Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?

Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?  

  Από: chaco86 στις 13/03/2016 12:44 p.m.

Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα.

Είμαι απο αρχές Δεκεμβρίου κάτοχος ενός Tiger 1050 sport λευκό. Θεώρησα απαραίτητη την αγορά και τοποθέτηση του Διπλού σταντ καθώς σου λύνει τα χέρια με την συντήρηση της αλυσίδας και είναι μακράν ασφαλέστερο για την ακινησία της μηχανής.
Το επόμενο βήμα μου θα είναι να βάλω κάποια στιγμή την SC project που κατά την γνώμη μου δένει τέλεια αισθητικά με το Tiger. Καθώς κοιτάω φωτογραφίες μου αρέσει πολύ περισσότερο η Low position αλλά όπως την βλέπω νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα στην τοποθέτηση λόγο διπλού σταντ. Γνωρίζει κάποιος να μου πει τα υπερ και τα κατά του low και high position αντίστοιχα;

Κώστας Νάουσα

Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?  

  Από: nikosdk στις 13/03/2016 2:33 p.m.

chaco86"Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα.

Είμαι απο αρχές Δεκεμβρίου κάτοχος ενός Tiger 1050 sport λευκό. Θεώρησα απαραίτητη την αγορά και τοποθέτηση του Διπλού σταντ καθώς σου λύνει τα χέρια με την συντήρηση της αλυσίδας και είναι μακράν ασφαλέστερο για την ακινησία της μηχανής.
Το επόμενο βήμα μου θα είναι να βάλω κάποια στιγμή την SC project που κατά την γνώμη μου δένει τέλεια αισθητικά με το Tiger. Καθώς κοιτάω φωτογραφίες μου αρέσει πολύ περισσότερο η Low position αλλά όπως την βλέπω νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα στην τοποθέτηση λόγο διπλού σταντ. Γνωρίζει κάποιος να μου πει τα υπερ και τα κατά του low και high position αντίστοιχα;

Κώστας Νάουσα"


Low: Λιγοτερες εκπομπες καυσαεριου στο κορμι του συνεπιβατη, κοντοτερος σωληνας-καλυτερη αποδοση. Η εξατμιση αν προσεξεις εχει ενα λαμακι που ακουμπαει εκει το διπλο και σταματαει. Εγω οταν εβαλα την Μivv επειδη το λαμακι αυτο δεν υπηρχε πλεον, το διπλο σταματουσε πανω στο ψαλιδι. Πηρα λοιπον ενα αλλο λαμακι (κατι σαν προεκταση για να καταλαβεις) και το βιδωσα στην τρυπα που εχει το διπλο σταντ (εκει που μπαινει το τσιμουχακι για να μην κοπαναει). Πλεον το λαμακι αυτο σταματει πανω στον σωληνα της Mivv, και ολα καλα. Επειδη εχω δοκιμασει και High και Low, σου προτείνω την χαμηλη.
*Αν εχεις βαλιτσες πλαινες θελει να το τσεκαρεις πρωτα πριν την βαλεις.
 Ανανεώθηκε στις 30 Apr 2020 17:00, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?  

  Από: chaco86 στις 13/03/2016 4:38 p.m.

nikosdk"
chaco86"Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα.

Είμαι απο αρχές Δεκεμβρίου κάτοχος ενός Tiger 1050 sport λευκό. Θεώρησα απαραίτητη την αγορά και τοποθέτηση του Διπλού σταντ καθώς σου λύνει τα χέρια με την συντήρηση της αλυσίδας και είναι μακράν ασφαλέστερο για την ακινησία της μηχανής.
Το επόμενο βήμα μου θα είναι να βάλω κάποια στιγμή την SC project που κατά την γνώμη μου δένει τέλεια αισθητικά με το Tiger. Καθώς κοιτάω φωτογραφίες μου αρέσει πολύ περισσότερο η Low position αλλά όπως την βλέπω νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα στην τοποθέτηση λόγο διπλού σταντ. Γνωρίζει κάποιος να μου πει τα υπερ και τα κατά του low και high position αντίστοιχα;

Κώστας Νάουσα"


Low: Λιγοτερες εκπομπες καυσαεριου στο κορμι του συνεπιβατη, κοντοτερος σωληνας-καλυτερη αποδοση. Η εξατμιση αν προσεξεις εχει ενα λαμακι που ακουμπαει εκει το διπλο και σταματαει. Εγω οταν εβαλα την Μivv επειδη το λαμακι αυτο δεν υπηρχε πλεον, το διπλο σταματουσε πανω στο ψαλιδι. Πηρε λοιπον ενα αλλο λαμακι (κατι σαν προεκταση για να καταλαβεις) και το βιδωσα στην τρυπα που εχει το διπλο σταντ (εκει που μπαινει το τσιμουχακι για να μην κοπαναει). Πλεον το λαμακι αυτο σταματει πανω στον σωληνα της Mivv, και ολα καλα. Επειδη εχω δοκιμασει και High και Low, σου προτείνω την χαμηλη.
*Αν εχεις βαλιτσες πλαινες θελει να το τσεκαρεις πρωτα πριν την βαλεις. "
Ευχαριστώ πολύ για την τεκμηριωμένη απάντηση. Είχες κάποιο πρόβλημα με το πίσω φλάς; όπως έχω διαβάσει σε άλλα topic, σε κάποιους φίλους έλιωσε το πίσω φλάς απο την θερμοκρασία της εξαγωγής.

Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?  

  Από: nikosdk στις 13/03/2016 8:45 p.m.

Μονο με τις Zard συμβαινει αυτο απ'οτι ξερω, γιατι η εξατμιση ειναι τεραστια και βγαινει μεχρι πολυ πισω. Με την Sc δεν θα εχεις τετοια προβληματα.

Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?  

  Από: stelios256 στις 14/03/2016 11:48 a.m.

Πολυ όμορφη εξάτμιση η sc project
Ποια σκέφτεσαι; Εγω γλυκοκοιταζα την τιτανίου .

Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?  

  Από: chaco86 στις 16/03/2016 4:33 p.m.

Νομίζω την Carbon καθώς θα δείχνει ωραία σε αντίθεση με το λευκό tiger. Βασικά οποία και να είναι, κατά την γνώμη μου είναι η ποίο ωραία σε ήχο και αισθητικά που μπορείς να βάλεις..

Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?  

  Από: makjr στις 18/04/2016 6:04 p.m.

Σχετικά με την sc project, με την χαμηλή θα εχεις πρόβλημα με τα φλας ( το λιώνει το δεξι, και αν βάζεις πλαινες βαλιτσες πολυ πιθανό να εχει θεμα (εχω τις e41 και σκάει επάνω τους το καυσαέριο.) εβαλα την ψηλη πέρα απ´ τους παραπάνω λόγους και για θεμα αισθητικής γιατι κατα τη γνωμη μου αδιαζει πολυ η ουρά με την χαμηλή.. Πολυ ωραιο ήχο, και το μηχανακι στα ψηλά τρελαίνεται. (Χάνει στη γραμμικότητα ομως)