Αγορά Street Triple R και απορίες....

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Polymhxanos στις 10/08/2010 1:34 μμ.

babis1980"

Μου φαίνεται περίεργο που γενικά αρκετός κόσμος πιστεύει ότι ένα full ρυθμιζόμενο πιρούνι μπροστά και πίσω αμορτισέρ απευθύνεται σε ανθρώπους που κάνουν τακτικά track days και μόνο.


Αυτό πάντως θα ήθελα να μου το εξηγήσετε. Σε τι είναι πιο ευκολοδήγητο; Στη θέση οδήγησης; Στα φρένα; Οι αρχικές ρυθμίσεις στα αμορτισέρ; Το τιμόνι αν έχω καταλάβει καλά δεν είναι πιο σκυφτό από το σιδερένιο του απλό triple.

"


Καταρχήν μην κοουτάρεις δικό μου κείμενο και μετά λες για ''πίστη'' και ''κόσμο''. Εγώ δεν έγραψα ούτε για ''πίστη'' , ούτε είμαι ο ''κόσμος''. Εγώ ο ΕΝΑΣ , έγραψα αυτά που ΞΕΡΩ, όχι αυτά που πιστεύω.

Παμ παρακάτ.

Το περί προσφοράς, δεν ισχύει, γιατί όπως ΞΑΝΑέγραψα, αν πάρεις κάτι που ΔΕΝ χρειάζεσαι, όχι 1000, αλλά και 5 ευρώ προσφορά διαφορά να έχει, πάλι έχεις πετάξει 5 ευρώ. Το πόσο είναι η διαφορά, δεν αλλάζει αν κάτι είναι τελικά χρήσιμο ή όχι.

Να σου εξηγήσω γιατί είναι πιο δυσκολοδήγητο. Γιατί στην καθημερινή χρήση, θα περάσεις και από χάλια δρόμους, γλιστερούς, με εξογκώματα, με λακούβες με, με, με. Ε, εκεί το απλό θα ''καταπιεί'' τις ανωμαλίες μαγικά, όταν με το πιο σκληρό R, θα κλείσεις γκάζι, και θα πας πιο προσεκτικά. Και οι αναρτήσεις ρθμίζονται όπως λες, αλλά μην φανταστείς ότι θα δεις το διαστημικό εύρος στην αλλαγή των ιδιοτήτων απόσβεσης και προφόρτισης. Με λίγα λόγια αυτό το ''το κάνω μαλακό το πρωί και σκληρό το βράδυ'' δεν ισχύει: Ότι και να κάνεις το R θα είναι λίγο πιο κατσίκι από το απλό, και στον κακό δρόμο θα δυσανασχετεί. Για τα φρένα συμπλήρωσε ήδη ο Sprinter.

Το αντιπαράδειγμα με το FullHD το HDready και την ''εκπομπή σήματος FullHD'' είναι τελείως άκυρο, διότι δεν στέκει καν το ίδιο σαν παράδειγμα. Ξέρεις τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σημαίνουν οι δύο όροι;

Σκληρές μοτοσυκλέτες έχω, χρόνια τώρα, και ΞΕΡΩ πολύ καλά, ότι εκτός ιδανικών συνθηκών, ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ θα πας πιο γρήγορα-πιο εύκολα με το μαγικό χαλί, παρά με το σκληρό. Απλά σαν λαός έχουμε την τάση για επίδειξη, και θέλουμε να έχουμε πράγματα που ΔΕΝ χρειαζόμαστε παραγματικά, για αυτό και κοιτάω μήπως, ΑΝ ΛΕΩ, ΑΝ, και είναι τέτοια περίπτωση εδώ, να σε προφυλάξω ή έστω να σε ενηρώσω: Το ακριβότερο δεν είναι πάντα το καλύτερο, αυτό που μας κάνει την δουλειά μας είναι το καλύτερο.

Προσωπικά έχοντας σκληρές πλήρως ρυθμιζόμενες μοτοσυκλέτες, ήθελα μια μοτοσυκλέτα που να είναι βολική ευκολοδήγητη και σβέλτη ταυτόχρονα. Αφού προβληματίστηκα αν ΟΝΤΩΣ χρειάζομαι R ή απλό, και αφού οδήγησα ΚΑΙ τα δύο, εγώ προσωπικά κατάλαβα ότι το απλό ταιριάζει ΚΑΛΥΤΕΡΑ στην χρήση που το προόριζα.

Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι η δική μου εμπειρία+Data+σκοπός χρήσης, οπότε ότι έγραψα, τα διαβάζεις, τα βάζεις σε μια γωνία του μυαλού σου, και αφού οδηγήσεις ΚΑΙ τα δύο, βγάζεις το δικό σου συμπέρασμα, βασισμένο σε δικά σου κριτήρια και που να υπηρετούν τον δικό σου σκοπό. Τον τρέχοντα σκοπό όμως, όχι το τι ''ΘΑ'' χρειαστείς.

Αυτά, και ότι και να πάρεις, καλορίζικο και καλούς δρόμους, είμαι σίγουρος θα το κατα-ευχαριστηθείς
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: babis1980 στις 10/08/2010 2:08 μμ.

Polymhxan-ε σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Το πιάνω το νόημα αυτών που γράφεις. Και να σου πω την αλήθεια σχεδόν σε όλα συμφωνούμε (μην σου πω σε όλα). Μάλλον όμως εσύ δεν κατάλαβες τι ακριβώς θέλω και ψάχνω. Αλλα λογικό είναι αυτό αφού είμαι μέλος στο forum εδώ και 3-4 μέρες και δεν έχουμε προλάβει να τα πούμε λιγάκι. Έχουμε καιρό μπροστά μας να το κάνουμε αυτό (αν με θέλετε και σεις).

Πάντως ήθελα να σου πω για το παράδειγμα της τηλεόρασης.... HD Ready λένε εκείνες τις TV που λαμβάνουν και μπορούν να αναπαράγουν HD υλικό εκτός από σήμα 1080p (δηλαδή και 720p σε όλα τα frame rate και 1080i). Full HD είναι εκείνες που παίζουν όλα τα παραπάνω + και 1080p (όπου p σημαίνει progressive) και παίζει και 24p. Και όσο περίεργο και να σου φαίνεται ακόμα και στην ελλαδίτσα μας πλέον μέσω digea μπορεί να γίνει εκπομπή Full HD σήματος....το μπαλάκι έχει πέσει στα κανάλια που συνεργάζονται με αυτήν.

Πάντως η Nova έχει ήδη ξεκινήσει την εκπομπή full HD ποδοσφαιρικών αγώνων όσο αστείο και να σου φαίνεται...

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: babis1980 στις 10/08/2010 2:12 μμ.

Συγνώμη για το προηγούμενο μήνυμα... το μισό ήταν off topic....

Το νόημα στο παράδειγμα ήταν ότι μπορεί "όταν ξεκινήσει η εκπομπή του full hd σήματος να μπορώ να δώ αυτό το μαγικό 1080p." Επομένως .... αν αργότερα έχω τον χρόνο και χρήματα για λάστιχα (1 ζευγάρι για 2 track days πιστεύω είναι καλά) να μπορώ να πάω με full ρυθμιζόμενα για να φέρω την μηχανή πιο κοντά στο στύλ μου αλλά και στις απαιτήσεις της πίστας. Αλλά μέχρι τότε θα περιοριστώ στο να μπορώ να αλλάζω την συμπεριφορά της μηχανής μόνο στο οδικό δίκτυο της χώρας μας ανάλογα με τις συνθήκες και την διάθεσή μου. Αυτό.

Νομίζω πάντως ότι είναι καλό παράδειγμα....

Μπορεί κάποιος να μου σχολιάσει αυτά που γράφω για την αντιπροσωπεία; Συμφωνείτε καταρχήν με την αγορά όχι από την Ηλιοφίλ; Πείτε κάτι γιαυτό... ευχαριστώ....ακόμη το ψάχνω....

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Sprinter στις 10/08/2010 3:15 μμ.

Δε καταλαβαίνω τι θα κερδίσεις μη αγοράζοντας από Ηλιοφίλ και κάνοντας δική σου εισαγωγή (που σημαίνει αγορά σε άλλη χώρα της Ευρώπης, registration εκεί, deregistration, εισαγωγή και εκτελωνισμός). Κανένα χαράτσι των σερβις δε θα γλυτώσεις, και στα έξοδα για εισαγωγή θα πρέπει να υπολογίσεις όλα τα κόστη (από μεταφορά χρημάτων έξω έως έξοδα μεταφοράς). Δε θα μπορέσεις να αγοράσεις εύκολα μηχανάκι πουθενα φαντάζομαι χωρίς να δηλώσεις κατοικία στον τόπο αγοράς, η Τ δε θα σου πουλήσει.

Σχετικά με τις αναρτήσεις, η δική μου εμπειρία είναι περιορισμένη σε δύο τεστ ραιντ (το απλό και το R). Το απλώ εχει επιεικώς μέτριο αμορτισέρ και, για τα δικά μου κιλά 90+, χάλια.. To μπροστινό το ένιωσα ταυτόχρονα μαλακό και harsh (δε μουρχεται λέξη στα ελληνικά). Σημάδι σχετικά φτηνού. Το R είχε σαφώς ποιοτικότερες αναρτήσεις αλλά κακορυθμισμένες. Ενα τεστ ραιντ σε μηχανάκι με κακορυθμισμένες αναρτήσεις (ή ρυθμισμένες για άλλα βάρη, δρόμους, γούστα) ,Πολυμήχανε, δε σου λέει τίποτα. Ποιοτικές αναρτήσεις δε σημαίνει και σκληρές ή κούτσουρα σημαίνει καλή πληροφόρηση, καλό δούλεμα και υπακοή στις ρυθμίσεις. Μη μπερδεύετε την σκληρότητα των ελατηρίων (που πάει με το βάρος) με το δούλεμα των αποσβέσεων. Εϊμαι σίγουρος πώς μπορείς να κάνεις το R να πλέει σαν πλοίο αν θέλεις.

Η άλλη λύση είναι απλό + καλό αμορτισέρ (καλύτερο από το R) + ελατήρια+ spacers και ίσως λάδια μπροστά. Ισον κάνα 1000ρικάκι. Διαλέγεις και παίρνεις. Και πάλι δε θάχεις ρυθμιζόμενο και ποιοτικό μπροστινό μπροστινό.

Για μένα το καλύτερο θα ήταν R με τα φρένα του απλού για γενική χρήση. Αν πάρω ποτέ το R αλλάζει κανείς τα φρένα με του απλού???
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:44, διορθώθηκε 4 φορές συνολικά.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Sprinter στις 10/08/2010 3:25 μμ.

babis1980"
Sprinter"Καλούτσικα τα λες για τις αναρτήσεις αλλά να έχεις υπ' όψιν σου πώς άμα το ελατήριο (μπρος ή πίσω) δε κάνει για το βάρος σου, δε σε σώζει το ρυθμιζόμενο πιρούνι ή το ρυθμιζόμενο - καλύτερο αμορτισέρ. Θες άλλα ελατήρια."


Αναφέρω εγκυκλοπαιδικά ότι στην θεωρία για να λειτουργεί σωστά μια ανάρτηση σε μια μοτοσικλέτα πρέπει σε ηρεμία και με τον αναβάτη επάνω οι αναρτήσεις της (μοτοσικλέτας) να είναι συμπιεσμένες στο 30% της συνολικής διαδρομής τους (νόμος απαράβατος).

Όταν δεν έχουμε ρύθμισης προφόρτισης (preload) ο μοναδικός τρόπος για να πετύχουμε το επιθυμητό sag (η απόσταση δηλαδή που συμπιέζονται οι αναρτήσεις με τον αναβάτη πάνω) είναι με spacers (τάκους). Και άντε να βρεις μάστορα να το υπολογίσει σωστά, και πες ότι θα κάνει σωστή δουλειά και ότι δεν θα σου πιει το αίμα. Πάνω απ' όλα το πρόβλημα είναι ότι πρόκειται για πατέντα.

Προτιμώ το μηχανάκι μου να μην έχει από δαυτες (τουλάχιστον στα ζωτικά μέρη του όπως είναι η μηχανή, οι αναρτήσεις και τα φρένα - εκτός βέβαια αν πρόκειται για aftermarket εξτρά που προορίζονται για το συγκεκριμένο μηχανάκι). Γιατί όπως έλεγε και ένας φίλος : "Έκανες πατέντα και πέτυχε....γρήγορα παίξε κανά τζόκερ...."

Έτσι λοιπόν αφού είμαι 85 κιλά και είμαι σίγουρος ότι αν αλλάξω την προφόρτιση (preload) των ελατηρίων μπρος και πίσω θα μπορέσω να πετύχω το επιθυμητό sag για το Triple R."



Καλα τα λές στο περίπου (δεν ρυθμίζεται έτσι ακριβώς το sag) αλλά που διαφωνείς μαζί μου δε ξέρω.. ΑΝ το ελατήριο δεν ειναι στα μέτρα σου, καμμιά προφόρτιση δε σε σώζει. Μπορεί να βρείς το sag με τον αναβάτη πάνω αλλά θα έχεις χάσει και το ελεύθερο sag και το δυναμικό. ΒΤW οι αποστάτες δεν είναι πατέντα να τη φοβάσαι, δεν είναι και κάνα θαύμα μηχανικής...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: denthnpalevw στις 10/08/2010 3:41 μμ.

Να πω και εγω την γνωμη μου που το εχω ψαξει λιγο ξοδευοντας χρονο αλλα και χρημα....
Αν οντως οπως λες εισαι 85+ κιλα , φανταζομαι χωρις εξοπλισμο, παρε το R και μην το σκεφτεσαι αλλο. Αφου καταλαβαινω οτι δεν ειναι θεμα χρηματων τοτε μην το συζητας αλλο. Με τα δικα μου 95+ κιλα οι αναρτησεις του απλου ηταν απο χαλια εως επικινδυνες σε ορισμενες φασεις. τερματισαν και πισω και μπροστα. δεν ειναι ενα ωραιο συναισθημα. Οποτε μπηκα σε μια διαδικασια αλλαγης των αναρτησεων.
Αρχικα σκεφτομουν να βαλω πισω απο Daytona. Οπου και αν ρωτησα σχεδον ολοι μου ελεγαν μην το κανεις. Δεν ειναι τυχαιο οτι αλλαζουν πολλοι. Ειναι μια βελτιωση σε σχεση με το μαμα του απλου αλλα η βελτιωση δεν ειναι αρκετη. Ετσι ειναι και το πισω του R. Επειδη προσφερει ρυθμισεις δεν το κανει αυτοματα και καλο αμορτισερ... απλα ενα κλικ καλυτερο απο το απλο. Ενα φθηνο aftermarket να παρεις εχεις σιγουρα ενα καλυτερο απο το μαμα του R.
Για την μπροστα αναρτηση δεν εχω να πω κατι ειναι πολυ καλη. τουλαχιστον οπως την εχω δει εγω. Αλλα για τα φρενα θα συμφωνησω με τον πολυμηχανο. Οταν αλλαξα την πρωτη μερα κοντεψα να πεσω 2 φορες απο μπλοκαρισμα μπροστινου. συνηθισα με τα φρενα του απλου που ειναι πολυ φιλικα και το αρχικο δαγκωμα των τετραπιστονων που φανηκε αποτομο. φυσικα τωρα το εχω συνηθισει αλλα ποτε δεν παω γρηγορα εντος πολης γιατι ξερω οτι ητε δεν θα μπορεσω να φρεναρω με το μεγιστο δυνατο των δυνατοτητων των φρενων η θα μου μπλοκαρει. Πιστευω οτι για απλη χρηση δρομου τοτε τα φρενα του απλου ειναι προτιμότερα απο του R.
Για την πιστα δεν το συζητω οσο δυνατοτερα τοσο καλυτερα.
Για την εισαγωγη θα συμφωνισω με τον sprinter. οτι ειπε.
Φιλικα
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: babis1980 στις 11/08/2010 5:47 μμ.

denthnpalevw"......Αρχικα σκεφτομουν να βαλω πισω απο Daytona. Οπου και αν ρωτησα σχεδον ολοι μου ελεγαν μην το κανεις. Δεν ειναι τυχαιο οτι αλλαζουν πολλοι. Ειναι μια βελτιωση σε σχεση με το μαμα του απλου αλλα η βελτιωση δεν ειναι αρκετη. Ετσι ειναι και το πισω του R. Επειδη προσφερει ρυθμισεις δεν το κανει αυτοματα και καλο αμορτισερ... απλα ενα κλικ καλυτερο απο το απλο. Ενα φθηνο aftermarket να παρεις εχεις σιγουρα ενα καλυτερο απο το μαμα του R......"


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν πα να ρυθμίζεται αν είναι κακό ποιοτικά και στα μέτρα σου να το φέρεις πάλι κακό θα είναι. Το θέμα είναι ότι δεν ετύχε να πέσει στην αντίληψή μου ότι το πίσω αμορτισέρ του Daytona ή του Triple R είναι ποιοτικά πολύ μέτριο ... ακριβώς το αντίθετο μαλιστα. Ταυτόχρονα μου είχε δημιουργηθεί η εικόνα ότι η οποιαδήποτε αναβάθμιση γινόταν με μοναδικό σκοπό την βελτιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς του πραγματικά τρομερού πλαισίου.

Αν είναι έτσι λοιπόν μπορεί να αλλάξουν τα δεδομένα. Παρακαλώ όποιους γνωρίζουν το συγκεκριμένο θέμα να πουν μια γνώμη.....Θα συνεχίσω να το ψάχνω και γω πάντως σε ξένα forum....

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: denthnpalevw στις 11/08/2010 10:12 μμ.

το πισω του R ειναι ουσιαστικα το ιδιο με το πισω του daytona μεχρι και 08. το πισω του 09 ειναι αλλη ιστορια.
Σαν αμορτισερ ειναι καλυτερο απο το χαλια του απλου στρεετ αλλα σε γενικες γραμμες κρινεται απο μετριο εως κακο. Εδω να σου πω οτι αυτα τα βασιζω αποκλειστικα και μονο σε οτι εχω διαβασει σε ξενα forums. δεν εχει τυχει να οδηγησω καποιο daytona η street triple R. Αλλα αν φανταστεις οτι υπαρχουν ατομα που πανε ακομα και πιστα με το απλο σε μαμα κατασταση και ειναι απο σβελτοι μεχρι πολυ γρηγοροι καταλαβαινεις οτι το μηχανακι εχει δυνατοτητες....
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: dimchrist στις 12/08/2010 12:41 μμ.

To 675 έχει πολλές δυνατότητες όπως είναι μαμά. Απλά μια αναβάθμιση στην ανάρτηση το βοηθάει πάρα πολύ. Μία από τις αλλαγές που κάνανε στο Daytona του '09 ήταν η πίσω ανάρτηση. Δεν νομίζω να ήταν τυχαίο.
Το R αν θυμάμαι καλά συνεχίζει να φορά την παλιά ανάρτηση του Daytona 06-08.
Στο δικό μου μετά από 39.000χλμ αναγκάστηκα να αλλάξω την πίσω ανάρτηση (όχι ότι δεν θα την άλλαζα ούτως ή άλλως ) αφού είχε ήδη παραδώσει. Ήταν πλέον επικίνδυνη.
Μετά από αρκετές αναβαθμίσεις στο 675, αν ήταν να προτείνω μόνο μία θα έλεγα την πίσω ανάρτηση. Ανεξάρτητα με πιο από τα δύο θα αγοράσεις (απλό ή R) ρίξε μια ματιά στις aftermarket αναρτησεις. Ξεκινώντας με 400 ευρώ βρίσκεις καινούριες από το ebay.
π.χ. δες ένα Wilbers (μοιάζουν με τις hyper-pro):
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWAX:IT
για τεχνικές λεπτομέριες δες εδώ
http://www.wilbers.de/en/wilbers_federbein.php
Τα μοντέλα 640, 641 & 643 κάνουν για το 675.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση της μεταχειρισμένης (πάντα aftermarket). Με ένα σέρβις είναι σαν καινούρια.

Triple Way

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Sprinter στις 12/08/2010 12:47 μμ.

Για να πάρεις φουλ ρυθμιζόμενο after market κοιτάς για 800+.....

Αντε και πήρες το απλό και εσκασες και το 800αράκι για το αμορτισέρ. Με το μπροστινό τι κάνεις?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: dimchrist στις 12/08/2010 1:30 μμ.

Δεν χρειάζεται να πέρνεις πάντα φουλ ρυθμιζόμενο.
Ούτως ή άλλως ούτε το R δε βγαίνει με αργή-γρήγορη απόσβεση. Δεν είναι και τόσο απαραίτητη. Αν είναι να γλυτώσεις κάποια χρήματα πρέπει κάτι να παραβλέψεις...
Με το μπροστά αν πάρεις το R δεν χρειάζεται ελατήρια. Είναι αρκετά σκληρά.
Αν πας με το απλό χρειάζονται αλλαγή τα μπροστινά ελατήρια και δεν θα έχεις φουλ ρυθμίσεις.
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
Αν πιστεύεις ότι μπορείς να εξικωθείς με τις μπροστινές τετραπίστονες του R τότε προχώρα.
Το αρχικό δάγκωμα που έχει τρομάζει. Βάζοντας άλλα τακάκια (π.χ. Carbone Lorraine) μπορείς να το εξωμαλύνεις λίγο αλλά και πάλι...

Είμαι κατά της εισαγωγής από άλλη χώρα και τα σέρβις να τα κάνεις σε εξουσιοδοτημένο. Αφού το παίρνεις καινούριο κρίμα είναι να σου βγάλει κάποιο πρόβλημα και να μη μπορείς να περάσεις εγγύηση που ενδεχομένως να είναι πολύ πιο πάνω από το χιλιάρικο που θα γλύτωνες αν το έφαιρνες απ'έξω.

Όσο για το κόψιμο του τιμονιού είναι λιγότερο από το Hornet αλλά είναι και πολύ πιο ελαφρύ (167 κιλά στεγνό) που βοηθάει πολύ στις μανούβρες.

Triple Way

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: nfot στις 12/08/2010 4:51 μμ.

Εγω παντως, το δαγκωμα των φρενων του R το λατρεψα, σε σημειο που πατωντας τη μανετα του 09 Daytona μου να με χαλαει.
Ισως επειδη θελει αλλαγη υγρων το δικο μου; Εχει ηδη 12.000 χλμ με αρκετη πιστα σε αυτα, εστω και αν δεν τα πιεζω οριακα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: Sprinter στις 12/08/2010 5 μμ.

dimchris"Δεν χρειάζεται να πέρνεις πάντα φουλ ρυθμιζόμενο."


Δε μίλησα για αργά-γρήγορα (αν και τα αργά - γρήγορα είναι ΙΜΟ περισσότερο χρήσιμα για χρήση δρόμου παρά πίστας... δε μιλάω για πρωταθλητισμό). Κοίτα πόσο κάνει ενα μεσαίο αφτερμαρκετ με τις βασικές ρυθμίσεις και ξαναέλα να μου πείς. Με 400 Ευρώ δε παίρνεις με τίποτα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: ATN PANOS στις 12/08/2010 5:21 μμ.

nf"Εγω παντως, το δαγκωμα των φρενων του R το λατρεψα, σε σημειο που πατωντας τη μανετα του 09 Daytona μου να με χαλαει.
Ισως επειδη θελει αλλαγη υγρων το δικο μου; Εχει ηδη 12.000 χλμ με αρκετη πιστα σε αυτα, εστω και αν δεν τα πιεζω οριακα."


νικο το daytona 09 εχει σαφως ανωτερα φρενα/αναρτησεις απο το triple r.
το πιο πιθανον ειναι οτι η διαφορα που νιωθεις,εχει να κανει με την
διαφορετικη θεση οδηγησης.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Αγορά Street Triple R και απορίες....  

  Από: dimchrist στις 12/08/2010 5:31 μμ.

Ωραια... πες μου Νίκο (Sprinter) ποια ουσιαστική ρύθμιση λείπει από το παραπάνω Wilbers (πέρα από την αργη-γρήγορη)?
Για τις ρυθμίσεις που πέρνει το 640 δες εδώ:
http://www.wilbers.de/en/tri.php
Με 400 την αγοράζεις από ebay. Περιπου 500 ευρώ έχει έξω.

Triple Way