΟΧΙ !!!
Με βάση το πορτοφόλι σου??? (σχετικό και αυτό αλλά σίγουρα επηρεάζει) περισσότερο όμως αποφασίζεις με το "μάτι" αντε αν έχεις κάνει κανα test ride την αίσθηση.
Επομένως αμα σου γυαλίσει το triple και σε παίρνει οικονομικά "έκλεισε"

Ο ανταγωνισμός μπορεί να σου προσφέρει και παπί για τις αποστάσεις που κάνεις ελα όμως που για τις ίδιες αποστάσεις άλλος αγοράζει παπί και άλλος gs1200. Για κάποιον "μούρη" είναι το bmw και θα τα σκάσει εκεί και για άλλον είναι... το αυτοκίνητο και θα προτιμήσει το παπί για τις μετακινήσεις του.

Με άλλα λόγια δεν έχει να κάνει τόσο με το μισθό αλλά με την γκ@βλα του καθενός (εντελώς υποκειμενικό) ... αρα μόνο σε απόλητα νούμερα θα μπορούσες να πεις εαν αξιζει το απλό από το R...

Ετσι το βλέπω εγώ :blink: :blink:
Άβαταρ μέλους
bekris
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 278
Εγγραφή: 15 Ιουν 2009, 11:04
Μοτοσυκλέτα: ST-R
Όνομα: Χρύσανθος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό jimdom » 07 Σεπ 2010, 18:02

@@@sprinter ειναι ακριβο σε σχεση με τον ανταγωνισμο ανεξαρτητου τσεπης

Εχει δικιο η bonnie 600 γυμνο ειναι..τα 10000 ειναι εξωγηινο ποσο!

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me
Άβαταρ μέλους
jimdom
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: daytona 675


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό tharis » 07 Σεπ 2010, 18:33

bekris έγραψε:Να το πω αλλιώς τοτεΝΕΣ
Αγοράζεις μηχανάκι με βάση τις ανάγκες σου ? ΟΧΙ !!!
Με βάση το πορτοφόλι σου??? (σχετικό και αυτό αλλά σίγουρα επηρεάζει) περισσότερο όμως αποφασίζεις με το "μάτι" αντε αν έχεις κάνει κανα test ride την αίσθηση.
Επομένως αμα σου γυαλίσει το triple και σε παίρνει οικονομικά "έκλεισε"

Ο ανταγωνισμός μπορεί να σου προσφέρει και παπί για τις αποστάσεις που κάνεις ελα όμως που για τις ίδιες αποστάσεις άλλος αγοράζει παπί και άλλος gs1200. Για κάποιον "μούρη" είναι το bmw και θα τα σκάσει εκεί και για άλλον είναι... το αυτοκίνητο και θα προτιμήσει το παπί για τις μετακινήσεις του.

Με άλλα λόγια δεν έχει να κάνει τόσο με το μισθό αλλά με την γκ@βλα του καθενός (εντελώς υποκειμενικό) ... αρα μόνο σε απόλητα νούμερα θα μπορούσες να πεις εαν αξιζει το απλό από το R...

Ετσι το βλέπω εγώ :blink: :blink:


Κατ αρχην γιατι συγκρινετε το R με το απλο αφου ολοι συμφωνουμε οτι τα +1000ευρο τα αξιζει .. ?
Αρα το θεμα μας ειναι αν τα 10.000 ειναι πολλα σε σχεση με τον ανταγωνισμο ..

Αν αφησουμε τον ανταγωνισμο και το δουμε σαν απολυτο νουμερο, φυσικα και το κριτηριο ειναι ο βασικος μισθος ...
Αν ο βασικος μισθος ηταν 3000 θα ηταν ακριβο ενα τετοιο μηχανημα ???
Αν θελουμε να το δουμε για τον καθενα, θα βλεπαμε τον μισθο του καθενος..
Τι σχεση εχει η κ@υλα σου αν η τσεπη σου ειναι αδεια ?? Και γω θελω μια Aston Martin ....

Συνεπως το μονο αντικειμενικο κριτηριο ειναι ο ανταγωνισμος και δε μπορεις να λες οτι κατι ειναι "ακριβο" παρα μονο ακριβοτερο απο καποιο υποκαταστατο του ...
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tharis
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2216
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 01:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Μοτοσυκλέτα: Honda Innova


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 07 Σεπ 2010, 19:04

jimdom έγραψε:@@@sprinter ειναι ακριβο σε σχεση με τον ανταγωνισμο ανεξαρτητου τσεπης

Εχει δικιο η bonnie 600 γυμνο ειναι..τα 10000 ειναι εξωγηινο ποσο!


Σα παράδειγμα? Και γιατί είναι 600 και όχι 800 ας πούμε....... Επειδή από το 600 απέχει 75 κυβικά και από το 800 125 δηλαδή 50 ολόκληρα κυβικά περισσότερα? Να δούμε την τιμη ας πούμε του fz8? Για πέτε λοιπόν για τον ανταγωνισμό? (με τελευταίες τιμές ε?)
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό jimdom » 07 Σεπ 2010, 20:21

Yamaha fz8 9,970.00 € με abs,9,080.00 € χωρις abs
FZ6 S2 ABS 8780

Kawasaki Z 750 χωρις abs 8290,Z 750 με ΑBS 8790

Honda CB 600F HORNET ABS 8830

Suzuki GSR 600 ABS 6095


Ducati MONSTER 696 8980
MONSTER 696 ABS 9490
MONSTER 796 9980
MONSTER 796 ABS 10880

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me
Άβαταρ μέλους
jimdom
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: daytona 675


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 07 Σεπ 2010, 21:18

Ωραία... Με ποιά απ' αυτά νομίζεις λοιπόν πως είναι ευθέως ανταγωνιστικό το τριπλ / τριπλ R και πως δικαιολογούνται τα σχόλια περί εξωφρενικά πανάκριβου?

Θυμίζω τιμές 8790 και 9990.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό jimdom » 07 Σεπ 2010, 22:34

Sprinter έγραψε:Ωραία... Με ποιά απ' αυτά νομίζεις λοιπόν πως είναι ευθέως ανταγωνιστικό το τριπλ / τριπλ R και πως δικαιολογούνται τα σχόλια περί εξωφρενικά πανάκριβου?

Θυμίζω τιμές 8790 και 9990.


η αληθεια ειναι οτι δεν ειχα αντιληφθει την αυξηση κ των υπολοιπων μοντελων.
Το μεγαλο μειονεκτημα κατ΄εμε ειναι οτι το triple δεν εχει abs(πειτε με ξενερωτο δεν με νοιαζει)
Το suzuki ειναι αρκετα πιο φτηνο αλλα πιστευω οτι με αυτες τις τιμες θα προτιμουσα το ducati 796.
Περι ορεξεως...που λες κ εσυ
Τωρα για το triple vs triple r εχω να πω το εξης χωρις να ξερω αν ισχυουν οι ιδιες τιμες για τα δυο μηχανακια
Φιλος μου εκανε το hornet του 07 πληρως ρυθμιζομενο μπροστα-πισω(με ohlins πισω)με 1350 ευρω
Επαναλαμβανω δεν ξερω αν εχουν μεγαλη διαφορες οι τιμες στις αναρτησεις για τα συγκεκριμενα μοντελα μοτοσυκλετων

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me
Άβαταρ μέλους
jimdom
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: daytona 675

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης