γνωμη για αλλαγη κατηγοριας

γνωμη για αλλαγη κατηγοριας  

  Από: panos-panos στις 16/01/2016 10:28 a.m.

νεο μελος κατοχος ενος tiger 955 θα ηθελα τη γνωμη σας καθως προσανατολιζομαι για daytona 675.ευχαριστω.

Re: γνωμη για αλλαγη κατηγοριας  

  Από: vassat στις 16/01/2016 9:11 p.m.

H απάντηση(εις) είναι πολυπαραγοντικής ανάλυσης, τρεις παράγοντες στα γρήγορα:
- το ίδιο το 675, ανάλογα την έκδοση, χρονιά παραγωγής, μοντέλο, έχουν διαφορές (αν μιλάμε για μτχρ)
- η χρήση που προορίζεται, καμία σχέση με το πολυεργαλείο 955 που "βολεύεται" από πίστα ως ταξίδι δικάβαλο...
- η ηλικία του αναβάτη, άλλο 25, άλλο 35, άλλο 45+, όσο αυξάνεται τόσο δυσκολότερη η "συμβώση" με την ατίθαση αμαζόνα...
/ Β

Re: γνωμη για αλλαγη κατηγοριας  

  Από: panos-panos στις 18/01/2016 4:12 p.m.

καπως ετσι ειναι οπως τα λες,μεταχειρισμενο και πριν to 675R οσο για τη χρηση μονο πιστα,και οσον αφοαρα ηλικια 35.θα δουμε.ευχαριστω για την ανταποκριση.

Re: γνωμη για αλλαγη κατηγοριας  

  Από: PTiger800 στις 20/01/2016 5:57 p.m.

panos-panos"χρηση μονο πιστα"


Άρα sport μηχανάκι. Δεν έχει σχέση ότι τώρα έχεις 955. Αν θες χρήση μόνο πίστα και Triumph, δεν τίθεται καν θεμα ερώτησης. Μόνο Daytona έχει η Triumph για πίστα. Δεν ξέρω αν παλιότερα είχε και τίποτα άλλο.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: γνωμη για αλλαγη κατηγοριας  

  Από: vassat στις 20/01/2016 6:46 p.m.

panos-panos"καπως ετσι ειναι οπως τα λες,μεταχειρισμενο και πριν to 675R οσο για τη χρηση μονο πιστα,και οσον αφοαρα ηλικια 35.θα δουμε.ευχαριστω για την ανταποκριση."


Το 675 είναι πολύ ωραίο SS*, ότι πρέπει για πίστα! (δλδ ο συνδυασμός βάρους/τρόπου παροχής ισχύος/ζύγισμα/κράτημα είναι ιδανικός)
Αν επιπλέον "κουμπώσεις" στη θέση οδήγησης του, προχώρα !
Μια σημείωση μόνο: αν μιλάμε για πίστα και εννοούμε Μέγαρα, τότε ίσως να το ξανασκεφτόσουν, ειδικά αν πας 2/3 φορές μαζεμένες υπάρχει περίπτωση να τη βαρεθείς. Αυτό το "πράμα" μόνο πίστα (για μότο) δεν είναι...
Στας Σέρρας βέβαια αλλάζει η θεώρηση ...
/ Β

Re: γνωμη για αλλαγη κατηγοριας  

  Από: dimchrist στις 20/01/2016 7:09 p.m.

Μια χαρά είναι για το Μέγαρο!
Ακόμα και το πρώτο 2006-2008 δεν έχει κανένα θέμα και παραμένει μέχρι και σήμερα αρκετά ανταγωνιστικό.
Αν θες κάτι συγκεκριμένο ρώτα.

Triple Way

Re: γνωμη για αλλαγη κατηγοριας  

  Από: panos-panos στις 21/01/2016 11:58 p.m.

καταρχήν σας ευχαριστώ για την βοήθεια,λόγω του ότι μένω θεσσαλονίκη μιλάμε για σέρρες οπότε με κάλυψε ο φίλος παραπάνω.επίσης dimchrist αν χρειαστώ κάτι θα ήταν χρήσιμες οι συμβουλές σου.η αλήθεια είναι ότι πρέπει να αρχίσω να ΄ψάχνω σιγά σιγά.οκ.μιλάμε .ευχαριστώ παιδιά.

Re: γνωμη για αλλαγη κατηγοριας  

  Από: vassat στις 23/01/2016 7:07 p.m.

Με αρέσει αυτή η αγγελία: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7283108/
Το tc που έχει είναι bazzaz.
/ B

ΥΓ ...από Απρίλη(*) και μετά (λέω να) ενεργοποιήσω τη μότο και σκέφτομαι να επισκεφτώ τας Σέρρας, αν το έχεις επικοινωνούμε. *ελπίζω να έχει σταματήσει το ψοφόκρυο που κάνει τώρα και εμείς οι "νότιοι" δεν έχουμε συνηθίσει...

Re: γνωμη για αλλαγη κατηγοριας  

  Από: voyager1970 στις 24/01/2016 11:12 a.m.

vassa"Με αρέσει αυτή η αγγελία: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7283108/
Το tc που έχει είναι bazzaz.
/ B

ΥΓ ...από Απρίλη(*) και μετά (λέω να) ενεργοποιήσω τη μότο και σκέφτομαι να επισκεφτώ τας Σέρρας, αν το έχεις επικοινωνούμε. *ελπίζω να έχει σταματήσει το ψοφόκρυο που κάνει τώρα και εμείς οι "νότιοι" δεν έχουμε συνηθίσει..."


Φίλε Βασίλη,
Σχετικά με το Τraction Control της bazzaz, έχει ένα θέμα ως αναφορά την ρύθμισή του! Συγκεκριμένα σε φίλου CBR600RR τον παίδεψε πολύ γιατί του ενεργοποιόταν πολύ γρήγορα με αποτέλασμα να τον «κόβει» στις εξόδους (σε όλες τις θέσεις λειτουργίας 1-10).
Νομίζω με λίγη προπόνηση το TC δεν θα το χρειαστείς.

Είναι προτιμότερο να έχεις καλά (φρέσκα ελαστικά) και σωστές αναρτήσεις ρυθμισμένες.
Υπόψιν πως μετά από 24000χλμ οι «μαμίσιες» αναρτήσεις ΔΕΝ έχουν την σωστή λειτουργεία για πίστα και ειδικότερα εάν προσπαθήσεις να κάνεις γρήγορους γύρους!

Και όταν με το καλό καταφέρεις να το πας γρήγορα στην πίστα, είναι προτιμότερο ένα αμορτισέρ τιμονιού (stabilizer) για να αποφύγεις κανένα high-side!