Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Αγορά Street Triple R και απορίες....

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό babis1980 » 25 Αύγ 2010, 14:30

Θα το πάρω και θα σκάσετε από την ζήλια σας όσοι θελετε και δεν έχετε....!!!! :evil Σατανικό!!!!!
babis1980
Newbie
Progress to next rank:
44%
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 02 Αύγ 2010, 15:11
Μοτοσυκλέτα: Honda Hornet 600 2005


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό babis1980 » 31 Αύγ 2010, 11:29

Παλικαρια μου....χθες πηγα για test ride. Εκανα μιση ώρα το απλό street triple και μισή ωρα το R. Πήγα βόλτα και μέσα στην κίνηση και πιο έξω. Οι εντυπώσεις μου ακολουθούν παρακάτω......

Αρχικά θα μιλήσω για το μοτερ που είναι κοινό και στα δύο. Πραγματικά είναι πολύ καλό με αρκετή ροπή από χαμηλά. Ειναι τρομερό το συναίσθημα να ξεχνάς την σχέση που έχεις μέσα επειδή το μηχανάκι ανεβάζει στροφές με μεγάλη ευκολία είτε έχεις 2α είτε έχει 6η.

Τρομερά εύστροφο (σαν μονοκύλινδρο τολμώ να πω!) έχει δύναμη τόση όση χρειάζεσαι είτε πηγαίνεις στην δουλειά είτε κάνεις βόλτα. Δεν λέω ότι δεν θα ήθελα περισσότερη (αφού πάνω κάτω είναι λίγο μεγαλύτερη από το Hornet) απλά είναι και ο τρόπος που στην δίνει το μηχανάκι. Σχεδόν όλη σε όλες τις σχέσεις σε όλες τις στροφές. Αυτό είναι το εντυπωσιακό με το μοτέρ.

Κατα τα άλλα ... λίγοι κραδασμοί, λίγοι περίεργοι ήχοι αλλά ποιος νοιάζεται όταν έχει τέτοιον ήχο! Τουλάχιστον ο καλύτερος στοκ ήχος μοτο που έχω ακούσει.

Το απλό ήταν αρκετά πολιτισμένο, με σχετικά μαλακές αναρτήσεις και άνετη θέση οδήγησης. Αλλά να σας πω την αλήθεια δεν μου έκανε και ιδιαίτερη εντύπωση. Οταν το Hornet ήταν καινούγιο το ένιωθες με τον ίδιο τρόπο. Μαλακό και άνετο με καλά φρένα κτλ κτλ. Απλά είναι της ίδιας κατηγορίας μηχανάκι. Εξού και η ομοιότητα στην τιμή με το νέο hornet. Αν ήταν και ήθελα μηχανάκι με αυτά τα χρήματα θα το προτιμούσα το triple. Γενικά το χρησιμοποίησα σαν πειραματόζωο για να συγκρίνω το R.....

Τι να πω ... το μηχανάκι για τα χρήματά του δεν παίζεται. Απλά με άφησε τρομερά ικανοποιημένο.

Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι τα φρένα που είναι....τρομερά! Τόσο άμεσα που σε τρομάζουν είτε πηγαίνεις με 30 είτε με 180 το δάγκωμα είναι εκεί αλλά τόσο μα τόσο ελεγχόμενο. Με το τρίτο φρενάρισμα τους είχα πάρει τον αέρα και από εκείνη την στιγμή απλά απόλαυσα την δύναμη και την αίσθησή τους.

Τα φρένα συνεργάζονται τέλεια με το εξαιρετικό πηρούνι. Ίσως βέβαια το πηρούνι είναι που βοηθά στην εκπληκτική αίσθηση των φρένων. Απλά αισθάνεσαι οποιαδήποτε στιγμή τι κάνει ο μπροστινός τροχός. Δεν πίεσα πάρα πολύ είτε σε στροφές είτε σε ευθεία αλλά πάντα το πίσω αμορτισέρ δούλευε όμορφα χωρις απότομα κουνήματα ενώ στις λακούβες απόσβαινε με ευκολία τις όποιες ανωμαλίες.

Η θέση οδήγησης ήταν καλή, ελαφρώς πιο μπροστά απο το απλό και σε συνδιασμό με το τιμόνι το βάρος έπεφτε μπροστά και φορτιζε το εμπρός τροχό περισσότερο. Βάλε και το πηρούνι στο πακέτο και είχαμε ένα σύνολο που πολύ δύσκολα βρίσκεις σε γυμνή μηχανή (στα χρήματα αυτά). Τα μηχανάκια που οδήγησα φόραγαν Pirelli Diablo Corsa (χωρις να πέρνω όρκο μάλλον το 3). Τρομερό λάστιχο αλλά αυτό είναι το μαμα λάστιχο; Είχα την εντύπωση ότι φοράει Dunlop Qualifier (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Τέλος το R δεν φόραγε την σελα από τζελ; Επίσης είχα την εντύπωση ότι φοράει την μισή τζελ στον βασικό εξοπλισμό. Αυτό που λέγαμε περι ζεστης δεν το πολυκατάλαβα. Βέβαια δεν ημουν στην κίνηση για ώρες αλλά να σας πω την αλήθεια ποτέ δεν πρόκειται να είμαι και ποτέ για περισσότερη ώρα (δεν θα κάνω το delivery με το R).

Συνολικά το λατρεψα το μηχανάκι. Είναι απλά εξαιρετικό. Το απλό ήταν καλό αλλά δεν είναι αυτό που θέλω.
Επόμενη κίνηση να καταλήξω από που και ποιον θα το πάρω.... όλα βέβαια έχουν σχέση με το Hornet. Θα κάνω ανταλλαγή, δεν μπορώ να ασχοληθώ με πώληση αυτήν την στιγμή. Άντε να δούμε λοιπόν.....
babis1980
Newbie
Progress to next rank:
44%
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 02 Αύγ 2010, 15:11
Μοτοσυκλέτα: Honda Hornet 600 2005


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 31 Αύγ 2010, 12:15

Οκ, αλλά εύστροφο και μονοκύλινδρο, τι σχέση έχουν; Εϊναι σαν να γράφεις, ''τρέχει φοβερά γρήγορα, σαν χελώνα''.

Οι μονοκύλινδροι κινητήρες είναι εξ αρχής λειτουργίας οι λιγότερο εύστροφοι που υπάρχουν.

Μάλλον εννοείς έχει ροπή από χαμηλά και αρπάζει στις μεσσαίες, σαν μονοκύλινδρο. Πράγμα που ωφείλεται στον χαρακτήρα του τρικύλινδρου, και στις πολύ κοντές σχέσεις (έχει τύχει να ξεχαστώ στο φανάρι και να το ξεκινήσω με 6η - με 3η ξεκινάει με λιγότερο συμπλέκτη απότι το nc30 μου με πρώτη!!!!)

Εύστροφο, σημαίνει ανεβάζει πολλές στροφές, που λόγω αρχής λειτουργίας, είναι χαρακτηριστικό των πολλών κυλίνδρων.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό babis1980 » 31 Αύγ 2010, 14:03

Polymhxanos έγραψε:Οκ, αλλά εύστροφο και μονοκύλινδρο, τι σχέση έχουν; Εϊναι σαν να γράφεις, ''τρέχει φοβερά γρήγορα, σαν χελώνα''.

Εύστροφο, σημαίνει ανεβάζει πολλές στροφές, που λόγω αρχής λειτουργίας, είναι χαρακτηριστικό των πολλών κυλίνδρων.


Εγω απλά εννοούσα ότι ανεβάζει στροφές με μεγάλη ευκολία όπως ένα μονοκύλινδρο εξού και ο όρος ευστροφο.

Αν ήθελα να πω ότι ανεβάζει πολλες στροφές θα έλεγα πολύστροφο. Εσύ μαλλον εννοείς πολύστροφο. Εγώ

εννοώ εύστροφο. Είχες ποτέ μονοκύκινδρο με στροφόμετρο; Θυμάσαι πως ήταν; Πολύστροφο όχι, έυστροφο

ναι....απλά λίγη ιπποδύναμη και πολύ λίγη ροπή. Αυτό εννοώ. Μπορεί βέβαια να μην το εξηγώ και καλά...

δεν είμαι δα και κανένας μηχανολόγος μηχανικός του πολυτεχνείου, αλλά μάλλον ούτε και συ.... απλά εξυπνιά-

κιας είσαι που έσπευσες να πεις την εξυμπνάδα σου αλλά την πάτησες...και ας έχεις και 62 μηχανές.

Πάνω σε αυτα που ρώτησα ξέρεις τίποτα; Αυτά θα ήθελα να ακούσω από σενα όχι λαθος ορισμό της έννοιας

ευστροφος κινητήρας. Και για του λόγου του αληθές λέω το εξής.... το Ducati 1198 έχει μέγιστη ισχύ στις

9350 rpm ενώ το Yamaha R6 μέγιστη ροπή στις 15000 rpm. Ποιο είναι το εύστροφο και πιο είναι το πολύστροφο;

Και μην μου απαντήσεις ότι λέω βλακίες γιατί το ένα είναι V ενώ το άλλο 4κύλινδρο. Ούτε ότι δεν ξέρεις γιατί δεν

τα έχεις οδηγήσει (αν και πολύ πιθανό να τα έχεις και τα δύο λόγω πολυμηχανίας).!!!

Πλάκα κάνω ε; Μην παρεξηγηθείς.... Για την σέλα από gel και τα λάστιχα θέλω να μάθω από κάποιον που να ξέρει

σίγουρα.
babis1980
Newbie
Progress to next rank:
44%
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 02 Αύγ 2010, 15:11
Μοτοσυκλέτα: Honda Hornet 600 2005


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 31 Αύγ 2010, 14:14

Μπάμπη

Και οι δύο δίκιο έχετε.... Και εσύ λέγοντας πώς ευστροφία είναι άλλο από την πολυστροφία (αν και το παράδειγμα σου ατυχές διότι τηρουμένων των αναλογιών το DUC είναι και πιο εύστροφο και πιο πολύστροφο (σχετικά και όχι απόλυτα) από το R6) και ο Πολυχόντας λέγοντάς σου πως αυτό που ονομάζεις εσύ 'ευστροφία' είναι άμεσα εξαρτώμενο από την ποσότητα και κατανομή της ροπής και πρέπει να ορίσεις σε ποιό εύρος στροφών είναι 'εύστροφοι' (δηλαδή ανεβάζουν γρήγορα). Οι μονοκλυλινδροι κινητήρες είναι μεν εύστροφοι χαμηλά αλλά όσο ανεβάζουν πάυουν να είναι. Και βέβαια πολύστροφοι δεν είναι.

Δηλαδή και οι δύο εχετε και άδικο και δίκιο.

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 31 Αύγ 2010, 14:17

Σέλλα με άλλο κάλυμα έχει το R. Από όσο ξέρω τζελ δεν είναι γιατί η τζέλ είναι optional και στο R. Νομίζω...
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό noxelikos » 31 Αύγ 2010, 14:21

To R βγαίνει με τζέλ σέλα στον στάνταρ εξοπλισμό.Για τα λαστιχα δεν ξέρω, αλλά ρίξε μία ματιά στο επίσημο site.
Έχει πολλές λεπτομέρειες.

ΥΓ Sprinter τους κατατρόπωσες!! :lol: :rotfl:

Update:Sorry.Δεν γράφει ούτε στο site για τα λάστιχα..

Μα πού είναι οι κάτοχοι;...
Τελευταία επεξεργασία από noxelikos και 31 Αύγ 2010, 14:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
noxelikos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 31 Οκτ 2009, 23:00
Τοποθεσία: Αθήνα-Καστοριά..
Μοτοσυκλέτα: street triple 675 black
Όνομα: Βαγγέλης


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 31 Αύγ 2010, 14:26

noxelikos έγραψε:To R βγαίνει με τζέλ σέλα στον στάνταρ εξοπλισμό.



Είσαι σίγουρος??? Τότε γιατί δίνει το part no Α9701209 σαν gel seat - dual (stree triple R) το σαιτ της Τ???
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό noxelikos » 31 Αύγ 2010, 14:33

Sprinter έγραψε:
noxelikos έγραψε:To R βγαίνει με τζέλ σέλα στον στάνταρ εξοπλισμό.



Είσαι σίγουρος??? Τότε γιατί δίνει το part no Α9701209 σαν gel seat - dual (stree triple R) το σαιτ της Τ???


Το θυμάμαι όταν μου το είπαν στον αντιπρόσωπο.
Δεν ήξερα όμως οτι υπάρχει μισή τζέλ και ολόκληρη... :blink: :frrr:
(Φαντάζομαι ούτε απο εκεί που πήρα την μηχανή..)
Ίσως έχετε δίκιο!Προσπαθώ να φέρω στο μυαλό μου κανένα...
Μπερδεύτηκα τώρα..

Στο site ίσως βγάζει όλα τα αξεσουάρ για το street..
Άβαταρ μέλους
noxelikos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 31 Οκτ 2009, 23:00
Τοποθεσία: Αθήνα-Καστοριά..
Μοτοσυκλέτα: street triple 675 black
Όνομα: Βαγγέλης


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 31 Αύγ 2010, 14:38

Δεν υπάρχουν μισές και ολόκληρες..

Μπάμπη αν διαβάζεις Αγγλικά, διάβασε το θρεντ αυτό http://www.triumphrat.net/street-triple ... sions.html για να δείς τις διαφορές. Εκεί ισχυρίζονται πώς δεν είναι τζελ. Και εδώ http://www.triumphrat.net/street-triple ... -seat.html
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό babis1980 » 31 Αύγ 2010, 14:50

Καταρχήν ψάχνωντας το θέμα της σέλας.... το R έχει σέλα μισή με gel και την υπόλοιπη κανονική στον στανταρ

εξοπλισμό. Το part no Α9701209 που αναφέρει ο noxelikos είναι gel σέλα και για τον συνεπιβάτη (όλη δηλαδή

όχι η μισή). Όσον αφορά το θέμα της "ευστροφίας" όταν ένα μηχανάκι είναι εύστροφο χαμηλά και ψηλά όχι τι

λέμε δηλαδή; Είναι εύστροφο χαμηλά και ψηλά όχι; Αυτό λέμε ή λέμε ότι είναι εύστροφο; Γιατί στο κάτω κάτω

της γραφής αυτό λέει και η λέξη. Τα είπαμε αυτά. Την ευκολία που ανεβάζει στροφές. Τι να το κάνω αν έχει

κόφτη ένα μονοκύλινδρο στις 11000rpm και από τις 9500 μέχρι τις 11000 δεν είναι ευστροφο. Το θέμα είναι μέχρι

εκεί τι γίνεται.... μην με τρελάνετε τώρα. Ναι μεν αλλά μόνο και μόνο για να φανούμε ότι έχουμε δικιο και ο άλλος

δεν ξέρει τι του γίνεται....δεν είναι σωστό αυτό....εσείς που είστε και γηραιότεροι :sprinter: έπρεπε να γνωρίζεται

καλύτερα. Για τα λάστιχα ακόμη το ψάχνω.....

Πάντως έχει αποδειχθεί .... με λίγο γκρήνια και λίγο ίντριγκα το forum παίρνει αμέσως ζωή .... ή μάλλον

φωτιά!!!!! Σατανικό...... :evilblack: !!!!!
babis1980
Newbie
Progress to next rank:
44%
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 02 Αύγ 2010, 15:11
Μοτοσυκλέτα: Honda Hornet 600 2005


Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....

Δημοσίευσηαπό babis1980 » 31 Αύγ 2010, 14:55

Θέλει κανένας το Hornet; To δίνω φθηνά.....δεν κρατιέμαι μάγκες....βουρ για το R σου λέω!!!! Θα βάλω αγγελία

στο αντίστοιχο thread ..... όποιος θέλει να στειλει PM για λεπτομέριες.....
babis1980
Newbie
Progress to next rank:
44%
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 02 Αύγ 2010, 15:11
Μοτοσυκλέτα: Honda Hornet 600 2005

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης