speed triple 2005

speed triple 2005  

  Από: drmdtsap στις 06/06/2014 4:49 p.m.

Καλησπερα και καλως σας βρηκα. Εχω μερικες ερωτησεις και σκεφτηκα να στραφω στο φορουμ σας, μιας και ειναι το κατεξοχιν ειδικο φορουμ... μεχρι στιγμης απο μοτοσυκλετες ειχα 2 ducati μια multistrada 620 απο το 2010 εως το 2012 και μια multistrada 1000ds απο το 2012 εως προτινος... εχω φαει σκαλωμα με το speed triple καιρο τωρα. σκεφτομαι να προβω στην αγορα καποιου γυρω στο 2005-2007 μοντελο μιας και ειναι σε καλες τιμες και μαλλον απο τα μεταχειρισμενα αντιπροσωπειας. Γνωστος μου με street triple 675 2009 μοντελο μου λεει να παω στο ιδιο γιατι πολυ απλα ειναι πιθο αξιοπιστο σε σχεση με το 1050. Βασικα μου ειπε οτι εχουν πολλα θεματα, και πως ακομη και το δικο του που ειναι πιο αξιοπιστο ειχε 2 φορες θεμα με τα πιστονια-εντος εγγυησης τοτε. Βεβαια επειδη μου αρεσουν τα μονομπρατσα και τα πιο mucho, η καρδια μου μου λεει να παω για το 1050. Θα ηθελα λιγα σχολια δικα σας σχετικα με αξιοπιστια, κοστη συντηρησης και καταναλωσεις. Επισης στα ματια τα δικα μου μου αρεσουν τα προηγουμενα triple... το καινουριο δε μπορω να πω οτι μου κανει κλικ οπτικα...
Ελπιζω συντομα να παρω τον "χοολιγκαν" μου...

Re: speed triple 2005  

  Από: maddog στις 07/06/2014 12:34 p.m.

λοιπον!!!!!μιας κσι σου αρεσει το προηγουμενο θα σου ελεγα να παρειε με κλειστα τα ματια το 2005 αφου αυτο φορουσε πιστονια αρτ που δεν εσπαζσν με τιποτα...σκυλια σου λεω!!!!και μενα το παλιο μου αρεσει περισοτετο!!!!!

Re: speed triple 2005  

  Από: triplestoner στις 07/06/2014 12:54 p.m.

Καλως ήρθες!

Θα σου απαντήσω πλεον που έχω κλέισει 1 χρόνο+ με ένα speed triple 07. Του έχω κάνει 15Κ χλμ και χρήση καθημερινη δουλειά/πίσω και κανα ταξιδάκι μια φορα το μηνα-δίμηνο. Μηχανικά ειναι όλο stock. Κατανάλωση γύρω στα 6,5 lt/100km που απότι εχω ακούσει δεν εχει τρελες διαφορές από το 675.

Σε θέματα γκαζιού νευρου το μηχανάκι ειναι απίστευτο. Ανοιγεις γκάζι σε ότι στροφές θες/ανεξαρτητου ταχύτητας και παντα εχει να δώσει, νομίζεις ωρες ωρες οτι το γκαζι δε τελείωνει. Το φοβάμαι λιγότερο από ενα Husqvarna sm610 που είχα παλαιότερα φαντάσου. Για τα 675 εχω ακουσει για πιο πολύ νευρο παντως,αλλά καλύτερα να απαντήσει κάποιος κάτοχος.

Για αξιοπιστία για μηχανές 2005 μέχρι σημερα για μενα ,προσωπικά , είναι θέμα συντήρησης και πως οδηγάς. Αν εισαι νευροκάγουρας που κάνεισ σερβις όποτε θυμάσαι και μόνο τακακια λαδια για να μην ανεβει το budget, τοτε δεν είσαι για εδώ. Το μεγαλο σέρβις των 40Κ μου πήγε 550ε . ΔΕ λυπηθηκα ουτε ευρώ(αν κ πόνεσε λιγο) και κάθε σερβις παώ και το κανω φουλ, οτι χρειάζεται το μηχανακι για να μην βρεθώ εκ απροόπτου στα καλά καθούμενα.

Από προβλήματα μου έχει βγάλει πηνία και ενα σωληνάκι βενζίνης που τρύπησε. Και τα 2 απο φυσικές φθορές (είναι 7 ετων μηχανάκι μη ξεχνάμε). Και ισώς παίξει κ ανορθωτής στο μέλλον αποτι φοβάμαι(Ναι τα ηλεκτρικά νομιζώ πονάνε ειδικά αν τα παραμελήσεις). Ανταλακτικα παραγγέλνω απο ebay που βρίσκεις τα πάντα και από ενα αγγλικό site που εχει μέχρι κ τη τελευταία βίδα για Triumph.

Ανακεφαλαίωση: Για να ξέρεις τη παιρνεις δεν είναι το φτηνότερο μηχανακι που μπορείς να συντηρεις.(Επειδή ειναι 1050ψψ και οχι μεχρι 999cc, ανεβαινεις κλιμακα στα τέλη και στην ασφάλεια)
Ειναι πιο αξιοπιστο απο πολλά και ολα εγκεινται στο πως θα του φερθέις πάνω και κάτω απο τη σέλα.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ είναι οτι το μηχανακι αυτό σου προσφερει συγκινηση που δε μπορουν πολλά ιαπωνεζικα και λοιπα "αξιοπιστα".

GO FOR IT!

(αναμένω απαντησεις και λοιπων κατόχων παρακαλώ)

Στέλιος
____________________________________________________________________
[size=100:iltkswpe]Cash Rulez Everything Around Me.

Re: speed triple 2005  

  Από: NikosV στις 07/06/2014 1:18 p.m.

Πολυ σωστος ο Στελιος ..

βεβαια .. πιστονια σε 675 πρωτη φορα ακουω ...
κοστος συντηρησης ειναι περιπου ιδιο με το ds1000 που ειχες .. ειναι οικονομικο σε βενζινη αν το πας συντηριτικα ..
και πινει οσο λυγιζεις τον καρπο ..



με το καλο !!
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: speed triple 2005  

  Από: motocikletagr στις 07/06/2014 3:50 p.m.

Όπως σου είπα και με π.μ του 2005 έχω και δεν έχω κανένα θέμα ,σκυλί . Το κόστος της ασφάλειας είναι το ίδιο για 999 και 1050 κυβικά ,βασικά τώρα ποια άνω τα 500 κυβικά η τιμή είναι ίδια στις περισσοτερες ασφαλιστικές αλλά δεν νομίζω οτι είναι κριτήριο αγοράς .

Μην το συγκρίνεις με Street ή Tiger ,δεν έχει καμία σχέση , κατασκευαστικά και οδηγικά. Είναι πολυ ποιο δυνατό απο τα Ducati που είχες και πολυ ποιο γουστοζικο (για εμένα). Ακόμα και με 6η έχει αρκετή δυναμη να ξεκολήσει γρήγορα. Όλο το θέμα είναι εσυ πως το πας .

Re: speed triple 2005  

  Από: orange στις 09/06/2014 10:08 p.m.

πιστόνια σε speed triple 1050??? Πρώτη φορά το ακούω. Ο κινητήρας είναι 1050, αλλά τα σωθικά δεν είναι ίδια με του Tiger.
Νομίζω κι αν κάνω λάθος ας με διορθώσει όποιος γνωρίζει, ότι ο Speed Triple δεν εμφανίζει επαναλαμβανόμενες βλάβες. Αν κάνω λάθος, ξαναλέω διορθώστε με.

Με ένα street triple είναι πιθανόν να κινηθείς ταχύτερα από ότι με το Speed triple. Λόγω βάρους κυρίως. Αλλά το θέμα είναι τι σου αρέσει. Και τα δύο είναι μεν τρικύλινδρα, αλλά ο τρόπος απόδοσής τους είναι διαφορετικός.

