Θεμα με θερμοκρασία tiger 1050

Θεμα με θερμοκρασία tiger 1050  

  Από: Whisper στις 20/02/2019 8:48 p.m.

Καλησπερα παιδια , μόλις χθες ηρθε στα χέρια ενα tiger 1050 του 10. Μόλις το πήρα για να το παω σπιτι μια απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων σήκωσε θερμοκρασία και ξεκίνησε να δουλεύει το βεντιλατερ χωρίς ομως να σταματήσει. Η εδνειξη στο καντράν ήταν στις 7 μπάρες μόνιμα ομως το Λαμπάκη της θερμοκρασίας δεν άναψε καθολου. Εχω και φωτο αλλα δεν ξερω πως να την ανεβάσω. Οποία ξέρει κατι ας βοηθήσει. Ευχαριστω πολυ.

Re: Θεμα με θερμοκρασία tiger 1050  

  Από: Tigris3 στις 22/02/2019 10:11 p.m.

Κάνε έναν έλεγχο αν έχει νερά το ψυγείο και το δοχείο διαστολής. Προσωπικά θα έκανα αλλαγή παραφλού για να ξέρω που βρίσκομαι μιας και είναι νέα αγορά και δεν ξέρεις πότε αλλάχτηκαν τελευταία φορά. Αν συνεχίσει και στο κάνει, θα χρειαστεί έλεγχος από συνεργείο. Η τάπα ψυγείου επίσης αλλάζεται συχνά γιατί μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στο όλο κύκλωμα.
Καλοτάξιδο όπως και να έχει, δεν θα είναι και τίποτα σοβαρό.

Re: Θεμα με θερμοκρασία tiger 1050  

  Από: Fragiask στις 14/03/2019 5:21 p.m.

Καλησπέρα.Καλορίζικο πρώτα.Αν έχεις διπλό σταντ η υπόθεση αλλαγή παραφλού είναι πιο εύκολη.Αν τώρα έχεις μόνο πλαινό το κύκλωμα του ψυκτικού χρειάζεται εξαέρωση επειδή η μοτό στέκεται στο πλαινό το οποίο επιτυγχάνεται αν αφού γεμίσεις το κύκλωμα με παραφλού ανοίξεις το βιδάκι που υπάρχει πάνω στο ψυγείο της μοτοσυκλέτας μέχρι να δεις να τρέξει παραφλού αφού έχει φύγει ο εγκλωβισμένος αέρας στο κύκλωμα ψύξης.Αν δεν κάνεις εξαέρωση αν ανοίξει το βεντιλατέρ δεν θα σταματάει να δουλεύει και η θερμοκρασία θα είναι ιδιαίτερα ανεβασμένη.Επίσης πρόβλημα εντοπίζεται στις τάπες του ψυγείου όπως ανέφερε κάποιος συμφορουμίτης νωρίτερα.Καλύτερες είναι οι τάπες πρώτης τοποθέτησης από το εργοστάσιο μιας και έχει παρουσιαστεί πρόβλημα σε τάπες που πουλώνται από την Triumph ως γνήσιο ανταλλακτικό αντικατάστασης.Τέλος ένας γενικός έλεγχος στά κολάρα του κυκλώματος ψύξης και μια αλλαγή θερμοστάτη όταν αντικαταστήσεις το παραφλού κρίνεται ως ένας ακόμα παράγοντας μακροζωίας του μοτέρ και προστασίας της τσέπης του εκάστοτε ιδιοκτήτη αυτής της υπέροχης από πολλές πλευρές μοτοσυκλέτας.