Αγορά Street Triple R και απορίες....

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Sprinter στις 12/08/2010 5:39 μμ.

Δεν έχει ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και υδραυλική προφόρτιση (πρέπει να παιδεύεσαι με κόντρα παξιμάδια και γαντζόκλειδα. Αμα θες να αλλάζεις για διπλός - μονός, φορτωμένος - ξεφόρτωτος γάμα τα αλλιώς ΟΚ μια φορά θα το ρυθμίσεις). Ουτε ρύθμιση υψους έχει αν δεν κάνω λάθος αλλά ας πούμε πως αυτή δεν είναι βασική. Για το ST3 στην ουσία πρέπει να πάς στο 641 ή το 643 και να πληρώσεις + για Hydraulic Preload (καμμιά 150άρα τουλάχιστον) αν θέλεις ολοκληρωμένες ρυθμίσεις και ευκολία.

Σου είπα, 700+ θέλεις, μην επιμένεις.

Type 640 Road Ø 46 mm


The basic model of Wilbers-Racing-Suspension mono-shocks is essentially produced the same quality and contains the same technology as the more sophisticated versions therefore making no compromises in reaction and durability characteristics. The only exception is that it neither contains adjustable compression settings nor a piggyback reservoir. Of course, a radial piston with a wet bushing inside an oil bath and teflon coated swing points are included, as well as the continuously adjustable preload. The practical open bleed system allows you to individually adjust the reboand by 22 clicks. On the pictures, you see two different shocks at exactly the same price.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:44, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: denthnpalevw στις 12/08/2010 11:01 μμ.

H Υδραυλικη προφορτιση ειναι καλα να υπαρχει αλλα δεν ειναι απαραιτητη για να κανει ενα αμορτισερ να δουλευει σωστα... 3 ρυθμισης που να ακουνε να εχει και εναν αναβατη που να ξερει τι πειραζει χρειαζεται...
Πιστευω οτι και με ενα wilbers/Hagon/Hyperpro την απλη σειρα κανεις πολυ καλη δουλεια. σιγουρα καλυτερο αποτελεσμα απο το μαμα του R.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: jimdom στις 13/08/2010 2:53 μμ.

Ο μονος λογος για να μην παρεις το R ειναι οτι δεν βγαινει σε ασπρο!!!

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: babis1980 στις 13/08/2010 4:52 μμ.

Πες το ψέμματα για το χρώμα.....το άσπρο είναι πανέμορφο !!!! Αλλά αφού η μαμά Triumph αποφάσισε να δώσει στα παιδιά της τις ματ αποχρώσεις και το μαύρο χρυσό εμείς τι μπορούμε να κάνουμε (εκτος από το να πάμε για εκ νέου βάψιμο);

Πάλι πίσω στο θέμα του πίσω αμορτισέρ..... (δεν ξέρω αν λέω βλακίες αλλά) μήπως παίζει ρόλο για την κακή λειτουργία του αμορτισέρ και η stock εξάτμιση; Αφού πολλοί μου έχετε αναφέρει την τρομερή ζέστη στα "ευαίσθητα" μόρια και στα πόδια μηπως ζεσταίνεται υπερβολικά το λάδι και "λεπταίνει" πέραν του επιτρεπτού ορίου; Όσοι έχουν περάσει σε εξάτμιση 3-1 να μας που μια γνώμη. Ισχύει κάτι τέτοιο;

Πάντως για το θέμα την αντιπροσωπίας μάλλον έχετε δίκιο. Για να σας αναφέρω τι παίζει στα γρήγορα.... Υπάρχουν καταστήματα (όπως π.χ. το Imported Bikes http://www.imported-bikes.com/) που κάνουν αποκλειστικά εισαγωγή μηχανές από χώρες EU (γερμανία ο συγκεκριμένος). Αν δείτε ότι μηχανάκια έχει καινούρια ο τύπος στο site του ΟΛΑ είναι σχεδόν 1 χιλιάρικο χαμηλότερα από την τιμή τιμοκαταλόγου της αντίστοιχης ελληνικής αντιπροσωπείας.

Κανονικά λοιπόν (αυτό ισχύει και το ξέρετε όλοι) η ΗΛΙΟΦΙΛ ΟΦΕΙΛΕΙ να παρέχει στο μελλοντικό μου triple r εγγύηση εφόσον έχω κάνει όλα τα service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (ισχύει κάποιος νόμος περί εγγυήσεων για τις χώρες της EU αλλά δεν ξέρω παραπάνω λεπτομέρεις αλλά θα μάθω ψάχνοντάς το ).

Είναι σαν να έρθει ένας βρετανός με αγορασμένο μηχανάκι στην χώρα του "βόλτα" στην ελλάδα και να του βγάλει πρόβλημα. Αν έχει εγγύηση η αντιπροσωπεία οφείλει να τον εξυπηρετίσει δωρεάν. Μέχρι εδώ όλα ωραία. Και λέμε ότι τους παίρνω και τηλέφωνο και ρωτάω και μου λένε ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Πάω λοιπόν με πρόβλημα στο συνεργείο και περιμένω να μου καλύψουν μια οποιαδήποτε ζημιά μεσα στην εγγύηση και λαμβάνω απάντηση ότι το μηχανάκι έχει γίνει εισαγωγή από π.χ. γερμανία και δεν το καλύπτουν. Το σκηνικό αυτό έπαθε φίλος που είχε YAMAHA. Ακριβώς όπως σας το λέω. Αυτό φοβάμαι και λέω να τους "skipp-άρω" τελείως και να μην ασχοληθώ καθόλου μαζί τους. Εκεί λοιπόν κερδίζεις τα χρήματα από τα service και τα ανταλλακτικά. Αυτά σκέφτομαι κύριοι και κυρίες. Πείτε μου πόσο λάθος είναι η λογική μου;

Τέλος, για να επιστρεψω στο θέμα του πίσω αμορτισέρ, αν θα σκεφτόμουν θα βάλω κάτι aftermarker η μοναδική επιλογή είναι μία :
http://www.ohlins.com/Our-products/Motorcycle/Products/Sport/TR-805/

Από φίλους που έχουν διάφορα μηχανάκια με ohlins αλλά και από το forum για το Hornet η συγκεκριμένη εταιρία θεωρείται η κορυφαία (νομίζω ότι κανένας δεν διαφωνεί σε αυτό). Γιατί να μην πας στο καλύτερο; Η ποιότητα και η οδική συμπεριφορά με ένα τέτοιο είναι απίστευτη. Είναι ακριβό βέβαια αλλά αφού ούτως η άλλως θα πληρώσεις κάποια χρήματα....νομίζω ότι το συγκεκριμένο αμορτισέρ το βρήσκεις με κανα χιλιάρικο. Τέλος η ίδια η Triumph δίνει την δυνατότητα τοποθέτησης ενός τέτοιου (δεν νομίζω ότι συμφέρει όμως λόγω τιμής).

Αυτά τα λίγα. Θα χαρώ πολύ να μου σχολιάσετε τα παραπάνω και να μου πείτε διαφορετικές γνώμες.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: tharis στις 18/08/2010 1:50 πμ.

Θα ηθελα να πω και γω μερικα πραγματα για να σε βοηθησω..

Αρχικα για τα ΦΡΕΝΑ. Επειδη βλεπω οτι ολοι λετε για τα οχι και τοσο φιλικα φρενα του R, πραγμα που με ειχε προβληματισει κι εμενα οταν επρεπε να επιλεξω, και επειδη βλεπω και οτι συμφωνειτε ΟΛΟΙ... Στο δικο μου R.. δεν εχω νιωσει ΠΟΤΕ τα φρενα μου επικινδυνα σε γλυστερη ασφαλτο, εχουν φοβερη πληροφορηση και ειναι απολυτως προοδευτικα απο την αρχη χωρις κανενα "αποτομο"/αρχικο δαγκωμα.. Αν για κατι δε μετανιωσα που πηρα το R, αυτο ειναι τα φρενα του, γιατι ετσι οπως τα λετε μαλλον στο απλο "δεν πιανουν" ...
(ειναι η πρωτη μου μηχανη οτι κι αν αυτο σημαινει .. )

Για τις ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. Δεν εχω ασχοληθει ακομη με τις ρυθμισεις. Το μπροστινο μου φαινεται πολυ καλο και σε αισθηση και στις ανομαλιες. Το πισω σιγουρα ειναι σκληρο και "κοπαναει" καπως σε κακο δρομο, χωρις ομως να με ενοχλει πολυ προσωπικα. Ειμαι 66-69 κιλα και προφανως το απλο με καλυπτε σε θεμα αναρτησεων αλλα οπως ειπα και παραπανω τα φρενα με αποζημιωνουν.

Για μενα λοιπον +1000 με ενα R και αλλαξε εκει αν θελεις και πισω αμορτισερ που λεει ο λογος... (αν δεν τιθεται και θεμα εξηκονομισης χρηματων)

Για τη ζεστη.. εχω 3-1 arrow και ιδιαιτερη ζεστη δεν εχω νιωσει (με μακρυ παντελονι) αλλα δεν οδηγω και πολυ εντος πολης.

Για την αγορα.. περα απο τα 1000ευρο που λες οτι θα κερδισεις δε νομιζω να κερδισεις και πολλα στα σερβις αν τα κανεις αλλου. Νομιζω οτι θα σε καλυψει η εγγυηση θελουν δε θελουν απο οπου κι αν το παρεις. ΑΛΛΑ τα 3 χρονια εγγυησης που δινουν φετος νομιζω οτι ειναι ενα μεγαλο + στην αξια της μηχανης σου, ειδικα αν για καποιο λογο χρειαστει να την πουλησεις προωρα...

Καλα χιλιομετρα φιλε μου, να την ευχαριστηθεις και νομιζω οτι ηδη ξερεις τι θελεις οτι κι αν γραψουμε εδω περα..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: grgasteus στις 18/08/2010 10:57 πμ.

εδώ είμαι και εγώ πάλι ! ! !
ΠΑΡΕ ΤΟ "R". Δεν προσπαθώ να στο επιβάλω αλλά θα μετανιώσεις αν δεν το πάρεις. Χθές πήγα σε ένα μαγαζί να δώ μια "ευκαιρία", άλλη μάρκα, και τελικά το μαγαζί ήταν αντιπροσωπεία Triumph και ΞΑΝΑΠΗΡΑ την ίδια προσφορά για το "R" λες και δεν ήξερα πόσο έχει αφού μέχρι και η ίδια η αντιπροσωπεία με δουλεύει και μου στέλνει τις προσφορές πριν τις ανακοινώσει.
Αν τελικά δεν σου κάνει . . . εδώ είμαστε εμείς να σε βολέψουμε. Αν θέλεις πάμε και μαζί χεράκι χεράκι να τα δοκιμάσεις και τα δύο και τελικα ΝΑ ΠΑΡΕΙς ΤΟ "R" είπαμε ! ! !
Στο τέλος με την έμμεση διαφήμιση που κάνω,χωρίς να σας πιέζω, θα ξομείνουν απο μηχανές και εγώ θα περιμένω σαν το μαλάκα κανένα τετράμηνο για να δώ την δικιά μου.

Μας κρατάς ενήμερους για τα καλορίζικα . . .
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: bekris στις 18/08/2010 12:58 μμ.

... Το R είναι αρκετά σκληρό σαν αίσθηση (έτσι απλά)

Όμως γι αυτό έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που σημαίνει ότι και μαλακώνουν ... απλό.
.. Εάν ούτε το επίπεδο "τσίχλας" σε ικανοποιεί ενα σετάκι λιγότερα κιλά ελατήρια...ή και προοδευτικά για μπροστά θα σε κάνουν άρχοντα... και θα έχεις καβάτζα τις ρυθμίσεις. Νομίζω σε αναρτήσεις το R είναι μια χαρά ΚΑΙ για δρόμο.

Για τα φρένα... ναι είναι αρκετά απότομα στο αρχικό δάγκωμα και αυτό είναι όλο (πιο απότομα και από xz-10R!!!).
Έχει όμως 2 πλεονεκτήματα σε σχέση με τα φρένα του απλού μοντέλου
- καταλαβαίνεις πιο άμεσα πότε πάει να μπλοκάρει ο τροχός και
- σε συνθήκες υψηλής θερμοκρασίας δεν "βράζουν εύκολα" και δεν χάνουν "εύκολα" την αίσθηση του πότε θα μπλοκάρει. Και δεν μιλάω να χάσεις εντελώς τα φρένα και π@π@ριές. Απλά όταν ανάψουν έχεις την αίσθηση ότι "δεν είναι προοδευτικό το φρενάρισμα, στην αρχή πιάνει αλλά μόλις πιέσεις λίγο παραπάνω μπορεί να μπλοκάρει πιο έυκολα ο τροχός" αυτό αργεί να εμφανισθεί με το R

Με λίγα λόγια μην το φοβάσαι !!!
Λίγο παραπάνω εξοικείωση και προσοχή με τα φρένα θέλει.

Εάν τώρα όλα αυτά σου φαίνονται "κάπως" πάρε Tiger...

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: grgasteus στις 24/08/2010 11:27 μμ.

πού είναι αυτός ρε παιδιά . . . έχω νέα να του πω αλλά δεν εμφανίζεται πουθενά. Λέτε να είναι στους δρόμους και να το στρώνει ; ; ;
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: babis1980 στις 25/08/2010 2:17 μμ.

Να 'μαι και γω... αυτην την βδομαδα (όπως και την προηγουμενη) λειπει με άδεια ο έτερος συναδελφος

και αυτό σημαινει ότι είμαι μονος στην δουλειά επι 14ώρο ημερισίως χωρις ρεπο 7 ημερες την βδομαδα.

Είναι δύο δύσκολες βδομαδες αλλα και ο άλλος το ίδιο έκανε για μενα όταν έλειπα ......... Γυρνάει την

κυριακή και δευτέρα πρώι έχω ήδη κλεισει διπλό test ride με τον κουνιάδο μου (και ένθερμο υποστηριχτή

της αγοράς του triple r) το R και το απλό. Την δευτέρα το απόγευμα θα σας πω εντυπώσεις. Παρόλα αυτά

από σας περιμένω....εγώ είμαι το σφουγγάρι που ρουφάει από εσάς τις γνώσεις.... πείτε.... πείτε....

πρώτος και καλύτερος ο grgasteus που με έψαχνε.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Sprinter στις 25/08/2010 2:21 μμ.

Παρε ενα τελοσπάντων να ησυχάσουμε...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: babis1980 στις 25/08/2010 2:30 μμ.

Θα το πάρω και θα σκάσετε από την ζήλια σας όσοι θελετε και δεν έχετε....!!!! Σατανικό!!!!!

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: babis1980 στις 31/08/2010 11:29 πμ.

Παλικαρια μου....χθες πηγα για test ride. Εκανα μιση ώρα το απλό street triple και μισή ωρα το R. Πήγα βόλτα και μέσα στην κίνηση και πιο έξω. Οι εντυπώσεις μου ακολουθούν παρακάτω......

Αρχικά θα μιλήσω για το μοτερ που είναι κοινό και στα δύο. Πραγματικά είναι πολύ καλό με αρκετή ροπή από χαμηλά. Ειναι τρομερό το συναίσθημα να ξεχνάς την σχέση που έχεις μέσα επειδή το μηχανάκι ανεβάζει στροφές με μεγάλη ευκολία είτε έχεις 2α είτε έχει 6η.

Τρομερά εύστροφο (σαν μονοκύλινδρο τολμώ να πω!) έχει δύναμη τόση όση χρειάζεσαι είτε πηγαίνεις στην δουλειά είτε κάνεις βόλτα. Δεν λέω ότι δεν θα ήθελα περισσότερη (αφού πάνω κάτω είναι λίγο μεγαλύτερη από το Hornet) απλά είναι και ο τρόπος που στην δίνει το μηχανάκι. Σχεδόν όλη σε όλες τις σχέσεις σε όλες τις στροφές. Αυτό είναι το εντυπωσιακό με το μοτέρ.

Κατα τα άλλα ... λίγοι κραδασμοί, λίγοι περίεργοι ήχοι αλλά ποιος νοιάζεται όταν έχει τέτοιον ήχο! Τουλάχιστον ο καλύτερος στοκ ήχος μοτο που έχω ακούσει.

Το απλό ήταν αρκετά πολιτισμένο, με σχετικά μαλακές αναρτήσεις και άνετη θέση οδήγησης. Αλλά να σας πω την αλήθεια δεν μου έκανε και ιδιαίτερη εντύπωση. Οταν το Hornet ήταν καινούγιο το ένιωθες με τον ίδιο τρόπο. Μαλακό και άνετο με καλά φρένα κτλ κτλ. Απλά είναι της ίδιας κατηγορίας μηχανάκι. Εξού και η ομοιότητα στην τιμή με το νέο hornet. Αν ήταν και ήθελα μηχανάκι με αυτά τα χρήματα θα το προτιμούσα το triple. Γενικά το χρησιμοποίησα σαν πειραματόζωο για να συγκρίνω το R.....

Τι να πω ... το μηχανάκι για τα χρήματά του δεν παίζεται. Απλά με άφησε τρομερά ικανοποιημένο.

Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι τα φρένα που είναι....τρομερά! Τόσο άμεσα που σε τρομάζουν είτε πηγαίνεις με 30 είτε με 180 το δάγκωμα είναι εκεί αλλά τόσο μα τόσο ελεγχόμενο. Με το τρίτο φρενάρισμα τους είχα πάρει τον αέρα και από εκείνη την στιγμή απλά απόλαυσα την δύναμη και την αίσθησή τους.

Τα φρένα συνεργάζονται τέλεια με το εξαιρετικό πηρούνι. Ίσως βέβαια το πηρούνι είναι που βοηθά στην εκπληκτική αίσθηση των φρένων. Απλά αισθάνεσαι οποιαδήποτε στιγμή τι κάνει ο μπροστινός τροχός. Δεν πίεσα πάρα πολύ είτε σε στροφές είτε σε ευθεία αλλά πάντα το πίσω αμορτισέρ δούλευε όμορφα χωρις απότομα κουνήματα ενώ στις λακούβες απόσβαινε με ευκολία τις όποιες ανωμαλίες.

Η θέση οδήγησης ήταν καλή, ελαφρώς πιο μπροστά απο το απλό και σε συνδιασμό με το τιμόνι το βάρος έπεφτε μπροστά και φορτιζε το εμπρός τροχό περισσότερο. Βάλε και το πηρούνι στο πακέτο και είχαμε ένα σύνολο που πολύ δύσκολα βρίσκεις σε γυμνή μηχανή (στα χρήματα αυτά). Τα μηχανάκια που οδήγησα φόραγαν Pirelli Diablo Corsa (χωρις να πέρνω όρκο μάλλον το 3). Τρομερό λάστιχο αλλά αυτό είναι το μαμα λάστιχο; Είχα την εντύπωση ότι φοράει Dunlop Qualifier (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Τέλος το R δεν φόραγε την σελα από τζελ; Επίσης είχα την εντύπωση ότι φοράει την μισή τζελ στον βασικό εξοπλισμό. Αυτό που λέγαμε περι ζεστης δεν το πολυκατάλαβα. Βέβαια δεν ημουν στην κίνηση για ώρες αλλά να σας πω την αλήθεια ποτέ δεν πρόκειται να είμαι και ποτέ για περισσότερη ώρα (δεν θα κάνω το delivery με το R).

Συνολικά το λατρεψα το μηχανάκι. Είναι απλά εξαιρετικό. Το απλό ήταν καλό αλλά δεν είναι αυτό που θέλω.
Επόμενη κίνηση να καταλήξω από που και ποιον θα το πάρω.... όλα βέβαια έχουν σχέση με το Hornet. Θα κάνω ανταλλαγή, δεν μπορώ να ασχοληθώ με πώληση αυτήν την στιγμή. Άντε να δούμε λοιπόν.....

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Polymhxanos στις 31/08/2010 12:15 μμ.

Οκ, αλλά εύστροφο και μονοκύλινδρο, τι σχέση έχουν; Εϊναι σαν να γράφεις, ''τρέχει φοβερά γρήγορα, σαν χελώνα''.

Οι μονοκύλινδροι κινητήρες είναι εξ αρχής λειτουργίας οι λιγότερο εύστροφοι που υπάρχουν.

