Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050

Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: Genesis στις 16/11/2015 3:17 p.m.

Τον τελευταίο καιρό με απασχολεί η κατανάλωση του τιγρη! εντος πόλης κυμαίνεται στα 7 l/100 με χαλαρη παντα οδηγηση φυσιολογικά πράματα δηλ! Ψάχνω καμιά λυση που μπορεί να μου εξοικονομίσει έστω και 1 λ/100! Επάνω τωρα φοραει αφτερ μαρκετ εξατμιση και φίλτρο κν. Δοκίμασα να βάλω εργοστασιακό φιλτρο αλλα δεν ειδα καμια διαφορα οποτε και ξανα εβαλα το κν! εξατμιση δεν εβαλα καμια μαμα να δω. μετα σκεφτομαι τους χάρτες! Τωρα εχω το 20542 δηλ Tiger 1050 up to VIN 535378 Arrow e-marked silencer with secondary air injection Fuel up to E25 Minimum 95 RON! Αν πάω στο τελειως μαμα 20548 θα δω καμια διαφορα στην καταναλωση? η θα μου κουρασει τα πιστονια λογο μειγματος και φοροντας τα παραπανω?? μετα σκεφτομαι και την επιλογη με τα χαμηλοτερα οκτανια που ειναι για το γνωστο θεμα μπας και εχει καμια διαφορα στην καταναλωση στο 20544 που ειναι Tiger 1050 up to VIN 535378 Arrow e-marked silencer with secondary air injection Fuel up to E25 Minimum 91 RON και στο 20552 που ειναι μαμα παλι με Tiger 1050 up to VIN 535378 Production silencer with secondary air injection Fuel up to E25 Minimum 91 RON! τι λετε εχει δοκιμασει κανεις καμια επιλογη απο αυτες??

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: Aris. στις 16/11/2015 5:35 p.m.

Αν ο λογος ειναι ανησυχια για την υγεια του μοτερ τοτε να μην ανυσηχεις, ειναι φυσιολογικη καταναλωση...
Αν ο λογος ειναι οικονομικος τοτε μιζεριαζεις πολυ... (no offense!)

Μεσος ορος 7Λ/100 για 1000cc μηχανη εντος πολεως ειναι παρα πολυ καλο.
Και 250αρι τετραχρονο σκουτερ να παρεις τα ιδια και παραπανω θα καις... αντι να ανοιγεις 10%~20% γκαζι στο 1050 , θα ανοιγεις 60~80% γκαζι στο σκουτερ και θα σου βγαινει το ιδιο...
Ειναι απαραδεκτο να καθεσαι να σκαλιζεις την μηχανη με πειραματα για να ριξεις μια πολυ φυσιολογικη καταναλωση.
Τωρα βεβαια αν επιμενεις να εισαι απαραδεκτος , μπορεις να "μακρυνεις" την μηχανη με +1 δοντι μπροστα (δεν θα χρειαστεις να αλλαξεις αλυσιδα) ετσι με τα ιδια χιλιομετρα ανα ωρα , θα εχεις λιγοτερες στροφες στον κινητηρα. (υπολογιζω περιπου 400 στροφες κατω και περι τα 0.5~0.6-Λ/100 μειωση καταναλωσης.
Αυτο βεβαια προυποθετει μη βιαιες εκινησεις-επιταχυνσεις για να μην επιβαρυνεις το μοτερ.
Επισεις αν οδηγας σκυφτος αντι καμαρωτος και χασεις και καμμια 20αρια κιλα θα ριξεις κανα 0.4Λ/100 καταναλωση ακομα!

================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: Native στις 17/11/2015 3:09 p.m.

Αρη, τι ειναι αυτα που λες στον άνθρωπο! Δεν φτανει που εχουμε χαθεί, θα αρχισουμε να τσακωνόμαστε κιόλας?

Το σκούτερ πάνω απο 4,5 lt αντε 5lt/100 και τερμα γκαζι να το πας δεν καίει. Εκτος αν μιλάς για το GP 800
Τα μικρά 250-300 καινε 3,5-4lt/100 σαν μέση κατανάλωση.

Απο κει και πέρα Γιαννη το προγραμμα που φοράς ειναι πολυ φτώχο σε βενζίνες για το σετάρισμα που έχεις, τώρα κάνεις περισσότερο κακο στα πιστόνια σου, ειδικά με το K&N που είναι πιο ελεύθερο. Βάλε το 20549 γνώμη μου, κάνε και σωστα το reset adaptions οπως ορίζει ο κατασκευαστής και θα δεις διαφορά. Αν το κυνηγας πάντως μεσα στην πόλη 7lt/100 ειναι normal.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: Genesis στις 17/11/2015 3:37 p.m.

το 20549 μου φαινεται οτι εκαιγε παραπανω συν οτι ακουγες πολλα σκασιματα! μηπως το arrow race??

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: nikosdk στις 17/11/2015 4:02 p.m.

Αν δεις τον χαρτη στο tuneecu φαινεται σε ποιες στροφες δουλευει με ελαχιστη καταναλωση. Το να πηγαινεις την μηχανη συνεχως ρελαντι δεν σημαινει απαραιτητα πως κανεις οικονομια. Υπολογισε πως στο κοντερ βλεπεις +500 περιπου στροφες και κανε μια ακομη δοκιμη. Εγω την κυκλοφορω καθημερινα μεσα στην πολη και βγαινω εκτος μονο τα ΣΚ. Με οδηγηση κατα κυριο λογο ηρεμη (παντα ομως ξεχνιεμαι που και που) εχω σταθερη καταναλωση 7.2 με το προγραμμα του Indys, την ΤΟR και ΚΝ, με βγαλμενο καταλυτη και ανακυκλωση καυσαεριων.

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: Native στις 17/11/2015 4:05 p.m.

Τα σκασιματα έχουν να κανουν με το πως λειτουργει το SAI. Ισως στο 20549 να ειναι διαφορετικη η λειτουργια του δεν θυμαμαι τωρα. Απο καταταναλωση ηταν καλυτερο θυμαμαι εγω απο το μαμα αλλα οπως και να εχει παιζει ρολο και ο καιρος, οσο χειμωνιαζει θα καιει περισσοτερο λογω ψυχρου αερα, οποτε πρεπει παντα να δοκιμαζεις ιδια περίοδο. Τεσπα, ασε αυτο που εχεις δεν ειναι τόσο κακο, απλα κανε το σωστο reset adaptions μηπως βελτιωθει λιγο, βοηθαει.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: nikosdk στις 17/11/2015 4:08 p.m.

Γενικα ψαξε και στο αγγλικο φορουμ για προγραμματα φτιαχτα και δοκιμασμενα. Ειναι το πως θα σου κατσει, και το τι ψαχνεις. Εχω κανει σε λιγοτερο απο εναν χρονο, σχεδον 20 flash την ecu και κατεληξα σε αυτο που προανεφερα. Εψαχνα δυνατα χαμηλα και οικονομια. Σε πιστα δεν το βαζω για να ψαχνω να τοσο πολυ να κερδισω επιδοσεις στις ψηλες στροφες οπως με το προγραμμα arrow race που κανει το μηχανακι αγνωριστο (εχει ενα μεγαλο κενο στα χαμηλα, ειδικα με μανισιο γραναζωμα) Επισης αν καταργησεις την ανακυκλωση καυσαεριων ξεχνας το ενοχλητικο σκασιμο πισω - σκαει πολυ λιγοτερο.

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: Genesis στις 17/11/2015 5:52 p.m.

nikosdk"Γενικα ψαξε και στο αγγλικο φορουμ για προγραμματα φτιαχτα και δοκιμασμενα. Ειναι το πως θα σου κατσει, και το τι ψαχνεις. Εχω κανει σε λιγοτερο απο εναν χρονο, σχεδον 20 flash την ecu και κατεληξα σε αυτο που προανεφερα. Εψαχνα δυνατα χαμηλα και οικονομια. Σε πιστα δεν το βαζω για να ψαχνω να τοσο πολυ να κερδισω επιδοσεις στις ψηλες στροφες οπως με το προγραμμα arrow race που κανει το μηχανακι αγνωριστο (εχει ενα μεγαλο κενο στα χαμηλα, ειδικα με μανισιο γραναζωμα) Επισης αν καταργησεις την ανακυκλωση καυσαεριων ξεχνας το ενοχλητικο σκασιμο πισω - σκαει πολυ λιγοτερο."


Το 20550 του indytiger εννοεις? ανακυκλωση καυσαεριων εννοεις το SAI? δεν ξερω κιολας γιατι στο αμερικα εχουν και αλλα καυσιμα!

Native εχω κανει reset adaption αλλα τα ιδια! δεν ξερω παντως με το 20542 δουλευει πιο απαλα απ οτι με το 20549. αυτο ειναι σιγουρο οτι εχει πιο φτωχο μειγμα το 20542?? για το 20545 τι λες?? μηπως ειναι κατι ενδιαμεσο??

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: Aris. στις 17/11/2015 6:43 p.m.

Δημητρη piaggio fly 150 που τα χρησιμοποιω στην δουλεια, καινε 4 με 5Λ/100 μεσα στην πολη.

Το θεμα "Καταναλωση στην πολη" ειναι τοσο αοριστο και γενικο.... ειναι τοσο υπερβολικα πολλοι οι εξωτερικοι παραγοντες που δεν γινεται να το βαλεις κατω με μαθηματικα...

Ο ανθρωπος ζηταει..." καμιά λυση που μπορεί να του εξοικονομίσει έστω και 1 λ/100!" οταν του καιει 7λ/100
Δηλαδη θελει 15 με 20% μειωση ...

Για να βγαλεις τετοια μειωση καταναλωσης μεσα στην πολη η μηχανη πρεπει να δεχτει τοσες καίριες μετατροπες ,που στο τελος μονο tiger1050 δεν θα ειναι...

Αμα το θεμα ηταν η καταναλωση με σταθερη πορεια σε αχανη εθνικη οδο ισως να αξιζε να ασχοληθει καποιος με μικροαλλαγες σε φιλτρα , χαρτες και εξατμισεις...

just saying..
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: vassat στις 17/11/2015 11:36 p.m.

Μία προσέγγιση θα μπορούσε να ήταν:
η χρήση πιο λεπτόρευστου λιπαντικού όπως 5w40.
Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσον θα ήταν δόκιμο να χρησιμοποιηθεί τόσο λεπτόρευστο λιπαντικό,
"ψήνομαι" να δοκιμάσω, για άλλους λόγους από αυτούς της οικονομίας.
Για πείτε γνώμες.
/ Β

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: Genesis στις 17/11/2015 11:52 p.m.

Ειχα βαλει μια φορα αλλα δεν ειδα και καμια σοβαρη διαφορα. Με εντελως μαμα εξατμιση και φιλτρο και 20548 προγραμμα??

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: Native στις 18/11/2015 9:16 a.m.

Κοιτα, πολυ πιθανον με πιο φτωχο σε βενζινη προγραμμα στις ψηλές στροφές να πηγαινει καλύτερα και ειναι και λογικο αλλα αυτο δεν παει να πει οτι ο κινητηρας περναει καλα. Φυσικα σε καμια περιπτωση το προγραμμα που εχεις δεν κανει κακο, οπως φυσικα και κανενα μαμα προγραμμα, ολα ειναι στα πλαισια που μπορεις να παιξεις απο αποψη βενζινων. Το 20545 ειναι ακομα πιο φτωχο απο αυτο που εχεις χαμηλα, οποτε απ οτι θυμαμαι στις χαμηλες στροφες δεν παει καλα και αρπαζει ψηλα μονο. Αστο οπως είναι και αλλαξε προγραμμα στον καρπό σου μονο μενει να πώ.

Αρη το fly αμα καιει 5lt/100 μάλλον προσπαθεις να βρείς τα υπόλοιπα 90 άλογα που σου λείπουν απο το triple

Χωρις πλάκα τώρα το vesponi παρότι 300cc και μονιμως τερμα γκαζι μεσα στην πόλη ποτε δεν εχει περάσει τα 4,5lt/100 και εθνική το πολυ 4lt να κάψει, την εχω παει και με 3,3lt/100 εθνική. Eχω κανει με 9 λιτρα ρεζερβουάρ 280km. Τα honda καινε λιγο παραπάνω αλλα και παλι δεν πιστευω να φευγουν απο τα 5lt/100
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050  

  Από: Aris. στις 18/11/2015 9:14 p.m.

Native"Αστο οπως είναι και αλλαξε προγραμμα στον καρπό σου μονο μενει να πώ. "


Ανα γεια σου!

Native"
Χωρις πλάκα τώρα το vesponi παρότι 300cc και μονιμως τερμα γκαζι μεσα στην πόλη ποτε δεν εχει περάσει τα 4,5lt/100 και εθνική το πολυ 4lt να κάψει, την εχω παει και με 3,3lt/100 εθνική. Eχω κανει με 9 λιτρα ρεζερβουάρ 280km. Τα honda καινε λιγο παραπάνω αλλα και παλι δεν πιστευω να φευγουν απο τα 5lt/100"



Το piaggio fly 150 μονο ιταλικο δεν ειναι ομως...
Ολα china γραφουν...
και καρμπυλατερατο και κινεζικο και αυτο
Το γκαζι δουλευει σαν on/off διακοπτης , κουβαλαει σε καθημερινη βαση περισσοτερο βαρος...
Τωρα λεω να πω τον εργοδοτη μου να βαλουμε ενα αλλο προγραμμα στο ζιγκλερι και λαδι με διαφορετικο ιξωδες!
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.