Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

'Νέο' Sprint GT

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό spyro » 18 Μάιος 2010, 00:09

μια χαρά μου φαίνεται εμένα
Άβαταρ μέλους
spyro
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 16:18
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Cpt. Haddock » 18 Μάιος 2010, 09:25

Συγκρίνοντας το ST με το GT σε πλάγια όψη, με "χαλαει" λιγο το οτι κατέβηκε η πίσω σέλα πιο χαμηλά... Εγινε πιο "νορμαλ" μηχανάκι.

Επίσης, τα όργανα φαίνεται να έχουν μείνει ίδια.

Το ST θα παραμείνει σε παραγωγή;


Να πω την αμαρτία μου, overall που λένε και στην Πρέβεζα μΕ αρέσει το μηχανάκι και ειναι ο υποψήφιος διαδοχος του Τιγρη σε 2 χρονάκια.... :mrgreen
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
Άβαταρ μέλους
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 21:39
Τοποθεσία: Παγκράτι
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Costas » 18 Μάιος 2010, 11:11

Λοιπόν παππού.Ώρα να μου πουλήσεις κοψοχρονια την αρχαιολογία σου κ να χαρείς κι εσυ ότι πήρες καινούρια μηχανή.Έτσι κι αλλιώς στην ηλικία σου μόνο για μόστρα κάνει.Να κάνω κι εγώ κανα ταξιδακι ανθρώπινα.Άντε μπράβο :salut1
Άβαταρ μέλους
Costas
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 1116
Εγγραφή: 21 Αύγ 2007, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Triumph Sprint ST 1050


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 18 Μάιος 2010, 12:02

Cpt. Haddock έγραψε:Συγκρίνοντας το ST με το GT σε πλάγια όψη, με "χαλαει" λιγο το οτι κατέβηκε η πίσω σέλα πιο χαμηλά... Εγινε πιο "νορμαλ" μηχανάκι.

Επίσης, τα όργανα φαίνεται να έχουν μείνει ίδια.

Το ST θα παραμείνει σε παραγωγή;


Να πω την αμαρτία μου, overall που λένε και στην Πρέβεζα μΕ αρέσει το μηχανάκι και ειναι ο υποψήφιος διαδοχος του Τιγρη σε 2 χρονάκια.... :mrgreen


ΕΙναι αυτό που είπα παραπάνω πώς έχασε την Αλαφράδα το πίσω μέρος. Επίσης μάλλον η όλη γκουμούτσα μασπιέ συνοδηγού - βασεις βαλιτσών μοιάζει να ειναι πολύ πιο βαριά στο μάτι και πιθανόν όχι εύκολα αφαιρούμενη.

Πληροφορίες από τους ξένους (Αμερική) λένε πώς μοιάζει να μην παράγεται το ST πιά. Αλλά κανείς δε ξέρει. Ισως και να συνεχιστεί (απίθανο το βλέπω) αλλά να μην εισάγεται στην Αμερική. Πιθανόν να αντικατασταθεί με κάτι πιο σπορτίβ στο μέλλον.

Κάποιος με insider info όπως ο admin μπορεί να ξέρει αν θα συνεχίσει να παράγεται το ST όπως έχει.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 18 Μάιος 2010, 12:02

@Costas

Ρε ασταδιάλα :swear1
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Cpt. Haddock » 18 Μάιος 2010, 12:23

Το να κυκλοφορούν και τα δύο δεν έχει και πολύ νόημα, χαντακώνονται αμφότερα. Απλά στο site της "Τ" γράφει "five years after the Sprint ST along comes a new model"

Επίσης πρέπει το βάρος να είναι ΜΕ βαλίτσες (το "homologated" ίσως να σημαίνει με όλο τον στανταρντ εξοπλισμό - οι βαλιτσες ειναι μεσα), αλλιώς δε δικαιολογούνται και τα 40 (!) κιλά διαφορά απο το tiger...

Ιδιος κινητήρας, ίδιο ντεπόζιτο, τι διάολο το φαιρινγκ βάρυνε;
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
Άβαταρ μέλους
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 21:39
Τοποθεσία: Παγκράτι
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Cpt. Haddock » 18 Μάιος 2010, 12:26

Cpt. Haddock έγραψε:Επίσης πρέπει το βάρος να είναι ΜΕ βαλίτσες (το "homologated" ίσως να σημαίνει με όλο τον στανταρντ εξοπλισμό - οι βαλιτσες ειναι μεσα)


Μ@λ@κιες γραφω. Δινει το ιδιο βαρος (228 kgm) στο tiger και στο tiger SE που έχει στανταρ πλαϊνές :?
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
Άβαταρ μέλους
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 21:39
Τοποθεσία: Παγκράτι
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 18 Μάιος 2010, 12:53

Μη κοιτάς τα 40 διαφορά από το Tiger, κοίτα τα 27 από το Sprint ST..... Ποντάρω σε υποπλαίσιο να αντέχει τη χοντρή Αμερικάνα και την μπαουλοtοpcase + γαιδουροεξάτμιση + υπερτροφικές βάσεις βαλιτσών + στανταρντ σχάρα (?). Επίσης το βάρος του ST (και του Tiger) δίνεται χωρίς ABS μάλλον ενώ του GT με ABS μια και ειναι στανταρντ.
Τελευταία επεξεργασία από Sprinter και 18 Μάιος 2010, 16:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Γιωργος » 18 Μάιος 2010, 16:45

Οι πληροφορίες μου λένε πως το st 1050 θα παραγεται και το 2010. Βέβαια το σενάριο αντικατάστασής του ήταν με κάποιο που θα λεγόταν μάλλον 1200GT. Βέβαια βάση των παγκόσμιων οικονομικών δεδομένων ενώ η παραγωγή του 1200 ήταν στο σχέδιο για το 2011 και το 2012 το 800άρι σε όλη τη γκάμα,το πλάνο αντιστράφηκε και θα έχουμε από τον οκτωβριο του 2010 την παραγωγή του 800 σε δύο εκδόσεις on-off και adventure. Eτσι λοιπόν αυτό με βάζει στην σκέψη πως το 1050 gt είναι το μεταβατικό στάδιο για το 1200gt (όπως το daytona 650). Πάντως άσχετα με το άν θα έχει διάρκεια το μοντέλο εμένα μου άρεσε και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να δώσω το tiger και να ξαναγυρίσω σε ένα st αλλά ποιό άνετο...Μόλις μάθω σχετικές πληροφορίες θα σας πω για το μοτορι. Πάντως όσον αφορά το βάρος σίγουρα δεν συμπεριλαμβάνι τις βαλίτσες, τώρα από που προκύπτει .... θα μάθω.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: 21 Αύγ 2007, 14:17
Τοποθεσία: Ξάνθη - Κομοτηνή
Μοτοσυκλέτα: Sprint GT
Όνομα: Γιώργος


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 18 Μάιος 2010, 16:48

http://www.mototriti.gr/data/news/previ ... /81314.asp

Αρκετές λεπτομέρειες αναφέρονται στο λινκ

Καλά είπα εγώ για μακρύτερο ψαλίδι μια και το πλαίσιο ειναι το ίδιο και δεν έβγαινε αλλιώς το μακρύτερο μεταξόνιο. Μακρύτερο ψαλίδι ειναι γενικώς καλό πράγμα για την συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης αλλά συνήθως αυτό συνδιάζεται με κοντύτερο πλαίσιο για να κρατηθεί το μεταξόνιο ίδιο. Τώρα το μηχανάκι μάκρυνε πολύ. Βέβαια τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του μπροστινου έχουν αλλάξει αλλά κάτι μου λέει πώς το μηχανάκι θα έχει χάσει κάτι σπό τη σχετικά σπιρτόζικη συμπεριφορά του για χάριν της συμπεριφοράς φορτωμένο και της άνεσης.

Γενικά, δεν μοιάζει να ειναι το μηχανάκι που έψαχνα αν και οι μεγαλύτερες πλαινές βαλίτσες και τα αλλαγμένα φώτα ειναι πειρασμός..... Επρεπε ρε γμτ. να το βαρύνουν και να το μακρύνουν τόσο?

Μπάλωμα μου φαίνεται ρε γμτ... Το ST ειναι σαφώς SPORT-tourer εξαιρετικό για all around χρήση και solo τουρινγκ. Τούτο εδώ τι είναι? sport-TOURER?
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 18 Μάιος 2010, 16:54

admin έγραψε:Οι πληροφορίες μου λένε πως το st 1050 θα παραγεται και το 2010.



Εγώ αυτό το μεταφράζω: Οτι έχουμε στοκάρει θα το πουλήσουμε μέσα στο 2010. Αμφιβάλλω αν το εργοστάσιο φτιάχνει καινούργια ST αυτή τη στιγμή.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Γιωργος » 18 Μάιος 2010, 16:56

οπως τα λές αλλά αυτό δεν είναι τόσο solo touring, ίσως αυτό να θέλαν να αλλάξουν με σχετικά μικρό κόστος
Άβαταρ μέλους
Γιωργος
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: 21 Αύγ 2007, 14:17
Τοποθεσία: Ξάνθη - Κομοτηνή
Μοτοσυκλέτα: Sprint GT
Όνομα: Γιώργος

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης