Street Triple RS 765

Street Triple RS 765  

  Από: alx8788 στις 08/04/2018 9:59 p.m.

Καλησπέρα,

υπάρχει κάποιος που να έχει αγοράσει το καινούργιο street triple rs?

Με ενδιαφέρει πάρα πολύ το μηχανάκι και σκέφτομαι πάρα πολύ σοβαρά να προχωρήσω σε αγορά.

Απλά όπως γίνεται συνήθως ακούω διάφορα και γενικά για την εταιρεία από πολύ καλά έως πολύ κακά. Η αλήθεια είναι ότι από το τωρινό μου μηχανάκι (kawasaki) δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος και έχω ταλαιπωρηθεί πολύ και φοβάμαι μήπως και το ξανά πάθω και μάλιστα με κάτι πολύ ακριβότερο. Δεν θέλω για κανένα λόγο να τρέχω κάθε τρεις και λίγο στα συνεργεία με προβλήματα.

Θα ήθελα ιδανικά αν έχει κάποιος την διάθεση, αν έχει ακούσει για το μηχανάκι αν βγάζει προβλήματα ή ακόμα καλύτερα να είναι και ο ίδιος κάτοχος.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Re: Street Triple RS 765  

  Από: martin στις 09/04/2018 1:07 p.m.

Χρονια Πολλα και Χριστος Ανεστη.
Σε προσφατη συζητηση με τον μηχανικο μου (Σακη Κοντη)αν δηλαδη εχουν πουληθει καθολου τα καινουρια μου ειπε οτι εχουν παραγγελθει 2 rs και θα ερθουν απο βδομαδα.Δυστηχως για την Ελλαδα η τιμη ειναι καπως απαγορευτικη σε σχεση με τον ανταγωνισμο και την οικονομικη κατασταση του Ελληνα,μαλον θα το φαει και αυτο η κριση οπως και το προηγουμενο μοντελο και θα τα βλεπουμε σπανια στο δρομο(ελπιζω οχι).
Παρ ολα αυτα μιλαμε για μια κορυφαια μοτοσηκλετα στη κατηγορια της οπου περα απο τις επιδοσεις και την τεχνολογια μιλαμε για κορυφαια ποιοτητα κατασκευης,Κρινοντας απο τα Αγγλακια οπου εκει πουλαει σαν ζεστο ψωμι δεν εχω δει μεχρι στιγμης κατι,κρινοντας απο το δικο μου μοντελο 2015 περα απο λαδια δεν εχει χρειαστει κατι και γενικα δεν βγαζουν ζημιες και μιλαμε για πολυ ποιοτικη κατασκευη σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Οποτε προχωρατο και καλοταξιδο.

Re: Street Triple RS 765  

  Από: alx8788 στις 09/04/2018 3:03 p.m.

martin"Χρονια Πολλα και Χριστος Ανεστη.
Σε προσφατη συζητηση με τον μηχανικο μου (Σακη Κοντη)αν δηλαδη εχουν πουληθει καθολου τα καινουρια μου ειπε οτι εχουν παραγγελθει 2 rs και θα ερθουν απο βδομαδα.Δυστηχως για την Ελλαδα η τιμη ειναι καπως απαγορευτικη σε σχεση με τον ανταγωνισμο και την οικονομικη κατασταση του Ελληνα,μαλον θα το φαει και αυτο η κριση οπως και το προηγουμενο μοντελο και θα τα βλεπουμε σπανια στο δρομο(ελπιζω οχι).
Παρ ολα αυτα μιλαμε για μια κορυφαια μοτοσηκλετα στη κατηγορια της οπου περα απο τις επιδοσεις και την τεχνολογια μιλαμε για κορυφαια ποιοτητα κατασκευης,Κρινοντας απο τα Αγγλακια οπου εκει πουλαει σαν ζεστο ψωμι δεν εχω δει μεχρι στιγμης κατι,κρινοντας απο το δικο μου μοντελο 2015 περα απο λαδια δεν εχει χρειαστει κατι και γενικα δεν βγαζουν ζημιες και μιλαμε για πολυ ποιοτικη κατασκευη σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Οποτε προχωρατο και καλοταξιδο."


Αληθώς και ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
Πολύ λογικά όλα όσα λες για την Ελλάδα και για την τιμή κλπ. Ναι πράγματι είναι πολύ ποιοτικό μηχανάκι με κορυφαία υλικά.
Επειδή, όμως κάηκα με το χυλό πλέον φυσάω και το γιαούρτι. Προσωπικά προτιμώ να αγοράσω κάτι ακριβότερο σήμερα και απλά να έχω τα βασικά έξοδά του ακόμα και αν είναι ακριβότερα από τον ανταγωνισμό.
Βέβαια αν το δούμε λίγο αναλυτικά δεν θα έλεγα ότι ο άμεσος ανταγωνισμός είναι φτηνότερος ίσως μόνο στα έξοδα συντήρησης.
Από forum του εξωτερικού που το έχω ψάξει έχω δει για ψιλοπροβληματάκια τύπου ηλεκτρολογικά λόγω κακής μόνωσης των καλωδίων λόγω βροχής η πλυσίματος της μοτό που βέβαια διορθώθηκαν με απλή μονωτική ταινία.
κάτι άλλο πιο σοβαρό δεν έχω δει αλλά και πάλι είναι πολύ καινούργια η μοτοσυκλέτα γενικά για να δείξει από τώρα,
Στο Σάκη πήγα και εγώ και μου είπε τα ίδια. Έχω ακούσει τα καλύτερα για τον άνθρωπο. Τελικά είναι εξουσιοδοτημένος ή όχι πλέον????? Σκοπεύω μόνο εκεί να πηγαίνω για συντήρηση.
Τέλος μακάρι να βρεθεί κάποιος που να έχει τη μοτοσυκλέτα και να μπορούσε να μας διαφωτίσει καλύτερα.

PS. Κάτι που ξέρω σίγουρα!!!! Προσοχή στην αγορά. Η μοτό σας να έχει αριθμό πλαισίου που να προκύπτει ότι φτιάχτηκε το 2018!!! (πάντα μιλάω για το street triple rs) ;Η εταιρεία έχει κάνει κάποιες μικροαναβαθμίσεις όσων αφορά το λογισμικό και την οθόνη για θέματα αξιοπιστίας. Στο μοντέλο του 2017 είχαν βγεί διάφορα προβλήματα!!!

Re: Street Triple RS 765  

  Από: voyager1970 στις 12/04/2018 10:29 p.m.

Φίλε Alx (Αλέξη;;!!)
Θα ήθελα να σου αναφέρω μερικές γενικές κατευθύνσεις/ διευκρινήσεις.

1) Χώρα παραγωγής της μοτοσυκλέτας

- Το kawasaki σου (kawasaki ninja 300) είναι κατασκευασμένο στην Ταϊλάνδη (και όχι στην Ιαπωνία). Τεράστια διαφορά, ως αναφορά την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστίας.

- Το Street Triple RS 765 είναι κατασκευασμένο στην Αγγλία. Ως αναφορά την ποιότητα κατασκευής σίγουρα είναι καλύτερα από την Ταϊλάνδη.
Ως αναφορά την αξιοπιστία κινητήρα και ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών … Δεν θα ήταν σωστό να το συγκρίνω με την Ιαπωνία!
Σίγουρα έχει κάποια καλά πράματα (φρένα Brembo monobloc 4-πιστονα ακτινικά, ανάρτηση Ohlins STX40). Βέβαια είναι κλασική πολιτική των ευρωπαίων κατασκευαστών (KTM, Ducati, BMW, Aprilia) να βάζουν καλές αναρτήσεις και φρένα στις μοτοσυκλέτες τους εδώ και πολλά χρόνια!
Ενώ οι Ιάπωνες σε αυτό το κομμάτι της μοτοσυκλέτας τους, βάζανε μέτρια πράματα (με κάποιες εξαιρέσεις βέβαια).