Αν τώρα σου αρέσουν τα μονόμπρατσα... την πατάς όπως και γω

Re: speed triple 2005  

  Από: kyrkyriakos στις 10/06/2014 9 p.m.

maddog"και μένα το παλιό μου αρέσει περισσότερο!!!!!"


Και ήθελα να σου το δώσω βόλτα...... τώρα άλλαξα γνώμη

Λοιπόν το μηχανάκι είναι μια χαρά,για μένα ακόμα και μετά από 5 χρόνια που το έχω πλέων, παραμένει ακόμα "έρωτας".

Πρόβλημα δεν είχα μέχρι στιγμής ,εκτός από τα αναλώσιμα (λάδια ,τακάκια,φίλτρα,τσιμουχάκια) δεν άλλαξα κάτι!

Κατανάλωση δεν ξέρω τι κάνουν τα δικά σας ,το δικό μου είναι σταθερά στα 7 λίτρα (ενώ μου γράφει κάτι 5,8... )

Το 675 είναι πιο εύκολο μηχανάκι,στροφάρει απίστευτα ,είναι παιχνιδιάρικο αλλά το 1050 είναι 1050 και όπως είναι γνωστό σαν τα κυβικά δεν έχει.

Άντε πάρε το με το καλό , να γίνουμε περισσότεροι,όλο για Tiger μιλάμε εδώ μέσα.....

Re: speed triple 2005  

  Από: Menkara στις 11/06/2014 9:53 a.m.

Καλημέρα και από εμένα,
μία σημαντική διαφορά μεταξύ Speed και Street (εκτός από αυτά που γράφονται παραπάνω και με τα οποία συμφωνώ) είναι ότι έχουν αρκετά διαφορετικό όγκο και θέση οδήγησης. Για έναν οδηγό με ύψος πάνω από 1.85 - 1.90 στο Street θα έχει πρόβλημα με τα πόδια του και τον τρόπο με το οποίο κουμπώνει πάνω στο μηχανάκι. Οπτικά τώρα, στο 1.90 που είμαι εγώ, δείχνω σαν κρεμανταλάς πάνω στο Street

Λίγα πράγματα για το Speed τώρα,
Αξιοπιστία: Κανένα πρόβλημα έως τώρα και το μηχανάκι είναι του 06. Ούτε καν στα ηλεκτρικά, που είναι και λίγο πιο ευαίσθητο. Η χρήση που του κάνω είναι αρκετά σκληρή (αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα με κίνηση και φυσικά οι απαραίτητοι κανιβαλισμοί).
Κόστος συντήρησης : Με 10.000-14.000 χιλιόμετρα τον χρόνο θα σου έλεγα ότι θέλεις 200 για λάστιχα (υπολογίζω να αλλάζεις το μπροστινό ανά δεύτερο χρόνο), 150 για ασφάλεια, 120 για τα τέλη, 250 για σέρβις (ο μέσος όρος μικρού και μεγάλου + τα έξτρα χιλιόμετρα πάνω από τα 10.000/χρόνο), 50 για τα ενδιάμεσα λαδάκια. Σύνολο, χωρίς κάτι απρόοπτο: 770 ευρώ.
Κατανάλωση : Οι καταναλώσεις που θα σου γράψω είναι πραγματικές (όχι από τον υπολογιστή των οργάνων) και είναι για ένα μέσο προς γρήγορο τρόπο οδήγησης . Για μέσα στην πόλη θα σου καίει 7-8 l/100km, μικτό 6.5-7.0 l/100km και επαρχιακό/εθνική 5.5 l/100km. Όλα αυτά είναι σχετικά όμως με τον τρόπο που οδηγείς εσύ. Αν το μηχανάκι στην εθνική το πας με 220-240 τότε καταλαβαίνεις ότι η κατανάλωση θα ανέβει ... αρκετά.

Φιλικά