Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

'Νέο' Sprint GT

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 17 Μάιος 2010, 08:39

Οπως ειχε διαρεύσει.Πήρανε το Σπριντ και του αλλάξανε την ουρά, βάζοντας χαμηλά την εξάτμιση. Αποτέλεσμα: καλύτερη τουριστάδικη συμπεριφορά κυρίως λόγω καλύτερης προστασίας από τον αέρα για οδηγό και συνεπιβάτη και μεγαλύτερες αποσκευές. Α, μιλάνε και για 3-5 αλογάκια παραπάνω και ελαφρώς βελτιωμένες αναρτήσεις και μπροστινά φρένα. Εχει και αρκετές μικροδιαφορές στο φαιρινγκ και τη μάσκα. Πιθανώς να έχει ελαφρώς μακρύτερο μονόμπρατσο. Ελπίζω να μη του χαλάσανε τη σπορτίβ συμπεριφορά. Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ξεφορτωθηκανε τα προτζέκτορς στα φώτα βάζοντας ανακλαστήρες μπάς και δουμε που πηγαίνουμε!

Αποτέλεσμα? Μάλλον ασχημότερο, σαφώς πρακτικότερο, μάλλον καλύτερο.

http://www.triumph.co.uk/uk/14812_14818.aspx


ΥΓ. Χρώματα 'μελιτζανί' και 'ασημί' το κέρατό μου!
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό spyro » 17 Μάιος 2010, 12:10

Sprinter έγραψε:
Αποτέλεσμα? Μάλλον ασχημότερο, ...



θα συμφωνήσω με τις επιλογές χρωμάτων αλλά όσο για "ασχημότερο" ..... :think

κάτσε να το δούμε και σε άλλες φωτο. Η άνωθεν δεν δείχνει ουτε το πώς θα είναι η μάσκα ουτε την εξάτμιση.

Άσε που ασχολήθηκαν με τα 2 πράγματα που με χάλαγαν στο Sprint και αυτό ειναι καλό σημάδι :mrgreen
Άβαταρ μέλους
spyro
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 16:18
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Cpt. Haddock » 17 Μάιος 2010, 12:15

Η εξατμιση δείχνει να ειναι η γνωστή γκουμουτσα των euro 3, 4, 5... :plaf

Βαρυ όμως, 268 κιλα (γεματο), βαρυτερο απο τα 241 του ST :?


Κατα τα άλλα, δείχνει σωστή κίνηση, ανανέωση προς το σωστό δρόμο, καλές βαλιτσούλες για την κατηγορία του - με στοχο το νεο Vfr1200

Οι βαλίτσες, περαν του οτι ειναι μεγαλύτερες (31 λτ απο 24) ειναι και πιο ομορφες, φέρνουν λιγο στις παλιές του Trophy

Για να δούμε, θα αλλάξω μηχανάκι το 2011; :lol1
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
Άβαταρ μέλους
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 21:39
Τοποθεσία: Παγκράτι
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 17 Μάιος 2010, 12:25

spyro έγραψε:
Sprinter έγραψε:
Αποτέλεσμα? Μάλλον ασχημότερο, ...



θα συμφωνήσω με τις επιλογές χρωμάτων αλλά όσο για "ασχημότερο" ..... :think

κάτσε να το δούμε και σε άλλες φωτο. Η άνωθεν δεν δείχνει ουτε το πώς θα είναι η μάσκα ουτε την εξάτμιση.



H μάσκα http://www.triumph.co.uk/uk/14812_14816.aspx μια χαρά μοιάζει να είναι. Για τον κώλο και την ουρά έχω μια αντίρηση αν και δεν φαίνονται καθαρά. Αλλα σαν την ουρά του ST άλλη καμμιά. Από πίσω σα μπεμβέ GT πρέπει να μοιάζει. Η εξάτμιση πρέπει να είναι γκουμουτσάρα!
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό jimdom » 17 Μάιος 2010, 12:34

Sprinter έγραψε:
Αποτέλεσμα? Μάλλον ασχημότερο


γινεται πιο ασχημο?

Προσωπικα μου αρεσει η μονη εξατμιση χαμηλα στην πλειοψηφια των μοτοσυκλετων,αν δεν ειναι σαν τα γνωστα καινουργια βαπορια,θα του πηγαινει

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me
Άβαταρ μέλους
jimdom
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: daytona 675


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 17 Μάιος 2010, 12:35

Cpt. Haddock έγραψε:Η εξατμιση δείχνει να ειναι η γνωστή γκουμουτσα των euro 3, 4, 5... :plaf

Βαρυ όμως, 268 κιλα (γεματο), βαρυτερο απο τα 241 του ST :?


Κατα τα άλλα, δείχνει σωστή κίνηση, ανανέωση προς το σωστό δρόμο, καλές βαλιτσούλες για την κατηγορία του - με στοχο το νεο Vfr1200

Οι βαλίτσες, περαν του οτι ειναι μεγαλύτερες (31 λτ απο 24) ειναι και πιο ομορφες, φέρνουν λιγο στις παλιές του Trophy

Για να δούμε, θα αλλάξω μηχανάκι το 2011; :lol1


Η ΜΕΓΑΛΗ διαφορά είναι επίσης το τεράστιο top case. Οι βαλίτσες του ST δεν είναι 24, ειναι παραπάνω νομίζω 26 ή 28. Μικρές πάντως. Πόσο ειναι η μεγάλη πλαινή του Τίγρη? Τόσες ειναι νομίζω.

Τα 241 που τα βρήκες? 210 dry weight δίνανε, δεν ξέρω τι σήμαινε ακριβώς το dry και δε ξέρω πόσο είναι γεμάτο σε σχέση με το GT. Διαφορετικοί τρόποι μέτρησης μπερδεύουν στη σύγκριση.

Ε καλά, 'στόχος το VFR1200'... Tό ενα είναι ολόφρεσκο με τα καλά του και τα κακά του, το άλλο ειναι δοκιμασμένο, εξελιγμένο αλλα ξαναζεσταμένο.. Απλώς το βελτιώνουν στα σημεία που γκρινιάζανε πολλοί. Στην τιμή δεν θα έχουν σύγκριση φαντάζομαι.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Case » 17 Μάιος 2010, 12:42

Προσπαθούν πολύ στο site να μην μας δείχνουν την εξάτμηση. Μόνο την αριστερή πλευρά μας παρουδιάζουν καθαρά.
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.
Άβαταρ μέλους
Case
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 10 Σεπ 2007, 12:54
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050 08' Tornado Red
Honda Magna 750 97' Black
Όνομα: Δημήτρης


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 17 Μάιος 2010, 12:42

Μπουρί από σόμπα κρέσκυ θα 'ναι...
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Cpt. Haddock » 17 Μάιος 2010, 12:44

Απο το site της "Τ"

http://www.triumph.co.uk/uk/2010_Sprint ... intST.aspx

Wet weight 241 για το ST.

Οι πλαϊνές του τιγρη ειναι 24 και 19, το ST φοράει δυο ίδιες απο τις μεγάλες...

Τεσπα 31+31 = 62 ειναι μια καλή τουρινγκ χωρητικότητα για μαμα (στανταρντ) βαλιτσες.

απλα δεν μπορω να καταλάβω γιατι βάρυνε τόσα κιλα
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
Άβαταρ μέλους
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 21:39
Τοποθεσία: Παγκράτι
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό jimdom » 17 Μάιος 2010, 12:50

εχει φωτο απο τα αριστερα στο create my T!
Εινα χειροτερη απο οτι περιμενα
λινκ για να μην κουραζεστε κολογεροι http://www.triumph.co.uk/uk/Create_My_Triumph.aspx

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me
Άβαταρ μέλους
jimdom
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: daytona 675


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 17 Μάιος 2010, 12:52

Δίκιο θα χεις για το βάρος. Δίκιο και για τις βαλίτσες. Ελα ντε, που τα βρήκε τα 25 κιλάκια παραπάνω? Καμπόσα θα ειναι το καινούργιο υποπλαίσιο, η εξάτμιση και ίσως οι βάσεις για τις βαλίτσες. Ρε μπας και λένε το βάρος με τις βαλίτσες????

Εγώ θέλω να δώ φωτο:

1. Της δεξιάς μεριάς
2. Χωρίς τίς βαλίτσες
3. Χωρίς βαλίτσες και βάσεις βαλιτσών, και να ξέρω αν βγαίνουν οι βάσεις εύκολα.
Τελευταία επεξεργασία από Sprinter και 17 Μάιος 2010, 12:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: 'Νέο' Sprint GT

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 17 Μάιος 2010, 12:54

jimdom έγραψε:εχει φωτο απο τα αριστερα στο create my T!
Εινα χειροτερη απο οτι περιμενα
λινκ για να μην κουραζεστε κολογεροι http://www.triumph.co.uk/uk/Create_My_Triumph.aspx


Ε δεν είπα εγώ μπουρί?

Χάλια είναι, σα blackbird ενα πράγμα κάπως. Πάει η ελαφράδα του πίσω μέρους του ST.

Α! και 400 λίρες ακριβότερη στην Αγγλία βγάζει ο configurator (σε σχέση με το ST ABS).
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος

Advertisement
Επόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης