Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Μια ερωτησούλα!!!!

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Μια ερωτησούλα!!!!

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 05 Μάιος 2009, 13:10

coot έγραψε:Έ όχι και porsche turbo η μέση μοτο :-D ...
Σε περιπτωση που είμαστε σε μια στροφή και χρειαστεί να κόψουμε ταχύτητα λόγω ανάγκης ποιο φρένο χρησιμοποιούμε;


Ε τώρα, έκανες και σύ ΤΗΝ ερώτηση και περιμένεις μια εύκολη απάντηση? Κοίταξε να δείς τι έχει να γίνει τώρα...

Παρολο που δεν απαντιέται έτσι ξερά αυτή η ερώτηση να πώ αυτά: Σε γενικές γραμμές δεν συνιστάται η χρήση του μπροστινού μέσα στην στροφή, εκτός κι αν σε παίρνει ταυτόχρονα να σηκώσεις και να ανοίξεις τροχιά. Λίγο φάγωμα ταχύτητας μπορεί να κάνεις με ελαφρά ταυτόχρονη χρήση εμπρός-πίσω, αν δεν είσαι πλαγιασμένος οριακά. Το πίσω επηρεάζει λιγότερο, πιθανόν να σου κλείσει λίγο την τροχιά, αλλά το μόνο που να περιμένεις είναι να κόψεις λίγα χιλιόμετρα πατώντας το συντηρητικά, κρατώντας πάντα και το γκάζι ελαφρά ανοιχτό (τουλάχιστον trailing throttle που λένε), για να σε βοηθησει στις γραμμές αν μπήκες λίγο λάθος.

Τώρα αν μπείς πλαγιασμένος με πολλά και χωρίς περιθώρια διόρθωσης τηε τροχιάς σου και δείς αμάξι σταματημένο μέσα στη γραμμή σου, ότι σε φωτίσει ο Θεός... Ας πρόσεχες να μη ρισκάρεις.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Μια ερωτησούλα!!!!

Δημοσίευσηαπό alki_viades » 05 Μάιος 2009, 13:49

Sprinter έγραψε:
coot έγραψε:Έ όχι και porsche turbo η μέση μοτο :-D ...
Σε περιπτωση που είμαστε σε μια στροφή και χρειαστεί να κόψουμε ταχύτητα λόγω ανάγκης ποιο φρένο χρησιμοποιούμε;

...
Τώρα αν μπείς πλαγιασμένος με πολλά και χωρίς περιθώρια διόρθωσης τηε τροχιάς σου και δείς αμάξι σταματημένο μέσα στη γραμμή σου, ότι σε φωτίσει ο Θεός... Ας πρόσεχες να μη ρισκάρεις.


Οντως το θεμα ειναι να εχεις παντα περιθωρια, ειτε να παρεις μεγαλυτερη κλιση για να κλεισεις την τροχια σου (αν θα σε βοηθησει αυτο), ειτε να βγαλεις σωμα προς το εσωτερικο της στροφης ωστε να μπορεσεις να σηκωσεις λιγο τη μηχανη για να φρεναρεις δυνατοτερα, ειτε αν "το εχεις" να φρεναρεις αποτελεσματικα με μπροστινο και πισω στα ορια της προσφυσης που εχεις.

Πολυπλοκο το θεμα, ο βασικοτερος μαλλον λογος που παμε σε σχολεια οδηγησης :wink:

ΥΓ Για να επανελθουμε στο θεμα, ενα ζευγαρι καλυτερα λαστιχα βοηθαει σε πολλα περισσοτερα απο το δευτερευουσας σημασιας πισω φρενο, και σιγουρα θα βγαλει τα λεφτα του αν σε βοηθησει να αποφυγεις μια πτωση.
Άβαταρ μέλους
alki_viades
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Σεπ 2008, 01:28
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: Μια ερωτησούλα!!!!

