Υψηλή θερμοκρασία σε Tiger 955i

Υψηλή θερμοκρασία σε Tiger 955i  

  Από: lookasgti στις 24/06/2016 2:22 p.m.

Καλησπερα σε ολους!να πω και εγω τον διαχρονικο μου πονο...
Έχω μια tiger 955i. Μου παρουσιαζε θεμα με την θερμοκρασια. Σε μποτιλιαρισμα μου ανεβαινε στο κοκκινο και εσβηνε η μηχανη. Την πηγα στον κοντη οπου διεγνωσε φλατζα κεφαλης. Αλλαχτηκε και μπηκε μεταλλικη.
Όλα καλα μεχρι που μετα απο λιγο καιρο οταν ξεπερναγα τα 130 χλμ. η θερμοκρασια στο κοκκινο και μου πεταγε τα υγρα απο το δοχειο πληρωσης υγρων. Διαπιστωσα οτι ηταν ραγισμενο λογω πολυμερισμου του πλαστικου. Ξανα λοιπον στον Κοντη για αλλαγη καινουργιου οπου μου αλλαξε και την ταπα του ψυγειου.βεντιλατερ λειτουργει κανονικα.
Φευγοντας απο το συνεργειο για ταξιδι μεχρι τη Λειβαδια ξεπερνώντας τα 130 χλμ. μου πεταει την ταπα απο το δοχειο πληρωσης με τα υγρα να βραζουν και η θερμοκρασια παλι στο θεο.
Ξανα συνεργειο στη Χιο αυτη τη φορα για διαγνωση. Έλειπαν υγρα απο το ψυγειο και συπληρωση λαδιων και αλλαγη φιλτρου. Αλλα το προβλημα παραμενε. Ακομη και κανοντας μια μικρη αποσταση και μετα ρελαντι παλι θερμοκρασια στα υψη. Συν οτι αμα την κλεισω (π.χ. για να βαλω βενζινη) μετα δεν περνει μπρος και πρεπει να περιμενω να κρυωσει για να παρει. Ξανα συνεργειο αυτη την φορα στην αντιπροσωπια στην Χιο, που ειναι αριστοι οι ανθρωποι παρεπιπτοντως, οπου μου ειπαν ειχε λιγη διαρροη υγρων και άλλαγμα μπαταριας.
Τωρα που ξαναηρθα Αθηνα και ειπα να παω πανω απο τα 130χλμ παλι θερμοκρασια στα υψη και βρασιμο υγρων απο το δοχειο πληρωσης.
Τι αλλο να κανω ρε παιδια;;; Έχω απελπιστει!!!
Καθε φορα 130αρια ευρω στο συνεργειο συν την γκρινια της γυναικας... Τοσες φορες στα συνεργεια (και αντιπροσωπιες παρακαλω) δεν θα επρεπε να εχει λυθει;;;
Όποιος εχει καμια ιδεα τι γινεται θα ειναι ευπροσδεκτη!

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: nikosdk στις 24/06/2016 7:13 p.m.

Δοκιμασε να καθαρισεις το κυκλωμα του ψυγειου, σε περιπτωση που εχει βουλωσει καπου και δεν γυρναει το νερο σωστα. Αυτο μπορει να γινει βαζοντας ενα χημικο μεσα στο ψυγειο. Δεν το εχω κανει προσωπικα να σου πω εμπειριες ομως. Αλλιως, παλι για φλατζα ψιλιαζομαι...

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: lookasgti στις 24/06/2016 8:13 p.m.

nikosdk"Δοκιμασε να καθαρισεις το κυκλωμα του ψυγειου, σε περιπτωση που εχει βουλωσει καπου και δεν γυρναει το νερο σωστα. Αυτο μπορει να γινει βαζοντας ενα χημικο μεσα στο ψυγειο. Δεν το εχω κανει προσωπικα να σου πω εμπειριες ομως. Αλλιως, παλι για φλατζα ψιλιαζομαι..."

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση.αυτο με το χημικο το σκεφτηκα και εγω αν και ελεγα να το παω σε εναν ψυγεια να το ανοιξει για βουλωμενες κυψελες.με την φλατζα τι να πω;δεν θα μου το εκανε και μονο στο ρελαντι;και εχω βαλει και μεταλλικη φλατζα...σε ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον σου να'σαι καλα!

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: lookasgti στις 24/06/2016 8:17 p.m.

Επισης να προσθεσω κατι που ξεχασα:οταν εχω τρεξει πανω απο 130χλμ και η θερμοκρασια εχει ανεβει,το μισο ψυγειο ειναι καυτο και το αλλο χλιαρο προς το κρυο...ελπιζω να εδωσα μια επιπλεον βοηθεια σε οποιον ενδιαφερεται!!!

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: nikosdk στις 25/06/2016 2:43 p.m.

Αρα το προβλημα ειναι ειτε στο ψυγειο σου ειτε στο κυκλωμα σου..

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: maddog στις 25/06/2016 6:28 p.m.

εξαερωση μηπως ?????????????

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: nikosdk στις 26/06/2016 12:54 a.m.

το σκεφτηκα και εγω για εξαερωση αλλα λογικα οταν αλλαχτηκε η φλατζα και αλλαχτηκε και το παραφλου θα εγινε εξαερωση. Εφοσον το προβλημα παραμενει, εγω θα εκανα εναν καθαρισμο στο ψυγειο.

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: vassat στις 26/06/2016 12:06 p.m.

...το πρωί κρύο, αν συμπληρώσεις αντιψυκτικό το δέχεται;
Επίσης αυτό με το μισό ψυγείο ζεστό, μισό χλιαρό μάλλον δείχνει βουλωμένο ψυγείο.
/ Β

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: sprint900 στις 27/06/2016 12:06 a.m.

lookasgti"Επισης να προσθεσω κατι που ξεχασα:οταν εχω τρεξει πανω απο 130χλμ και η θερμοκρασια εχει ανεβει,το μισο ψυγειο ειναι καυτο και το αλλο χλιαρο προς το κρυο...ελπιζω να εδωσα μια επιπλεον βοηθεια σε οποιον ενδιαφερεται!!!"


Φίλε μου αν κατάλαβα καλά , όταν δεν έχεις ζεστάνει πολύ την μηχανή με τα 130 όπως λες , εννοείς ότι το ψυγείο είναι ζεσταμένο ομοιόμορφα και όταν βράσει είναι όπως τα λες μισό χλιαρό μισό ζεστό ; η από την αρχή το μισό ψυγείο είναι χλιαρό ;
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: jp7rgv στις 27/06/2016 12:46 a.m.

Θερμοστάτη άλλαξες?
Πιστεύω πως αν πεις στο Σάκη για αυτό με την θερμοκρασία στο ψυγείο θα σου προτείνει να αλλάξεις θερμοστάτη και θα είσαι οκ!

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: lookasgti στις 28/06/2016 3:12 p.m.

Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.Δινω απαντησεις:1)Ναι εξαερωση εχω κανει ,2)το ψυγειο ειναι ομοιομορφα ζεστο αλλα οταν εχει ανεβει η θερμοκρασια και εν κινησει πιανω και τις δυο μεριες του ψυγειου τοτε βλεπω οτι το μισο ειναι κατακαυτο και το αλλο μισο ισα-ισα χλιαρο,3)οταν βαζω υγρο απο το δοχειο πληρωσης οταν ειναι κρυα το δεχεται,4) οταν την πηγα στον Σακη που το κοιταξε μου ειπε ειναι το μοντελο χωρις θερμοστατη.αρα δεν εχει θερμοστατη(μου ειπε οτι αυτο δεν ειναι κακο).Παντως ρε παλικαρια τοσοι τεχνιτες κανενας δεν σκεφτηκε οτι το ψυγειο ενδεχομενως ειναι βουλομενο;;;τους το εχω εξηγησει αναλυτικα το προβλημα...Δεν ξερω αν παιζει σαν πιθανο προβλημα αλλα ο κουμπαρος μου που ειναι ο ανθρωπος βεβαια μηχανικος αυτοκινητων μου ειπε οτι μπορει να ειναι και απο την αντλια νερου που απο το ζορισμα(πανω απο τα 130χλμ δηλαδη) μπορει η φτερωτη να παθαινει διαστολη κανα χιλιοστο και να ζοριζεται να στειλει την απαιτουμενη ποσοτητα νερου στο ψυγειο.τι λετε εσεις;;;;;

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: sprint900 στις 28/06/2016 6:54 p.m.

