Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: mixalakis στις 18/08/2010 9:36 μμ.

Sprinter"
mixalakis"Πάντως με 95 αλόγατα και 10 κιλά λιγότερα από το 1050, οι επιδόσεις του θα είναι σχεδόν αντίστοιχες με του μεγάλου αδελφού.
Με πιο χωμάτινο χαρακτήρα και τιμή κοντά στα 9500€, θα σπάσει τα ταμεία και ας γκρινιάζουν μερικοί για την εμφάνιση."


Κόψε κάτι, 20τόσα αλογάκια δεν είναι λίγα.. Οσο για το χωμάτινο του χαρακτήρος, δε ξέρω (όχι για τον χαρακτήρα, για τους Ελληνες αγοραστές). Πολλοί λένε για χωμάτινα, ελάχιστοι τολμούν."


Καλά δεν είπαμε ότι θα είναι και ίδιες οι επιδόσεις, αλλά σίγουρα θα είναι καλές.

Για το χωμάτινο, έχω βαρεθεί να ακούω τους χωμάτινους να βρίζουν ότι δεν υπάρχουν χωμάτινα μηχανάκια πλέον. Για να δούμε, αυτό θα το αγοράσουν;

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 18/08/2010 10:21 μμ.

Κάτσε να δούμε πρώτα αν είναι καλό. Μια ζάντα 21 ιντσών μπροστά δε φτάνει....Ισως είναι και υπερβολή γιατί καταστρέφει την ασφάλτινη συμπεριφορά εκτός κι αν είσαι ΚΤΜ..
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: johnygalan στις 18/08/2010 11:42 μμ.

mixalakis"Πάντως με 95 αλόγατα και 10 κιλά λιγότερα από το 1050, οι επιδόσεις του θα είναι σχεδόν αντίστοιχες με του μεγάλου αδελφού.
Με πιο χωμάτινο χαρακτήρα και τιμή κοντά στα 9500€, θα σπάσει τα ταμεία και ας γκρινιάζουν μερικοί για την εμφάνιση."

Και εγω πιστεύω πως θα πάει πολύ καλά εμπορικά!
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Γιωργος στις 19/08/2010 9:53 πμ.

Sprinter"αντμιν,

tubeless φόραγε το χωμτερό ή σαμπρελάτα?"

ΔΥΣΤΥΧΩΣ....... με σαμπρελα..................

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Cpt. Haddock στις 19/08/2010 9:56 πμ.

admin"
Sprinter"αντμιν,

tubeless φόραγε το χωμτερό ή σαμπρελάτα?"

ΔΥΣΤΥΧΩΣ....... με σαμπρελα.................."


"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Γιωργος στις 19/08/2010 10:01 πμ.

Ομοιότητες με το τενεκέ δεν ξέρω που τις βλέπετε, θα έλεγα πως περισσότερο έχει επιρεαστεί σχεσιαστικά από το gs 800 αλλά πιστέψτε με πως το μοτόρι έχει πολύ καλή συμπεριφορά και στο χώμα όσο μπόρεσα να πάω αλλά και στην άσφαλτο ακόμη και με τα τακουνάτα. Βέβαια η 21" μπροστά ζάντα δεν είναι και η καλύτερη για γρήγορη ασφάλτινη οδήγηση, αλλά για αυτή τη χρήση υπάρχει η άλλη έκδοση με τις αλουμινίου 19 " εμπρος που βέβαια δεν κάνει για χώμα.Το θετικό είναι πως ο αγοραστής έχει περισσότερες επιλογές. Θεωρώ πως το 800XC ταιριάζει απόλυτα στην χώρα μας, αρκεί να μην θέλεις να πηγαίνεις τάπα στο δρόμο.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Cpt. Haddock στις 19/08/2010 10:57 πμ.

Θα περιμένω να δω τα νέα μοντέλα και τί θα λένε, αν και θα με βάλουν σε δίλλημα (χωρις να σκοπεύω στο άμεσο μέλλον να αλλάξω μηχανακι - μια χαρα ειμαι με τον τιγράκο μου*).

