TRIUMPH DAYTONA 955i

TRIUMPH DAYTONA 955i  

  Από: spypetr στις 04/12/2007 11:13 μμ.

Είναι ένα μοντέλο που δεν κυκλοφόρησε στην Ελληνική αγορά.
Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει τίποτα σε όσα αφορούν τις επιδόσεις του, την ομορφιά του, την αξιοπιστία του, την αίσθηση στην οδήγησή του.

Ο λόγος λοιπόν για το TRIUMPH DAYTONA 955.
Και ο λόγος που άνοιξα το θρεντ, είναι ότι προσανατολίζομαι σε αγορά μοτοσικλέτας, μοτοσικλέτας κατηγορίας SS, ή ST.
Κάτι τέτοιο μου φέρνει και Daytona, κάτι ανάμεσα σε SS και σε ST, με κλίση περισσότερο σε ST.
Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να πάρω γιαπωνέζικο και θα ήθελα να παραμείνω πιστός στην Αγγλική εταιρία.
Το μηχανάκι είναι πανέμορφο, αλλά έχει σταματήσει να βγαίνει από το 2006.
Αυτό που βρήκα εγώ, κοστίζει 7500ευρώ και είναι 2004 μοντέλο.
Τι λέτε, αξίζει να το ανταλλάξω με τον Τίγρη μου? (για την ακριβεια Tiger 955i μοντ.2005).

 

  Από: Tpap στις 05/12/2007 1:16 μμ.

οι μηχανες ειναι κατι σαν τις γυναικες..οταν βαριεσαι δεν εχεις παρα να τις αλλαξεις.
Ή να τις ανταλλαξεις.
Γιατι οχι?? ωραιο μηχανακι ειναι κ αυτο.

 

  Από: mixalakis στις 05/12/2007 1:29 μμ.

Είδα την αγγελία σου και τρόμαξα ότι δεν θα ξαναπάρεις θρίαμβο!

Για το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν ξέρω πολλά, εκτός από ότι έχουν ακουστεί πολλά για την αξιοπιστία του και ότι δεν είναι καθόλου μα καθόλου εμπορικό!.
Αυτό το τελευταίο νομίζω είναι το σημαντικότερο στην υπόθεση, για δύο λόγους.
Πρώτον σημαίνει ότι το αγοράζεις με σκοπό να το παντρευτείς για πάντα ή να το σκοτώσεις τελείως, γιατί αν είναι τώρα ατνιεμπορικό φαντάσου σε 2-3 χρόνια.
Και δεύτερον μπορείς να το παζαρέψεις πάρα πολύ γιατί όποιος το έχει θα είναι δύσκολο να το δώσει.

 

  Από: MouziS στις 06/12/2007 10:48 πμ.

mixalakis"Είδα την αγγελία σου και τρόμαξα ότι δεν θα ξαναπάρεις θρίαμβο!

Για το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν ξέρω πολλά, εκτός από ότι έχουν ακουστεί πολλά για την αξιοπιστία του και ότι δεν είναι καθόλου μα καθόλου εμπορικό!.
Αυτό το τελευταίο νομίζω είναι το σημαντικότερο στην υπόθεση, για δύο λόγους.
Πρώτον σημαίνει ότι το αγοράζεις με σκοπό να το παντρευτείς για πάντα ή να το σκοτώσεις τελείως, γιατί αν είναι τώρα ατνιεμπορικό φαντάσου σε 2-3 χρόνια.
Και δεύτερον μπορείς να το παζαρέψεις πάρα πολύ γιατί όποιος το έχει θα είναι δύσκολο να το δώσει."


τι εχεις ακουσει για την αξιοπιστια του..?
κ οσο αναφορα τα 7.500 για το 04 ειναι πολλα.εχω βρει 05 με 6000....
a walk on the dark side...

 

  Από: spypetr στις 06/12/2007 11:27 πμ.

