Συντήρηση Συμπλέκτη

Συντήρηση Συμπλέκτη  

  Από: nikosdk στις 27/07/2015 2:34 p.m.

Καλησπέρα στην παρέα,
σκέφτομαι να κάνω μια προληπτική αλλαγή δίσκων και ελατηρίων συμπλέκτη στην μηχανή και κοίταξα για ένα κιτ της barnett. Έχει δοκιμάσει κανείς το κιτ αυτό να μου πει εντυπώσεις;

Re: Συντήρηση Συμπλέκτη  

  Από: voyager1970 στις 27/07/2015 9:27 p.m.

Φίλε Νίκο,

Δεν υπάρχει λόγος να επενδύσεις σε ένα πιθανό πρόβλημα (αλλαγή δίσκων και ελατηρίων συμπλέκτη) προληπτικά, από την στιγμή που δεν σου έχει δημιουργήσει κανένα θέμα.

Γενικά οι φθορά στο κιβώτιο δεν συμβαδίσει με τα χιλιόμετρα που έχει στο σύνολό του ένα όχημα, αλλά με τον τρόπο χρήσης του. Δηλαδή, εάν ο τέως ιδιοκτήτης του το είχει λιώσει σε κόντρες, σούζες, ξερογκαζιές, μπαντιλίκια, κλπ.
Τότε σίγουρα ο συμπλέκτης θα έχει ένα θέμα!

Οι δίσκοι και τα ελατήρια του συμπλέκτη αλλάζονται όταν αρχίσει και «πατινάρει» το όχημα.

Απλά ως συντήρηση μπορείς να λιπάνεις την ντίζα του συμπλέκτη. Σε περίπτωση που δεις πως το συρματόσχοινο έχει αρχίσει να ξεφτάει, τότε απλά άλλαξε την με καινούρια και τέλος.

Re: Συντήρηση Συμπλέκτη  

  Από: nikosdk στις 28/07/2015 4:41 p.m.

Τις πρωτες μερες που ειχα στα χερια μου την μηχανη, το σασμαν ηταν σκληρο και οι αλλαγες γινονταν δυσκολα και πολυ θορυβωδως, κυριως οταν η θερμοκρασια αυξανοταν σε σημειο να δουλευει το βεντυλατερ. Εσφιξα την ντιζα του συμπλεκτη και αφησα συμφωνα με το manual 2-3mm ελευθερο τζογο. Τεραστια διαφορα, καλυτερες πιο ομαλες και αθορυβες αλλαγες. Παρ ολα αυτα οταν η μηχανη ζεσταινεται σε διαδρομες εντος πολεως το σασμαν εξακολουθει να γινεται κατα περιοδους σκληρο. Επισης η διαδρομη του συμπλεκτη μου φαινεται πολυ μικρη. Αν ειναι να λυσω τον συμπλεκτη να αλλαξω τον πυρο που εχω διαβασει σε αλλο ποστ πως ειναι και ο λογος του προβληματος μου, σκεφτομαι πως καλο θα ηταν να κανω και μια προληπτικη συντηρηση. Στο αμερικανικο φορουμ που διαβασα για το προβλημα μου προτεινουν ως λυση το λυσιμο και καθαρισμα συμπλεκτη χωρις καποια αντικατασταση.. Τι να πω...

Re: Συντήρηση Συμπλέκτη  

  Από: GOGOS στις 30/07/2015 11:36 p.m.

Βαλε λιγο λαδι στο πανω μερος του πυρου,εκει που μπαινει μεσα στο καπακι του μοτερ,και σφιξε η χαλαρωσε τον συμπλεκτη ωστε να βρεις το ιδανικο. Και παντα 2-3mm ελευθερο οπως εχεις κανει.