Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?

Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 11/08/2010 10:15 πμ.

Τα 2 800άρια(?) adventure θα παρουσιαστούν επισήμως στο Milan show το Νοέμβριο. Εκτός από αυτά, είμαι σίγουρος πως η Τ έχει και άλλα στο μανίκι. Ενα που μου μυρίζει είναι νέο Speed (1200?) και ίσως κάποιο μοντέλο με άξονα (τουριστικό ίσως αν και με την έλευση του μπασταρδο-προχειρο-εκ-των-ενόντων Sprint GT ϊσως πάει πίσω). Τίποτα άλλο έχετε ακούσει ή υποψιάζεστε?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: giannisx στις 11/08/2010 11:55 πμ.

Παίζει σίγουρα καινούργιο Speed με νέο κινητήρα 1200 αλλά και καινούργιο μεγάλο τουριστικό με άξονα σε στυλ BMW LT σειρά...

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: ATN PANOS στις 11/08/2010 3:31 μμ.

που τα μαθατε αυτα βρε κοπελια...

πειτε και σε μενα τον αμοιρο...
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 11/08/2010 3:35 μμ.

Δε μάθαμε τίποτα (εγώ δηλαδή). Υποθέσεις κάνω. Εσύ έχεις τα μέσα και τα έξω...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Γιωργος στις 11/08/2010 3:47 μμ.

όσον αφορά για το 12άρι speed δε γνωρίζω κάτι, για τα 1200 πάντως που όντως θα είναι με άξονα θα τα πούμε τέλος του 2011(και τιγρη και ίσως κάτι σαν το gt). Τα 800 tiger θα τα έχουμε τον Δεκέμβρη σε δύο εκδόσεις Tiger και Tiger xc με τιμές περίπου στα 9500. Τα μοντέλα με το ΑBS μετά τον Μάιο του 2011.

Sprinter όσον αφορά το gt άν θέλεις πήγαινε στην Ηλιοφίλ να το κάνεις ένα τεστ και μετά τα λέμε για το τι μηχανάκι είναι. Και θα μου επιτρέψεις να έχω άποψη γιατί στην κατοχή είχα και τα δύο st 1050 που έχουν βγεί.
Απλά ειναι μακράν καλύτερο και από φρένα και γκάζια (3η-4η) ξυράφι , η 5η δίνει την τελική και η 6η εντελώς οver ρίχνει 2000 κάτω τις στροφές και 3 λιτρα διαφορά στην κατανάλωση στα 240, σημειωταίο ότι το κοντέρ το κατεβάζει όλο και πάει και παρακάτω, άσε που έχει δύναμη και μετά τα 220. Γρήγορους ελιγμούς και οι πλαινές βαλίτσες δεν ενοχλούν καθόλου, δεν κουνάει, αλλά κάνει πολύ δύσκολα σούζα(λόγω μεταξονίου) Α΄ξέχασα η μικρή με την μεγάλη σκάλα στα φώτα έχει διαφορά, όσοι έχουν st καταλαβαίνουν τι εννοώ.

Eντάξει στην κεντρική βαλίτσα λείπει η ανατροπή......

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 11/08/2010 4:06 μμ.

admin"

Sprinter όσον αφορά το gt άν θέλεις πήγαινε στην Ηλιοφίλ να το κάνεις ένα τεστ και μετά τα λέμε για το τι μηχανάκι είναι. Και θα μου επιτρέψεις να έχω άποψη γιατί στην κατοχή είχα και τα δύο st 1050 που έχουν βγεί.
Απλά ειναι μακράν καλύτερο και από φρένα και γκάζια (3η-4η) ξυράφι , η 5η δίνει την τελική και η 6η εντελώς οver ρίχνει 2000 κάτω τις στροφές και 3 λιτρα διαφορά στην κατανάλωση στα 240, σημειωταίο ότι το κοντέρ το κατεβάζει όλο και πάει και παρακάτω, άσε που έχει δύναμη και μετά τα 220. Γρήγορους ελιγμούς και οι πλαινές βαλίτσες δεν ενοχλούν καθόλου, δεν κουνάει, αλλά κάνει πολύ δύσκολα σούζα(λόγω μεταξονίου) Α΄ξέχασα η μικρή με την μεγάλη σκάλα στα φώτα έχει διαφορά, όσοι έχουν st καταλαβαίνουν τι εννοώ.

Eντάξει στην κεντρική βαλίτσα λείπει η ανατροπή......"


Δε μου λείπει τοι γκάζι από το (εξατμισωμένο - προγραμματισμένο-αντιοικολογικό αντικαταλυτικό) Σπρίντ μου. 270τόσα κοντερίσια μου βγάζει κοκκινίζοντας, γραναζωμένο θα πάει και παραπάνω σε κατηφορίτσα τύπου ΑΟ πρός αεροδόμιο, ευχαριστώ πολύ μου φτάνουν.

Ποιά 2 st 1050????

Ουτε η σταθερότητα στο ταξίδι ή στα πολλά μου λείπει, ουτε η δύναμη μετά τα 220. Δεν αμφιβάλλω πώς είναι ελαφρώς βελτιωμένος ο κινητήρας αλλά κουβαλάει και καμπόσο βάρος παραπάνω.

Η οικονομία είναι πια σημαντική, αλλά ποιός ταξιδεύει με 200άρες πια? Overdrive και παπαριές είναι ημίμετρα απέναντι σε έναν πιο μοντέρνο οικονομικότερο κινητήρα. Με 160 και 6η αν δουλεύει στις 4000 και χρειάζεται να κατεβάζεις κάθε τρείς και λίγο να το χέσω.

Το πρόβλημα μου είναι πως δεν θέλω ενα μηχανάκι με μεγαλύτερο μεταξόνιο που είναι ακόμα λιγότερο στριφτερό και βαρύτερο από αυτό που εχω και με ακόμα πιο όρθια τιμόνια..

Τα φώτα τα θέλω. Οχι για τη μεγάλη (με το ξένον μια χαρά είναι) αλλά για τη μεσαία. Τα προτζέκτορς είναι απαράδεκτα.

Τα φρένα θα το πιστέψω μόνο αν το νιώσω γιατί στο δικό μου που έχω φτιάξει το θέμα με τα πιστονάκια μια χαρά είναι και απ΄όσο διάβασα, μόνο πάστα στα τακάκια αλλάξανε...

Από φάτσα μη μιλήσω γιατί για τα γούστο μου μπλιάαααχ. Λάθος, μόνο η φάτσα τρώγεται, ολο το υπόλοιπο, πλαινο και κυρίως κώλος γάμα τα. Βάζω μονόμπρατσο βάζω και μια γκουμούτσα μπουρί από Kresky στο πλάι..

Αν / όταν αλλάξω το Σπρίντ για παρόμοιο μηχανάκι θα κοιτάξω αλλού γιατί από Τ δεν υπάρχει τίποτα. Οχι ότι υπάρχει αλλού δηλαδή με το πανάκριβο μαμούθ που έβγαλε η Χόντα.

Το GT δεν είναι τουριστικό γιατί εκεί παίζουν άλλα ονόματα και επαψε να είναι σπόρτυ όπως είναι το ST.

Την κάλυψη στο κεφάλι απ' τον αέρα τη βελτιώσανε?

Και τελικώς τίποτα δεν αλλαζει πώς φτιάξαν ενα μηχανάκι stop-gap και ημίμετρο με κομμάτια από το parts bin στη φθήνεια. Value for Money έχει αλλά φτάνει αυτό? Σε ποιόν ακριβώς απευθύνεται πλήν των Αμερικάνων που γκρινιάζαν πώς δεν χώραγε ο χοντρο-κώλος της γυναίκας τους στη σέλλα και το σεσουάρ στι βαλίτσα

Γιατί δεν κράτησαν και το ST, να του κάνουν 2-3 βελτιωσούλες να πετάει:

1. Τα φώτα
2. Ενα πηρουνάκι λίγο πιο της προκοπής. Για αμορτισέρ δε μιλάω γιατι η Τ έχει παράδοση στίς μάπες δε θα αλλάξει τώρα.
3. Λίγο καλύτερη κάλυψη απ΄τον αέρα στο κεφάλι. Δε παίζει θέμα ζελατίνας, παίζει σχεδιασμός του φαίρινγκ, απόσταση σέλας φαίρινγκ και ύψος σέλλας.
4. Λίιιιιιγο μεγαλύτερες πλαινές βαλίτσες ίσα να χωράνε ενα κρανάκι η κάθε μιά.