Σε οτι αφορά τις δυο εκδόσεις. Δεν ξέρω εαν θα αξίζει να έχει κανεις ενα quasi street-λιγο off σαν την εκδοση με τον 19αρη ή τελικα θα ειναι καλά να παει κατ' ευθειαν στο off για να χαρει και πράγματα εκτός ασφάλτου. Το καλό ειναι οτι, σε αντίθεση με τη bmw και το gs, η "ασφαλτινη" εκδοση δε θα ειναι υποβαθμισμένη σε οτι αφορά τις επιδόσεις.

Πρόσφατα επεστρεψα απο ενα ταξιδι 10.500 χιλιομέτρων, εγω με το tiger κι ενας φιλος με το GS800. Ασφάλτινο, με εξαίρεση καπου 100 χλμ στη Φιλανδία και καποια χιλιόμετρα στη Σουηδία που έκαναν έργα (παχυ γαρμπίλι ). Με εξαίρεση το χώμα, ημουν σε σχετικα καλύτερη θέση λογω πιο ανετης σέλας, (πιο)σκυφτής στασης, καλυτερης συμπεριφοράς στα κλειστά στροφιλίκια (ευκολες αλλαγες τροχιας με τον 17αρη) και καλυτερου ταξιδιού σε ανοιχτα κομματια και - φυσικα - σε autobahn/autostrada. Στα τελευταία μάλιστα ειχα και καλυτερη κατανάλωση σε ταχυτητες ανω των 130 χαω.

Συμπέρασμα; Δυσκολο ακόμα εαν δε δουμε και αλλους παραγοντες όπως σέλα κλπ. Τουλαχιστον βλέπουμε οτι ο κυβισμος των 800cc που ειναι μια χρυσή τομη κερδίζει έδαφος και πληθαινουν τα πραγματικά μοντέλα onoff σε κατι οχι εξωτικό σαν τα ΚΤΜ 990 ή μαστοδοντο σαν τα τενερε/gs1200adv

*Υπάρχουν δύο λόγοι που με κάνουν να σκέφτομαι (σε μεσοπρόθεσμη βαση) την αντικατάσταση του 1050: α) Το οτι το αγοράζουν όλο και πιο πολλοι πρώην TDMαδες οι οποίοι κουβαλάν αυτούσια τη νοοτροπία τους και την έλλειψη οδηγικής παιδείας και έχει αρχίσει να με εκνευρίζει και β) το οτι το δικό μου εχει ήδη 48,000 χλμ σε λιγότερο απο 2 χρονια, οποτε εαν συνεχίσω ετσι θα μαζέψει πολλά χλμ γρήγορα.

Κυρ-αδμιν, τι ξέρουμε απο την "Τ" για τον 1050 τιγρη; Θα συνεχίσει, θα σταματήσει του χρόνου;
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:44, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 19/08/2010 11:11 πμ.

Με ενα μηχανάκι 800 κυβικών, 3 κυλίνδρων και 200+ κιλών, εντούρο δε πρόκειται να κάνεις και σε μονοπάτια δε πρόκειται να πάς (τουλάχιστον αν δεν είσαι πρωταθλητής), όσο και 'χωματερό' να έχει φτιαχτεί. Ανετες διασχίσεις θα κάνεις που είναι και το ζητούμενο. Από την άλλη η αλουμινένια ζάντα είναι no-no για πραγματικές χωματινες συνθήκες εκτός από φλαταδούρες με 3Α.

Ως εκ τουτου ρωτάω

α. Τι έννοια έχει η ακτινωτή ζάντα 21 ιντσων με σαμπρέλα στο πιο-χωμάτινο? 19 ιντσων ακτινωτή με tubeless θα ήταν ο ιδανικός συνδυασμός και συμβιβασμός κατ' εμέ. Τα πιο πολλά χλμ στην άσφαλτο θα τα φάει το μηχανάκι κακα τα ψέμματα. Αλλά βέβαια το GS έχει 21 ιντσες (χωρίς λόγο κατ' εμέ) και είπαμε εκεί χτυπάει..

β. Τι δουλειά έχει ο τροχός 19 ιντσων στο μοντέλο με την αλουμινένια ζάντα? Η βάζεις ακτινωτή ή κατεβάζεις τη ζάντα στις 17 ίντσες και το κάνεις στρήτ. Φοβάμαι πώς εδω το λόγο εχει η μίμηση του ανταγωνισμού και το δήθεν και όχι η ουσία.. Ισως και η προστασία του μεγάλου Τιγρη από εσωτερικό ανταγωνισμό (όσο αυτός παραμένει ώς έχει).

Κι αυτά τα φλάς ρε γμτ....
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:44, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 19/08/2010 11:19 πμ.

Καπτάνιο,

Ο γενικός σχεδιασμός υποτίθεται πως είναι η αντικατάσταση του 1050 (ώς παλαιάς τεχνολογίας) με τον 1200 across the board. Τώρα πότε, πόσο, και σε τι μηχανάκια πάνω, άγνωστο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Cpt. Haddock στις 19/08/2010 11:21 πμ.

Ειναι προφανές οτι δε μιλάμε για εντουρο, απλα για χωματινες διαδρομές, στην ουσία βατές με οτιδήποτε, απλά με 21'' και το σχετικό clearance απο κάτω περνας πιο άνετα. Το είδα στα κομμάτια που καναμε παρέα με τον φιλο πανω, ήταν σαφως πιο άνετος, είχε καλύτερη θεση οδήγησης στο όρθιο και μπορούσε να παει πιο σταθερα, ειδικα στο παχυ γαρμπίλι που εμενα ο μπροστινος χόρευε καρσιλαμα. Οδηγικά ειμαστε σε παρόμοια επίπεδα (ειδικά στο "offroad") , οποτε δεν ήταν εκει το θέμα.

Κατα τα άλλα συμφωνω με τα "α" και "β" που ρωτάς αν και δε με χαλάει τόσο το 21'' όσο το 19''.

Καλύτερα ενα πραγματικό onoff με 21'' και ενα πραγματικό street με 17'' παρά το δευτερο να ειναι υβρίδιο - ενα γρηγορο vstrom...



Sprinter"Καπτάνιο,

Ο γενικός σχεδιασμός υποτίθεται πως είναι η αντικατάσταση του 1050 (ώς παλαιάς τεχνολογίας) με τον 1200 across the board. Τώρα πότε, πόσο, και σε τι μηχανάκια πάνω, άγνωστο."


Ετσι οπως το βλέπω, μαλλον παει για το 2011 (αφου δεν εχει ανακοινωθεί κατι ως τωρα)
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 19/08/2010 11:22 πμ.

Cpt. Haddock"Ειναι προφανές οτι δε μιλάμε για εντουρο, απλα για χωματινες διαδρομές, στην ουσία βατές με οτιδήποτε, απλά με 21'' και το σχετικό clearance απο κάτω περνας πιο άνετα. Το είδα στα κομμάτια που καναμε παρέα με τον φιλο πανω, ήταν σαφως πιο άνετος, είχε καλύτερη θεση οδήγησης στο όρθιο και μπορούσε να παει πιο σταθερα, ειδικα στο παχυ γαρμπίλι που εμενα ο μπροστινος χόρευε καρσιλαμα. Οδηγικά ειμαστε σε παρόμοια επίπεδα (ειδικά στο "offroad") , οποτε δεν ήταν εκει το θέμα.

Κατα τα άλλα συμφωνω με τα "α" και "β" που ρωτάς αν και δε με χαλάει τόσο το 21'' όσο το 19''.

Καλύτερα ενα πραγματικό onoff με 21'' και ενα πραγματικό street με 17'' παρά το δευτερο να ειναι υβρίδιο - ενα γρηγορο vstrom...