Το μοντέλο είναι 2004 και είναι η έκδοση η επετειακή.
Έχει 5000χλμ (ας ελπίσουμε) και το δίνει η Ηλιοφίλ, με εγγύηση 6 μήνες.
Μου φαίνονται λίγα τα λεφτά, για ένα μηχανάκι που όσο έβγαινε καινούργιο είχε 13.500 ευρώ.

 

  Από: MouziS στις 07/12/2007 11:23 πμ.

spypetr"Το μοντέλο είναι 2004 και είναι η έκδοση η επετειακή.
Έχει 5000χλμ (ας ελπίσουμε) και το δίνει η Ηλιοφίλ, με εγγύηση 6 μήνες.
Μου φαίνονται λίγα τα λεφτά, για ένα μηχανάκι που όσο έβγαινε καινούργιο είχε 13.500 ευρώ."


υποψιν οτι 13.500+ το εδιναν το 04...τα τελευταια κομματια τα εδιναν 12.000..σου ειπαν τι χρηση του εκαναν πριν...?μερικα τα ειχαν μονο για μαθηματα στα μεγαρα..
a walk on the dark side...

 

  Από: redfoot στις 07/12/2007 12:50 μμ.

κατα τη γνωμη μου μεινε μακρια.. 1. Αντιεμπορικότατο και 2. τα 5000 χιλ απο το 2004 υποπτα.
Αν όπως είπε ο φίλος μοιάζουν με τις γυναίκες υπολόγισε οτι αν τη λαχταρας, θα την χαρεις για 2-3 χρονακια καθότι σεξι και γρήγορη αλλα μετα το περας του μέλιτος την φορτωνεσαι στην καμπούρα για το υπόλοιπο του βίου σου εκτός πια αν την ξεπουλησεις όσο όσο.
αξίζει; μόνο εσύ ξέρεις.
the road is made clear when viewed from above..

 

  Από: spypetr στις 07/12/2007 4:15 μμ.

Ευχαριστώ ρε παιδιά για τις συμβουλές σας.
Θα ελέγξω πριν το πάρω σίγουρα, αν υπάρχει κάτι ύποπτο δε θα το αγοράσω.
Όσο για το αντιεμπορικό, δε με πειράζει και τόσο, ωστόσο είναι ένα μείων.
Τι θα γίνει μετά από 3 ή 4 χρόνια δε με πολυενδιαφέρει. Δε σκέφτομαι έτσι όταν αγοράζω μηχανές.
Στην χειρότερη περίπτωση, που είναι και η πιο πιθανή, θα την κρατήσω......
Πάντως, οι συμβουλές σας πολύ χρήσιμες, θα είμαι προσεχτικός όταν με το καλό έρθει.

 

  Από: MouziS στις 11/12/2007 12:18 μμ.

εγω παντως το θεωρω πολυ καλο μηχανακι κ διαχρονικοτατο....απλα για την τιμη ψαχτο μηπως βρεις κ φθηνοτερο...το μηχανακι ειναι εργο τεχνης...αυτο το μονομπρατσο....
a walk on the dark side...

 

  Από: Cos στις 13/12/2007 10:18 πμ.

redf"κατα τη γνωμη μου μεινε μακρια.. 1. Αντιεμπορικότατο και 2. τα 5000 χιλ απο το 2004 υποπτα.
Αν όπως είπε ο φίλος μοιάζουν με τις γυναίκες υπολόγισε οτι αν τη λαχταρας, θα την χαρεις για 2-3 χρονακια καθότι σεξι και γρήγορη αλλα μετα το περας του μέλιτος την φορτωνεσαι στην καμπούρα για το υπόλοιπο του βίου σου εκτός πια αν την ξεπουλησεις όσο όσο.
αξίζει; μόνο εσύ ξέρεις."


Το'χω πει και θα το ξαναπω...αμα αγοραζα μηχανη σκεφτομενος το ποσο για το οποιο θα την πουλησω μετα απο κατι χρονια, θα την ειχα να καθεται στο γκαραζ για να τη βλεπω μονο.

Οσο για τα υποπτα χιλιομετρα, ελπιζω να μην εννοεις οτι ειναι πολλα. Εχω 20,000 χμ στο Tiger μου σε ενα χρονο κι'αυτα λιγα ειναι λογο δουλειας. Αν εννοεις οτι ειναι λιγα, η μηχανη μπορει να ειναι demo, η απλα μπορει να την ειχε καποιος που την αφησε να καθεται. Κανενα προβλημα, αλλαζεις τα λαδια, ελεγχεις αν η μπαταρια φορτιζει κανονικα, και εφυγες.

 

  Από: redfoot στις 13/12/2007 11:50 πμ.

κοιτα, αυτο που προσπαθώ να πω είναι ότι κατά τη γνώμη μου αναλαμβάνεις ενα ρισκο. Είναι ιδιαίτερο μηχανάκι και θα ιδρωσεις να το δώσεις, το πιθανότερο είναι να το δώσεις στο γιο σου . Αν αυτο δε σε ενοχλεί οικονομικα τοτε προχωρα κι εγω μαζι σου! Για τα υπολοιπα θεματα οπως εξειδικευμενα συνεργεία, πιθανη καθυστερηση ανταλλακτικών κλπ καποια ακρη θα βρεις πιστευω.
Ως προς τα χιλιομετρα εννοουσα αφυσικα λιγα, ενα τετοιο μηχανακι το παιρνεις και το "σκιζεις" , συγνωμη και για την εκφραση δεν το παιρνεις για να το χαιδευεις και να το κλειδωνεις στο γκαραζ. 5000 χιλ σε 3.5-4 χρονια ειναι πολυ λιγα δε νομιζεις; μπορει παντως να ειναι ακριβως όπως το λες, demo κλπ και μακαρι δηλαδη για να μη μπλεξεις.
οτι κι αν αποφασισεις ευχομαι καλη επιτυχια
the road is made clear when viewed from above..

Re: TRIUMPH DAYTONA 955i  

  Από: MouziS στις 13/12/2007 5:05 μμ.

spypetr"
Το μηχανάκι είναι πανέμορφο, αλλά έχει σταματήσει να βγαίνει από το 2006.
Αυτό που βρήκα εγώ, κοστίζει 7500ευρώ και είναι 2004 μοντέλο.
."


υποψιν οτι μπορω να σου βρω ενα 955 05 μοντελο μαυρο με καρμον κομματια (συλεκτικη εκδοση) με 14000 χλμ. bookservice +εξτρα ελευθερη εξατμιση της triumph μονοσελο ψηλοτερη ζελατινα κ πιο ψηλα grips...εννοειται πως υπαρχουν κ τα μαμα...με 6500 €..
a walk on the dark side...

 

  Από: spypetr στις 13/12/2007 10:12 μμ.

Ευαχαριστώ πάρα πολύ.
Τελικά το αγόρασα.
Πρώτη άδεια 2006, 5.800χλμ (πολύ λίγα, ήταν του ιδιοκτήτη της Ηλιοφίλ και το χρησιμοποίησε λίγο, εμπιστεύομαι και τον μάστορα της Θεσ/νίκης που μου το εγγυάται), jet black edition και εγγύηση 6 μήνες.
Μου κάναν και ανταλλαγή το tiger.



Φωτό μόλις το παραλάβω.

 

  Από: Aragorn στις 13/12/2007 11:55 μμ.

καλοριζικο φιλε ΤΟ ΜΟΤΟΡΙ ΤΑ αλλα απο κοντα

 

  Από: redfoot στις 14/12/2007 12:34 πμ.

συγχαρητηρια φιλε! καλα χιλιομετρα και απροβληματιστα.
αν θελεις μπορεις να μας δωσεις χαρακτηριστικα της tiger και ποσο σου την πηραν; ποτε δεν ξερεις..μπορει να την παρει καποιο αλλο παιδί
the road is made clear when viewed from above..