Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας

Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: voyager1970 στις 25/11/2014 12:32 a.m.

Οι Κάμερες μέσου όρου ταχύτητας είναι η τελευταία τεχνολογία σε φωτογραφικές κάμερες τροχαίας!
Ο τρόπος λειτουργίας τους είναι ως εξείς:

Σε ένα οδικό δίκτυο (πχ.Εθνικής Οδού, Αττικής Οδού, κ.α.) ανάμεσα σε δυο σημεία (π.χ. Α και Β) μεταξύ των οποίων δεν υπάρχει έξοδος για οχήματα, τοποθετούνται στις θέσεις αυτές (Α & Β) συστοιχία απο Ειδικές Κάμερες .

Οι καμερες αυτές φωτογραφίζουν ένα ποσοστό διερχόμενων οχημάτων (π.χ. 50%) ανεξαρτήτως την ταχύτητα τους στο δεδομένο σημείο Α. Οταν τα ιδια οχήματα περάσουν απο το σημείο Β φωτογραφίζονται πάλι. Οι φωτογραφίες από το σημεία Α και Β επεξεργάζονται από έναν ειδικό λογισμικό (software) του κέντρου ελέγχου και υπολογίζουν από τον χρόνο που έκανε το όχημα για την δεδομένη απόσταση αυτή, πόση ήταν η μέση ωριαία ταχύτητα του οχήματος. Εάν το υπερβής από κάποιο ποσοστό και πέρα (9%)... σου στέλνουν το σχετικό «μπιλιετάκι».

Οπότε το φρενάρισμα λίγο πρίν την καμερα με διέλευση εντός του ορίου και μετά «τέζα» το γκάζι... δεν γλυτώνεις!
Εκτός, εάν σταματήσεις πριν την κάμερα Β και περιμένεις για μερικά λεπτά... ώστε να είσαι σίγουρος πως είσαι εντός του «μέσου όρου ταχύτητας».

Ο λόγος που αναπτύχθηκε αυτό το σύστημα είναι πως τα τελευταία χρόνια σχεδόν όλα τα GPS και smart phones έχουν την δυνατότητα προειδοποίησης κάμερας τροχαίας με αποτέλεσμα αρκετοί οδηγοί (ειδικά σε Ευρώπη, ΗΠΑ, κ.α.) να «αποφεύγουν» τις κάμερες την τελευταία στιγμή!

Το σύστημα αυτό ξεκίνησε αρχικά από την Μεγάλη Βρετανία, και επεκτάθηκε στην Γαλλία, το Βέλγιο, την Ιταλία, κ.α. Ενημερωτικά, πέρσι μόνο από 10 κάμερες της τροχαίας στην Ουαλία της Μ. Βρετανίας, το Αγγλικό κράτος εισέπραξε 12.000.000 λίρες από 200.000 παραβάτες!!!

Για την Ελλαδάρα μας το σύστημα αυτό είναι αρκετά ακριβό και ίσως να δοκιμαστεί πρώτα στην Αττική Οδό... μόλις βρεθούν τα σχετικά κονδύλια. Βέβαια, εκτιμώ πως θα έχει σύντομη απόσβεση αυτή η κρατική «επένδηση» μια και θα τα μαζέψουν απο τις μερικές χιλίαδες κλήσεις που θα λάβουν οι φουκαράδες οι οδηγοί-παραβάτες... μετά απο 3-10 μήνες καθυστέρηση από την ημερομηνία της παράβασης!!!

Τέλος, δεν θα αναφέρω το πως μπορεί κάποιος να «νικήσει» αυτό το σύστημα μια και είχαμε κάνει εκτενή συζήτηση σε παλιότερο post (Φωτογραφικές κάμερες ταχύτητας Άττικης Οδού & Έθνικης Οδού).

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: θεμης στις 25/11/2014 10:30 a.m.

Αρα ευτυχως που ειμαστε φτωχη χωρα.......

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: voyager1970 στις 25/11/2014 11:12 a.m.

θεμης"Αρα ευτυχως που ειμαστε φτωχη χωρα....... "



Καλομελέτα κι έρχεται!!!!

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: Genesis στις 25/11/2014 11:18 a.m.

