Αγορά Street Triple R και απορίες....

Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: babis1980 στις 09/08/2010 6:25 μμ.

Κύριοι και κυρίες σας χαιρετώ. Είμαι ο Μπάμπης και είμαι νέο μέλος του φόρουμ (όπως έχετε ήδη καταλάβει). Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αττική, είμαι 30 χρονών και παντρεμένος.

Εδώ και μερικές μέρες (βασικά μήνες....ή μάλλον χρόνια θα έλεγα) διαβάζω και ψάχνω (και εδώ στο φόρουμ και στο internet και youtube και παντού) για την νέα μου μηχανή. Έχω ψάξει αρκετά έως πάρα πολύ και σήμερα είπα .... αρκετά! Νομίζω ότι αποφάσισα πλέον ότι θα επενδύσω σε ένα triple r. Το σκέφτομαι καιρό αλλά πλέον έχω κατασταλάξει.

Επειδή όμως πρέπει να γνωριστούμε λιγάκι αναφέρω ότι η ιστορία με τα μοτό ξεκίνησε σχετικά "αργά" στην τρυφερή ηλικία των 18 όπου και αγόρασα το 1ο μηχανάκι μου, ένα Honda Dominator 250 (το ΝΧ που λέμε). Το πούλησα μετά από 2 χρόνια γιατί ήταν ματιασμένο και γκαντεμιασμένο (μην γελάτε, τα πιστεύω αυτά).

Μετά αγόρασα ένα Suzuki FX 125 (πολύ καλό ήταν το κακόμοιρο - μακάρι να το είχα ακόμη) και εδώ και 3 χρόνια κυκλοφορώ με ένα Honda Hornet 600 του 2005 (πορτοκαλί).

Το Hornet το λατρεύω αλλά πλέον το θεωρώ απαρχαιωμένο. Εντάξει έχει ανάστροφο εμπρός και ρύθμιση πίσω ελατηρίου αλλά τίποτε άλλο. Έχει και 97 Hp στον στρόφαλο αλλά είναι καρμπιρατεράτο. Η ροπή του "υπάρχει" μετά τις 6.000 rpm για να μην πω 8.000 rpm. Το μεταλλικό (όχι για το υλικό κατασκευής μιλάω) πλαίσιο είναι σχεδιασμένο το 1998 (ή μάλλον πρωτοκυκλοφόρησε τότε) και μέχρι και το 2007 παρέμεινε το ίδιο....και ως γνωστόν σιδερένιο πλαίσιο = μέτρια γεωμετρία = αυξημένο βάρος (αν και το hornet είναι στεγνό 178kgr).

Πλέον θέλω ένα νέο μηχανάκι....με χαρακτηριστικά τουλάχιστον καλύτερα από την δική μου μηχανή. Επομένως τι ψάχνω; Ένα δυναμίτη (με ενδιαφέρει η δύναμη αλλά και η ροπή) με φρενάρες, πλήρως ρυθμιζόμενα εμπρός και πίσω αμορτισέρ (διότι δεν είμαστε όλοι 65 κιλά) γιατί θέλω να έχω ένα μαλακό και φιλικό μηχανάκι όταν πάω στην δουλειά ή μια βόλτα μέσα στην πόλη αλλά θέλω να «κολλάει» στον δρόμο όταν πάω μια βόλτα λίγο παραέξω (αφού πέσει σωστή ρύθμιση πρώτα)....
Α, ξέχασα να σας πω ότι η γυναίκα έχει δικό της μηχανάκι και σαν συνοδηγός έρχεται σπάνια μαζί μου.... επομένως δεν ενδιαφερόμαστε για τον συνεπιβαίνοντα και την άνεσή αυτού....

Και όλα τα παραπάνω χωρίς να χρειαστεί να πληρώσω 12 με 15 χιλιάδες γιούργια για tuono ή speed triple ή duke r ή streetfighter ! Γιατί φτωχό παιδί είμαι, την βιοπάλη, στο νοίκι μένω με την σύζυγο και έξοδα έχουμε. Έτσι λοιπόν με ευκολία κατέληξα στο ότι το Triple R είναι αυτό που ψάχνω. Νομίζω (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) είναι μακράν η φθηνότερη μοτοσικλέτα με full ρυθμιζόμενα εμπρός και πίσω και ακτινικά φρένα μπροστά.

Καταφέραμε λοιπόν να μαζέψουμε ένα σεβαστό ποσό και με την ταυτόχρονη πώληση (δεν έχει γίνει ακόμη) του Hornet-ακίου θα πάρουμε το triple R. Μετρητά. Δεν βάζω δόσεις, ούτε παίρνω δάνειο. Να πάνε να πνιγούν οι τράπεζες. Εν ολίγης αυτά παίζουν πάνω κάτω. Στο παρασύνθημα τώρα.

Α, ξέχασα να σας πω παλικάρια....δεν έχω κάνει ακόμη test ride.

Θα μου πείτε....καλά βρε άνθρωπε....αφού δεν το οδήγησες ακόμη πως το αποφάσισες; Η απάντηση είναι απλή. Ξέρω τι ψάχνω....ξέρω τι θέλω....ξέρω τι μου αρέσει....πόσο λάθος τα λένε (λέτε) όλοι; Και επειδή θεωρώ ότι κανένας δεν γνωρίζει καλύτερα από τον εκάστοτε κάτοχο μιας μηχανής ήρθα να μάθω από εσάς εδώ ... στην "πηγή".

Το λοιπόν.... οι ερωτήσεις μου - απορίες που έχω.....

1) Είναι αυτό το μηχανάκι τόσο τέλειο; Παντού οι πάντες το εκθειάζουν σε όλα τα review, σε όλες τις χώρες....από προβλήματα γενικά δεν παρουσιάζει πολλά από αυτά που έχω ακούσει και διαβάσει – μόνο αυτός ο κραδασμός στις 6 με 7 χιλιάδες στροφές που έχετε αναφέρει και εδώ αρκετές φορές. Πείτε μου λοιπόν….είναι έτσι τα πράγματα;

2) Με έχει προβληματίσει το θέμα του μικρού κοψίματος του τιμονιού. Συγκριτικά με τι το λένε όσοι το λένε; Με παπί; Με το transalp ή το vstrom ή με CBR1000rr; Αυτό θα το μάθω όταν κάνω το test ride βέβαια αλλά ρωτάω γιατί όταν είχα πάρει το Hornet (πριν είχα το FX) νόμιζα ότι δεν μπορώ ούτε μια κίνηση δεξιά αριστερά να κάνω, ούτε να παρκάρω ούτε τίποτα. Πλέον δεν κολλάω ποτέ στην κίνηση ούτε έχω γενικά προβλήματα με το κόψιμο του τιμονιού. Γνωρίζει κανένας πως συγκρίνεται το triple R στον τομέα αυτό σχέση με το Hornet;

3) Θεωρώ ότι από αυτά που διαβάζω στο φόρουμ μας (μπορώ να το θεωρώ και δικό μου; μάλλον είναι λίγο νωρίς ακόμη....) η Triumph όπως και σχεδόν όλες οι εταιρίες μοτοσικλετών διαθέτουν άθλιες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα.

Ανοίγει παρένθεση (Είναι ο μ@λ@κ@ς ο έλληνας παιδάκι μου. Αντί να μας παρακαλάνε να αγοράζουμε μηχανές με το κιλό μας σπρώχνουν στα αυτοκίνητα. Παντού διαφημίσεις, παντού δώρα, παντού αποσύρσεις και για τα μηχανάκια τίποτα. Που πληθυσμιακά ο έλληνας αγοράζει περισσότερο μηχανή από τον άγγλο και τον γερμανό. Και έχετε δει τι γίνεται έξω από τέτοια για τα moto. Τους παρακαλάνε οι αντιπροσωπίες και από υποστήριξη …. Κύριοι ούτε αργοπορίες, ούτε π@π@ριες με τις εγγυήσεις ούτε τίποτα… αλλά είπαμε…είναι ο μ@λ@κ@ς ο έλληνας…) κλείνει παρένθεση!

Η Triumph δεν αποτελεί εξαίρεση. Η Ηλιοφίλ είναι τουλάχιστον πολύ κακή αντιπροσωπεία. Με την νοοτροπία τσιφλικά και δημοσίου υπαλλήλου της δεκαετίας του ‘80. Και σημειώνω : δεν έχω προσωπική εμπειρία….με ότι ακούω και διαβάζω εδώ. Και εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

Η σκέψη μου είναι η εξής λοιπόν….Να πάρω από την αντιπροσωπεία το εν λόγω μηχανάκι ή να το κάνω εισαγωγή καινούριο από Αγγλία ή Γερμανία; Το κόστος θα βγει περίπου 800 με 1000 γιούργια λιγότερα. Τα χρήματα αυτά θα τα γλυτώσω επί 2 αν δεν μου βγάλει κάποιο χοντρό πρόβλημα αφού θα γλυτώσω και το χαράτσι των service. Γιατί στον Σάκη (μεγάλη η χάρη του….) μπορώ να πάω για οτιδήποτε αν χρειαστεί αλλά θα κάνω ότι θέλω εγώ στο μηχανάκι, όπου θέλω με υλικά δικά μου. Αν βέβαια βγει ελαττωματικό και βαρέσει καμιά τρελή ζημιά ….την ήπιαμε .....αν όμως βγάλει τις γνωστές κυριλέ ζημιές στα 3 χρόνια της "φανταστικής" εγγύησης υπολογίζω ότι θα γλυτώσω περίπου στα 2 χιλιάρικα (συμπεριλαμβάνεται και το χιλιάρικο της αγοράς).

Καλά δεν είναι; Απλά φαντάζομαι την στιγμή που θα πάω αντιπροσωπεία να μου φτιάξουν κάτι που θα έχει 100 ευρώ και να μου πουν «είναι αναλώσιμο, δεν μπορεί να το καλύψει η εγγύηση»….. αυτό μόνο…..

Αυτά εν ολίγοις (τρόπος του λέγειν) ….

Ευχαριστώ που διαβάσατε το μήνυμά μου.
Σας ευχαριστώ για τυχόν απαντήσεις.
Σας ευχαριστώ που δεν θα ακολουθήσουν λεκτικοί προπηλακισμοί για το μέγεθος του μηνύματός μου ή για κάποια πράγματα που έχω γράψει σε αυτό και τέλος …..
Ευχαριστώ την triumph που μας χάρισε το καταπληκτικό Street Triple R.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: ATN PANOS στις 09/08/2010 7:25 μμ.

μεγαλη η χαρη σου με τετοια ζεστη που διαβασα το μικρο σου κειμενο

πρωτα απο ολα,καλως ορισες στο φορουμ.
φυσικα υπαρχει ξεχωριστη ενοτητα για τους νεους χρηστες.

για το street triple και ειδικα το R,ΤΙ ΝΑ ΠΩ?

πολλα απο τα καλα του τα ανεφερες μονο σου.

ναι,εχει μικρο κοψιμο τιμονιου.(κληρονομια απο το daytona)

ναι,δεν ειναι τοσο ανετο οσο το hornet.

ναι,ο/η συνεπιβατης,δεν θα αισθανεται ιδιαιτερα ευτηχης οταν ειναι πισω σου.

ομως,εχει το καλυτερο κινητηρα στην κατηγορια των γυμνων

εχει,μακραν την καλυτερη ροπη χαμηλα

εχει σαφως τον καλυετρο ηχο.

για το στησιμο δεν λεω τιποτα.
θα δεις...................

το ειχα,το πουλησα,το ΞΑΝΑΠΗΡΑ
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: nfot στις 09/08/2010 9:14 μμ.

Η καβαλα του ειναι ονειρο, με εξαιρεση τη ζεστη απο τον κινητηρα, που μπορει να καταληξει τουλαχιστον ενοχλητικη για τους μηρους σου.
Στα πολλα ισως σε ενοχλησει η γυμνια του, αλλα μαλλον εχεις συνηθισει απο το Hornet.
Θα ξανανιωσεις λεμε.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: denthnpalevw στις 09/08/2010 9:20 μμ.

με το καλο και οταν το παρεις θελω βολτα......
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: triplepower στις 09/08/2010 10:57 μμ.

Sry αλλα δεν αντεξα να το διαβασω ολο!!! Τα είπες μονος σου φιλαρακο!Απλα πηγαινε δοκιμασετο να το ερωτευτεις ακομα παραπανω κ παρτο!!Για καινουργιο θα πας????το 2010 με την μαυρη περλα ειναι.......!!!!!!!!

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: krysta στις 09/08/2010 11:40 μμ.

1. το μηχανάκι ΝΑΙ είναι τοσο τέλειο όσο το παρουσιάζουν ! μη σου πω είναι καλύτερο κ γίνω υπερβολική
2. το τιμόνι του όντως δεν κοβει...δε μπορώ να το συγκρίνω με του χόρνετ γιατί δεν το έχω οδηγήσει

βασικά τα έχεις ήδη σκεφτεί και πεί όλα!!! εγώ το πήρα χωρίς να το κάνω τεστ ράιντ, απλά ανέβηκα σε ενα σταματημένο...και αφου είχα διαβάσει οοοοοοολα αυτά που αντιστοίχως καταλαβαίνω οτι διαβασες κ εσυ το πήρα!
τι άλλο?σου μένει να το οδηγησεις, γιατί την εξέλιξη για την αγορά του ή οχι, μάλλον την ξέρεις απο οτι φαίνεται!
"diobo'...!"

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Polymhxanos στις 09/08/2010 11:57 μμ.

Εγώ πάλι θα σου έλεγα να προβληματιστείς αν ΟΝΤΩΣ χρειάζεσαι τα καλύτερα περιφερειακά του R.

Αν δλδ θα μπαίνεις πίστα ή θα πηγαίνεις τόσο τάπα στους δρόμους, που χρειάζεσαι (και έχεις το οδηγικό επίπεδο και καταλαβαίνεις την οδηγική διαφορά) τετραπίστονες, πηρούνι με ρυθμίσεις και το καλό αμορτισέρ.

Αν ΔΕΝ τα χρειάζεσαι, 1. θα έχεις πληρώσει άνευ λόγου παραπάνω χρήματα 2. σε καθημερινή χρήση το απλό είναι ΣΑΦΩΣ πιο ευκολοδήγητο.

Σκέψου το.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: nfot στις 10/08/2010 12:14 πμ.

Το R ειναι και λιγο πιο ψηλο, μαλλον λογω πιο σκληρου αμορτισερ.
Για μενα που το υψος σελας ειναι σημαντικο, το R μου φανηκε πιο "δυσκολο" απο το απλο που ειχα καβαλησει παλιοτερα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: ATN PANOS στις 10/08/2010 1:23 πμ.

nf"Το R ειναι και λιγο πιο ψηλο, μαλλον λογω πιο σκληρου αμορτισερ.
Για μενα που το υψος σελας ειναι σημαντικο, το R μου φανηκε πιο "δυσκολο" απο το απλο που ειχα καβαλησει παλιοτερα."


ναι ειναι ενα ποντο λογο αναρτησης και σελλας.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: ATN PANOS στις 10/08/2010 1:24 πμ.

Polymhxanos"Εγώ πάλι θα σου έλεγα να προβληματιστείς αν ΟΝΤΩΣ χρειάζεσαι τα καλύτερα περιφερειακά του R.

Αν δλδ θα μπαίνεις πίστα ή θα πηγαίνεις τόσο τάπα στους δρόμους, που χρειάζεσαι (και έχεις το οδηγικό επίπεδο και καταλαβαίνεις την οδηγική διαφορά) τετραπίστονες, πηρούνι με ρυθμίσεις και το καλό αμορτισέρ.

Αν ΔΕΝ τα χρειάζεσαι, 1. θα έχεις πληρώσει άνευ λόγου παραπάνω χρήματα 2. σε καθημερινή χρήση το απλό είναι ΣΑΦΩΣ πιο ευκολοδήγητο.

Σκέψου το."


ετσι ειναι.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Sprinter στις 10/08/2010 8:39 πμ.

Ο μόνος λόγο; που το απλό είναι πιο φιλικό για καθημερινή χρήση είναι τα φρένα. Δε μπορώ να φαντασθώ πώς το ρυθμιζόμενο πηρούνι και το ΣΑΦΩΣ καλύτερο αμορτισέρ αποτελούν 'μειονέκτημα' υπο οποιεσδήποτε συνθήκες. Αν το R είχε ABS (και μη με κοιτάζετε στραβά εσείς η 'πουρίστες') δε θα εμπαινε ζήτημα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Aris. στις 10/08/2010 11:25 πμ.

Καν'τα και τα δυο ενα τεστ ραϊντ και αν σου αρκει και εισαι ικανοποιημενος με το απλο , παρ'το και κρατα τα 1500 ευροπουλα για εξοπλισμο αναβατη και κανα εξατμισονι να γουσταρεις

Τα κατα .... ΜΙκρο κοψιμο τιμονιου (συνηθιζεται)
Αφορητη ζεστη το καλοκαιρι εντος πολης στα ποδια και τα @ρχ1δ1@. (δεν παλευεται )
Ειδικα τωρα που θα ειναι και καινουριο (σηκωνει γρηγοροτερα και περισσοτερη θερμοκρασια)σε λυπαμε.
Εγω τουλαχιστον το εστρωσα Οκτ-Νοεμ...

Αντε και καλες σουζες !
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: babis1980 στις 10/08/2010 11:40 πμ.

Polymhxanos"Εγώ πάλι θα σου έλεγα να προβληματιστείς αν ΟΝΤΩΣ χρειάζεσαι τα καλύτερα περιφερειακά του R.

Αν δλδ θα μπαίνεις πίστα ή θα πηγαίνεις τόσο τάπα στους δρόμους, που χρειάζεσαι (και έχεις το οδηγικό επίπεδο και καταλαβαίνεις την οδηγική διαφορά) τετραπίστονες, πιρούνι με ρυθμίσεις και το καλό αμορτισέρ."


Μου φαίνεται περίεργο που γενικά αρκετός κόσμος πιστεύει ότι ένα full ρυθμιζόμενο πιρούνι μπροστά και πίσω αμορτισέρ απευθύνεται σε ανθρώπους που κάνουν τακτικά track days και μόνο.

Γιατί δηλαδή να έχω ένα μηχανάκι του οποίου τα ελατήρια μπροστά έχουν επιλεχθεί να δουλεύουν σωστά για έναν άνθρωπο 65 με 70 κιλά; Γιατί δηλαδή όταν πάω βόλτα με την γυναίκα (η οποία δεν είναι 45 kgr!!!) να πρέπει να πηγαίνω από χαλαρά έως πολύ χαλαρά επειδή το πίσω αμορτισέρ μπορεί να τελικιάσει; Γιατί δεν μπορώ να επιλέγω να έχω super μαλακές αναρτήσεις όταν πάω το πρωί στην δουλειά αλλά να είναι "πέτρα" το βράδυ όταν γυρνάω; Θέλω επίσης να αναφέρω ότι υπάρχει κόσμος με μεράκι αλλά και (το σημαντικότερο) γνώσεις για να ρυθμίζει αναρτήσεις κατά βούληση. Άλλο που (κυρίως αλλά όχι μόνο) στην Ελλάδα κανείς δεν ασχολείται. Τέλος σκεφτείτε το εξής: Εάν έχω απλό street triple και ανά πάσα στιγμή θέλω να αλλάξω σε πιο σκληρά ελατήρια εμπρός θα μου κοστίσει περίπου 100 με 150 euro τα ελατήρια (για παράδειγμα τα ohlins) + καμιά 150 η εργασία του μάστορα (ταρίφα το έχουν κάνει το 150άρι για μπροστινό!). Και πάλι ότι αλλαγή και να θέλω να ξανακάνω θα πρέπει να την πληρώσω εκ νέου.

Είναι σαν να αγοράσεις τηλεόραση LCD HD Ready με 800 ευρώ και για 100 ευρώ ακόμη να πάρεις την Full HD (τιμές τιμοκαταλόγου 2008 ). Επειδή δεν έχει ξεκινήσει η εκπομπή του Full HD σήματος δεν σημαίνει ότι δεν θα πάρω για 100 ευρώ την "ακριβή".

Polymhxanos"Αν ΔΕΝ τα χρειάζεσαι, 1. θα έχεις πληρώσει άνευ λόγου παραπάνω χρήματα."


Το ποσό νομίζω που ζητά παραπάνω η Triumph για τα φρένα και τα αμορτισέρ είναι "τιμή προσφοράς". Όπου και να ψάξεις με 1000 γιουργια δεν τα βρίσκεις ούτε μεταχειρισμένα.

Polymhxanos"2. σε καθημερινή χρήση το απλό είναι ΣΑΦΩΣ πιο ευκολοδήγητο.

Σκέψου το."

Αυτό πάντως θα ήθελα να μου το εξηγήσετε. Σε τι είναι πιο ευκολοδήγητο; Στη θέση οδήγησης; Στα φρένα; Οι αρχικές ρυθμίσεις στα αμορτισέρ; Το τιμόνι αν έχω καταλάβει καλά δεν είναι πιο σκυφτό από το σιδερένιο του απλό triple.

Η δική μου άποψη για το "ευκολοδήγητο" έχει να κάνει με την εργονομία της θέσης οδήγησης + τον ελεύθερο χώρο που υπάρχει να κινείσαι + την ευκινησία και το χαμηλό βάρος + την ροπή και το κιβώτιο την κάθε μηχανής.

Για τα φρένα έχω να πώ το εξής.... είναι θέμα αίσθησης και εμπειρίας..... και απο τα δύο έχουμε αρα πάμε καλα!!!!

Σημείωση : Το μοναδικό που κάνω είναι απλά συζήτηση. Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ από κανένα φίλο. Ούτε στυλ έχω ούτε τίποτα. Απλά προσπαθώ να καταλάβω μέσα από την συζήτησή μας....

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Sprinter στις 10/08/2010 11:54 πμ.

babis1980"
Polymhxanos"Εγώ πάλι θα σου έλεγα να προβληματιστείς αν ΟΝΤΩΣ χρειάζεσαι τα καλύτερα περιφερειακά του R.

Αν δλδ θα μπαίνεις πίστα ή θα πηγαίνεις τόσο τάπα στους δρόμους, που χρειάζεσαι (και έχεις το οδηγικό επίπεδο και καταλαβαίνεις την οδηγική διαφορά) τετραπίστονες, πιρούνι με ρυθμίσεις και το καλό αμορτισέρ."


Μου φαίνεται περίεργο που γενικά αρκετός κόσμος πιστεύει ότι ένα full ρυθμιζόμενο πιρούνι μπροστά και πίσω αμορτισέρ απευθύνεται σε ανθρώπους που κάνουν τακτικά track days και μόνο.

Γιατί δηλαδή να έχω ένα μηχανάκι του οποίου τα ελατήρια μπροστά έχουν επιλεχθεί να δουλεύουν σωστά για έναν άνθρωπο 65 με 70 κιλά; Γιατί δηλαδή όταν πάω βόλτα με την γυναίκα (η οποία δεν είναι 45 kgr!!!) να πρέπει να πηγαίνω από χαλαρά έως πολύ χαλαρά επειδή το πίσω αμορτισέρ μπορεί να τελικιάσει; Γιατί δεν μπορώ να επιλέγω να έχω super μαλακές αναρτήσεις όταν πάω το πρωί στην δουλειά αλλά να είναι "πέτρα" το βράδυ όταν γυρνάω; Θέλω επίσης να αναφέρω ότι υπάρχει κόσμος με μεράκι αλλά και (το σημαντικότερο)
γνώσεις για να ρυθμίζει αναρτήσεις κατά βούληση. Άλλο που (κυρίως αλλά όχι μόνο) στην Ελλάδα κανείς δεν ασχολείται. Τέλος σκεφτείτε το εξής: Εάν έχω απλό street triple και ανά πάσα στιγμή θέλω να αλλάξω σε πιο σκληρά ελατήρια εμπρός θα μου κοστίσει περίπου 100 με 150 euro τα ελατήρια (για παράδειγμα τα ohlins) + καμιά 150 η εργασία του μάστορα (ταρίφα το έχουν κάνει το 150άρι για μπροστινό!). Και πάλι ότι αλλαγή και να θέλω να ξανακάνω θα πρέπει να την πληρώσω εκ νέου.

Είναι σαν να αγοράσεις τηλεόραση LCD HD Ready με 800 ευρώ και για 100 ευρώ ακόμη να πάρεις την Full HD (τιμές τιμοκαταλόγου 2008 ). Επειδή δεν έχει ξεκινήσει η εκπομπή του Full HD σήματος δεν σημαίνει ότι δεν θα πάρω για 100 ευρώ την "ακριβή".

Polymhxanos"Αν ΔΕΝ τα χρειάζεσαι, 1. θα έχεις πληρώσει άνευ λόγου παραπάνω χρήματα."


Το ποσό νομίζω που ζητά παραπάνω η Triumph για τα φρένα και τα αμορτισέρ είναι "τιμή προσφοράς". Όπου και να ψάξεις με 1000 γιουργια δεν τα βρίσκεις ούτε μεταχειρισμένα.

Polymhxanos"2. σε καθημερινή χρήση το απλό είναι ΣΑΦΩΣ πιο ευκολοδήγητο.

Σκέψου το."

Αυτό πάντως θα ήθελα να μου το εξηγήσετε. Σε τι είναι πιο ευκολοδήγητο; Στη θέση οδήγησης; Στα φρένα; Οι αρχικές ρυθμίσεις στα αμορτισέρ; Το τιμόνι αν έχω καταλάβει καλά δεν είναι πιο σκυφτό από το σιδερένιο του απλό triple.

Η δική μου άποψη για το "ευκολοδήγητο" έχει να κάνει με την εργονομία της θέσης οδήγησης + τον ελεύθερο χώρο που υπάρχει να κινείσαι + την ευκινησία και το χαμηλό βάρος + την ροπή και το κιβώτιο την κάθε μηχανής.

Σημείωση : Το μοναδικό που κάνω είναι απλά συζήτηση. Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ από κανένα φίλο. Ούτε στυλ έχω ούτε τίποτα. Απλά προσπαθώ να καταλάβω μέσα από την συζήτησή μας...."




Καλούτσικα τα λές για τις αναρτήσεις αλλά να έχεις υπ' όψιν σου πώς αμα το ελατήριο (μπρός ή πίσω) δε κάνει για το βάρος σου, δε σε σώζει το ρυθμιζόμενο πηρούνι ή το ρυθμιζόμενο - καλύτερο αμορτισέρ. Θές άλλα ελατήρια. Οι ρυθμίσεις αφορούν τις αποσβέσεις για το στύλ οδήγησης και οδοστρώματος και η ποιότητα αφορά στο δούλεμα και την πληροφόρηση. Εδώ δε βρίσκω και εγώ κανένα μειονέκτημα να πάς στο πιο ακριβό.

Ενα αμορτισέρ να αλλάξεις στο απλό με πιο της προκοπής πάει το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς.

Οσον αφορά το πιο κατάλληλο για καθημερινή χρήση και μάλιστα στην πόλη, είπα και πιο παραπάνω πώς το θέμα αφορά ΜΟΝΟ στα φρένα (που είναι ίσως υπερβολικά δυνατά και με αμεσο αρχικό δάγκωμα) για χρήση σε πόλη ή γλιστερά οδοστρώματα και ακόμα περισσότερο από σχετικά αρχάριους.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: babis1980 στις 10/08/2010 1:26 μμ.

Sprinter"Καλούτσικα τα λες για τις αναρτήσεις αλλά να έχεις υπ' όψιν σου πώς άμα το ελατήριο (μπρος ή πίσω) δε κάνει για το βάρος σου, δε σε σώζει το ρυθμιζόμενο πιρούνι ή το ρυθμιζόμενο - καλύτερο αμορτισέρ. Θες άλλα ελατήρια."


Αναφέρω εγκυκλοπαιδικά ότι στην θεωρία για να λειτουργεί σωστά μια ανάρτηση σε μια μοτοσικλέτα πρέπει σε ηρεμία και με τον αναβάτη επάνω οι αναρτήσεις της (μοτοσικλέτας) να είναι συμπιεσμένες στο 30% της συνολικής διαδρομής τους (νόμος απαράβατος).

Όταν δεν έχουμε ρύθμισης προφόρτισης (preload) ο μοναδικός τρόπος για να πετύχουμε το επιθυμητό sag (η απόσταση δηλαδή που συμπιέζονται οι αναρτήσεις με τον αναβάτη πάνω) είναι με spacers (τάκους). Και άντε να βρεις μάστορα να το υπολογίσει σωστά, και πες ότι θα κάνει σωστή δουλειά και ότι δεν θα σου πιει το αίμα. Πάνω απ' όλα το πρόβλημα είναι ότι πρόκειται για πατέντα.

Προτιμώ το μηχανάκι μου να μην έχει από δαυτες (τουλάχιστον στα ζωτικά μέρη του όπως είναι η μηχανή, οι αναρτήσεις και τα φρένα - εκτός βέβαια αν πρόκειται για aftermarket εξτρά που προορίζονται για το συγκεκριμένο μηχανάκι). Γιατί όπως έλεγε και ένας φίλος : "Έκανες πατέντα και πέτυχε....γρήγορα παίξε κανά τζόκερ...."

Έτσι λοιπόν αφού είμαι 85 κιλά και είμαι σίγουρος ότι αν αλλάξω την προφόρτιση (preload) των ελατηρίων μπρος και πίσω θα μπορέσω να πετύχω το επιθυμητό sag για το Triple R.