ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ  

  Από: Στέφανος Μαγουλάς στις 20/01/2016 11:40 a.m.

Καλημέρα.

Θα ήθελα την βοήθειά σας όσον αφορά ένα θέμα με την μπαταρία που φαίνεται να έχει προκύψει.

Είναι τώρα τρίτη φορά, όπου μόλις πιάσει λίγο κρύο, και μία ώρα να αφήσω την μηχανή σβηστή, "ψοφάει" η μπαταρία εντελώς και, μαζί της, και η μίζα με αποτέλεσμα να μένω σύξυλος και να ψάχνομαι, μια και η σέλα δεν βγαίνει παρά μόνο με allen ώστε να μπορέσω να συνδέσω καλώδια από όποιον διερχόμενο προσφερθεί να βοηθήσει ( να είναι καλά όσοι με βοήθησαν τρεις φορές που μου έχει τύχει).

Σημειωτέον ότι η μπαταρία είναι καινούρια (YUASA, τοποθετήθηκε τον Ιούνιο στην INTERMOTO) και, την Δευτέρα, την πήγα από εκεί για να την ελέγξει. Η διάγνωση: μια χαρά είναι η μπαταρία, θα χρειαστείς όμως ένα συντηρητή ώστε να την φορτίζω - συντηρώ (?) τα βράδια γιατί είναι μικρή η μπαταρία και τραβάει πολύ ρεύμα η μηχανή.

Χθες όμως πάλι, το απόγευμα, αφού την έβαλα κανονικά εμπρός και την οδήγησα για 30 χλμ περίπου, την άφησα για μισή ώρα κάτω από το σπίτι (Αιγάλεω), μεταξύ 5.30 και 6.30. Το αποτέλεσμα, "ψόφια" πάλι η μπαταρία.

Η σκέψη μου είναι η εξής: Σε τι θα βοηθήσει ο φορτιστής από την στιγμή που έχει δουλέψει για τουλάχιστον 30 χλμ πριν και άρα την έχει φορτίσει ο ανορθωτής?

Παρακαλώ, όποιος γνωρίζει κάτι επί του θέματος, ας το μοιραστεί.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ  

  Από: nikosdk στις 20/01/2016 4:50 p.m.

Απο προσωπικες εμπειριες και μονο θα σου ελεγα να δοκιμασεις να παρεις ενα πολυμετρο και να κοιταξεις σε τι ταση δουλευει οταν εχεις αναμμενη την μηχανη και δουλευει στο ρελαντι και σε τι ταση σε περισσοτερες στροφες(για να τσεκαρεις και εσυ ο ιδιος αν φορτιζει η μπαταρια). Επισης τσεκαρε με κλειστο διακοπτη για τυχον διαρροες. Δεν ειναι λογικο να παιρνει κανονικα η μηχανη και μετα απο βολτα να ψοφαει η μπαταρια. Αν ηταν μικρη η μπαταρια θα ζοριζοταν στην 1η μιζια, οχι μετα απο βολτα. Εμενα προσωπικα μου ακουγεται σαν ελαττωματικος ανορθωτης ή πηνια. Μια μετρηση και οταν εχει "μεινει" η μηχανη θα σε βοηθουσε επισης γιατι ο ανορθωτης μπορει να μην αποδιδει, οταν πλεον εχει ζεσταθει η μηχανη. Αν οταν εχει μεινει η μηχανη εχει σωστη ταση, τοτε το επομενο που θα κοιτουσα στην θεση σου θα ηταν μιζα..
Σου ευχομαι να λυσεις το θεμα οσο το δυνατον γρηγοροτερα και ανωδυνα για την τσεπη σου!

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ  

  Από: Aris. στις 21/01/2016 3:14 p.m.

Αν εχεις συναγερμο μπορει να φταιει και αυτος.
Αν δεν το κατεχεις απο ηλεκτρολογικα ή/και δεν εχεις πολυμετρο πηγαινε σε ηλεκτρολογιο αυτοκινητων ή μοτο.
Ειναι μερικες μετρησεις - 10 λεπτα δουλεια.
Θες πολυμετρο με επιλογη μετρησης volt συνεχους τασης και επιλογη μετρησης amper συνεχους τασης.
Με 3-4 βολτομετρησεις με διαφορους τροπους και 1 αμπερομετρηση εν σειρα ,μπορεις να εντοπισεις τυγχον ανωμαλια κατα 99%.

Προεραιτικα :
Πριν απο αυτες τις μετρησεις μπορεις να τσεκαρεις αν τα κωσακια(ακροδεκτες καλωδιων) ειναι σωστα πρεσαρισμενα και δεν εχουν χαλαρωσει.Ελεγχεις εξωτερικα την μπαταρια για τυχον διαρροες ή ελαφρα φουσκοματα. Ξυνεις με ενα ψιλο γυαλοχαρτο τους πολους της μπαταριας που συνηθως πιανουν αλατα ή/και οξειδωνονται απο νερα και υγρασια και μπορει να δημιουργουν μεγαλη αντισταση-καταναλωση.
Ελεγχεις την βιδα της γειωσης μηπως εχει χαλαρωσει.

Το προβλημα μπορει να ειναι μικρο και να υπαρχει καιρο αλλα το καλοκαιρι συνηθως τα καλυπτει.Ο χειμωνας τα βγαζει στην επιφανεια.
Αν εχεις πολυμετρο και πιανει το χερι σου στειλε μου προσωπικο μηνυμα να σου δωσω το τηλεφωνο μου για περαιτερω λεπτομεριες.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.