Βέβαια στα ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά… όλοι οι Ευρωπαίοι έχουν τα ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ τους!


2) Σε πιο είδος ανήκει η μοτοσυκλέτα, σε τι μέγεθος κυβισμού και τι ΚΟΣΤΟΣ;

- Το kawasaki σου (kawasaki ninja 300) είναι μηχανάκι για να ξεκινήσεις (entry-level) την «καριέρα» σου σαν μοτοσικλετιστής. Είναι ωραίο παιχνίδι με το οποίο μαθαίνεις αρκετά με σχετικά χαμηλό κόστος αγοράς στα 5.000€ (περίπου)

- Το Street Triple RS 765 είναι μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού naked/ street fighter, η οποίο απευθύνεται για πιο ορεξάτους, «μάχιμους», μοτοσικλετιστές που δεν τους απασχολεί η άνεση, τα μεγάλα ταξίδια και η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. Τα 123 «Αλογα» είναι πολλά και «διψάνε»!!! Όλα αυτά με κόστος 12.000€


3) Πόσα χρόνια είναι σε παραγωγή η μοτοσυκλέτα;

- Το Κawasaki σου (Κawasaki ninja 300) κυκλοφορεί από το 2013 έως πέρσι (2017). Και φέτος αναβαθμίστηκε στα 400κ.κ. Μέσα σε 5-χρόνια ο κόσμος έμαθε αρκετά για αυτό το μηχανάκι.

- Το Street Triple RS 765 είναι περσινό μηχανάκι το οποίο δεν «πούλησε» στην Ελλάδα… ζήτημα εάν πουλήθηκαν 7-8 κομμάτια (12.000€/ τεμ. )!!!
Λίγα είναι γνωστά για την αξιοπιστία του και σωστά έκανες που έψαξες σε site του εξωτερικού.
Σίγουρα η Triumph του έχει «φορτωμένα» πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα (ABS, traction control, injection mapping, οθόνη 5” α λα ταμπλέτα, κλπ.)
Βέβαια, ότι από αυτά «κάτι πάθει», θα είναι ακριβή η αντικατάσταση του εάν δεν είσαι μέσα στην εγγύηση του.
Όμως από κινητήρα δεν νομίζω να υπάρχει θέμα, μια και αυτός θα είναι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Moto2 του 2019. Εκεί θα φτάνει τους 140 ίππους, με άλλες αγωνιστικές βαλβίδες, εξατμίσεις, καλωδιώσεις και ηλεκτρονική από Magneti-Marelli ( όχι Triumph). Αυτό σημαίνει πως σύντομα θα υπάρχει μεγάλη πληθώρα σε αξεσουάρ με «αγωνιστικό» προσανατολισμό.

Συμπερασματικά το Street Triple RS 765 έχει επιδόσεις, ομορφιά και χαρακτήρα.
Όμως θα σου συνιστούσα να περιμένεις να «κυλίσει» στη αγορά, να φανούν οι «παιδικές ασθένειες» και μετά προχωράς στην αγορά του – το 2019. Άλλωστε, η πλειοψηφία των κατασκευαστών μετά τον 2ο χρόνο κάνουν τις όποιες βελτιώσεις στα διάφορα μοντέλα τους μετά από συλλογή πληροφοριών από την αγορά και τους αντιπροσώπους.

Τώρα, εάν θες αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης… πάρε ένα Honda SH150/300

Re: Street Triple RS 765  

  Από: alx8788 στις 14/04/2018 9:53 a.m.

Καλημέρα σε όλους!
Ευχαριστώ πολύ για την τόσο αναλυτική απάντηση!
Η αλήθεια είναι ότι με "στεναχώρησες" με αυτά που έγραψες, γιατί πάνω κάτω μου επιβεβαίωσες ότι έχω ακούσει και από αλλού.

Υπάρχει όρεξη να μου πει κάποιος αν ξέρει αντίστοιχα για τον ανταγωνισμό δηλαδή το mt09? Από άποψη αξιοπιστίας συμπεριφοράς κλπ κλπ?

Re: Street Triple RS 765  

  Από: voyager1970 στις 17/04/2018 11:27 p.m.

alx8788"Καλημέρα σε όλους!
Ευχαριστώ πολύ για την τόσο αναλυτική απάντηση!
Η αλήθεια είναι ότι με "στεναχώρησες" με αυτά που έγραψες, γιατί πάνω κάτω μου επιβεβαίωσες ότι έχω ακούσει και από αλλού.

Υπάρχει όρεξη να μου πει κάποιος αν ξέρει αντίστοιχα για τον ανταγωνισμό δηλαδή το mt09? Από άποψη αξιοπιστίας συμπεριφοράς κλπ κλπ?"


Φίλε Alx,

Το είχα κάνει ένα καλό test-drive για περίπου 80 km (2017).

Από γκάζι / ιπποδύναμη είναι πλούσιο (115 ίπποι), αλλά και από ροπή κάτι λιγότερο από 9-κιλά. Γενικά είναι «λύσσα» στο γκάζι και για να είσαι πάντα στην «τσίτα»!!!
Η χαρά του Κάγκουρα! Η σούζα… μόνο με την σκέψη… και είσαι Όρθιος!!!!

ΑΛΛΑ!
Το γκάζι!
Σαν κλασική YAMAHA, το δίνει απότομα! Ακόμα και να βάλεις τη ρύθμιση του χάρτη ψεκασμού στο κανονικό πρόγραμμα (standard), το μηχανάκι έχει μια «νευρική» συμπεριφορά στο άνοιγμα του γκαζιού!

Η αναρτήσεις και τα φρένα του.
Εάν θες να πας γρήγορα… και τις ζορίσεις λίγο, θα καταλάβεις πως δεν είναι «συνεργάσιμες» αναρτήσεις.
Επιεικώς ΔΕΝ είναι καλές!


Χαρακτηριστικό είναι πως το ABS στον μπροστινό τροχό «επεμβαίνει» συχνά λόγο του ότι το «πιρούνι» (εμπρός ανάρτηση) είναι πολύ μαλακή. Έτσι αυτή βυθίζεται πολύ με το φρενάρισμα και τελικά το ABS ενεργοποιείτε.
Ενώ «φοράει» δαγκάνες 4-πιστονες ακτινικές, το όλα αποτέλεσμα δεν είναι πολύ καλό. Επιεικώς Μέτριο θα το έλεγα!

Η θέση οδήγησης… super motard, και με μια ελαφρά κλήση της σέλας προς το ντεπόζιτο. Οπότε σε κάθε φρενάρισμα σε «μεταφέρει» μπροστά.
Από κατανάλωση… είναι μεγάλη «ρουφήχτρα» !!!!

Βέβαια με 9.500€… ΤΙ ΘΕΣ, Brembo mono-block & Ohlin’s αναρτήσεις? Εμ πώς θα γίνει φίλε μου… άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας!!!

Re: Street Triple RS 765  

  Από: alx8788 στις 18/04/2018 8:49 a.m.

Καλημέρα voyager1970!

Σε ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο που αφιερώνεις για να μου απαντήσεις!

Ναι, σαφώς και άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας.
Για το ΜΤ-09 SP???? που έχει καλές αναρτήσεις???

Ρώτησα μόνο και μόνο γιατί όπως είπες και εσύ οι ευρωπαίοι έχουν ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ με τα ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά!!!
Όταν καείς με τον χυλό φυσάς και το γιαούρτι και εμένα το kawasaki έβγαλε ΠΟΛΛΑ ηλεκτρολογικά. Ευτυχώς κατάφερα και το πούλησα εδώ και κάποιο καιρό και ήδη "βιάζομαι" να πάρω άλλο μηχανάκι (και λόγω δουλείας και για διασκέδαση)

Ναι οι τιμές δεν συγκρίνονται! Εμένα με ενδιαφέρει να πάρω κάτι που να είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και να χρειάζεται να πηγαίνω στο συνεργείο ΜΟΝΟ για τα προκαθορισμένα σέρβις.

Προτιμώ για την αγορά να δώσω κάτι παραπάνω και να έχω "το κεφάλι μου ήσυχο" παρά λιγότερα και να το χτυπάω στον τοίχο! ( Δεν το παίζω λεφτάς μην παρεξηγηθώ) Ίσα ίσα. Το βλέπω σαν επένδυση.
Οπότε περιμένω τη συμβουλή σου!
Ευχαριστώ και πάλι εκ των προτέρων!

Re: Street Triple RS 765  

  Από: voyager1970 στις 18/04/2018 9:19 p.m.

Φίλε Alx,
Αυτή την φορά ίσως να σε στεναχωρήσω!

1) «ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και να χρειάζεται να πηγαίνω στο συνεργείο ΜΟΝΟ για τα προκαθορισμένα σέρβις.»

Είναι κάτι πολύ δύσκολο, μια και σε όλους του κατασκευαστές έχουν εμφανιστεί Μαλα^!@$
Εδώ όπως σου προανέφερα «παίζουν» τα εξ ολοκλήρου κατασκευής Ιαπωνικά, αλλά και πάλι είναι πολύ συγκεκριμένα αυτά τα αξιόπιστα μοντέλα.
Δηλαδή, είτε είναι πολύ ακριβά, είτε απρόσωπα, αδιάφορα, άγευστα!
Φέρ' ειπείν η Suzuki στα πιο πολλά της μοντέλα είναι Αξιόπιστα… ΑΛΛΑ έχουν άθλια φρένα, αναρτήσεις και φώτα (εξαιρούνται τα V-strom). Σαν σχεδίαση… (εάν και κάτοχος GSXR) είναι αναχρονιστικά και έντονο το Γιαπωνέζικο στυλ.



2) «Το βλέπω σαν επένδυση.»
ΟΧΙ… ΛΑΘΟΣ!!!! Μάλλον δεν τα πας πολύ καλά με τα οικονομοτεχνικά
Κανένα όχημα δεν είναι επένδυση… εκτός από τις αντίκες!

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ εάν αγοράσεις καινούριο!
Με το που το βγάλεις από την έκθεση έχεις χάσει 20% από την αξία του!
Ιδιαίτερα ο 1ος ιδιοκτήτης του οχήματος, μέσα σε 3-χρόνια χάνει τη μεταπολιτική του αξία (σήμερα το 2018 με την υπάρχουσα κρίση) κοντά στο 40-50% από το κόστος της αγοράς του οχήματος!

Βέβαια υπάρχουν οι κλασικοί Ελληνάρες μυθοπλάστες (βλέπε ερασιτέχνες κυνηγούς, ψαράδες που καυχιόνται για τους άθλους τους… 24 χταπόδια, 50 λαγούς, 600 πέρδικες, κλπ.), που θα λένε πως δεν χάσανε στην μεταπώληση ούτε ευρώ, αλλά είχαν και κέρδος!!!! Ναι, υπάρχουν και αυτοί… και δεν είναι λίγοι!!!
Στα μεταχειρισμένα οχήματα, μετά την μεγάλη «πτώση» που έχει γίνει από τον 1ο ιδιοκτήτη, στον 2ο ιδιοκτήτη η αναλογία είναι σαφώς μικρότερη και σίγουρα κάπως σταθεροποιείτε στα επόμενα «χέρια».


Re: Street Triple RS 765  

  Από: karpol στις 04/05/2018 8:55 p.m.

Καλησπέρα στην παρέα και να ζητήσω συγνώμη που δεν εμφανίστηκα στην συζήτηση νωρίτερα καθώς δεν πήρα χαμπάρι το θέμα. Πάμε λοιπόν στο ψητό. Ζω ευτηχής εδώ και περίπου ένα χρόνο με το RS μου. Ως πρωην κάτοχος Street Triple 675 εχω να σημειώσω τα παρακάτω:
1. Ποιότητα κατασκευής 2 κλικ πανω τουλάχιστον απο το 675(που δεν ειχε καποιο θεμα στον τομεα) και παρα πολύ υψηλό σε σχέση με ότι άλλο εχω δει απο κοντα εγω
2. Πολύ δυνατό μοτερ και πολυ διαφοτερικο αναλογα με το προγραμμα που το δουλευεις
3. Μεγαλο ευρος στις ρυθμίσεις των αναρτησεων αν και γενικα σφιχτο (αν δεν γουσταρεις παρε Tiger μαστορα )
4. Παντοδυναμα φρενα χωρις υπερβολες. ισως πολυ παραπανω απο οτι χρειαζεται καθως ειναι παναλαφρο
5. Λιγουλακι ψηλο για τα 169 ολοκληρα εκατοστα υψους επειδη δεν ᾽᾽καθεται᾽᾽ ο κωλος λογω σκληρου ελατηριου το νιωθεις παραπανω απο αλλα
6. Υπερβολικα ησυχο απο εξατμιση λογω Euro4. Δοξα το Θεο μανουριαζει πολυ απ το φιλτροκουτι(πολυ παραπανω απο τα 675).
7. Απο παιδικες ασθενειες τιποτα μεχρι στιγμης(1 χρονος, 6.000χλμ)
Απο ελειψεις στα λεφτα που εδωσα θα ηθελα να εχει και auto-bliper.
Δεν ξερω αν σας καλυψα, αλλά είμαι διαθεσιμος για ερωτησεις και αν ειστε Σαλονικαρα κερναω καφεδακι να τα πουμε κι απο κοντα
Το τρικυλινδριζειν εστι φιλοσοφειν...

Re: Street Triple RS 765  

  Από: NmLS στις 30/08/2018 4:13 p.m.

Καλησπέρα παίδες,

Είμαι ένας από του πολύ λίγους από ότι καταλαβαίνω και έχω δει, κατόχους 765rs. Το έχω από τον Οκτώβρη του 17 και έχω κάνει 7500χλμ. Το μηχανάκι τα σπάει από πολλές απόψεις... σαν βασικά κρατάω τα παρακάτω.
1. Απίστευτα γραμμικό γκάζι, με 5 mode οδήγησης πολλές φορές το ξεχναώ στο road με βροχή και πάει τρένο.
2. Ροπή σε όλο το φάσμα στροφών με 3η και 2Κ και τσιμπάει γκάζι.
3. χαμηλή κατανάλωση με οδήγηση μέχρι τις 5Κ και αργές επιταχύνσεις (6,3L/100Km)
4. Μπροστά φρένα άγκυρες, το πίσω δεν κάνει τπτ παρά μόνο να μετατοπίζεις το βάρος σου.
5. Ποιότητα κατασκευής Ducati+++
6. Στρίψιμο με την σκέψη
Στα αρνητικά τώρα.
1. Παρόλο που έχει πολύ δυνατό βεντιλατέρ ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία την οποία το ίδιο εύκολα την ρίχνει. Σε θερμοκρασία λειτουργίας ακόμα και στην εθνική με 200+ σερί σου ψιλοκαίει τα πόδια.
2.Όλοι οι συνεπιβάτες παραπονιούνται ότι γλιστράνε στην σέλα.

Στα προβλήματα τώρα. Δυστυχώς μια κάτω φλάντζα στα 2700χλμ, και μια φλάντζα στο αριστερό καπάκι στα 6000. Η αιτιολογία ήταν λάθος ροπές στο σφίξιμο.

Αυτά...

Re: Street Triple RS 765  

  Από: Polymhxanos στις 31/08/2018 9:59 p.m.

Ήμουν έτοιμος διαβάζοντας να γράψω για το Νο5, ''τώρα αυτό για καλό το λές;'', αφού όταν θέλουμε να παρομοιάσουμε ποιότητα, σπανίως λέμε ducati, αλλά η κατάληξη στο κειμενό σου, μάλλον το έβγαλε αληθές, ποιότητα ducati indeed!

Με ήρεμες 120-140ρες το 675 μου, στα ταξίδια, έγραφε κάτι 4.9-5.0λτ/100χλμ, το 6.3λτ/100χλμ μεχρι 5000rpm που καμαρώνεις για το δικό σου, δεν μου φαίνεται και τόσο καλό. Δεν είναι και η ίδια μέτρηση, αλλά δεν είναι δα και λίγα (δεν είναι ούτε πολλά)

Καλοτάξιδο πάντως.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Street Triple RS 765  

  Από: dimchrist στις 03/09/2018 1:16 p.m.

Μιχάλη ο NmLS δεν αναφέρει ταξίδι αλλά για "οδήγηση μέχρι τις 5Κ και αργές επιταχύνσεις".

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ χλώμιασα με την ποιότητα Ducati.

Δυστυχώς κακοτυχία θα έλεγα τις δύο φλάντζες.

NmLS καλόστριφτο και καλά χλμ να έχεις.

Triple Way

Re: Street Triple RS 765  

  Από: NmLS στις 03/09/2018 2:31 p.m.

Καλησπέρα και πάλι,

Polymichanos για το ποιότητα κατασκευής αναφέρομαι σε υλικά, χρώματα, αυτοκόλλητα, και συναρμογές, δηλ ότι μπορείς να δεις εξωτερικά στο μηχανάκι, όχι για την αξιοπιστία του, δική μου παράληψη. Σχετικά με την κατανάλωση τώρα η αναγραφόμενη είναι στην ωραία μας αττική κίνηση καθημερινή. Δυστυχώς από ταξίδι δεν έχω κάτι σε οικονομική οδήγηση γιατί κάτι φιλαράκια που πάμε μαζί έχουν Κ οπότε είμαστε 90% του χρόνου πλακωμένοι. Τώρα στο κομμάτι φλάντζες θέλω να πιστεύω πως ήμουν ο γκαντέμης της υπόθεσης καθώς στο tuono που είχα μέχρι πρότινος δεν είχα αλλάξει ούτε λάμπα σε 25,000χλμ.
 Ανανεώθηκε στις 30 Apr 2020 17:00, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Street Triple RS 765  

  Από: Polymhxanos στις 03/09/2018 2:42 p.m.

Κι εγώ αυτό νομίζω. Απλά σου έτυχε το σπάνιο. Δεν έχω ακούσει να αναφέρονται προβλήματα για το μοτέρ αυτό, όσο έχει πουλήσει δλδ. Ούτε και είναι σοβαρή ζημιά δυο φλάντζες ( κάτω εννοείς της ελλαιολεκάνης να υποθέσω; ).



Α και μη μου χαλάς το όνομα με απαίσια greeklish
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Street Triple RS 765  

  Από: NmLS στις 03/09/2018 3:26 p.m.

Όχι ελαιολεκάνη Πολυμήχανε την φλάντζα που διαχωρίζει κυλίνδρους από ψυκτικό, είχα την ευχάριστη έκπληξη του να ντουμανιάζω τον δρόμο με λευκό καπνό και να έχω ανεξέλεγκτη θερμοκρασία . Σαν βλάβη όντως δεν είναι κάτι σοβαρό και για λόγους R&D αλλάχτηκαν πολλά μέρη του μοτέρ ώστε να σταλούν στην Αγγλία για περαιτέρω διερεύνηση, και γενικά στην triumph εδώ έκαναν αρκετά γρήγορα την επισκευή, απλά σου μένει το γαμώτο γιατί σε εσένα, κατάλαβες...