σνορκελ και spring cam tensioner

σνορκελ και spring cam tensioner  

  Από: Genesis στις 19/03/2015 9:54 p.m.

1. Υστερα απο την συνάντηση που ειχαμε και σε συντομη συζήτηση με τον Γιαννη (johnygalan) μου ειπε για το σνορκελ! διαβασα μερικα ποστ αλλα δεν καταλαβα τελικα σε τι βοηθαει! σκέφτομαι για το ανοιγμα της 2ης τρυπας μονο οχι ολικη αφαιρεση του! εκτος οτι θα αναπνέει λιγο καλυτερα αυτο θα επηρεάσει πολυ στην καταναλωση? αν το αφησω οπως εχει με την μια τρυπα στις χαμηλες (μεχρι 4-5 χιλ στροφες) θα ειναι φτωχο το μιγμα και καλο ειναι να ανοιχθει η τρυπα? δεν θα ηθελα να επηρεαστεί η καταναλωση μου η αληθεια ειναι! δεν εχω θεματα οπως ειμαι τωρα απλα με ενδιαφέρει η καλη και σωστη λειτουργία της μηχανης! φοραω αφτερ μαρκετ εξατμιση φιλτρο κν και 20542 πρόγραμμα!

2. Στα ξενα φορουμ διαβαζω οτι οταν ειναι κρυος ο κινητηρας και βαζεις μπρος και ακουγεται ενα μικρος ηχος σαν κροταλισμα αυτο μπορει να οφειλεται στο spring cam chain tensioner (νομιζω ελατηριο τεντωτηρα λεγεται) και αν εχει μαζεψει σε μηκος (κατω απο 7εκ) τοτε η αλλαγη του με καινουριο θα λυσει το προβλημα αυτο! το εχει επιχειρήσει κανεις μηπως? και αν ναι ειδατε αποτελεσματα?

http://www.ebay.com/itm/Replacement-Cam ... 0798752622

Re: σνορκελ και spring cam tensioner  

  Από: voyager1970 στις 21/03/2015 11:58 a.m.

Φίλε Γιάννη

1. Για το snorkel χαρακτηριστικά μπορείς να δεις το ακόλουθα βιντεο για να δεις πως γίνεται.

https://www.youtube.com/watch?v=NAaczFYrjgg

https://www.youtube.com/watch?v=yZo9JFPcnPw

Καλό είναι να μην το αφαιρέσεις τελείως το snorkel γιατί αλλάζεις πολύ την ροή εισαγωγής του αέρα και την αναλογία αέρα/ καυσίμου.

2. Για το ελατήριο του τεντωτήρα της καδένας είναι κάτι πολύ σύνηθες όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Μετά από λίγα χλμ (ή λεπτά) λειτουργίας επανέρχεται στην σωστή του κατάσταση. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κατάλοιπα λιπαντικού τα οποία μέχρι να ανέβει στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας του λαδιού (80~90°C) εμποδίζουν το έμβολο του τεντωτήρα να έχει την σωστή ανταπόκριση και ακούς τον θόρυβο της καδένας.
Βέβαια, εάν η τάση του ελατηρίου έχει «πέσει»… καλό είναι κάποια στιγμή να το αλλάξεις. Χωρίς αυτό να σου επηρεάζει άμεσα την αξιοπιστία του κινητήρα ή την απόδοσή του.

Θα σου συνιστώσα να έλξεις προσεκτικά εάν δεν βάλεις το ανταλλακτικό του κατασκευαστή.
H παρατεταμένη τάση στο ελατήριο του τεντωτήρα της καδένας, μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα. Δηλαδή, σε απότομες επιταχύνσεις να μην αφήνει την μερική ελευθερία στην τάση της καδένα με αποτέλεσμα την ταχεία φθορά της καδένας, η οποία σε παρατεταμένη χρήση μπορεί να φτάσει την φθορά και στα γρανάζια-οδηγούς των εκκεντροφόρων.

Re: σνορκελ και spring cam tensioner  

  Από: Genesis στις 21/03/2015 12:08 p.m.

Γιωργο ξερεις αν επηρεαζει πολυ στην καταναλωση το ανοιγμα της 2ης τρυπας? Φαντάζομαι ουι κερδιζει σε αποδοση ε? Τωρα για το ελατηριο εχω βρει αυτο http://m.ebay.com/itm/290798752622?_mwBanner=1
θα ρωτησω κ τον Σάκη ποσο εχει εδω μηπως και το αλλαξω

Re: σνορκελ και spring cam tensioner  

  Από: voyager1970 στις 21/03/2015 12:37 p.m.

Φίλε Γιάννη,

Για το θέμα της κατανάλωσης εάν δεν «πειράξεις» τον ψεκασμό σου και δεν αλλάξεις τον τρόπο που «ανοίγεις το γκάζι» σου, δεν θα έχεις πρόβλημα.

Οσο για την ελατήριο του τεντωτήρα της καδένας, θα πρέπει να μετρήσεις (εσύ ή ο μηχανικός σου) το ελεύθερο μήκος του ελατηρίου. Εάν είναι μικρότερο από 74 χιλιοστά, πρέπει να το αλλάξεις.

Τώρα, αυτό από το ebay δεν είναι γνήσιο.
Αλλά δείχνει πως το κατάστημα του ασχολείται με Triumph ανταλακτικά, που είναι δικής του κατασκευής.

Re: σνορκελ και spring cam tensioner  

  Από: Genesis στις 21/03/2015 12:43 p.m.

Θα ρωτησω τον σακη! Απλα δεν το ανοιγω τωρα να το μετρησω γιατι μπορει να θελει αλλαγμα και η ροδελα μετα!