ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: Sprinter στις 05/03/2008 8:03 πμ.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ"ΦΙΛΕ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ,
ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΕΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΕΙΛΕ ΜΥΝΗΜΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΑ ΦΕΡΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΨΙΜΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ......ΜΙΛΑΜΕ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΨΙΜΟ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ....ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΛΑΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΔΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ.."


Το foam kit το έχεις βάλει? Ειναι τρία κομμάτια μονωτικου που μπαίνουν αριστορο-δεξι φαίρινγκ και ανάμεσα σέλα και ρεζερβουάρ. Κάνουν καλή δουλειά για το παράπονό σου. Αρχισε να το βάζει η Τ πρός το τέλος του 06. Θα σου κοστίσει καμμιά 30αρια ευρώ + η εργασία.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: Sprinter στις 05/03/2008 10:47 πμ.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ"ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟ.
ΤΟ ΕΧΕΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ?
ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ, ΓΙΑΤΙ ΦΕΤΟΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΨΗΝΩ ΧΟΙΡΟΜΕΡΙ "


Βεβαίως και μπορείς να το παραγγείλεις (εγώ το είχα παραγείλει όταν πήρα την μηχανή και την παρέλαβα με αυτό). Υπάρχει με έναν κωδικό για όλο το κιτ (ή με τρείς για κάθε τμήμα ξεχωριστά). Κάπου είχα τον κωδικό αλλά τρεχαγυρευόπουλος τώρα... Νομίζω λέγεται 'heat shield kit'
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: Sprinter στις 05/03/2008 10:55 πμ.

Κάτσε και σ΄ έφτιαξα:

Kit: T2301521 Προστατευτικό Αφρώδες Ευρώ 57.07 + Φπα

Ξεχωριστοί κωδικοί:

Αρ. Φαιρινγκ: T2301507 Ευρώ 13.01 + ΦΠΑ
Δεξιο Τ2301508 Ευρώ 13.01 + ΦΠΑ
Ρεζερβουαρ Τ2401500 Ευρώ 7.01 + ΦΠΑ

Τώρα θα αναρωτηθείς γιατί το κίτ είναι ακριβότερο από το σύνολο? Ελα ντέ? Νομίζω πώς στο κιτ έχει και πατρόν για το πως μπαίνουν και ίσως και κόλλα / αυτοκόλλητα. Ψάχτο με τον dealer σου.

Κοίτα όμως πρώτα μην το έχει από τη μάνα του (αλλά πολύ αμφιβάλλω γιατί τα 06 που είχαν ερθει στην Ελλάδα ήταν από τα πρώτα της παραγωγής).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: Sprinter στις 05/03/2008 5 μμ.

Θα τσεκάρω αμα πάω σπίτι. Πάντως νομίζω ότι διακρίνεται ανάμεσα σέλλα κα ρεζερβουάρ, όπως και αν κοιτάξεις με φακό από το πίσω μέρος του φαίρινγκ (εκεί που είναι τα γόνατα) πρός τα μπρός. Αν υπάρχει βλέπεις ενα διάφραγμα που εμποδίζει τον αέρα να περάσει από εκεί και τον στελνει πρός τις πλαινές τρύπες.

Hint: Για εύκολο βίδωμα / ξεβίδωμα της σέλλας, allen με μπίλια στην άκρη για να δουλεύεται λοξά
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: Sprinter στις 06/03/2008 2:39 μμ.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ"Η ΜΑΜΑ TRIUMPH ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 2008
The Sprint ST houses a fantastic 1050cc fuel injected three-cylinder engine, the very essence of what makes a Triumph special. The engine has huge reserves of torque and horsepower. Peak power is an impressive 127PS (125bhp) at 9250rpm while peak torque of 105Nm (77ft.lbf) arrives at just 7500rpm. Enhancing the engine is a smooth six-speed gearbox and clutch fitted with an anti-backlash gear. The Sprint ST comes with Triumph’s Keihin ECU offering sophisticated mapping for quicker starting, cleaner running and fuel economic engine.

ΕΝΩ ΣΤΟ 2005-2007 ΓΡΑΦΕΙ
Peak power is an impressive 125PS @ 9,250rpm while peak torque of 104Nm arrives at 5,000rpm."


Ελα ντε που δεν άλλαξε όμως τίποτα μηχανικό μεταξύ 2007 και 2008, ενώ μεταξύ 2006 και 2007 άλλαξε η CPU?
Την διαφορά στις στροφές της ροπής την πρόσεξες? Ασε που αμα ψάξεις θα δείς τις στροφές της ισχύος αλλου να αναφερεται 9100 και αλλου 9250... Δεν υπάρχουν διαφορές στα μηχανάκια (και αν ισχύει, που δεν, η διαφορά στα 2 αλογάκια και στο 1Νμ ροπή, πές μου εσύ πως θα την καταλάβεις...), προφανώς άλλαξαν το δυναμόμετρό τους...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: Case στις 04/04/2008 10:45 μμ.

Κατά την άποψή μου όσοι αγοράζουν ST δεν το ψωνίζουν για να το αλλάξουν σε 2-3 χρόνια, οπότε η μεταπωλητική αξία δεν είναι αποφασιστικός παράγοντας.

Σίγουρα στην Ελλάδα τα Sport Touring μηχανάκια δεν πουλάνε πολύ (άγνωστο γιατί). Και από αυτούς τους λίγους που είναι υποψήφιοι αγοραστές, πόσοι θα πάνε σε Triumph ;

Εγώ το έχω πάρει απόφαση ότι το έχω παντρευτεί το κουκλί μου. Αλλά μήν κρίνεις από εμένα διότι είμαι λιγάκι περίεργος στις επιλογές μου όσον αφορά περίεργες μοτοσυκλέτες, για να μην αναφέρω ότι είμαι πλέον δίγαμος (είμαι ακόμα παντρεμένος με την μαύρη 750 Magna μου παρόλο που το ST σχεδον μονοπολεί τον χρόνο μου τους τελευταίους 2 μήνες)
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: Case στις 08/04/2008 10:17 πμ.

Για βλάβες ακόμα δεν ξέρω γιατι είναι καινούριο. Οσο για τα σερβις, γίνονται σε χιλιομετρα αντίστοιχα με τα γιαπωνέζικα και υπάρχουν πολλοί εξουσιοδοτημένοι (τουλάχιστον στην Αθήνα).
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: Sprinter στις 08/04/2008 4:47 μμ.

Εχω 13.000 ΚΑΛΑ χλμ δεν μου' χει βγάλει τίποτα. Το προηγούμενο 955 Sprint το είχα 35.000 ΚΑΚΑ χλμ δεν μου 'χε βγάλει τίποτα. Το συγκεκριμένο αφού έμεινε παρατημένο και ξεσκέπαστο 4 χρόνια σε πυλωτή, το αγόρασε σε συμβολική τιμή φίλος ό οποίος χρειάστηκε να αλλάξει 1. αντλία βενζίνης 2. μπαταρία 3. τακάκια 4. αλυσογράναζα 5. λάστιχα και 6. σέλλα που ξύναν 4 χρόνια οι γάτες τα νύχια τους και έφυγε δικάβαλλο ταξίδι στην Ευρώπη. Αυτά...

Για μεταπώληση όπως και ο ίδιος φαντάζεσαι έχει αντίστοιχη του πόσο πουλάει στην Ελλάδα.... Αλλά είναι μηχανάκι για κάπως κατασταλαγμένους. Αν είναι να το δώσεις σε 5 μήνες, πάρε καλύτερα κάνα άλλο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: Costas στις 08/04/2008 5:55 μμ.

Αν δε πάρεις Triumph you can't feel the difference
Πάντως ισχύει,αν έχεις σκοπό να το πάρεις και να το πουλήσεις σε 6 μήνες καλύτερα μην το κάνεις.

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: Sprinter στις 09/04/2008 10:11 πμ.

Diluvian"Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι οτι δεν αναπτύσσω ιδιαίτερα συναισθηματικούς δεσμούς με τις μηχανές. Μ'αρέσουν όταν δεν με στεναχωρούν. Αυτό το συγκεκριμένο μάλλον μ'αρέσει περισσότερο από κάθε άλλο sport touring. Αλλά δεν είναι και Bonneville για να απευθύνεται σε κατασταλαγμένους. Και κατά τη γνώμη μου απέχει από το να γίνει all time classic."


Κοιτα φίλε μου, μπερδεύεις δυό πράγματα. Ο κατασταλαγμένος δεν σημαίνει ότι πάει ούτε στα ρετρό ούτε στα all time classic σώνει και καλά. Στα ρετρό πάει ο ρετρόφιλος και στα all time classic πάει ο καθένας αλλα και ο ανασφαλής... Ο κατασταλαγμένος μπορεί να πάει σε οτιδήποτε από scooter έως Bimota. Απλά ξέρει τι θέλει, γιατί το θέλει και πόσο πιθανόν θα το κρατήσει (καλώς εχόντων των πραγμάτων). Ξέρει επίσης ότι δεν πρόκειται να πέσει να πεθάνει όταν βγεί σε έξι μήνες το επόμενο μοντέλο. Και γνωρίζει ότι η απόκτηση μηχανής δεν είναι οικονομική επένδυση, από την στιγμή που την καβαλάς χάνεις κάθε μέρα λεφτά. Γνωρίζει λοιπον ότι η αξίας της είναι αξία χρήσης και μόνο και δεν προβλήματίζεται για το αν σε ένα χρόνο θα μπορεί να την πουλήσει σε μια βδομάδα η δύο μήνες και αν θα πάρει πίσω το 60 ή το 50% των χρημάτων που έδωσε.

Γιατί δε παίρνεις ένα Vstrom? Και καλή μεταπώληση έχει και all time classic είναι και προβλήματα δε βγάζει και όλοι οι μαστόροι το ξέρουνε και δύσκολο να συνδεθείς συναισθηματικά μαζί του...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: Case στις 09/04/2008 10:27 πμ.

Sprinter"και δύσκολο να συνδεθείς συναισθηματικά μαζί του..."




+1 Sprinter

Πέρα από την πλάκα, συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυσή σου περί κατασταλαγμένου αγοραστή.
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!  

  Από: coot στις 09/04/2008 10:58 μμ.

Diluvian"Γιατί δε παίρνεις ένα Vstrom? Και καλή μεταπώληση έχει και all time classic είναι και προβλήματα δε βγάζει και όλοι οι μαστόροι το ξέρουνε και δύσκολο να συνδεθείς συναισθηματικά μαζί του...

Ε όχι και να μου κολλησει η ρετσινιά του ανασφαλή. Triumph δαγκωτό... Κι αν βγάζει και scooter ακόμα καλύτερα. Η καταστάλαξη στο απώγειό της. Sprinter σε ευχαριστώ για την ανάλυσή σου."

Αφού λες triumph δαγκωτό τι το κουράζεις; ε όχι και scooter τι είναι γιαπωνέζικο; έχει γεμίσει η αγορά γιαπωνέζικα βαρετά μηχανακια λόγω της φήμης της αξιοπιστίας, των φτηνων ανταλλακτικών και σερβις που έχουν μετά από λίγο τα βαριούνται και τα βάζουν για πούλημα. Οι άγγλοι και οι αμερικάνοι περιμένουν 7 μήνες και παραπάνω για μία triumph...
κάνε ένα test ride και θα καταλάβεις τη διαφορά
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could