Χμμμ! Μου φαίνεται δύσκολο για εδω οχι απιθανο ομως εχουμε αναπτυξη τωρα! Εδω θα πρεπει να υπολογισουν οτι αν βγαζουν συνεχεια φωτογραφίες ασχετα αν ειναι το 50% των οχηματων, θα πρεπει να συντηρούν τις καμερες! Αλλα κονδυλια εκει! Μακαρι να ηταν μονο οι υψηλες ταχύτητες για να συμορφωνεται ο ελληνας οδηγος αλλα ειναι κ αλλα! Ναι αμα βαλει το χερι στην τσεπη κανα 2 φορες για υπερβολικη ταχύτητα θα ξανασκεφτει να το ξανακανει! Σε αλλες παραβάσεις ομως? Στοπ, φλας, κινητο, παραβασεις γενικά! Ειναι κ η τροχαια που κοιμάται αλλα ειναι και ο καθε κλαψιαρης που εχει το βυσμα και σβηνει κλησεις! Συμμόρφωση μηδεν και βαζω και τον εαυτο μου μεσα! Τεσπα να μην χαλαω το θεμα! Ξερουμε μήπως και οι καμερες στον Κηφισό που εχουν βαλει αν βγαζουν φωτο?

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: voyager1970 στις 25/11/2014 12:08 p.m.

Φίλε Γιάννη (Genesis)

Για τις κάμερες στον Κηφισό, προς το παρόν είναι σε "χειμερία νάρκη".

Για το εάν γίνει η αγορά, η εγκατάσταση και η έναρξη λειτουργίας σε αυτό το νέο είδος κάμερας τροχαίας, θα δούμε με την νέα χρονιά (μπορεί και το 2016).

Το σίγουρο είναι πως ήδη το παρουσιάσανε σαν σχέδιο στο αρμόδιο υπουργείο της Ελλαδάρα μας και το πρόβλημα είναι το υψηλό κονδύλι. Επειδή είναι για καθαρά εισπρακτικούς λόγους, είναι μεγάλο το κρατικό ενδιαφέρον! Βέβαια, πάντα το κράτος βρίσκει τρόπους όταν πρόκειται να εισπράξει χρήματα!

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: Ecobill στις 25/11/2014 12:32 p.m.

voyager1970"Για την Ελλαδάρα μας το σύστημα αυτό είναι αρκετά ακριβό και ίσως να δοκιμαστεί πρώτα στην Αττική Οδό... μόλις βρεθούν τα σχετικά κονδύλια. Βέβαια, εκτιμώ πως θα έχει σύντομη απόσβεση αυτή η κρατική «επένδηση» μια και θα τα μαζέψουν απο τις μερικές χιλίαδες κλήσεις που θα λάβουν οι φουκαράδες οι οδηγοί-παραβάτες... μετά απο 3-10 μήνες καθυστέρηση από την ημερομηνία της παράβασης!!!

Τέλος, δεν θα αναφέρω το πως μπορεί κάποιος να «νικήσει» αυτό το σύστημα μια και είχαμε κάνει εκτενή συζήτηση σε παλιότερο post (Φωτογραφικές κάμερες ταχύτητας Άττικης Οδού & Έθνικης Οδού). "


Για να αποφεύγονται ανακρίβειες.
Οι αυτοκινητόδρομοι δουλεύουν με σύμβαση παραχώρησης που σημαίνει ότι ΔΕΝ είναι κρατικοί αλλά όμως ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ από το κράτος.
Το προαναφερόμενο σύστημα είχε προταθει να μπεί στην Αττική Οδό στο κομμάτι εξοδος 18 εξοδος 19.
Αυτό ΠΡΙΝ μπουν οι άλλες κάμερες. Το κόστος δεν είχε μεγάλη διαφορά μ αυτό που μπήκε αλλά είχε αρκετή δουλειά στο back office.
Εκτοτε στην ΑΟ ισχύει αυτό και ΔΕΝ θα μπει άλλο σύστημα. Ουτε δοκιμαστικά.

Οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι άρχισαν να επαναλειτουργουν κάμερες που ΗΔΗ υπήρχαν (Αρτεμήσιο, Ριο κτλ) γιατί δεν εγκρίνονται λόγω κόστους να εγκατασταθεί τέτοιο συστημα.
Αντ αυτού πήραν πιο πολλά "πιστόλια" για επι τόπιους ελέγχους.

Τωρα όλα τ αλλα μου θυμίζουν αυτό που γράφανε ότι τα τέλη θα τα πληρώνουμε σύμφωνα με τα χλμ που θα διανύουμε τα οποία θα υπολογίζονται με gps

ΥΓ
Δεν μας φταίνε τα ρανταρ που φωτογραφίζουν όταν εμείς πάμε πάνω από το θεσπισμένο όριο.
Για να μπεί αυτό έγιναν κάποιες μελέτες...μην τα ισοπεδώνουμε όλα..

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: Genesis στις 25/11/2014 12:50 p.m.

Χεχε σ αυτο εχεις δικιο! Βλεπω να κλεινει η πιστα της Αττικής οδου!

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: Native στις 25/11/2014 2:29 p.m.

Αρκετα επικινδυνο θα το χαρακτηριζα αν ισχυει κατι τέτοιο. Ο οδηγος που εχει γνωση του συστήματος και τρέχει πολυ, μπορει να κόψει αρκετα πριν την δευτερη καμερα για να μειωσει την μεση ταχύτητα οπως λέτε και να δημιουργήσει ατύχημα. Τα κατωτερα ορια ταχύτητας σπάνια ισχύουν στην Ελλαδα (προσωπικα δεν εχω ακουσει να φαει κανεις κληση επειδη πηγαινε αργά, εκτος αν πηγαίνεις με 20 στην εθνική). Σε γενικες γραμμές νομίζω το κάτω οριο σε ταχειας κυκλοφοριας δρόμους ειναι 80 και το πάνω 130.

Αλήθεια η δεύτερη κάμερα πως αναγνωρίζει οτι το αυτοκινητο που περναει ανήκει στο 50% που έβγαλε η προηγούμενη?
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: Genesis στις 25/11/2014 2:36 p.m.

Σωστό και αυτό εκτος αν το λογισμικο διασταυρωνει και πινακιδες κιόλας! και αν ειναι στο αλλο 50% που δεν το τραβήξει τη δευτερη φορά?? Επικυνδυνο δεν θα το ελεγα εκτος αν ειναι σε απόσταση των 500 μετρων και κατω η 2η καμερα αλλιως πόσο θα πηγαίνει καποιος για να κόψει τοσο πολύ? Πυραυλος θα είναι? Αυτο ισα ισα συμβαίνει τωρα που τρεχουμε και κόβουμε απότομα στην καμερα για να μην μας πιασει!

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: voyager1970 στις 25/11/2014 9:03 p.m.

Φίλε Γιάννη (Genesis)

Η 2ή κάμερα καταγράφει το 100% των οχημάτων. Ετσι το λογισμικό του συστήματος αναγνωρίζει όλα τα οχήματα που ξεπερνάνε την μέση ωριαία ταχύτητα. Στην συνέχεια, τα στοιχεία του εκάστοτε οχήματος διαστυρώνονται με την βάση δεδομένων της τροχαίας και μετά... στέλνουν το «μπιλιετάκι»!

Προς το παρόν οι κάμερες ταχύτητας της Α.Ο. είναι γνωστές σχεδόν σε όλους που την χρησιμοποιούν συχνά και απλά κόβουν ταχύτητα κατά την διέλευση τους μπροστά από την κάμερα.

Βέβαια κάποιοι άτυχοι το μάθημα το "αγοράσαμε" για τα καλά, περιλαμβάνοντας και τον εαυτό μου!

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: Genesis στις 25/11/2014 9:50 p.m.

Και αν περασεις απο την 1η καμερα και εισαι στο 50% που δεν φωτογραφίσει και περασεις νορμαλ απο την 2η καμερα τι γινεται?

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: voyager1970 στις 25/11/2014 10:09 p.m.

Genesis"Και αν περασεις απο την 1η καμερα και εισαι στο 50% που δεν φωτογραφίσει και περασεις νορμαλ απο την 2η καμερα τι γινεται? "


Την σκαπουλάρισες!!

Υπόψιν, στην Ιταλία το συγκεκριμένο σύστημα το έχουν ρυθμήσει για το 100% των οχημάτων!!!!

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: vassat στις 25/11/2014 10:20 p.m.

Αφού είναι έτσι,
τότε τα αυτοκίνητα που θα κατασκευάζουν να είναι από 70 ως 150 ίππους
και τα μοτό ως 40 το πολύ,
περισσότερα άλογατα είναι άχρηστα, ααα και κρούιζ κοντρόλ σε όλα τα μηχανοκίνητα...
/ Β

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: Genesis στις 25/11/2014 10:38 p.m.

Χεχεχε βρηκα το παραθυρο δηλαδη! Ποιος ξερει θα δειξει αν θα γινει τελικα! Μακρια απο μας!

Re: Καμερές Τροχαίας - Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας  

  Από: voyager1970 στις 25/11/2014 10:49 p.m.

Φίλε Βασίλη (vassat)

Πολύ σωστός ο συλλογισμός σου. Ετσι όπως πάνε τα πράγματα, στο μέλλον να σταματήσουμε να έχουμε τον έλενχο του οχήματος και θα έχουμε αυτόματο πιλότο! Στο ενδιάμεσο διαστημα της διαδρομής να χαζέβουμε τα smart phone, tablet, κλπ. μέχρι να μας πάει στον προορισμό μας!!!...

Τουλάχιστον από τα λίγα πράγματα που παραδέχομαι τους Γερμαναράδες είναι η Αutobahn (Εθνική Οδό Γερμανίας), που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ (με την χαρακτηριστική πινακίδα σήμανσης)!!! Γιατί άραγε;; Είναι τόσο ηλίθιοι... δεν νομίζω!!!