lookasgti"Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.Δινω απαντησεις:1)Ναι εξαερωση εχω κανει ,2)το ψυγειο ειναι ομοιομορφα ζεστο αλλα οταν εχει ανεβει η θερμοκρασια και εν κινησει πιανω και τις δυο μεριες του ψυγειου τοτε βλεπω οτι το μισο ειναι κατακαυτο και το αλλο μισο ισα-ισα χλιαρο,3)οταν βαζω υγρο απο το δοχειο πληρωσης οταν ειναι κρυα το δεχεται,4) οταν την πηγα στον Σακη που το κοιταξε μου ειπε ειναι το μοντελο χωρις θερμοστατη.αρα δεν εχει θερμοστατη(μου ειπε οτι αυτο δεν ειναι κακο).Παντως ρε παλικαρια τοσοι τεχνιτες κανενας δεν σκεφτηκε οτι το ψυγειο ενδεχομενως ειναι βουλομενο;;;τους το εχω εξηγησει αναλυτικα το προβλημα...Δεν ξερω αν παιζει σαν πιθανο προβλημα αλλα ο κουμπαρος μου που ειναι ο ανθρωπος βεβαια μηχανικος αυτοκινητων μου ειπε οτι μπορει να ειναι και απο την αντλια νερου που απο το ζορισμα(πανω απο τα 130χλμ δηλαδη) μπορει η φτερωτη να παθαινει διαστολη κανα χιλιοστο και να ζοριζεται να στειλει την απαιτουμενη ποσοτητα νερου στο ψυγειο.τι λετε εσεις;;;;;"


Τώρα φίλε μπορούμε να σου απαντήσουμε που καταλάβαμε τι ακριβώς έχεις , αν το ψυγείο χάνει θερμοκρασία όταν πιάνεις τα ζορίσματα ψηλά , μερικώς έχει δίκιο ο κουμπάρος σου και μπορεί να συμβαίνει αυτό που λέει με την φτερωτή που είτε πατινάρει η κάτι άλλο συμβαίνει έχουν πάθει τα πτερύγια ψώρωση και δεν επαρκεί η κυκλοφορία του νερού , αλλά φίλε μάλλον 90% έχεις ξανά κάψει φλάντζα η έχεις κάποιο κρακ στο καπάκι που νορμάλ δεν δημιουργεί πρόβλημα , αλλά μόλις ανέβει η θερμοκρασία κάνει ατμοαπόφραξη , έτσι το λέμε το καυτό καυσαέριο που εισχωρεί στο κύκλωμα ψύξεως από τον κύλινδρο που έχει στο σημείο του το πρόβλημα η φλάντζα η έχει κάνει κρακ το καπάκι , σταματάει την κυκλοφορία του νερού και αστραπιαία όλα βράζουν και δημιουργείτε ατμός που σκάει την τάπα του ψυγείου η το δοχείο διαστολής .
Φυσικά σταματά η κυκλοφορία του νερού το μισό ψυγείο παγώνει και το άλλο μισό από το ελάχιστο νερό μένει ζεστό .
Και πολύ πιθανό θεωρώ αν δεν πήγε για πλάνισμα την πρώτη φορά το καπάκι να έχει πέτσικο και ναι μεν να μην καίει την φλάντζα την μεταλλική αλλά με το ανέβασμα της θερμοκρασίας να αφήνει το αέριο των κυλίνδρων να περνά στο κύκλωμα ψύξεως .
Άσε το ψυγείο ήσυχο , αν ελέγξεις την τρόμπα νερού και είναι άψογη που μάλλον θα είναι , καπάκι κεφαλής έξω και έλεγχος για κρακ η πετσικάρισμα .
Θεωρώ βέβαια ότι τα συνεργεία που πήγες της δευτέρες φορές , είδαν αν το καπάκι θέλει πάτημα αν έχει λασκάρει καθότι είναι και λίγο μυστήριο στο σφίξιμο από την μαμά TRIUMPH .
Εύχομαι καλό ξεμπέρδεμα .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: nikosdk στις 28/06/2016 10:38 p.m.

sprint900"
lookasgti"Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.Δινω απαντησεις:1)Ναι εξαερωση εχω κανει ,2)το ψυγειο ειναι ομοιομορφα ζεστο αλλα οταν εχει ανεβει η θερμοκρασια και εν κινησει πιανω και τις δυο μεριες του ψυγειου τοτε βλεπω οτι το μισο ειναι κατακαυτο και το αλλο μισο ισα-ισα χλιαρο,3)οταν βαζω υγρο απο το δοχειο πληρωσης οταν ειναι κρυα το δεχεται,4) οταν την πηγα στον Σακη που το κοιταξε μου ειπε ειναι το μοντελο χωρις θερμοστατη.αρα δεν εχει θερμοστατη(μου ειπε οτι αυτο δεν ειναι κακο).Παντως ρε παλικαρια τοσοι τεχνιτες κανενας δεν σκεφτηκε οτι το ψυγειο ενδεχομενως ειναι βουλομενο;;;τους το εχω εξηγησει αναλυτικα το προβλημα...Δεν ξερω αν παιζει σαν πιθανο προβλημα αλλα ο κουμπαρος μου που ειναι ο ανθρωπος βεβαια μηχανικος αυτοκινητων μου ειπε οτι μπορει να ειναι και απο την αντλια νερου που απο το ζορισμα(πανω απο τα 130χλμ δηλαδη) μπορει η φτερωτη να παθαινει διαστολη κανα χιλιοστο και να ζοριζεται να στειλει την απαιτουμενη ποσοτητα νερου στο ψυγειο.τι λετε εσεις;;;;;"


Τώρα φίλε μπορούμε να σου απαντήσουμε που καταλάβαμε τι ακριβώς έχεις , αν το ψυγείο χάνει θερμοκρασία όταν πιάνεις τα ζορίσματα ψηλά , μερικώς έχει δίκιο ο κουμπάρος σου και μπορεί να συμβαίνει αυτό που λέει με την φτερωτή που είτε πατινάρει η κάτι άλλο συμβαίνει έχουν πάθει τα πτερύγια ψώρωση και δεν επαρκεί η κυκλοφορία του νερού , αλλά φίλε μάλλον 90% έχεις ξανά κάψει φλάντζα η έχεις κάποιο κρακ στο καπάκι που νορμάλ δεν δημιουργεί πρόβλημα , αλλά μόλις ανέβει η θερμοκρασία κάνει ατμοαπόφραξη , έτσι το λέμε το καυτό καυσαέριο που εισχωρεί στο κύκλωμα ψύξεως από τον κύλινδρο που έχει στο σημείο του το πρόβλημα η φλάντζα η έχει κάνει κρακ το καπάκι , σταματάει την κυκλοφορία του νερού και αστραπιαία όλα βράζουν και δημιουργείτε ατμός που σκάει την τάπα του ψυγείου η το δοχείο διαστολής .
Φυσικά σταματά η κυκλοφορία του νερού το μισό ψυγείο παγώνει και το άλλο μισό από το ελάχιστο νερό μένει ζεστό .
Και πολύ πιθανό θεωρώ αν δεν πήγε για πλάνισμα την πρώτη φορά το καπάκι να έχει πέτσικο και ναι μεν να μην καίει την φλάντζα την μεταλλική αλλά με το ανέβασμα της θερμοκρασίας να αφήνει το αέριο των κυλίνδρων να περνά στο κύκλωμα ψύξεως .
Άσε το ψυγείο ήσυχο , αν ελέγξεις την τρόμπα νερού και είναι άψογη που μάλλον θα είναι , καπάκι κεφαλής έξω και έλεγχος για κρακ η πετσικάρισμα .
Θεωρώ βέβαια ότι τα συνεργεία που πήγες της δευτέρες φορές , είδαν αν το καπάκι θέλει πάτημα αν έχει λασκάρει καθότι είναι και λίγο μυστήριο στο σφίξιμο από την μαμά TRIUMPH .
Εύχομαι καλό ξεμπέρδεμα .
"


Εφοσον δεν εχει θερμοστατη, αν το ψυγειο ειναι βουλωμενο ειναι πολυ πιθανο λογω οτι γυριζει λιγο νερο να βραζει και χωρις να εχει σκασει φλατζα. Δεν διαφωνω σε οσα λες για την κεφαλη, αντιθετως και εγω τα ιδια σκεφτηκα. Απλα ισως θα επρεπε να κοιταξει πρωτα την αντλια και να καθαρισει το ψυγειο, και μετα να συνεχισει για την επιδιορθωση της κεφαλης. Το ψυγειο καθαριζεται με 5-10 ευρω και η τρομπα θελει απλα ελεγχο. Δεν ειναι καιρος για τζαμπα λυσιματα(αν και το σωστο θα ηταν να λυθει μιας και τοσες φορες που εβρασε το νερο στανταρ εχει παρει μεντα)

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: sprint900 στις 29/06/2016 8:59 p.m.

[quote="nikosdk":3d7r46il]
sprint900"
lookasgti"Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.Δινω απαντησεις:1)Ναι εξαερωση εχω κανει ,2)το ψυγειο ειναι ομοιομορφα ζεστο αλλα οταν εχει ανεβει η θερμοκρασια και εν κινησει πιανω και τις δυο μεριες του ψυγειου τοτε βλεπω οτι το μισο ειναι κατακαυτο και το αλλο μισο ισα-ισα χλιαρο,3)οταν βαζω υγρο απο το δοχειο πληρωσης οταν ειναι κρυα το δεχεται,4) οταν την πηγα στον Σακη που το κοιταξε μου ειπε ειναι το μοντελο χωρις θερμοστατη.αρα δεν εχει θερμοστατη(μου ειπε οτι αυτο δεν ειναι κακο).Παντως ρε παλικαρια τοσοι τεχνιτες κανενας δεν σκεφτηκε οτι το ψυγειο ενδεχομενως ειναι βουλομενο;;;τους το εχω εξηγησει αναλυτικα το προβλημα...Δεν ξερω αν παιζει σαν πιθανο προβλημα αλλα ο κουμπαρος μου που ειναι ο ανθρωπος βεβαια μηχανικος αυτοκινητων μου ειπε οτι μπορει να ειναι και απο την αντλια νερου που απο το ζορισμα(πανω απο τα 130χλμ δηλαδη) μπορει η φτερωτη να παθαινει διαστολη κανα χιλιοστο και να ζοριζεται να στειλει την απαιτουμενη ποσοτητα νερου στο ψυγειο.τι λετε εσεις;;;;;"


Τώρα φίλε μπορούμε να σου απαντήσουμε που καταλάβαμε τι ακριβώς έχεις , αν το ψυγείο χάνει θερμοκρασία όταν πιάνεις τα ζορίσματα ψηλά , μερικώς έχει δίκιο ο κουμπάρος σου και μπορεί να συμβαίνει αυτό που λέει με την φτερωτή που είτε πατινάρει η κάτι άλλο συμβαίνει έχουν πάθει τα πτερύγια ψώρωση και δεν επαρκεί η κυκλοφορία του νερού , αλλά φίλε μάλλον 90% έχεις ξανά κάψει φλάντζα η έχεις κάποιο κρακ στο καπάκι που νορμάλ δεν δημιουργεί πρόβλημα , αλλά μόλις ανέβει η θερμοκρασία κάνει ατμοαπόφραξη , έτσι το λέμε το καυτό καυσαέριο που εισχωρεί στο κύκλωμα ψύξεως από τον κύλινδρο που έχει στο σημείο του το πρόβλημα η φλάντζα η έχει κάνει κρακ το καπάκι , σταματάει την κυκλοφορία του νερού και αστραπιαία όλα βράζουν και δημιουργείτε ατμός που σκάει την τάπα του ψυγείου η το δοχείο διαστολής .
Φυσικά σταματά η κυκλοφορία του νερού το μισό ψυγείο παγώνει και το άλλο μισό από το ελάχιστο νερό μένει ζεστό .
Και πολύ πιθανό θεωρώ αν δεν πήγε για πλάνισμα την πρώτη φορά το καπάκι να έχει πέτσικο και ναι μεν να μην καίει την φλάντζα την μεταλλική αλλά με το ανέβασμα της θερμοκρασίας να αφήνει το αέριο των κυλίνδρων να περνά στο κύκλωμα ψύξεως .
Άσε το ψυγείο ήσυχο , αν ελέγξεις την τρόμπα νερού και είναι άψογη που μάλλον θα είναι , καπάκι κεφαλής έξω και έλεγχος για κρακ η πετσικάρισμα .
Θεωρώ βέβαια ότι τα συνεργεία που πήγες της δευτέρες φορές , είδαν αν το καπάκι θέλει πάτημα αν έχει λασκάρει καθότι είναι και λίγο μυστήριο στο σφίξιμο από την μαμά TRIUMPH .
Εύχομαι καλό ξεμπέρδεμα .
"


Εφοσον δεν εχει θερμοστατη, αν το ψυγειο ειναι βουλωμενο ειναι πολυ πιθανο λογω οτι γυριζει λιγο νερο να βραζει και χωρις να εχει σκασει φλατζα. Δεν διαφωνω σε οσα λες για την κεφαλη, αντιθετως και εγω τα ιδια σκεφτηκα. Απλα ισως θα επρεπε να κοιταξει πρωτα την αντλια και να καθαρισει το ψυγειο, και μετα να συνεχισει για την επιδιορθωση της κεφαλης. Το ψυγειο καθαριζεται με 5-10 ευρω και η τρομπα θελει απλα ελεγχο. Δεν ειναι καιρος για τζαμπα λυσιματα(αν και το σωστο θα ηταν να λυθει μιας και τοσες φορες που εβρασε το νερο στανταρ εχει παρει μεντα)[/quote:3d7r46il]

Φίλε μου σε μια δημοκρατία ότι θέλει ο καθένας γράφει , φυσικά και έχει θερμοστάτη η μοτοσυκλέτα από το εργοστάσιο , και μάλιστα σύγχρονο που ανοίγει στου 103 βαθμούς , κανένας σημερινός κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν βγαίνει χωρίς θερμοστάτη , υδρόψυκτος εννοείτε .
Το να βγάλεις το θερμοστάτη απαγορεύεται δια ρόπαλου . Κάποτε παλιά που οι θερμοστάτες άνοιγαν στους 70-80 βαθμούς σε παλιούς κινητήρες που είχαν την τάση το καλοκαίρι να βράζουν τους βγάζαμε , κακώς βέβαια και τον χειμώνα τους ξανά βάζαμε αλλά άλλοι κινητήρες τότε άλλες αποδώσεις , άλλα χρόνια γενικά .
Άμα βάλεις μια φορά μπροστά με ανοιχτή την τάπα του ψυγείου και κοιτάξεις βλέπεις αν αρχίζει αμέσως η κυκλοφορία του νερού , αν αρχίζει δηλαδή να κινείτε το αντιψυκτικό μίγμα νερού παραλφού αμέσως δεν εχει θερμοστάτη , όταν κινείτε αφού ζεσταθεί το μοτέρ εχει και στο 95% αν έχει κρακ η φλάντζα η το καπάκι , αν δηλαδή βγάζει φυσαλίδες αέρα η όχι στο ψυκτικό υγρό , αν βγάζει έχει κρακ η καμένη φλάντζα .
Αυτά όμως πρέπει να τα δει κάποιος που ξέρει , αν δεν ξέρει μπορεί κάνοντας καμιά στραβή ακόμα και να πάθει εγκαύματα τρίτου βαθμού .
Διαβάζοντας ένα δυο πόστα , ένας άσχετος με τα μηχανικά , ακόμα και γιατρός να είναι δεν μπορεί να γίνει μηχανικός , πιστεύω να έγινα αντιληπτός .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: nikosdk στις 30/06/2016 12:26 a.m.

Στην εποχη που ζουμε, αν δεν βαλεις το χερι μονος σου στην μηχανη σου και αν δεν πιανει λιγο να ασχοληθεις εισαι τελειωμενη υποθεση. Κανενας δεν θα κατσει να χασει τον χρονο του για να κανει μια σωστη διαγνωση προβληματος οταν μαλιστα 9/10 καραμπινατες ζημιες δεν επισκευαζονται λογω κοστους και τα μηχανακια μενουν στα συνεργεια λυμενα και για χρονια παρατημενα. Οποτε, ολοι προχωρουν στην λυση "οσο δουλεψει καλως, μετα φερτο και βλεπουμε".
Αυτο που προτεινω στον φιλο απο πανω ειναι να κατσει να ασχοληθει μονος του ή με καποιον φιλο που γνωριζει κατι παραπανω, γιατι αν περιμενει απο συνεργεια κλαφτα. Ολοι τρεχουν να παρουν το ευκολο μεροκαματο πλεον.