Αυτά ήθελα εγώ...

Τεσπα αμα δροσίσει θα πάω να το κάνω μια βόλτα και τα ξαναλέμε. Αν κι από μια βόλτα Μιχαλακοπούλου - Κατεχάκη - ΑΟ τι να καταλάβω από αυτά που θέλω να δώ..
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:44, διορθώθηκε 3 φορές συνολικά.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Γιωργος στις 11/08/2010 4:23 μμ.

Είμαι σίγουρος πως άν κάνεις βόλτα θα έχεις να πεις πολλά καλλύτερα.

Οσον αφορά τα 2 st μιλάω για το πρώτο του 05 με την πιο σπορ θέση οδήγησης (χαμηλά τιμόνια, μαρσπιέ πίσω) και τα "κάρβουνα" ανάμεσα στη πόδια και κάτω από τη σέλα, και στο μοντέλο μετά το 08 με τις αλλαγές.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 11/08/2010 4:39 μμ.

admin"Είμαι σίγουρος πως άν κάνεις βόλτα θα έχεις να πεις πολλά καλλύτερα.

Οσον αφορά τα 2 st μιλάω για το πρώτο του 05 με την πιο σπορ θέση οδήγησης (χαμηλά τιμόνια, μαρσπιέ πίσω) και τα "κάρβουνα" ανάμεσα στη πόδια και κάτω από τη σέλα, και στο μοντέλο μετά το 08 με τις αλλαγές."



Ιδιο μηχανάκι είναι. Μαρσπιέ? Δεν αλλάξαν οι μαρσπιέδες, θα το μπερδεύεις με άλλο. Ανάμεσα στη σέλλα το μόνο που άλλαξε ήταν το heat shield kit, που εμπαινε retro-fit σε όλα. Για τη σέλλα ας είναι καλά η εξατμισούλα...

Ενα φτιάχναν, δυό χαλούσαν στην Τ. Από τη μιά βελτιώσαν κάποια μικρο-πραγματάκια, από την άλλη τα καινούργια είναι σαφώς πιο ψόφια. Ο ψεκασμός και οι νομοθεσίες φταίνε. (Ασε που τρυπάνε πιστόνια και χαλάνε μπαταρίες...χιχιχιχι).

Ποτέ δεν κατάλαβα που έχουν τα τελευταία τον καταλύτη. Ξέρω πώς εχουν πιο μεγάλο εξόγκωμα στο mid-pipe εκεί που το δικό μου έχει εναν προκαταλύτη αλλά έφυγαν οι 2 καταλύτες από την εξάτμιση?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:44, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 11/08/2010 4:47 μμ.

admin"Είμαι σίγουρος πως άν κάνεις βόλτα θα έχεις να πεις πολλά καλλύτερα.

"


Μπορεί φίλε μου μπορεί. Αν και έχω παρατηρήσει πώς ότι μου λέει το gut feeling, αυτό και παίζει τελικά (για τα γούστα μου). Για αυτό και δεν έχω μετανιώσει ποτέ αγορά μηχανής (σε καμμιά δεν έχω κάνει τεστ ράιντ πρίν την πάρω), γιαυτό και μένω παντρεμένος πολύ καιρό με αυτές. Εϊμαι για να σου δώσω να καταλάβεις το ακριβώς αντίθετο του Πάνου....
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 11/08/2010 5:15 μμ.

admin

apropos, είπες πώς είδες να τερματίζει το κοντέρ. Σε μια φωτό ενός Αμερικάνικου που είδα το κοντέρ έγραφε μέχρι τα 260 km / 160 miles. Το δικό μου γράφει 280 και έχει και γραμμή στα 290. Μπάς και θυμάσαι τι έγραφε αυτό που καβάλησες? Ελπίζω να έγραφε 280 και όχι 260 γιατί αλλιώς το ότι το τερμάτιζες δε λέει τίποτα. Οπως σου είπα στο δικό μου κοκκινίζει λίγο πρίν τα 280 (κοντερίσια λέμε πάντα, για τους κακοπροαίρετους...)
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:44, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Γιωργος στις 12/08/2010 9:49 πμ.

Σωστά είδες το κοντέρ οτι είναι 260, εγώ δεν είπα πως είναι πιο γρήγορο από το στ, απλά η αίσθηση που έχει η μοτοσυκλέτα είναι μιας πιο στιβαρής κατασκευής , με καλύτερη 3Η και 4Η και πολύ ήρεμη 6Η, και πολυ καλύτερη σε ταξίδι (του έκανα 30 χλμ εθνική και 15χλμ πολη).Απλά θεωρ'ω πως αυτή η μηχανή έρχεται στα 'ισια με μοτοσυκλέτες της κατηγορίας όπως fgr 'h gtr με λιγότερη ίσως άνεση στον οδηγό αλλά είναι κατα πολύ φθηνότερη απ΄αυτά, ενώ το στ έχει να συγκριθεί με χχ, busa που εκει μιλάμε για μηχανακια με πολυ δύναμη που το είχαν μια τεταρτη.

Οι διαφορές με το στ είναι ουσιαστικά τα περισότερα απο αυτά που θα ήθελες στο προηγούμενο ποστ άν και είναι διαφορετικής φιλοσοφίας μοτοσυκλέτα, τώρα βέβαια η εμφάνιση είναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 12/08/2010 10:07 πμ.

admin"Σωστά είδες το κοντέρ οτι είναι 260, εγώ δεν είπα πως είναι πιο γρήγορο από το στ, απλά η αίσθηση που έχει η μοτοσυκλέτα είναι μιας πιο στιβαρής κατασκευής , με καλύτερη 3Η και 4Η και πολύ ήρεμη 6Η, και πολυ καλύτερη σε ταξίδι (του έκανα 30 χλμ εθνική και 15χλμ πολη).Απλά θεωρ'ω πως αυτή η μηχανή έρχεται στα 'ισια με μοτοσυκλέτες της κατηγορίας όπως fgr 'h gtr με λιγότερη ίσως άνεση στον οδηγό αλλά είναι κατα πολύ φθηνότερη απ΄αυτά, ενώ το στ έχει να συγκριθεί με χχ, busa που εκει μιλάμε για μηχανακια με πολυ δύναμη που το είχαν μια τεταρτη.

Οι διαφορές με το στ είναι ουσιαστικά τα περισότερα απο αυτά που θα ήθελες στο προηγούμενο ποστ άν και είναι διαφορετικής φιλοσοφίας μοτοσυκλέτα, τώρα βέβαια η εμφάνιση είναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα"



admin

Ο λόγος που πήρα το ST είταν ότι αποτελούσε αυτό που για μένα ειναι το sport-touring. Εχει καταντήσει να ονομάζουν st μηχανάκια τύπου Busa κλπ. Για εμένα αυτά δεν είναι st είναι κάτι άλλο. Οταν είχαν πρωτοβγεί τα έλεγαν hyper-sports ή κάπως έτσι. Οι κατηγοριοποιήσεις έχουν αλλάξει αλλά η ουσία όχι. Εγώ παραμένω πιστός στο concept του original VFR750. Δυστυχώς όχι οι κατασκευαστές γιατί η τάση είναι αυτή η κατηγορία να αντικαθίσταται με Τιγρεις και Μουλτιστράντες (τι τάση δηλαδή, ήδη δεν υπάρχουν μηχανάκια σαν κι αυτά που γυρεύω), μηχανάκια που δε μ' αρέσουν λόγω του ύψους και της θέσης οδήγησης και του ον-οφ ή SM δηθεναριού. Τζάμπα ψηλά και τζάμπα όρθια είναι IMO.

Δυστυχώς το GT λόγω μεγαλύτερου μεταξονίου - μήκους -όγκου - βάρους δείχνει να ξεφεύγει από αυτή την κατηγορία. Και εσύ ο ίδιος το συγκρίνεις με FJR κλπ, μηχανάκια που ποτέ δε με απασχόλησαν. Εγώ θέλω το μηχανάκι να παραμένει στα όρια του στριφτερού και να μη στραμπουλιέται στο ορεινό στροφιλίκι. Εδώ κατέβασα το μπροστινό ελαφρώς για να στριφτερέψει λίγο το ST, τι μου λές τώρα.

Το ST είναι μηχανάκι που θα σε πάει το ταξιδάκι σου 2 άτομα, θα σε πάει την ταξιδάρα σου solo, θα το ευχαριστηθείς στην autobahn αλλα και θα το στρίψεις σε όλες τις ασφάλτους της Ελλάδας και της Ευρώπης και θα μπεί κι ο Διονύσης να κάνει ενα track day χωρίς υπερβολικές παραχωρήσεις. To GT φοβάμαι πώς ξεφεύγει απ' αυτά.

Δεν αμφιβάλλω πώς αποτελεί καλό VFM αλλά αφορά πλέον άλλους..

ΥΓ. Οσο για την 6η overdrive το βρίσκω ιδιαίτερα κακή ιδέα και τελείως αμερικανιά για οποιοδήποτε μηχανάκι, πόσο μάλλον για ενα που θέλει να ονομάζεται ακόμα σπορ-τουρινγκ (η δε θέλει μια και το όνομα άλλαξε????). 2000 στροφές διαφορά 5η-6η Παναγία μου. Σε κανονικές ταχύτητες ταξιδιού (και δεν είναι τα 220 και τα 240 αυτές...) φορτωμένο 2 άτομα και συμπράγκαλα, η 6η το βάζει 2000 στροφές κάτω από τη περιοχή της ροπής του ίσον κατέβασμα για οτιδήποτε εκτός από ισιο αυτοκινητόδρομο με κατηφορίτσα. Συμπέρασμα άχρηστη η 6η για οτιδήποτε εκτός από φτωχό που θέλει cruising με 200+ στην autobahn. Μηχανάκι με 5 σχέσεις δηλαδή...

Ναι το ST έχει πολύ κοντά 5η -6η, καμμιά 500αριά στροφές πιο μακριά η 6η και λίγο πιο κοντή πρώτη και δευτέρα ήταν αυτό που χρειαζόταν το κιβώτιο του ST για να είναι τέλειο. Αλλά τούτο που μου περιγράφεις έχει πάει την 6η στο θεό, κι αν τελικιάζει χωρίς να κοκκινίζει η 5η, τότε έχει μακρύνει κι αυτή με αποτέλεσμα ενα κιβώτιο που μόνο σπορ δε μπορεί να είναι.

Το μηχανάκι είναι botched up που λένε οι Εγγλέζοι (προχειροφτιαγμένο εκ των ενόντων δηλ.) δε μου το βγάζει κανείς απ' το μυαλό. Καθαρά για να καλύψει θέματα της Αμερικάνικης αγοράς και μόνο και για να αποφύγει η Τ κατευθείαν συγκρίσεις με μουλτιστράντα και νέο VFR.

Επίσης όλα δείχνουν πώς ώς έχει το μηχανάκι σα μοντέλο έχει ζωή 2 χρονάκια ίσως μόνο. Stop-gap που λένε και ωραίος τρόπος να ξεπουλήσουμε κάτι πλαίσια από ST που μας ξεμείνανε.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 12/08/2010 2:39 μμ.

Μετα από αυτήν τη μεγάλη παράκαμψη, ας επανέλθουμε στο θέμα μας.

Φαντάζεστε πώς η Τ θα τοlμούσε να χρησιμοποιήσει τον νέο (για να ευχαριστήσω τον Πάνο τον λέω νέο..) 800άρι και σε άλλες μηχανές? Αν παρακολουθεί τι κάνει η BMW, υποψήφια θα ηταν ίσως κάποιο 'μαλακό' naked, κάποιο ψιλο-ST ή και τα δύο...

Και όσον αφορά στον 1200. Αν πραγματικά είναι έτοιμος από πέρισυ όπως μας λένε οι insiders δεν είναι παλαβό να περιμένουν μέχρι τα τέλη του 2011 για να βγάλουν μηχανάκι? Για αυτό είπα για speedy...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: dimchrist στις 12/08/2010 2:51 μμ.

Να ρωτήσω και εγώ κάτι?
Μπορεί ο νέος 800αρης να γίνει πασπαρτού και να μπει ακόμα και σε classics όπως bonneville?
Να το πω διαφορετικά. Το πλαίσιο του bonneville μπορεί να δεκτεί ένα τέτοιο μοτέρ?

Triple Way

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 12/08/2010 2:53 μμ.

Δε ξέρω για το πλαίσιο αλλά το μάτι όχι Σε κάνα ψευτο-power cruiser ίσως.. Κάνα τύπου παλιού Hurricane (για τους λίγους που ίσως το θυμούνται) ή Thunderbird (όχι σα το καινούργιο).

http://www.stranglers.net/Features.html
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε