ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: doohan στις 04/05/2011 7:11 μμ.

....
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:49, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: redfoot στις 04/05/2011 7:13 μμ.

the road is made clear when viewed from above..

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: doohan στις 04/05/2011 7:16 μμ.

.....
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:49, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: redfoot στις 04/05/2011 7:23 μμ.

δεν του εφτασαν 2 threads που χαλασε, παει ολοταχως για το 3ο
απτόητος ο σου-βλακ-boy
the road is made clear when viewed from above..

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: gpal στις 04/05/2011 9:57 μμ.

Red foot και doohan σας παρακολουθώ τόσο καιρό στο forum (ο red foot είναι νεότερος) και σας πάω για τα μηνύματά σας. Πιστεύω ότι δεν σας χωρίζουν τόσα πολλά. Μήπως να βρισκόσαστε για καφέ να λυθεί η παρεξήγηση?

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: begenius στις 04/05/2011 11:46 μμ.

...πριν απο πολλα χρονια ενας μαθητης Λυκειου (punk version) αποφασισε οτι επρεπε να αποκτησει μια αληθινη μοτοσυκλετα.Δυστυχως ολα του τα λεφτα με το ζορι εφταναν για UFO,ποδοσφαιρακια,και δισκους(βυνιλιου ε).Καταφερε ομως εν ετη 1984 να συγκεντρωσει το αστρονομικο ποσο των 27.000 δρχ και να αγορασει επιτελους μια δικια του μηχανη.Μια προπολεμικη ΒSA (Birbingham Small Arms) Μ20 του 1937 απομειναρι των Εγγλεζων απο τη κατοχη!Κατι αναμεσα σε τρακτερ και τανκ.13 αλογα σε μαντεμενια 500αρα μονοκυλινδρη κεφαλη σε σκελετο hardtail.,2 μονοσελα και αντλια λαδιου με δερματινη μεμβρανη! Αβανς+αερας στο τιμονι,δεξι σασμαν και ρολοι Smiths original !Aπο τοτε κυλησε πολυ λαδι στο πλαινο δοχειο(sic), και πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα και δεκαδες μετατροπες απο classic σε chopper και τελος bobber -cruiser!Ta καλυτερα χρονια!Ανεμελες βολτες και ταξιδια αξεχαστα.!Δυστυχως μετα απο 6 χρονια,επωληθη σε ανερχομενο choppera!!ο νεαρος μας ειχε πια μεγαλωσει,και οι υποχρεωσεις αρχισαν να εμφανιζονται στον οριζοντα (σχεση-οικογενεια-δουλεια-δανεια κ.ο.κ)Τα χρονια περνουσαν ομορφα σε μια ιταλικη αυτη τη φορα σελα(Vespa PX200E).Αξιο και τιμιο μεταφορικο μεσο αλλα μετα απο 15 χρονια και πληθος μετατροπων(το χουι παρεμενε...)καπου το βαρεθηκα Ευτυχως επωληθη σε ευτυχη rockabilla!Kαι τωρα τι κανουμε?2004 και το μικροβιο δεν σταματαει να με τρωει :
ο κυβος εριφθη !μια ολοκαινουργια Καβασακι Ζ750 θα ηταν οτι επρεπε!αμ δε Τι διαστημικο πραγμα ειναι τουτο?Ποιος οδηγαει ρε παιδια,εγω η τα computer και τα τσιπακια?Χερι να μπει πουθενα 12500 στροφες για να δω τα 100 αλογα?Αχαρο-αψυχο-και αχορταγο Γιαπωνεζικο να πας απο κει που ηρθες Για να μην κλαιω τα λεφτα μου,το πουλησα μετα απο 3 χρονια σε υποψηφιο χουλιγκαν!Ειχα πλεον πειστει οτι δεν φτιαχνουν πια μηχανες οπως παλια με ψυχη και χαρακτηρα
Τριγυρνουσα στις κλειστες βιτρινες της Μιχαλακοπουλου ενα κρυο χειμωνιατικο βραδυ,του 2007 οταν το ματι μου επεσε πανω σε ενα κλασικο.....μπα σκεφτηκα,μαλλον καποιος συλλεκτης θα το ειχε φερει για service.Τεποζιτο σταγονα με λοξη ταπα,ακτινες,καρμπυρατερ,και στρογγυλο φαναρι,εφεραν στο μυαλο μου γλυκες αναμνησεις .Κλιπ ονς και καρο σιριτι στο κοκοβιο?Ρε μπας και ονειρευομαι? Υπαρχουν ακομα πραγματικες μοτοσυκλετες made in England?

....20.000 xλμ μετα, η συγκινηση και η χαρα της οδηγησης παραμενουν... ..οπως πρωτα.....χωρις λαδια στο πατωμα ....αλλα με το κλειδι παρον για να μην ξεχναμε και την τεχνη.Bonneville Thruxton for ever!!!!
ευχαριστω
Τriumph!!!
(D)rive (S)low-(D)ie (O)ld
Viva la Revolution!
1.1983.B.S.A M20 (1937)
2.1989.Piaggio Vespa PX200
3.2004.Kawasvaki Z750
4.2007.Triumph Bonneville Thruxton CV
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:49, διορθώθηκε 3 φορές συνολικά.

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: bonnie στις 05/05/2011 11:06 πμ.

begenius"...πριν απο πολλα χρονια ενας μαθητης Λυκειου (punk version) αποφασισε οτι επρεπε να αποκτησει μια αληθινη μοτοσυκλετα.Δυστυχως ολα του τα λεφτα με το ζορι εφταναν για UFO,ποδοσφαιρακια,και δισκους(βυνιλιου ε).Καταφερε ομως εν ετη 1984 να συγκεντρωσει το αστρονομικο ποσο των 27.000 δρχ και να αγορασει επιτελους μια δικια του μηχανη.Μια προπολεμικη ΒSA (Birbingham Small Arms) Μ20 του 1937 απομειναρι των Εγγλεζων απο τη κατοχη!Κατι αναμεσα σε τρακτερ και τανκ.13 αλογα σε μαντεμενια 500αρα μονοκυλινδρη κεφαλη σε σκελετο hartail.,2 μονοσελα και αντλια λαδιου με δερματινη μεμβρανη! Αβανς+αερας στο τιμονι,δεξι σασμαν και ρολοι Smiths original !Aπο τοτε κυλησε πολυ λαδι στο πλαινο δοχειο(sic), και μετα απο πολλες δεκαδες χιλιομετρα και δεκαδες μετατροπων απο classic σε chopper και τελος bobber -cruiser!Ta καλυτερα χρονια!Ανεμελες βολτες και ταξιδια αξεχαστα, επωληθη σε ανερχομενο νεαρο choppera!!ο νεαρος μας ειχε πια μεγαλωσει,και οι υποχρεωσεις αρχισαν να εμφανιζονται στον οριζοντα (σχεση-οικογενεια-δουλεια-δανεια κ.ο.κ)Τα χρονια περνουσαν ομορφα σε μια ιταλικη αυτη τη φορα σελα(Vespa PX200E).Αξιο και τιμιο μεταφορικο μεσο αλλα μετα απο 15 χρονια και πληθος μετατροπων(το χουι παρεμενε...)καπου το βαρεθηκα Ευτυχως επωληθη σε ευτυχη rockabilla!Kαι τωρα τι κανουμε?2004 και το μικροβιο δεν σταματαει να με τρωει :
ο κυβος εριφθη !μια ολοκαινουργια Καβασακι Ζ750 θα ηταν οτι επρεπε!αμ δε Τι διαστημικο πραγμα ειναι τουτο?Ποιος οδηγαει ρε παιδια,εγω η τα computer και τα τσιπακια?Χερι να μπει πουθενα 12500 στροφες για να δω τα 100 αλογα?Αχαρο-αψυχο-και αχορταγο Γιαπωνεζικο να πας απο κει που ηρθες Για να μην κλαιω τα λεφτα μου,το πουλησα μετα απο 3 χρονια σε υποψηφιο χουλιγκαν!Ειχα πλεον πειστει οτι δεν φτιαχνουν πια μηχανες οπως παλια με ψυχη και χαρακτηρα
Τριγυρνουσα στις κλειστες βιτρινες της Μιχαλακοπουλου ενα κρυο χειμωνιατικο βραδυ,του 2007 οταν το ματι μου επεσε πανω σε ενα κλασικο.....μπα σκεφτηκα,μαλλον καποιος συλλεκτης θα το ειχε φερει για service.Τεποζιτο σταγονα με λοξη ταπα,ακτινες,καρμπυρατερ,και στρογγυλο φαναρι,εφεραν στο μυαλο μου γλυκες αναμνησεις .Κλιπ ονς και καρο σιριτι στο κοκοβιο?Ρε μπας και ονειρευομαι? Υπαρχουν ακομα πραγματικες μοτοσυκλετες made in England?

....20.000 xλμ μετα, η συγκινηση και η χαρα της οδηγησης παραμενουν... ..οπως πρωτα.....χωρις λαδια στο πατωμα ....αλλα με το κλειδι παρον για να μην ξεχναμε και την τεχνη.Bonneville Thruxton for ever!!!!
ευχαριστω
Τriumph!!!
"



εχω γεννηθει σε λαθος εποχη, το εχω ξαναπει αυτο νομιζω, ετσι?

γεια σου ρε ευγενιε!! μονο εσυ κ ο ace customs με νιωθετε εδω μεσα!!
τι αλογα κ π@π@ριες..
η αισθηση της αυθεντικης μοτοσυκλετας δεν συγκρινεται... μακαρι να ειχα κ εγω ενα καρμπυρατερακι βεβαια, αλλα κανω την καρδια μου πετρα... κ γραφω ομορφα χλμ!

στριβω, αρα υπαρχω...

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: Cpt. Haddock στις 05/05/2011 11:16 πμ.

bonnie"[...]γεια σου ρε ευγενιε!! μονο εσυ κ ο ace customs με νιωθετε εδω μεσα!!
τι αλογα κ π@π@ριες..
η αισθηση της αυθεντικης μοτοσυκλετας δεν συγκρινεται... μακαρι να ειχα κ εγω ενα καρμπυρατερακι βεβαια, αλλα κανω την καρδια μου πετρα... κ γραφω ομορφα χλμ!
"


εεεεεεπ!!
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: bonnie στις 05/05/2011 11:23 πμ.

Cpt. Haddock"
bonnie"[...]γεια σου ρε ευγενιε!! μονο εσυ κ ο ace customs με νιωθετε εδω μεσα!!
τι αλογα κ π@π@ριες..
η αισθηση της αυθεντικης μοτοσυκλετας δεν συγκρινεται... μακαρι να ειχα κ εγω ενα καρμπυρατερακι βεβαια, αλλα κανω την καρδια μου πετρα... κ γραφω ομορφα χλμ!
"


εεεεεεπ!! "



κ ο καπτεν, κ ο καπτεν!!!
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: redfoot στις 05/05/2011 11:36 πμ.

μπορεί να μην εχει αλογα εχει ομως οψη και χαρακτηρα μοναδικό
το χαζευα στην αντιπροσωπεία και ηταν τρέλα
the road is made clear when viewed from above..

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: sprintman στις 05/05/2011 4:13 μμ.

Τα προαναφερθέντα μου θυμίζουν έντονα αρχές 90 όπου ως ιδρυτικό μέλος του Choper riders club of Salonika είχαμε κάνει τα απίστευτα ταξίδια τότε το μόνο μας ενδιέφερε ήταν ο δρόμος και να χουμε βενζίνη με ένα ταπεινό NV 400αράκι το οποίο το χα κάνει 120000 χιλιόμετρα σε τρία χρόνια!! όμως ο καιρός περνά, οι γνώσεις μεγαλώνουν όπως και οι απαιτήσεις μας, θέλουμε, ABS-Antispin και άλλα ωραία....

Αν μάθεις σε φερυγγάτη μοτοσικλέτα δε ξαναγυρνάς ατα μαστιγώματα του αέρα όμορφες,νοσταλγικές αλλά ως εκεί, για εμένα τουλάχιστον παρόλα ταύτα είναι όμορφες οι άτιμες όπως και τα γυμνά.....

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: ATN PANOS στις 06/05/2011 10:22 μμ.

2007 και μετα απο αρκετα μηχανακια,αποφασισα να να πουλησω το gsxr-1000,και να βρω την ηρεμια μου.
ισως να μην ηταν το καλυτερο μηχανακι μεχρι τοτε,αλλα με εμαθε ενα πραγμα:ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ...

Αλλαγη λοιπον με ενα speed tripleto 06,kai για πρωτη φορα σε Τ. Ηθελα να δω, τι στο καλο ειναι αυτα τα ρημαδομηχανακια, με τα φωτα απο τρακτερ...

πολυ καλες εντυπωσεις απο το 1050,και αποφασιζω να δοκιμασω και τα αλλα μοντελα τις εταιριας.

Αγοραζω ενα απο τα πρωτα street triple R που ερχονται στην ελλαδα,χωρις καν να το εχω οδηγησει.
μεχρι στιγμης, ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει.

στον χρονο επανω σκεφτομαι, οτι αφου ειναι τοσο καλο το triple,αρα το daytona πως θα ειναι??

αποφασιζω να δωσω το triple, με την υποσχεση οτι μια μερα θα το ξαναπαρω.


Το daytona, παρολο οτι ειναι φοβερο μηχανημα,αδικειτε σε δημοσιο δρομο, και ειδικα τις κρητης.
ετσι στην πρωτη ευκαιρια ξαναγοραζω ενα triple,που βρηκα με ελαχιστα χιλιομετρα.

Λιγο καιρο μετα μαθαινω οτι η ΗΛΙΟΦΙΛ αποφασισε οτι η επαρχια δεν χρειαζετα να εχει εξουσιοδοτημενους,και απο τοτε εχω μπει στην διαδικασια δωσω και τα 2 μηχανακια, και να δινω τα χρηματα μου σε ανθρωπους που σεβονται τους πελατες τους.....
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: redfoot στις 06/05/2011 11:31 μμ.

πολυ σωστό το τελευταιο.. προσυπογράφω.. αλλα δυστυχως ουτοπικό στις μερες μας να αναμενει κανεις τετοιου ειδους "ευαισθησίες" απο εταιρείες. Πιθανολογώ οτι θα βαρουσαν μυγες και αποφασισαν να κοψουν. Αληθεια, εκεινος ο εξουσιοδοτημενος στα Χανια που ειχα επισκεφθει πριν δυο χρόνια εκλεισε τελικα? Οταν τον ρωτησα πως πανε οι δουλειες ευχαριστημενος εδειχνε..
the road is made clear when viewed from above..

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: ATN PANOS στις 06/05/2011 11:49 μμ.

redf"πολυ σωστό το τελευταιο.. προσυπογράφω.. αλλα δυστυχως ουτοπικό στις μερες μας να αναμενει κανεις τετοιου ειδους "ευαισθησίες" απο εταιρείες. Πιθανολογώ οτι θα βαρουσαν μυγες και αποφασισαν να κοψουν. Αληθεια, εκεινος ο εξουσιοδοτημενος στα Χανια που ειχα επισκεφθει πριν δυο χρόνια εκλεισε τελικα? Οταν τον ρωτησα πως πανε οι δουλειες ευχαριστημενος εδειχνε.."


οι απαιτησεις τις εταιριας απο οσο ξερω, ηταν να πουλανε κοντα στα 50 μηχανακια την χρονια
και να διαθεσουν ενα σεβαστο ποσο οι εξουσιοδοτημενοι για test ride,αξεσουαρ,και ρουχα.

πραγμα πολυ ασυμφορο για μικρη επαρχιακη πολη.


ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH  

  Από: redfoot στις 07/05/2011 12:06 πμ.

50 ειναι πραγματι πολλα για τα πληθυσμιακά (και οικονομικα φανταζομαι) δεδομενα της πολης
the road is made clear when viewed from above..