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 05 Μάιος 2009, 15:34

coot έγραψε:
sprint900 έγραψε:Και μη ξεχνάμε ότι οι επιδόσεις μιας μέσης μοτο είναι στα στάνταρ μιας porsche turbo για πλάκα και το πιο ευαίσθητο θέμα είναι το φρενάρισμα με την κτηνώδη επιτάχυνση που έχουν τα μοτοσακό μας .
Βέβαια για αυτό υπάρχει ο διάλογος νέων παλιών , για μεταβίβαση της εμπειρίας .
:salut2 :salut2 :salut2

Έ όχι και porsche turbo η μέση μοτο :-D ...
Σε περιπτωση που είμαστε σε μια στροφή και χρειαστεί να κόψουμε ταχύτητα λόγω ανάγκης ποιο φρένο χρησιμοποιούμε;



Γιατί φίλε πάντα μέσα στην πόλη δεν μιλάω για τελικές , όλα τα 600 την ταπώνουν για πλάκα την περήφανη και sport porsche μας χωρείς ζόρισμα , αεράτα .

Στην ερωτησουλα τώρα , όπως περίπου φρενάρουμε κανονικά και με τα δυο φρένα αν δεν είμαστε σε οριακή κλήση .

Με μια υποσημείωση ότι και οι δυο τροχοί μας έχουν να αντιμετωπίσουν λόγω αδρανείας και πλάγιες συνιστώσες δυνάμεις προς το εξωτερικό της στροφής και η μεταφορά βάρους μπροστά θα επιβαρύνει ακόμα παραπάνω το μπροστινό το οποίο πατάμε λιγότερο δυνατά από ότι όρθιοι .

Εξ ου και η επιλογή το πίσω να πιάνει ένα δίσκο εμπρος και ένα πίσω στα συνδυασμένα συστήματα και στα παλιά της juzzi ακόμα και στο λεμαν και με την μανετα να πατάμε και το άλλο μπροστά .

Ανάλογα τώρα το μηχανάκι και το προφίλ των ελαστικών συνήθως στο 90% το μότο σηκώνεται και γέρνουμε το σώμα μέσα .

Είναι λάθος να φρενάρουμε μόνο με το πίσω . Ακόμα και με το φρενάρισμα του μοτέρ ο πίσω χάνει πρόσφυση εύκολα .

Αν τώρα είμαστε οριακά γερμένοι λέμε sete gibernau ζεις εσύ μας οδηγείς και διαλέγουμε , αν οδηγάει ξανθιά το εμπόδιο πέφτουμε επάνω της , μπας και μας δώσει κάποιο τηλέφωνο μετά , η αγοράζουμε οικόπεδο αρκεί να θυμηθούμε την δήλωση του στο Ε9 μην έχουμε μπλεξίματα με την εφορία .
:-D :) :p
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Μια ερωτησούλα!!!!

Δημοσίευσηαπό Aris. » 05 Μάιος 2009, 18:16

Eγώ πάλι άμα βρεθώ προ εκπλήξεως (ένα αμάξι σταματημένο ας πούμε)σε μια στροφή
ενστικτωδώς και μονο θα σηκώσω την μηχανή στην ευθεία και θα δαγκώσω τα φρένα ώστε να φύγω με όσο το δυνατόν λιγότερη ταχύτητα ΣΤΟΥ Χαντάι'K.
Tώρα άμα δεν είναι χαντάκι και είναι γκρεμός (και το ξέρω) μάλλον θα προτιμήσω να πέσω στο αμάξι .. :mrgreen

Γενικά σε οποιαδήποτε δύσκολη στιγμή αφήνω το ένστικτο να δουλέψει
αφού έτσι και αλλιώς μονο αυτό σε συνδυασμό με την αδρεναλίνη που χτυπάει κόκκινα μπορεί να κάνει ακόμα και το ένα δέκατο του δευτερολέπτου εκμεταλλεύσιμο προς όφελος σου.

Είναι η στιγμή που το 1 δευτερόλεπτο πριν την σύγκρουση κυλάει τόσο αργά , σχεδόν , καρέ καρέ ,σε πολύ sloooooow motion...
Δε ξέρω άμα το έχετε νιώσει αλλα μου έχει συμβεί αρκετές φορες λόγο του μεγάλου ιστορικού που έχω... (ατελείωτες στούκες :lol1 ) :plaf :pirat

P.S. Σαφώς , και πέρα από το ένστικτο,
μεγάλο ρολο παίζει και η εμπειρία.. :right
:salut2
================================================================================================
Εικόνα
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
Άβαταρ μέλους
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: 02 Οκτ 2008, 14:15
Τοποθεσία: Larissa
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Street triple 675 '08


Re: Μια ερωτησούλα!!!!

Δημοσίευσηαπό alki_viades » 05 Μάιος 2009, 23:44

Αυτο που εχω καταλαβει με τα σχολεια και την εμπειρια ειναι πως το ενστινκτο ειναι ο χειροτερος συμβουλος στη οδηγηση της μηχανης. Εισαι πχ οπως λες πανω σε στροφη και βλεπεις σταματημενο αυτοκινητο μπροστα σου:

- Ενστικτωδως συγκεντρωνεις την προσοχη σου πανω στο αμαξι και τελικα πεφτεις πανω του, αντι να ψαξεις για εξοδο διαφυγης και να οδηγησεις προς αυτη
- Ενστικτωδως σφιγγεσαι, ενω πρεπει να εισαι χαλαρος
- Ενστικτωδως σκεφτεσαι να πατησεις φρενο, ενω στο 99% των περιπτωσεων εχεις πολλα περιθωρια κλισης και μπορεις κλεινοντας την τροχια σου να το αποφυγεις
- Ενστικτωδως πας να κοκαλωσεις τα φρενα, ενω (αν πρεπει να φρεναρεις) πρεπει να φρεναρεις ομαλα κι ελεγχομενα

:shark
(ασχετο, αλλα μ'αρεσε)
Άβαταρ μέλους
alki_viades
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Σεπ 2008, 01:28
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: Μια ερωτησούλα!!!!

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 05 Μάιος 2009, 23:49

Ετσι ειναι, αλλά το πρόβλημα είναι πως καμμιά εμπειρια και κανένα μάθημα και καμμιά πίστα δεν θα ετοιμάσει τον εγκέφαλό σου για το 'αυτοκίνητο_σταματημενο_στη_στροφή'. Και προπόνηση δε μπορείς να κάνεις.

Αρα η εμπειρία καλό είναι να σε ετοιμάσει για το ότι δε μπαίνουμε με τα 'όσα' και 'έτσι' σε τυφλές στροφές στο δρόμο...
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Μια ερωτησούλα!!!!

Δημοσίευσηαπό Aris. » 06 Μάιος 2009, 00:27

alki_viades έγραψε:- Ενστικτωδως συγκεντρωνεις την προσοχη σου πανω στο αμαξι και τελικα πεφτεις πανω του, αντι να ψαξεις για εξοδο διαφυγης και να οδηγησεις προς αυτη


Μαλλον το ενστικτο σου δε δουλευει σωστα ! :-D

alki_viades έγραψε:- Ενστικτωδως σφιγγεσαι, ενω πρεπει να εισαι χαλαρος


Το σφιξιμο που λες ειναι αποτελεσμα της αδρεναλινης που εχει πλημμυρίσει το σωμα σου, ειναι ο μονος φιλος που μπορεις να εχεις την συγκεκριμένη στιγμή...και κανει θαυματα... :worthy

alki_viades έγραψε:- Ενστικτωδως σκεφτεσαι να πατησεις φρενο, ενω στο 99% των περιπτωσεων εχεις πολλα περιθωρια κλισης και μπορεις κλεινοντας την τροχια σου να το αποφυγεις
- Ενστικτωδως πας να κοκαλωσεις τα φρενα, ενω (αν πρεπει να φρεναρεις) πρεπει να φρεναρεις ομαλα κι ελεγχομενα


απο εκει και περα η εμπειρια σε παρομιες καταστασεις θα σε κάνει να αντιδράσεις όσο το δυνατόν καλύτερα. :shark

Μπορεί να μη συμφωνούμε σε αυτό το θέμα... ένστικτο , αδρεναλίνη , εμπειρία αλλα δε μπορώ να στα διατυπώσω στο χαρτί καλύτερα. :reading
έχω μερικές δεκάδες παραδείγματα από τον εαυτό μου που μπορώ να διηγηθώ αν βρεθούμε σε κανα τραπέζι καμια μέρα για να σου δώσω να καταλάβεις τι ενοοώ :mrgreen
================================================================================================
Εικόνα
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
Άβαταρ μέλους
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: 02 Οκτ 2008, 14:15
Τοποθεσία: Larissa
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Street triple 675 '08


Re: Μια ερωτησούλα!!!!

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 06 Μάιος 2009, 07:14

Ωραία. Για να επανέλθουμε στο θεμα του πίσω φρένου, ένας λόγος που μπορεί το πίσω να μπλοκάρει υπερβολικά εύκολα όταν φρενάρουμε (μέ τη χρήση κυρίως του μπροστινού) είναι η υπερβολική μεταφορά βάρους εμπρός. Η μεγάλη μεταφορα είναι φυσιολογική (σε μηχανές με συμβατικά συστήματα ανάρτησης) και συνήθως επιθυμητή αλλά ίσως καποιες φορες να εναι υπερβολική. Αυτό έχει να κάνει με τη μηχανή αλλά και με τη λειτουργία των αναρτήσεων. Υπερβολική απόσβεση επαναφοράς πίσω ή αντίθετα πολύ λίγη απόσβεση συμπίεσης μπροστά, μπορεί να επιτείνει το φαινόμενο της μεταφοράς βάρους μπροστά.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Μια ερωτησούλα!!!!

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 06 Μάιος 2009, 11:01

Sprinter έγραψε:Ετσι ειναι, αλλά το πρόβλημα είναι πως καμμιά εμπειρια και κανένα μάθημα και καμμιά πίστα δεν θα ετοιμάσει τον εγκέφαλό σου για το 'αυτοκίνητο_σταματημενο_στη_στροφή'. Και προπόνηση δε μπορείς να κάνεις.
Αρα η εμπειρία καλό είναι να σε ετοιμάσει για το ότι δε μπαίνουμε με τα 'όσα' και 'έτσι' σε τυφλές στροφές στο δρόμο...


Πολύ σοφό , στης αριστερές που έχεις ορατότητα χώστε μέχρι τα μπούνια , στης δεξιές που δεν έχεις ορατότητα σία το .

Βαρέθηκες , ένα ταξιδάκι μέχρι την Αγγλία να κάνεις και το σερβισακι σου , τώρα τα χώνεις δεξιά άμα δεν σε πατήσει βέβαια κανένας επειδή θα είσαι σε λάθος συνήθως νησίδα , ξαναβαρέθηκες ;

Παπούτσι από τον τόπο σου …. ξανά Ελλάδα .

Χα χα χα απόλυτο δίκιο φίλε , απόλυτο ειδικά στη χώρα μας που ο καθένας πάει με όσα γουστάρει και σταματάει όπως και όπου θέλει να κάνη πιπί το γιαβρί του .

Ο miκe the bike , έτσι έσκασε με το rover με 200 τόσα πίσω από το φορτηγό που μπήκε στην μεσαία λουρίδα και παπαλα και αν ήταν οδηγός το άτομο κι όμως ….

Λίγη εγκράτεια να πάμε και την επόμενη βόλτα .
:worthy :worthy :worthy
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Μια ερωτησούλα!!!!

Δημοσίευσηαπό coot » 06 Μάιος 2009, 15:08

Άρα 1) Να αλλάξει επειγόντως τα εργοστασιακά λάστιχα η φανή που ως γνωστόν είναι ολίγον τι πατσαβούρια :-D
2) Επίσης να τοποθετήσει οργανικά(σωστά το είπα;) φρένα για να είναι πιο ομαλό το φρενάρισμα. (εγώ πάντως που έβαλα τα μαλακά πίσω είδα μεγάλη διαφορά στο πίσω φρένο)
3) δεν μπαίνουμε στις στροφές δίχως ορατότητα με όσα γιατί α) δεν είναι πίστα β) θέλουμε τη ζωή μας γ) διότι σε περίπτωση εμποδίου δεν μπορούμε να φρενάρουμε κατάλληλα.
και 4) :worthy porsche :lol1
Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could
Άβαταρ μέλους
coot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 409
Εγγραφή: 24 Μαρ 2008, 18:20
Τοποθεσία: Glufada
Μοτοσυκλέτα: Triumph speed triple

Advertisement
Προηγούμενη

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 2 επισκέπτες