Μια ερωτησούλα!!!!

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: SPEED στις 03/05/2009 8 μμ.

Όχι.

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: HelenKoR στις 03/05/2009 9:47 μμ.

Απ'οσο εχω καταλαβει δεν φταιει το abs που δεν φρεναρει η μοτοσυκλετα
Το abs ειναι καλο γιατι σε βοηθαει να μην μπλοκαρει ο τροχος (οχι στο να μην φρεναρει καθολου)

Και απ'οσο εχω καταλαβει , επειδη μιλας για το πισω φρενο, με το πισω δεν σταματας μην μηχανη , απλα με την χρηση του πισω φρενου σε βοηθαει να την "κοντρολαρεις" . Με το μπροστα φρενο σταματας .

Για την αλλαγη ελαστικου που ρωτας νομιζω πως θα αλλαξει γενικοτερα συμπεριφορα η μηχανη (και αν βαλεις καποιο καλο λαστιχο θα αλλαξει προς το καλυτερο) [ να σκεφτουμε μονο οτι ακομα κι αν εχεις χαμηλοτερη πιεση απ'οτι θα επρεπε το καταλαβαινεις αμεσως γιατι κατι δεν παει καλα ] .τα λαστιχα ειναι η μονη σου επαφη με την ασφαλτο (και καλο ειναι να παραμεινει ετσι )

Αλλα ας περιμενουμε τους ειδικους να απαντησουν στην ερωτηση σου που ξερουν καλυτερα (γιατι μπορει να λεω και βλακειες )
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: Polymhxanos στις 03/05/2009 9:57 μμ.

Βρε Ελένη, ήμαρτον, οι μοτοσυκλέτες δεν φρενάρουν ή σταματάνε ''με το μπροστινό'' ή ''με το πισινό'', οι μοτοσυκλέτες φρενάρουν με τα φρένα τους. Και τα δύο.

Φανή, αν το πίσω φρένο σου, δεν φρενάρει όπως θα έπρεπε, να πας να στο κοιτάξουν-φτιάξουν-αλλάξουν. Το abs είναι για να αποτρέπει το μπλοκάρισμα του τροχού αν η δύναμη του φρένου ξεπεράσει την πρόσφυση του ελαστικού, όχι να αποτρέπει την κανονική του λειτουργία.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: HelenKoR στις 03/05/2009 10:10 μμ.

Polymhxanos"Βρε Ελένη, ήμαρτον, οι μοτοσυκλέτες δεν φρενάρουν ή σταματάνε ''με το μπροστινό'' ή ''με το πισινό'', οι μοτοσυκλέτες φρενάρουν με τα φρένα τους. Και τα δύο.

"


και τα δυο , δεν διαφωνω . αλλά πιο πολυ με ποιο ?
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: Costas στις 04/05/2009 1:20 πμ.

Δε ξέρω αν θα αλλάξει κάτι,πάντως στο δικό μου που δεν έχει abs κάθε φορά που το πατάω είτε λίγο είτε πολύ κάνει πατιλίκια.Η δικιά μου άποψη είναι οτι μπορεί απλά να βελτιωθεί ελάχιστα,όχι όμως τίποτα φοβερό.

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: Sprinter στις 04/05/2009 2:15 πμ.

Του ενος το δεν δουλεύει το φρενο είναι του άλλου το μια χαρά. Δεν οδηγειτε Harley ούτε παπί, λίγο δουλειά μπορεί να κάνει το πίσω φρένο πέρα από την 'εξισορόπηση' της γεωμετρίας κατα το φρενάρισμα (οπως και κλείσιμο της γραμμής πάνω στη στροφή αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

Αν θέλετε λίιιιιιιιιιγο περισσότερη αίσθηση αλάχτε τα τακάκια πίσω με τα πιο μαλακά οργανικά που θα βρείτε.

Γενικά παρατηρώ πως πολλοι Τιγράκηδες μια παραπονούνται για το πίσω φρένο πώς δεν δουλεύει καλά, μια πως θέλουν πίσω τακάκια κάθε τρείς και λίγο... Βρε μπάς και προέρχεστε όλοι από πισώβαρες μηχανές, σκούτερ ή παπιά??? Τι περιμένετε ακριβώς να κάνετε με το πίσω φρένο σε μια μηχανή με σπόρ γεωμετρία?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: takis1964 στις 04/05/2009 8:23 πμ.

Να παταμε πισω φρενο και να παρκαρουμε οπως στις Επικίνδυνες Αποστολες

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: fethry στις 04/05/2009 9:27 πμ.

akis1964"Να παταμε πισω φρενο και να παρκαρουμε οπως στις Επικίνδυνες Αποστολες "

αν θυμάμαι καλά, κάνει endo και μέτα περιστρέφεται 180 μοίρες γύρω απ'τον κατακόρυφο άξονα του και μετά σταματάει...
ο tom μου'χε πει οτι του'χε τελειώσει το πίσω τακάκι και δε μπορύσε να κάνει παντιλίκια εκείνη τη μέρα...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: Polymhxanos στις 04/05/2009 12:57 μμ.

Fani"Το φρένο δουλεύει κανονικότατα. Απλά μου την σπάει λίγο ο τρόπος που λειτουργεί.
Αυτό που λεέι και ο polymhxanos ρωτάω. Αν με την αλλάγη του ελαστικού θα αλλάξει προς το καλύτερο
η πρόσφυση και δεν επεμβαίνει τόσο εύκολα το abs με αποτέλεσμα να σταματάει καλύτερα. Ισχύει αυτό?
Με τους Ελληνικούς δρόμους και τα μαμά λάστιχα λίγο το πατάς και αρχίζεις το power play πάνω σε Tiger!!"


Αν είναι τόσο κόκκαλο το λάστιχο, που δεν μπορεί να φρενάρει καθόλου και μπλοκάρει με το παραμικρό, ναι ένα καλό λάστιχο, θα βελτιώσει το φρενάρισμα, προφανώς , προφανέστατα. Όμως αν είναι τόσο πια χάλια και κόκκαλο το λάστιχο που δεν φρενάρει, με την δύναμη του μοτέρ στην επιτάχυνση ή με την φυγόκεντρο στην στροφή, πως τα καταφέρνει; Μόνο στο φρένο έχεις παρατηρήσει κακή πρόσφυση;

Βρε μπας και έχεις βαρύ πόδι; (στο φρένο )
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: mixalakis στις 04/05/2009 5:35 μμ.

Fani"Επειδή το πίσω φρένω στον Τίγρη με το abs το πατάς δεν το πατάς το ίδιο κάνει θέλω να ρωτήσω κάτι.
Ξέρω οτι τα μαμά λάστιχα είναι χάλια και ζεστένονται αργά, αν με την αλλαγή τους σε κάποιο που ζεστένεται αρκετά πιο γρήγορα θα αλλάξει καθόλου και η αίσθηση του φρένου? "



Από όσο κατάλαβα δεν εννοείς την αίσθηση του πίσω φρένου, αλλά την ευαισθησία του ABS.
Είναι γεγονός ότι με καινούργια καλύτερα λάστιχα δεν επεμβαίνει το ίδιο εύκολα, είτε μιλάμε για το μπροστά είτε για το πίσω. Εγώ φρενάρω λίγο με το πίσω, αλλά σε μερικές έκτακτες καταστάσεις ή σε κατηφόρες με γυαλιστερή άσφαλτο, έχω παρατηρήσει ότι επεμβαίνει εύκολα το ABS, ειδικά στο πίσω, αλλά το βρίσκω φυσιολογικό. Το ανάποδο θα με ανησυχούσε...

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: Aris. στις 04/05/2009 6:50 μμ.

Kοίτα δε γνωρίζω τις γνώσεις σου στις μηχανές αλλα γενικά το πίσω φρένο είναι κατασκευασμένο έτσι ώστε να χρειάζεται πολύ περισσότερο πάτημα
(γιαυτο άλλωστε ο δίσκος του πίσω είναι μονός και τόσο μικρός)
,αναλογικά πάντα με το μπροστινό ,
για να το φτάσεις στο όριο πρόσφυσης - ολίσθησης του ελαστικού με την άσφαλτο.
Δηλαδή στο σημείο που ο τροχός ή θα κλειδώσει και θα συρθεί (αν δεν έχει abs) ή θα λειτουργήσει το abs αν έχει.
Στο λέω γιατί άμα πηγες από το "παπάκι" στη μηχανή θα σου φανεί λίγο πως "δεν δουλεύει" όπως φάνηκε και σε μένα δηλαδή που από τα παπάκια πήγα στο 675.
Τώρα για το θέμα ελαστικά και ζέσταμα , σαφώς ένα ελαστικό που είναι ακόμα κρύο έχει και πολύ λιγότερη πρόσφυση από ότι ένα ζεστό που "βεντουζάρει" στο δρόμο. τώρα ποιο ελαστικό είναι το καλύτερο για τις ανάγκες σου και γενικά τις συμπεριφορές του καθενός ελαστικού δεν τις γνωρίζω.

Mε λίγα λόγια...
Μην το φοβάσαι το ποδόφρενο , δε θα σπάσει... πάτησε το δυνατά.
Δεν είναι σαν το μπροστινό που το πατάς με το μικρό σου δακτυλάκι και η μηχανή γονατίζει.

Και μην ξεχνάς το σωστό φρενάρισμα είναι 70% με το μπροστά φρένο και 30% με το με το πίσω
γιαυτο και το πίσω είναι επίτηδες τόσο "δύσκολο" για να μην ξεφεύγεις ακούσια από αυτά τα προβλεπόμενα ποσοστά και βρεθείς προ εκπλήξεως.

================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: sprint900 στις 04/05/2009 7:30 μμ.

Σαφώς με ένα καταλληλότερο λάστιχο , δεν υπάρχουν πιστεύω σήμερα κακά λάστιχα , εκτός από κακοκατασκευασμένα αλλα αυτό είναι άλλο , πιο μαλακό δηλαδή ναι θα έχεις καλύτερο φρενάρισμα , ανεξάρτητα από την ύπαρξη η όχι του ABS .

Το καλύτερο όμως είναι ένα 5% άντε 10% συνήθως μην εύκολα αντιληπτό από της ελαστικές σε ακρίβεια αισθήσεις μας .

Βέβαια αυτό σημαίνει κόστος γιατί ένα πιο μαλακό σε γόμα λάστιχο τρώγεται πιο γρήγορα .

Σαφώς με το EBS φρενάρει η μοτο καλύτερα , επειδή το πατάς άφοβα χωρείς τον φόβο πτώσης , αλλα όχι μόνο το πίσω .

Αν το πίσω δισκοφρενο σου σε νορμάλ διαδρομή χωρίς πολύ κίνηση είναι μπλε , μάλλον το παρακάνεις στο πίσω φρένο . Φρενάρουμε ουσιαστικά με το μπροστά , το πίσω απλώς είναι βοηθητικό σε ένα 20% .

Υπόψη αυτά από της αγωνιστικές οδηγίες του πατάω λίγο πιο μπροστά το πίσω φρένο για να κάτσει πίσω και συναφή , εγώ τα βρίσκω λίγο ουτοπιστικά σε οδήγηση μέσα στην πόλη .

Το καλύτερο φρενάρισμα άλλωστε είναι η σωστή απόσταση ασφάλειας .

Και όταν χρειαστεί ουσιαστικό και δυνατό πάτημα , γιαυτο τα εργοστάσια όλα σχεδόν έβαλαν υποβοήθηση στα φρένα γιατί παρόλο τα ABS και το μπλα μπλα περί φρένων την κρίσιμη στιγμή δεν πατάει ο μέσος αναβάτης καλά και τα δυο φρένα .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: Sprinter στις 04/05/2009 10:13 μμ.

Fani"[

Ρώτησα εγώ για τα φρένα μου και τα τακάκια μου? Άλλο ρώτησα. "


Α καλα......
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: Sprinter στις 04/05/2009 10:34 μμ.

Κοιτα φίλε sprint900,

Η άποψή μου είναι πως σε πολλούς σχετικά άπειρους θα έκανε καλά να τους έβγαζε κανείς το λεβιέ του ποδόφρενου απ' τη μηχανή για ένα διάστημα αρκετό ώστε να γιατρέψουν το αντανακλαστικό (θες απ τα ποδήλατα είναι, θές απ' τα παπιά είναι, θές απ' τα αυτοκίνητα) του 'τσαρουχώνω' το πίσω σε περίπτωση 'αυτόματου' αντανακλαστικού φρεναρίσματος μπρός στον κίνδυνο. Χρόνια στούς δρόμους εχω δεί πολλες πτώσεις και χάσιμο ελέγχου από μπλοκάρισμα του πίσω, σε αστείες περιστάσεις και με αστείες σχετικά ταχύτητες, ΚΥΡΙΩΣ στους γλυστερούς δρόμους της πόλης. Το ABS γλύτωσε τώρα τελευταία πολύ κοσμάκη απο αυτό αλλά δε σημαίνει πως δεν πρέπει να μάθουν να φρενάρουν σωστά.

Για αυτό εγω θα έλεγα στον άπειρο, ξέχνα το πίσω, ξεβίδωσέ το που λέει ο λόγος, κι όταν ο εγκέφαλός σου το ξεμάθει και μάθει αντανακλαστικά να βασίζεται στο μπροστινό, ξαναβάλτο στη θέση του να καταλάβεις τι ακριβώς κάνει και που βοηθάει.

Βεβαια αν καποιος δε θελει να ακουσει, ας ψαχνει λάστιχα να το βελτιώσει...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μια ερωτησούλα!!!!  

  Από: Aris. στις 05/05/2009 12:03 πμ.

Sprinter"Βεβαια αν καποιος δε θελει να ακουσει, ας ψαχνει λάστιχα να το βελτιώσει..."



Πολυ καλα τα λες σπριντερ !
αλλα αυτο δε σημαινει οτι μονο η πισω ροδα γλιστραει γλιστραει διστιχως και η μπροστα , και αμα ειναι κρυο ακομα χειροτερα , και αμα δεν εχεις και υποβοηθιση απο το πισω φρενο που μας εβγαλες... μμμμ... τοτε.... την κατσαμε

================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.