Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: vassat στις 28/07/2016 11:38 p.m.

Συγκεκριμένα: έκανα πρόσφατα κάποια ταξιδάκια με σκέλη από 300 ως 700χλμ ημερησίως, μερικά με ντάλα ήλιο και πολύ υψηλή εξωτερική θερμοκρασία (>38C κατά περίπτωση).
Μετά από μια ώρα περίπου το δεξί πόδι (γάμπα) ζεσταίνονταν τόσο που δεν άντεχα να το έχω στο μαρσπιέ και αριστερά έσκαγε επίσης αλλά όχι στον υπερβολικό βαθμό του δεξιού.
Η θερμότητα προέρχονταν κυρίως από το πλαίσιο (εκτιμώ), το οποίο κυριολεκτικά είχε πυρωθεί.
Υπάρχει δυνατότητα τα "ντυθεί" με κάποιο υλικό το πλαίσιο στο σημείο που να προκαλεί θερμό διακοπή; πχ κάρμπον; Υπάρχει κανείς που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες;
Κάποια άλλη λύση;
/ Β

Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: vpafi στις 29/07/2016 6:19 p.m.

Όχι δεν υπάρχει αλλά και να υπήρχε προσωπικά δεν θα το συνιστούσα γιατί θα παγιδευε την θερμότητα που πολύ σωστά φεύγει ,μέσα στον κινητήρα με άσχημες συνέπειες. Για πιο μοντέλο μιλάμε;
Επίσης το καλάμι καιγετε υπερβολικά ειδικά αν φοράνε κοντό παντελόνι κάτι που σίγουρα δεν επιτρέπετε σε μοτοσικλετιστή.

From Inside C4 White Airbus

Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: vassat στις 29/07/2016 8:44 p.m.

Ξέχασα να αναφέρω εξοπλισμό: ψιλές μπότες dainese "καλοκαιρινές"(δλδ όχι gore tex αδιαβροχες) και μοτοσικλετιστικό τζην held, είναι αρκετά χοντρό.
Μοντέλο της υπογραφής: sprint st 1050
/ B

Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: vpafi στις 29/07/2016 9:48 p.m.

Sorry δεν είδα την υπογραφή λόγο κινητού. Ισχύουν ότι έγραψα παραπάνω για την θερμοκρασία. Πράγματι τα triumph βγάζουν μια άλφα ζέστη η οποία το καλοκαίρι αρκετές φορές είναι πρόβλημα.

From Inside C4 White Airbus

Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: vassat στις 29/07/2016 10:24 p.m.

Έχω δει μοτο, νομίζω GSXR, τα οποία έχουν προστασίες πλαισίου κάρμπον,οι οποίες "αγκαλιάζουν" το πλαίσιο. Θεωρώ οτι αυτές θα λειτουργούσαν ως θερμό διακόπτες, το ζήτημα είναι αν υπάρχουν έτοιμες ή αν μπορούν να κατασκευαστούν και βέβαια αν η τοποθέτηση τους θα είχε κάποια αρνητική επίδραση...
/ Β

Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: nikosdk στις 30/07/2016 12:01 a.m.

Υπαρχουν κιτ με καρμπον για πολλα μοντελα ετοιμα, αλλα δυστυχως δεν νομιζω να βρεις για το Τ σου, καθως δεν ειναι και πολυ εμπορικο μοντελο. Χαρακτηριστικα θα σου πω πως η BMW στο S1000rr εχει στον εξτρα καταλογο ολοκληρο κιτ καρμπον για να καλυπτει ολοκληρο το πλαισιο και το ψαλιδι. Στο δικο μου tiger το καλοκαιρι κατεβαζω την θερμοκρασια που ανοιγει το βεντυλατερ μεσω του καλωδιου στους 98-99 (103 μανισιο). Το προβλημα υπαρχει σε ολους, δεν εισαι εξαιρεση..

Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: nikosdk στις 30/07/2016 12:09 a.m.

Δες αυτη την εταιρεια, φτιαχνει κατα παραγγελια καρμπον κατασκευες.
https://www.facebook.com/CFC-Carbonfibe ... 528436346/

Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: sprint900 στις 30/07/2016 1:16 a.m.

.
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
 Ανανεώθηκε στις 30 Apr 2020 17:00, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: sprint900 στις 30/07/2016 1:23 a.m.

.
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
 Ανανεώθηκε στις 30 Apr 2020 17:00, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: sprint900 στις 30/07/2016 1:24 a.m.

sprint900"
sprint900"Φίλε μου νομίζω ότι ο αέρας που σε ζεσταίνει είναι από το ψυγείο και το καυτό μοτέρ που διαχέεται επάνω στα πόδια σου και όχι από την αντανάκλαση της θερμότητας από το πλαίσιο που την παίρνει ο αέρας μακριά σου .
Όλες σχεδόν και όχι μόνον τα triumph η σύγχρονες μοτοσυκλέτες έχουν αυτό το πρόβλημα . Και όσο περισσότερο προστατευμένες αεροδυναμικά το επιτείνουν .
Νομίζω με την κάλυψη τους πλαισίου με άχρηστο περιττό και ακριβό carbon το μόνο που θα καταφέρεις είναι το πλαίσιο να ζεσταίνεται ακόμα περισσότερο να μην βλέπεις μια πιθανή ρωγμή αν τυχόν συμβεί και να αργεί να κρυώσει , όχι ότι κινδυνεύει βέβαια από αυτό .
Όσο και αν σου φαίνεται παράξενο προτού πετάξεις τα λεφτά σου άδικα , δοκίμασε τα ισοθερμικά σου σε ακραίες θερμοκρασίες καύσωνα που πιθανόν μάλιστα να έχεις η αγόρασε κάποια καινούργια που θα σου φάνουν χρήσιμα και στο κρύο και υπάρχουν και μερικά διαπνεόμενα τα dray tech που επιτρέπουν στον ιδρώτα να λειτουργεί σαν ψυκτικό μέσο .
Επενεργούν όπως ακριβώς και στο πολύ κρύο σε μονώνουν από υψηλές η χαμηλές θερμοκρασίες .


http://www.motoguzziclub.gr/articles/te ... ndysh.html
"
"
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: Polymhxanos στις 04/08/2016 11:44 p.m.

vassa"Συγκεκριμένα: έκανα πρόσφατα κάποια ταξιδάκια με σκέλη από 300 ως 700χλμ ημερησίως, μερικά με ντάλα ήλιο και πολύ υψηλή εξωτερική θερμοκρασία (>38C κατά περίπτωση).
Μετά από μια ώρα περίπου το δεξί πόδι (γάμπα) ζεσταίνονταν τόσο που δεν άντεχα να το έχω στο μαρσπιέ και αριστερά έσκαγε επίσης αλλά όχι στον υπερβολικό βαθμό του δεξιού.
Η θερμότητα προέρχονταν κυρίως από το πλαίσιο (εκτιμώ), το οποίο κυριολεκτικά είχε πυρωθεί.
Υπάρχει δυνατότητα τα "ντυθεί" με κάποιο υλικό το πλαίσιο στο σημείο που να προκαλεί θερμό διακοπή; πχ κάρμπον; Υπάρχει κανείς που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες;
Κάποια άλλη λύση;
/ Β"


Όλα στο μυαλό σου είναι. Δέξου το.

Κινητήρα εσωτερικής καύσης έχεις, ζέστη βγάζει, καλοκαίρι είναι ,ζεσταίνεται.

Έτσι ήταν πάντα, έτσι θα είναι.

Προστατευτικό , να αποτρέπει την επαφή και την μεταφορά θερμότητας πλαισίου-γάμπας, μπορείς να φτιάξεις σε προσωρινή ή μόνιμη βάση, από ευτελή υλικά, π.χ. χαρτόνι και ταινία.

Μια παρατήρηση: Κυριολεκτικά, σημαίνει αυτό ακριβώς που λέει η λέξη. Είναι το αντίθετο του μεταφορικά, που σημαίνει όχι αυτό που λέει η λέξη, αλλά κάτι παρόμοιο, παραπλήσιο, ανάλογο, σε διαφορετικό βαθμό.

Αποκλείεται να σκας ''κυριολεκτικά'' , δεν είσαι εκρηκτικός μηχανισμός, και επίσης αποκλείεται το αλουμινένιο πλαίσιο του ST σου, να πύρωσε ''κυριολεκτικά'', είναι αλουμίνιο, και το αλουμίνιο δεν πυρώνει στις θερμοκρασίες αυτές.

Μεταφορικά, σκας, μεταφορικά, πύρωσε. Τις λέμε που τις λέμε τις παρόλες, ας ξέρουμε και τι σημαίνουν, διαφορετικά μην τις λέμε, δεν υπάρχει λόγος...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!  

  Από: vassat στις 05/08/2016 9:33 a.m.

Polymhxanos"

Μια παρατήρηση: Κυριολεκτικά, σημαίνει αυτό ακριβώς που λέει η λέξη. Είναι το αντίθετο του μεταφορικά, που σημαίνει όχι αυτό που λέει η λέξη, αλλά κάτι παρόμοιο, παραπλήσιο, ανάλογο, σε διαφορετικό βαθμό.

Αποκλείεται να σκας ''κυριολεκτικά'' , δεν είσαι εκρηκτικός μηχανισμός, και επίσης αποκλείεται το αλουμινένιο πλαίσιο του ST σου, να πύρωσε ''κυριολεκτικά'', είναι αλουμίνιο, και το αλουμίνιο δεν πυρώνει στις θερμοκρασίες αυτές.

Μεταφορικά, σκας, μεταφορικά, πύρωσε. Τις λέμε που τις λέμε τις παρόλες, ας ξέρουμε και τι σημαίνουν, διαφορετικά μην τις λέμε, δεν υπάρχει λόγος..."


Σωστά, έπρεπε να ήταν σε εισαγωγικά, θα κάνω αίτημα στον μοντ.
Στο μυαλό μου πάντως δεν είναι! Το δεξί πόδι γίνονταν "κατά-κόκκινο" από την πολύ ζέστη, με αποτέλεσμα να πρέπει να σταματάω(συχνότερα από όσο ήθελα).
/ Β