Μάλλον εννοείς έχει ροπή από χαμηλά και αρπάζει στις μεσσαίες, σαν μονοκύλινδρο. Πράγμα που ωφείλεται στον χαρακτήρα του τρικύλινδρου, και στις πολύ κοντές σχέσεις (έχει τύχει να ξεχαστώ στο φανάρι και να το ξεκινήσω με 6η - με 3η ξεκινάει με λιγότερο συμπλέκτη απότι το nc30 μου με πρώτη!!!!)

Εύστροφο, σημαίνει ανεβάζει πολλές στροφές, που λόγω αρχής λειτουργίας, είναι χαρακτηριστικό των πολλών κυλίνδρων.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: babis1980 στις 31/08/2010 2:03 μμ.

Polymhxanos"Οκ, αλλά εύστροφο και μονοκύλινδρο, τι σχέση έχουν; Εϊναι σαν να γράφεις, ''τρέχει φοβερά γρήγορα, σαν χελώνα''.

Εύστροφο, σημαίνει ανεβάζει πολλές στροφές, που λόγω αρχής λειτουργίας, είναι χαρακτηριστικό των πολλών κυλίνδρων."


Εγω απλά εννοούσα ότι ανεβάζει στροφές με μεγάλη ευκολία όπως ένα μονοκύλινδρο εξού και ο όρος ευστροφο.

Αν ήθελα να πω ότι ανεβάζει πολλες στροφές θα έλεγα πολύστροφο. Εσύ μαλλον εννοείς πολύστροφο. Εγώ

εννοώ εύστροφο. Είχες ποτέ μονοκύκινδρο με στροφόμετρο; Θυμάσαι πως ήταν; Πολύστροφο όχι, έυστροφο

ναι....απλά λίγη ιπποδύναμη και πολύ λίγη ροπή. Αυτό εννοώ. Μπορεί βέβαια να μην το εξηγώ και καλά...

δεν είμαι δα και κανένας μηχανολόγος μηχανικός του πολυτεχνείου, αλλά μάλλον ούτε και συ.... απλά εξυπνιά-

κιας είσαι που έσπευσες να πεις την εξυμπνάδα σου αλλά την πάτησες...και ας έχεις και 62 μηχανές.

Πάνω σε αυτα που ρώτησα ξέρεις τίποτα; Αυτά θα ήθελα να ακούσω από σενα όχι λαθος ορισμό της έννοιας

ευστροφος κινητήρας. Και για του λόγου του αληθές λέω το εξής.... το Ducati 1198 έχει μέγιστη ισχύ στις

9350 rpm ενώ το Yamaha R6 μέγιστη ροπή στις 15000 rpm. Ποιο είναι το εύστροφο και πιο είναι το πολύστροφο;

Και μην μου απαντήσεις ότι λέω βλακίες γιατί το ένα είναι V ενώ το άλλο 4κύλινδρο. Ούτε ότι δεν ξέρεις γιατί δεν

τα έχεις οδηγήσει (αν και πολύ πιθανό να τα έχεις και τα δύο λόγω πολυμηχανίας).!!!

Πλάκα κάνω ε; Μην παρεξηγηθείς.... Για την σέλα από gel και τα λάστιχα θέλω να μάθω από κάποιον που να ξέρει

σίγουρα.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Sprinter στις 31/08/2010 2:14 μμ.

Μπάμπη

Και οι δύο δίκιο έχετε.... Και εσύ λέγοντας πώς ευστροφία είναι άλλο από την πολυστροφία (αν και το παράδειγμα σου ατυχές διότι τηρουμένων των αναλογιών το DUC είναι και πιο εύστροφο και πιο πολύστροφο (σχετικά και όχι απόλυτα) από το R6) και ο Πολυχόντας λέγοντάς σου πως αυτό που ονομάζεις εσύ 'ευστροφία' είναι άμεσα εξαρτώμενο από την ποσότητα και κατανομή της ροπής και πρέπει να ορίσεις σε ποιό εύρος στροφών είναι 'εύστροφοι' (δηλαδή ανεβάζουν γρήγορα). Οι μονοκλυλινδροι κινητήρες είναι μεν εύστροφοι χαμηλά αλλά όσο ανεβάζουν πάυουν να είναι. Και βέβαια πολύστροφοι δεν είναι.

Δηλαδή και οι δύο εχετε και άδικο και δίκιο.

[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε