Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό mike » 12 Φεβ 2010, 19:46

Το «μικρό» Tiger για το οποίο υπήρξε έντονη φημολογία τους προηγούμενους μήνες, είναι γεγονός. Σύμφωνα με πληροφορίες από ανθρώπους της Triumph, το Tiger Cub των 675 κ.εκ. βρίσκεται στο στάδιο των τελικών δοκιμών και η παρουσίασαν του αναμένεται κάπου μέσα στο καλοκαίρι
Το «τιγράκι» θα διατηρήσει τον ασφάλτινο χαρακτήρα και την φιλοσοφία του μεγάλου αδελφού των 1050κ.εκ., χρησιμοποιώντας όμως ως δομικό στοιχείο το πλαίσιο των Street Triple και Daytona 675.

Διαφορετικό θα είναι το ψαλίδι και οι αναρτήσεις, οι οποίες θα έχουν φυσικά μεγαλύτερη διαδρομή από αυτές των street μοντέλων, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο και το μεταξόνιο ώστε το Tiger Cub να εμφανίζει μεγαλύτερη σταθερότητα στον δρόμο.

Οι τροχοί θα είναι διαμέτρου 17 ιντσών και θα φέρουν αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά, ενώ σε ότι αφορά στα φρένα, το πιθανότερο είναι να μεταφερθεί αυτούσια η διάταξη του Street Triple.

Το μηχανικό σύνολο το οποίο θα εφαρμοσθεί στο νέο Tiger δεν είναι άλλο από το τρικύλινδρο μοτέρ των 675κ.εκ. που κινεί τα Daytona και Street Triple, με διαφοροποιημένη όμως απόδοση για πιο «ροπάτη» λειτουργία κυρίως στις χαμηλές στροφές.

Παρ΄ όλα αυτά στην Triumph κάνουν λόγο για ονομαστική απόδοση της τάξεως των 100 ίππων, γεγονός που αν επαληθευθεί τοποθετεί το Tiger Cub στην κορυφή μεταξύ του ανταγωνισμού, που περιλαμβάνει –σύμφωνα με τους Βρετανούς- μοντέλα όπως τα Suzuki DL650, Ducati Multistrada 620 και Kawasaki Versys 650.

ΠΗΓΗ: motoτρίτη

Τέλος, η σχεδίαση μοιάζει σε τέτοιο βαθμό με αυτή του Tiger 1050, που οι άνθρωποι της Triumph ισχυρίζονται πως δοκίμαζαν το μοντέλο σε δημόσιους δρόμους επί μακρόν, χωρίς κανένας να αντιληφθεί πως πρόκειται για μία νέα μοτοσικλέτα στην γκάμα της Triumph.
Συνημμένα
triumph675.jpg
triumph675.jpg (12.2 KiB) 1524 προβολές
tiger-675-rossa.jpg
mike
Newbie
Progress to next rank:
14%
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 30 Δεκ 2009, 01:23
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα: --


Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό johnygalan » 12 Φεβ 2010, 19:58

Αυτές τις φωτογραφίες τις έχω δει εδω και ένα χρόνο δεν ξέρω... μακάρι να βγει πάντως :)
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"
Άβαταρ μέλους
johnygalan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: 15 Απρ 2009, 14:23
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH TIGER 1050 - YAMAHA YBR


Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό mike » 12 Φεβ 2010, 20:01

Φίλε μου κ εγώ καιρό τις έχω. Διάβασα τυχαία το άρθρο κ με έβαλε σε σκέψεις όμως γιατί σκεφτόμουν να τον αποκτήσω τον τίγρη αυτό τον μήνα...
mike
Newbie
Progress to next rank:
14%
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 30 Δεκ 2009, 01:23
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα: --


Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό denthnpalevw » 12 Φεβ 2010, 20:02

οταν το βγαλουν πιστευω οτι θα εχει μεγαλη επιτυχια οπως επιτυχια θα ειχε και μια εκδοση του street triple με μισο φεριγκ.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/
Άβαταρ μέλους
denthnpalevw
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1424
Εγγραφή: 26 Μαρ 2008, 20:23
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675


Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό Aris. » 13 Φεβ 2010, 01:25

Εναμιση χρονο τωρα εχουν ξεκινησει οι ψιθυροι ... αυτα τα περιοδικα εχουν στερεψει απο θεματα μου φαινεται και δεν ξερουν τι να γραψουν ...

Σαφως και θα παει "γαμ**ντας" αν ποτε βγει ... αν και δεν με συγκινει ιδιαιτερα ... 2 κινητηρες - 5 διαφορετικες μηχανες ... (speed-tiger) (daytona-street-tiger675) ε.. Κορεσμος !

Εγω πιστευω πως πρεπει να βγαλουν κανενα -τελειως- νεο κινητηρα 1050 με καμμια 180αρα αλογα για το Daytona ... :worthy :worthy Να γινει λιγο πανικος ! :mrgreen
:rock :rock
================================================================================================
Εικόνα
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
Άβαταρ μέλους
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: 02 Οκτ 2008, 14:15
Τοποθεσία: Larissa
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Street triple 675 '08


Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό nfot » 13 Φεβ 2010, 17:28

O 1050 δεν εχει πολλα περιθωρια για αυξηση ιπποδυναμης. Ο περιορισμος ερχεται κυριως απο τη μαζα των πιστονιων, που δεν επιτρεπει υψηλους ρυθμους περιστροφης. Αν θελουν Daytona με πολλα αλογα, ή πανε σε Ι4 ή αυξανουν τα κυβικα σε 1200, ωστε να μπορουν να κυνηγησουν τα τζαπανια σε ιπποδυναμη.
Ας μην ξεχναμε οτι η επομενη γενια τρικυλινδρων θα ειναι 800 και 1.200 κυβικα. Ενα Daytona 800 θα ειναι η χρυση τομη μεταξυ των ανυπαρκτων στις χαμηλομεσαιες Ι4 600αριων και των πανισχυρων 1.000. Ο 1.200 θα περασει στις υπολοιπες κατηγοριες, αλλα Daytona 1.200, χλωμο το βλεπω.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.
Άβαταρ μέλους
nfot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1380
Εγγραφή: 08 Σεπ 2007, 17:30
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675 '09
FZ6


Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 13 Φεβ 2010, 19:25

Δέν ειναι η μάζα των πιστονιών φίλε μου η ουσία του προβλήματος. Ο σχεδιασμός του κινητήρα ειναι που έχει μεγάλη διαδρομή και μικρή διάμετρο (υποτετράγωνος). Δεν μπορεί να βγεί η υπερστροφία ενός μοντέρνου κινητήρα έτσι. Αν το πρόβλημα ήταν τα πιστόνια δε θάχαμε Ντουκάτια δικύλινδρα.

Τώρα αν ένας μοντέρνος τρικυλινδρος θα είταν ανταγωνιστικός με τους τετρακύλινδρους στα 1000τόσα κυβικά είναι άλλο θέμα. ϊσως όχι στην πίστα αλλά στο δρόμο σίγουρα.

ΥΓ. Οι 'φωτό΄η δεύτερη είναι φωτοσοπια Ιταλική που εχει κυκλοφόρήσει 2 χρόνια τώρα.....
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό Native » 13 Φεβ 2010, 21:40

Εμενα καποιο πουλακι μου ειπε οτι το μικρο tiger θα ειναι 800cc...Οι συγκεκριμενες φωτος μάλλον για φωτοσοπιά μου κανουν...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό Cpt. Haddock » 16 Φεβ 2010, 12:35

Εαν γίνει αυτό (που δεν το νομίζω), θα έχουμε επαναληψη της φασης με τα βστρωμ.

Με ενα μοντελο 675 να σου βγάζει 100 αλογα, γιατί να παρεις το 1050 με τα 112? Οπως στα βστρωμ λιγοι εχουν παρει τα 1000αρια ενω απο 650 βριθει ο τόπος

Αν κι εγω νομιζω οτι η Τ μαλλον θα παει σε λογική καινουριων κινητήρων
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
Άβαταρ μέλους
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 21:39
Τοποθεσία: Παγκράτι
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 16 Φεβ 2010, 14:16

Το 'παμε και στο άλλο thread. Δεν έχει λογική να κυκλοφορήσει το μικρό η Τ παράλληλα με το 1050, και ακόμα λιγότερο αν είναι 800άρι όπως ακούγεται και όχι 675. Η μόνη λογική ειναι να το κυκλοφορήσει παράλληλα με την αντικατάσταση του 1050 με τον φημολογούμενο καινούργιο 1200 σε όλη την γκάμα της. Δε περιμένω βέβαια 100 άλογα από το οποιο μικρό Ταιγκερ, μάλλον στην κατηγορία των 80-90 το περιμένω αλλά και πάλι.

Αν δείτε μικρό χωρίς μεγάλο, να περιμένετε και μεγάλη προώθηση για ξεστοκάρισμα του 1050 πρίν την έλευση του καινούργιου.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό Native » 16 Φεβ 2010, 15:35

Αναλογως πως οδηγει ο καθενας...δεν παιρνεις ενα μηχανακι μονο για το άλογα, αλλα πως και που τα βγαζει...Δηλασή το Rocket έπρεπε να βγάζει 240 άλογα κανονικά?? :mrgreen

Anyway,πιστευω τα 1000αρια έιναι πιο ξεκούραστα απο θέμα ροπής...νταξ και το 800 καλό θα είναι και θα το βγάλουν μαλλον για να χτυπήσουν το GS800 της BMW αλλα και πάλι δεν το βλέπω για τοσο Off oσο το bmw...

Μην ξεχνάμε επίσης οτι αν ειναι τα πραγματα γίνουν οπως τα λέει ο Νικος, παει να πει οτι θα βγει μαζι με το 1200...οπότε ο υποψήφιος πελατάκος, θα μπεί σε δίλημμα...to Triumph..or not to Triumph :mrgreen

Υ.Γ. Πλάκα πλάκα έχω ενα προποτζίδικο στην γειτονια μου που λέγεται Θριαμβος...λες να είναι δικός μας ο τύπος??? :lol1 :lol1
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 16 Φεβ 2010, 23:09

Sprinter έγραψε:Το 'παμε και στο άλλο thread. Δεν έχει λογική να κυκλοφορήσει το μικρό η Τ παράλληλα με το 1050, και ακόμα λιγότερο αν είναι 800άρι όπως ακούγεται και όχι 675. Η μόνη λογική ειναι να το κυκλοφορήσει παράλληλα με την αντικατάσταση του 1050 με τον φημολογούμενο καινούργιο 1200 σε όλη την γκάμα της. Δε περιμένω βέβαια 100 άλογα από το οποιο μικρό Ταιγκερ, μάλλον στην κατηγορία των 80-90 το περιμένω αλλά και πάλι.

Αν δείτε μικρό χωρίς μεγάλο, να περιμένετε και μεγάλη προώθηση για ξεστοκάρισμα του 1050 πρίν την έλευση του καινούργιου.


τελικα τελευταιες πληροφοριες λενε για ταυτοχρονη παρουσια και των 2 tiger!
του 800cc με του 1050.
ολα αυτα μεχρι να ερθει και το 1200 ενα χρονο μετα.
οποτε λογικα μετα την ελευση του,το 1050 θα πεσει αρκετα σε τιμη.

ισως να μην ειναι κακη ιδεα να χτυπησουν ολα τα μετωπα
με 800 1050 και 1200 cc
τουτεστην που λενε κ στο χωριο μου
95 115 και 13+?

more details next week
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple

Advertisement
Επόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης