Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό jimdom » 02 Ιούλ 2010, 17:51

Γνωριζει κανενας τιποτα για τα παραπανω?
Ακουσα μια συζητηση σε ενα συνεργειο κ μου εφτασε το σαγονι στο πατωμα....

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me
Άβαταρ μέλους
jimdom
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: daytona 675


Re: τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό doohan » 02 Ιούλ 2010, 17:56

..........
Τελευταία επεξεργασία από doohan και 20 Μάιος 2011, 00:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
Άβαταρ μέλους
doohan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1025
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 01:23
Μοτοσυκλέτα: KTM-RC8
Όνομα: Μάγειρος


Re: τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό jimdom » 02 Ιούλ 2010, 18:02

Ελεγαν οτι για να γινει η κολληση του πλαισιου βαζουν καποιους (οδηγους) γιατι τα ρομποτικα τους ειναι αρχαια,με αποτελεσμα να γινεται δυσκαμπτο εκει που δεν πρεπει!
Τωρα για το αλουμινιο χαρακτηριστικα ειπε ενας,ισως δεν μπορουσαν να βαλουν χειροτερης ποιοτητας!
Ιδεα δεν εχω,δεν συμμετειχα στη συζητηση αλλα η αληθεια ειναι οτι με προβληματισε

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me
Άβαταρ μέλους
jimdom
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: daytona 675


Re: τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 02 Ιούλ 2010, 18:06

Επεσες σε συνέδριο διδακτόρων μηχανολόγων και ειδικών επί των υλικών?


Το μόνο που ξέρω είναι πώς το εργοστάσιο στο Χινκλευ είναι συγχρονότατο μια και κάηκε και ξαναφτίάχτηκε το 2000 τόσο, και πώς δεν έχω ακούσει πρόβλημα σε πλαίσιο εδώ και χρόνια. Επίσης το Σπρίντ του 99 που είχα και τώρα το 'χει φίλος και εχει περάσει παρατημένο σε πυλωτή 3 χρόνια και έχει φάει και όλη την Ευρώπη, δεν παρουσιάζει ουδεμία εμφανή φθορά στη βαφή ή στις κολλήσεις.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό jimdom » 02 Ιούλ 2010, 18:12

βασικα ο ενας που ελεγε για το αλουμινιο ηταν μηχανολογος.
Μου ειπε οτι αν δω κομμενο πλαισιο απο μηχανη της Τ,θα δω οτι το αλουμινιο εχει πορους ή κατι τετοιο!
Τωρα για τους (οδηγους) μου ακουστηκε καπως περιεργο αλλα δεν γνωριζω πως γινεται ακριβως κ για αυτο ρωταω.

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me
Άβαταρ μέλους
jimdom
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: daytona 675


Re: τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό doohan » 02 Ιούλ 2010, 18:19

.............
Τελευταία επεξεργασία από doohan και 20 Μάιος 2011, 00:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
Άβαταρ μέλους
doohan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1025
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 01:23
Μοτοσυκλέτα: KTM-RC8
Όνομα: Μάγειρος


Re: τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό jimdom » 02 Ιούλ 2010, 18:27

doohan έγραψε:Βρε μπας και ηταν ο αλουμινας της γειτονιας και προσπαθουσε να ανεβασει τα EUROPA στα ματια σου!Μπας και βαλεις κανενα παραθυρο σπιτι σου! :lol1




:lol1 :lol1 :lol1 :lol1 :lol1

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me
Άβαταρ μέλους
jimdom
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: daytona 675


Re: τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό tharis » 03 Ιούλ 2010, 00:08

Με υπερηχους ή με ακτινες Χ τους ανακαλυψε αυτος τους πορους .. ? :lol1

Οσο για τις συγγκολλησεις σιγουρα θα υπαρχει καποιο συστημα συγγρατησης ...

Μ' αρεσει που ανησυχισες κι ολας ρε jimdom ... :lol1 :loco
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tharis
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2216
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 01:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Μοτοσυκλέτα: Honda Innova


Re: τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό jimdom » 03 Ιούλ 2010, 01:08

Τους πορους τους ειδαν μετα απο εξεταση σε 3 κομμενα πλαισια(2 τιγκερ,1 speed triple)
Δεν ανησυχησα αλλα η αληθεια ειναι οτι ηταν κατι που δεν περιμενα να ακουσω.
καλα εκει στο ΑΠΘ τι σκατα σας μαθαινουν... :mrgreen :mrgreen :mrgreen

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me
Άβαταρ μέλους
jimdom
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: daytona 675


Re: τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό Aris. » 03 Ιούλ 2010, 01:52

εγω ειχα πορο στο μοτερ , για το σασι σκας ?

Κατι ασχετο . Το εργοστασιο στο Hinkley υπαρχει ακομα και βγαζει παραγωγη ? Εννοω , νομιζα πως ειχε μεταφερθει η γραμμη παραγωγης στους σχιστοματιδες.
================================================================================================
Εικόνα
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
Άβαταρ μέλους
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: 02 Οκτ 2008, 14:15
Τοποθεσία: Larissa
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Street triple 675 '08


Re: τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 03 Ιούλ 2010, 08:27

Λάθος νόμιζες.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: τροπος συγκολλησης κ ποιοτητα υλικων του πλαισιου των T

Δημοσίευσηαπό grgasteus » 03 Ιούλ 2010, 08:45

Aris. έγραψε:εγω ειχα πορο στο μοτερ , για το σασι σκας ?

Κατι ασχετο . Το εργοστασιο στο Hinkley υπαρχει ακομα και βγαζει παραγωγη ? Εννοω , νομιζα πως ειχε μεταφερθει η γραμμη παραγωγης στους σχιστοματιδες.



---ζεί και βασιλέυει--
---εγώ, κοινός θνητός, πες να δω τους πόρους σε κομμένο πλάσιο ; ; ;---
μια φορά στη σχολή ρώτησα έναν καθηγητή ,το 1996, τι γνώμη έχει για την δεσμοδρομική κίνηση των βαλβίδων της Ducati. Δεν μου απάντησε. Χρωστούσα τέσσερα εξάμηνα το μάθημά του, ΜΕΚ.
όσο για τα αλουμίνια της Europa, και αυτά κάνουν "πορτοκάλι", το θέμα είναι το μέγεθός τους. Όποιος κατάλαβε...κατάλαβε.
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...
grgasteus
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: 08 Σεπ 2008, 21:37
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Suzuki-Bandit 600N
Όνομα: Γιώργος

Advertisement

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 2 επισκέπτες