Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: voyager1970 στις 10/01/2016 11:33 p.m.

H Honda μετά από 12-χρόνια απουσίας ανέστησε την Africa Twin.
Πληροφοριακά πρωτοκυκλοφόρησε το 1988 και το 1989 με το Africa Twin XRV-650 το μοναδικό από το HRC. Το 1990 συνέχισε ως Africa Twin XRV-750 μέχρι το 2003.

Φέτος το 2016, επανήλθε δυναμικά με αρκετά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά που θα συζητηθούν για αρκετό καιρό. Το ποιο πρωτοποριακό και εξελιγμένο που έχει είναι το κιβώτιο ταχυτήτων με σύστημα DCT (Dual Clutch Transmission).
Δηλαδή ένα μηχανικό/ηλεκτρονικό Traction control. Η αρχική εφαρμογή ξεκίνησε στο VFR1200F μετά στο NC700/NC750 αλλά και στο VFR1200Χ (crosstourer).
Στο καινούριο Africa Twin αναφέρουν (Honda και δημοσιογράφοι) πως έχουν έχουν εξελίξει αρκετά καλά το DCT . Επίσης, ο κινητήρας αυτός είναι εξολοκλήρου εξέλιξη και κατασκευή για την Africa Twin 1000L μόνο!
Είναι μια μοτοσυκλέτα προσανατολισμένη στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ On-Off και όχι στο θεωρικό (wannabe) On-Off.

Εδώ θέλω επισημάνω πως ΤΟ βασικό χαρακτηριστικό στην κατηγορία των πραγματικών μεγάλων On-Off, είναι πρώτιστος η διάσταση του εμπρός τροχού που ΠΡΕΠΕΙ να είναι 21-ιντσών.

Δυστυχώς ο εμπρός τροχός των 19-ιντσών δεν βοηθά και δεν έχει καλή συμπεριφορά στο ΧΩΜΑ σε σχέση με τον 21-ιντσών που ουσιαστικά ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ τα σκληρά χωμάτινα μονοπάτια!!!
Όσο για τον 17-ιντσών σε εμπρός τροχό, για βολτούλα σε χώμα… απλά κάνουμε χαβαλέ!

Χαρακτηριστικό είναι πως όλες οι μοτοσυκλέτες σε διεθνή χωμάτινους αγώνες (Dakar rally, Baja rally, κλπ.) ο εμπρός τροχός τους είναι 21-ιντσών.

Αυτήν την στιγμή στην αγορά τα μοναδικά μοντέλα στα ΜΕΓΑΛΑ On-Off (ΜΕΓΑΛΑ On-Off = 600+ cm³) που έχουν 21-ιντσών του εμπρός τροχό είναι:
[list:7jnyjx4l]YΑΜΑΗΑ - XT660Z Ténéré
BMW - F800GS
TRIUMPH - Tiger 800XCX
HONDA -Africa Twin CRF 1000
KTM - 1190 Adventure R.[/list:u:7jnyjx4l]

Όπως βλέπουμε το Africa Twin είναι ουσιαστικά η μοναδική Γιαπωνέζικη δικύλινδρη μοτοσυκλέτα που τολμά να ανταγωνιστεί τους Ευρωπαίους.

Τέλος παραθέτω ένα συγκριτικό πίνακα με βασικά χαρακτηριστικά μεταξύ του νέου Africa Twin 1000 και του Tiger 800 XCX για να έχουμε μια ιδέα που είναι ο ανταγωνισμός.

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: vassat στις 11/01/2016 4:59 p.m.

Το 800, αλήθεια τι τέλη πλερώνει;
Επίσης ο πίσω τροχός, ως διάσταση, παίζει ρόλο στα εκτός δρόμου; τα άλλα τι διάσταση έχουν;
Τέλος και αυτό ΔΕΝ έχει ξεχωριστό πίσω υποπλαίσιο!
/ Β

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: Aris. στις 11/01/2016 11:31 p.m.

Αγαπηθηκε πολυ και αξιζει να ξανα-αγαπηθει!
Πολυ καλη δουλεια απο τους Ιαπωνες
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: voyager1970 στις 12/01/2016 9:34 p.m.

Οι τιμές μόλις βγήκαν από την αντιπροσωπεία (Σαρακάκης Α.Ε.Β.Ε.) προς τους επίσημους dealers:


HONDA -Africa Twin CRF 1000L (απλό χωρίς ABS & DTC) = 13.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS = 14.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS & DCT= 15.990 €


Δεν γνωρίζω εάν περιλαμβάνει στην εκάστοτε τιμή το διπλό-σταντ και τις χούφτες του τιμονιού (αιώνιος Σαρακάκης)!!!!
Α! Υπόψιν, στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνει το κόστος για την πινακίδα κυκλοφορίας
& τέλη κυκλοφορίας 2016…!!!!

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: REBO13 στις 12/01/2016 10:45 p.m.

vassa"Το 800, αλήθεια τι τέλη πλερώνει;
Επίσης ο πίσω τροχός, ως διάσταση, παίζει ρόλο στα εκτός δρόμου; τα άλλα τι διάσταση έχουν;
Τέλος και αυτό ΔΕΝ έχει ξεχωριστό πίσω υποπλαίσιο!
/ Β"

Tα τέλη για το 800 είναι 120 ευρώ.

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: vassat στις 13/01/2016 12:19 a.m.

voyager1970"Οι τιμές μόλις βγήκαν από την αντιπροσωπεία (Σαρακάκης Α.Ε.Β.Ε.) προς τους επίσημους dealers:


HONDA -Africa Twin CRF 1000L (απλό χωρίς ABS & DTC) = 13.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS = 14.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS & DCT= 15.990 €


Δεν γνωρίζω εάν περιλαμβάνει στην εκάστοτε τιμή το διπλό-σταντ και τις χούφτες του τιμονιού (αιώνιος Σαρακάκης)!!!!
Α! Υπόψιν, στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνει το κόστος για την πινακίδα κυκλοφορίας
& τέλη κυκλοφορίας 2016…!!!! "


Ακριβό ...ως πανάκριβο. Αλλά όμορφο και αποτελεσματικό. Ας όψεται...
/ Β

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: Aris. στις 14/01/2016 12:18 a.m.

Aris."Αγαπηθηκε πολυ και αξιζει να ξανα-αγαπηθει!
Πολυ καλη δουλεια απο τους Ιαπωνες "



Βεβαια αφου μου δειξατε τις τιμες...
Πιστευω πως θα ηταν μεσα στον ανταγωνισμο αν ξεκινουσε με 2 λιγοτερα χιλιαρικα στο απλο μοντελο...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: voyager1970 στις 14/01/2016 12:57 a.m.

Φίλε Βασίλη, το ότι είναι όμορφο δεν θα διαφωνήσω.
Η αποτελεσματικότητα του όμως με βρίσκει αντίθετο.

Ο λόγος είναι πως ο «αυτοκράτωρ» Σαρακάκης ζητάει ουσιαστικά 16.000€ για το «πλήρες» μοντέλο δηλαδή με ABS & DTC, αλλά χωρίς διπλό στάντ, κάγκελα, πίσω μπαγκαζιέρα, κλπ… δηλαδή Σπαρτιάτικο!

Συγκρίνοντας με το KTM - 1190 Adventure R, το οποίο στοιχίζει σχεδόν τα ίδια χρήματα (16.500€). ΑΛΛΑ, περιλαμβάνει αδεία και τέλη 2016, διπλό σταντ, κάγκελα και φυσικά έχει ABS, MSC (=TC, SC), 148- ίππους και 12.5 κιλά ροπάρας!!!

Συγκρίνοντας με το TRIUMPH - Tiger 800XCX, με το υπερπλήρες πακέτο της αντιπροσωπίας ή του εκάστοτε dealer, το κόστος αυτό δεν ξεπερνάει τα 12.000€. Επίσης έχει την ίδια ιπποδύναμη με το νέο Africa Twin (95- ίππους), ελαφρός καλύτερη τελική, 23-κιλά λιγότερα από το νέο Africa κ.α.

Όσο για το σχόλιο του φίλου Αρη, σχετικά εάν αξίζει το 2016 να αγοράσεις μοτοσυκλέτα 1000cc χωρίς τουλάχιστον ABS! Το τίμημα αυτής της επιλογής θα είναι βαρύτατο στην μεταπώληση του! Περιττό να πούμε πως τώρα πια μέχρι και τα καινούρια scooter έχουν ABS και δεν σου στοιχίζει 1.000€ επιπλέων!!!

Οπότε λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, πιστεύω πως το νέο Africa Twin είναι υπερβολικά υπερτιμημένο για την σύγχρονη αγορά των μεγάλων και πραγματικών on-off. Θεωρώ πως ΠΑΛΙ η HONDA θα αποτύχει εμπορικά όπως και σε προηγούμενα μεγάλα μοντέλα της π.χ. CROSSTOURER VFR1200Χ, VFR1200F, DN01, κ.α.

Δυστυχώς η HONDA έχει χάσει την μπάλα στον χώρο της μεγάλης μοτοσυκλέτας και προσπαθεί να επανέλθει με αναχρονιστικές αντιλήψεις τυλιγμένες σε σύγχρονα σχέδια!

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: vassat στις 14/01/2016 10:33 p.m.

...και 12Κ να κόστιζε, πάλι τιγράκο θα έπαιρνα,
άμα έπεφτε στα 10Κ το συζητούσα!
Τέσπα όνειρα θερινής νυκτός, ενώ προβλέπεται χοινό(φορό)επέλαση προσεχώς (κυριολεκτικά και μεταφορικά)
/ Β

ΥΓ αξίζει να σημειωθεί ότι και αυτό έχει ενιαίο πίσω υποπλαίσιο, εκτιμώ δεν είναι θέμα μόνο κόστους. Θυμάμαι τα μοτό περιοδικά σημείωναν αυτό ως αρνητικό στο τιγράκο, ενώ τώρα εκθειάζουν την επιλογή της θόντα...

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: voyager1970 στις 15/01/2016 10:12 a.m.

Φίλε Βασίλη,

Σωστά το επισήμανες αυτό για τον ενιαίο σκελετό.

Ειδικότερα για τον φουκαρά τον 800αρι Τιγράκο… τον είχαν «στραβώσει» σαν 8-καρό με τις εικονικές μελέτες τους κάποιοι σχετικοί λεβέντες «Ειδικοί Δημοσιογράφοι-μηχανολόγοι-πυρηνικοί υδραυλικοί»…!!!! Είδες πια πως μετά από 5-χρόνια παραγωγής πόσα πολλά στραβωμένα Tiger 800 κυκλοφορούνε;;!! Γεμίσανε οι μάντρες!!!

Έτσι είναι φίλε μου, όσα δεν φτάνει η αλεπού…

Αυτός είναι ο λόγος που εδώ και χρόνια προτιμώ να διαβάζω τα άρθρα και τεστ μοτοσυκλετών από Αγγλία και Η.Π.Α. μια και πραγματικά είναι πολύ πιο σοβαρά και αντικειμενικά σε σχέση με τα αντίστοιχα Ελληνικά!

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: mixalakis στις 15/01/2016 9 p.m.

Πολύ όμορφο μηχανάκι αλλά η τιμή είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Κρίμα...

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: vassat στις 21/01/2016 10:32 p.m.

voyager1970"Οι τιμές μόλις βγήκαν από την αντιπροσωπεία (Σαρακάκης Α.Ε.Β.Ε.) προς τους επίσημους dealers:


HONDA -Africa Twin CRF 1000L (απλό χωρίς ABS & DTC) = 13.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS = 14.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS & DCT= 15.990 €


Δεν γνωρίζω εάν περιλαμβάνει στην εκάστοτε τιμή το διπλό-σταντ και τις χούφτες του τιμονιού (αιώνιος Σαρακάκης)!!!!
Α! Υπόψιν, στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνει το κόστος για την πινακίδα κυκλοφορίας
& τέλη κυκλοφορίας 2016…!!!! "


Στο εξωτερικό (Αμερική) σύμφωνα με αυτό: http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2016-adventure-bikes-spec-for-spec?utm_content=more4, είναι σημαντικό φθηνότερο... (φαίνεται ότι ο αθάνατος Σ...άκης έκανε πάλι το θαύμα του...)
/ Β

Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)  

  Από: voyager1970 στις 22/01/2016 12:26 a.m.

Φίλε Βασίλη,

Εάν ο Σαρακάκης (ο γιόκας πια… μια και ο πατέρας έχει αποσυρθεί σχεδόν) , μαζί με τον Διευθυντή πωλήσεων των μοτοσυκλετών, έχουν την απατηλή εντύπωση πως με αυτές τις τιμές στην σημερινή Ελλάδα θα πουλήσει το συγκεκριμένο μοντέλο…. Καλό είναι να πάρει μερικά βαζάκια από το ακόλουθο προϊόν… μπας και τα «βάλει κάπου»!!!!!!