"



Πακετάνιο, ίσως υποεκτιμάς τα μειονεκτήματα της ζάντας 21 ιντσων για την άσφαλτο... 19 ιντσες ακτινωτή tubeless σου δίνει 95% αυτου που σου δίνει η 21άρα στο χώμα για τη συγκεκριμένη εφαρμογή, με πολύ λιγότερες παραχωρήσεις στην άσφαλτο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 19/08/2010 11:42 πμ.

Cpt. Haddock"
Ετσι οπως το βλέπω, μαλλον παει για το 2011 (αφου δεν εχει ανακοινωθεί κατι ως τωρα)"


Ε προφανώς. Η ιστορικότητα των μοντέλων αλλά και τα ραδιο αρβύλα λένε ότι το speed είναι πρώτο στη σειρά για ανανέωση (δεδομένου του 'καινούργιου' Sprint GT) αλλά ποτέ δε ξέρεις.


BTW, στον επόμενο δρόμο για καρσιλαμά που θα σού τύχει take this advice: Μείωση πίεσης μπροστά - πίσω έως και τα 24-26 / 30-32. Απαραίτητη η ύπαρξη ηλεκτρικής τρόμπας για το φύσκωμα μετά το χορό.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Cpt. Haddock στις 19/08/2010 11:57 πμ.

Sprinter"Πακετάνιο, ίσως υποεκτιμάς τα μειονεκτήματα της ζάντας 21 ιντσων για την άσφαλτο..."


Καθόλου, άλλωστε τα έβλεπα μπροστά μου στα κλειστά στροφιλίκια που οι αλλαγες τροχιάς γινοταν αργα. Απλα, εαν η "Τ" εβγαζε ονοφ με 19αρη, όλοι θα ελεγαν τί μουφα ονοφ ειναι κλπ. Ενω τωρα ειναι πραγματικο ονοφ (απ' οσα γνωρίζουμε τουλαχιστον)
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 19/08/2010 11:59 πμ.

Cpt. Haddock"
Sprinter"Πακετάνιο, ίσως υποεκτιμάς τα μειονεκτήματα της ζάντας 21 ιντσων για την άσφαλτο..."


Καθόλου, άλλωστε τα έβλεπα μπροστά μου στα κλειστά στροφιλίκια που οι αλλαγες τροχιάς γινοταν αργα. Απλα, εαν η "Τ" εβγαζε ονοφ με 19αρη, όλοι θα ελεγαν τί μουφα ονοφ ειναι κλπ. Ενω τωρα ειναι πραγματικο ονοφ (απ' οσα γνωρίζουμε τουλαχιστον)"


Ξανα νίκη του δήθεν και του φαίνεσθε επί της ουσίας... Το έχει η εποχή μας. H Γιαμάπα πάντως έκανε σωστή επιλογή με τη 19άρα στο Σούπερ Τενεκέ, το οποίο και μοιάζει να έχει περισσότερη ουσία από φαίνεσθαι... Οχι πως θα το 'παιρνα ποτέ αλλά έτσι να λέμε.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:44, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Cpt. Haddock στις 19/08/2010 μεσημέρι

Sprinter"BTW, στον επόμενο δρόμο για καρσιλαμά που θα σού τύχει take this advice: Μείωση πίεσης μπροστά - πίσω έως και τα 24-26 / 30-32. Απαραίτητη η ύπαρξη ηλεκτρικής τρόμπας για το φύσκωμα μετά το χορό."


Ναι, το ξέρω αυτο, απλα τα σημεία αυτα ήταν έργα, διακεκομμένα και δε γνωρίζαμε πόσο θα κρατούσαν. Πήγαινες 1 χλμ ασφαλτο, είχε 1,5-2 γαρμπίλι, 2 χλμ ασφαλτο 600 μετρα γαρμπίλι κλπ.

Το μονο που έκανα ήταν να είμαι όρθιος και να ΜΗΝ κλείνω το γκάζι όσο κι αν χόρευε κι όσο κι αν ενστικτωδώς με το που άρχιζαν οι γυροβολιές ο εγκέφαλος εδινε εντολή για κλείσιμο...

Πάντως δεν έπεσα
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."