δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: lucifsg στις 04/09/2013 7:20 p.m.

Παιδες καλησπερα εχω ενα προβλημα απο τον Ιανουαριο και δεν εχω βρει λυση πουθενα.
Αν ζεσταθει το tiger (1050 του 2010 se) οταν το δουλευψω ψηλα (δηλαδη 6-9 χιλιαδες στροφες) εστω και για ενα πενταλεπτο η και λιγοτερο , μετα δε παιρνει μπροστα. Ο ηχος που κανει η μιζα ειναι ειναι λες και δεν εχει η μπαταρια δυναμη να τη γυρισει . Μολις κρυωσει (πεντε-δεκα λεπτα ) παιρνει κανονικα και παλι.
-εχω αλλαξει 5 μπαταριες , η τελευταια που φοραω ειναι με τα ενισχυμενα αμπερ εκινησης
-εχω αλλαξει μιζα *με εγγυηση
-κομπλερ μιζας (φοραω το καινουριο πλεον με τις 5 βιδες) *με εγγυηση
-το καλωδιο που παει απο τη μπαταρια στη μιζα (με τη θεωρια του οτι εχει καει και οταν ζεσταινεται ανεβαζει ομικη αντισταση και δε περναει ρευμα)
-ρευματα τσεκαρισμενα ειναι ενταξει ολα
-εχω καθαρισει προσφατα μπεκ ψεκασμου ρυθμισει/καθαρισει πεταλουδες
-εχω περασει απο επισημα και ανεπισημα συνεργεια και εχω κανει οτι του κατεβαινει του καθενα στο κεφαλι, μονο την ηλιοφιλ εχω αφησει που δε νομιζω να δω κατι διαφορετικο γιατι η ιδεα του καλωδιου ηταν δικη τους (τη προτειναν στο πιερακο που και αυτος με τη σειρα του δεν ηξερε τι αλλο ν αλλαξει και καθε τι που πειραζε ελεγε "τωρα εισαι ενταξει"...)

εχει κανεις καμια ιδεα τι να κανω ???? δε ξερω που να απευθυνθω πλεον.

ανεβασα εδω το πως ακουγεται η μιζα οταν το παθαινει
http://picosong.com/yLBv

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: Tigris3 στις 04/09/2013 7:29 p.m.

Άνοιξε κανένας τον διακόπτη να δει μπας κ υπάρχει εκεί μέσα κανένα θέμα?

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: lucifsg στις 04/09/2013 9:27 p.m.

Tigris3"Άνοιξε κανένας τον διακόπτη να δει μπας κ υπάρχει εκεί μέσα κανένα θέμα?"


τον ανοιξα πριν 2 μερες. πεντακαθαρος.

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: viper7 στις 04/09/2013 10:55 p.m.

Καλησπέρα, με τη μίζα την καινούργια πόσα χλμ έχεις κάνει???? Διότι με τον ήχο αυτόν που ακούγεται εφόσον η μπαταρία σου είναι γεμάτη και τα ρελέ σου δουλεύουν καλά τότε πρέπει να είναι θέμα της μίζας. Σίγουρα σου έβαλαν καινούργια? μήπως θέλει ένα καθάρισμα η μίζα???
Εγώ έχω tiger του 2007 και του φοράω μίζα από άλλο μηχανάκι. με σωστά ρελέ και γεμάτη μπαταρία μου κάνει και εμένα το ίδιο μια στο τόσο όποτε ζεσταθεί... και για να παγώσει περνάει πολύ ώρα...!!!! (μέχρι και οδηγική έφερα, να μου δώσει ρεύμα και να ξαναπάρει μπροστά....) ...αυτό ίσως θα μπορούσες να το δοκιμάσεις, δηλαδή όταν δεν σου πέρνει μπροστά να συνδέσεις τη μπαταρια με μία αυτοκινήτου και να δεις αντίδραση!!!
...καλά ξεμπερδέματα φίλος
γιε μου που πας? ...μάνα θα πάρω τη μηχανή μου και θα φύγω.

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: Aris. στις 05/09/2013 12:14 p.m.

Δηλαδη αυτος ο ηχος που ακουσα ειναι επειδη ειναι ζεστη η μηχανη ?
Αμα δηλαδη βαρεσεις μιζα μετα απο 10λεπτα βαραει κανονικα ?


Αν ναι.. Τοτε πονταρω σε ηλεκτρικο προβλημα και πιο συγκεκριμενα σε φυσακι/επαφη καποιου καλωδιου...
Το οτι δεν μπορουν να βγαλουν ακρη οι μαστορες που πας μου δινει ακομα ενα συν οτι ειναι ηλεκτρικης φυσεως προβλημα γιατι αμφιβαλω αν κανεις τους εχει τελειωσει ηλεκτρολογος/ηλεκτρονικος και δεν εχουν θεμελειωδεις γνωσεις στα ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα.
Σιγουρα Πρεπει να μπει βολτομετρο στην μπαταρια , πριν και μετα τις δοκιμες και 2ο οργανο στα ακρα της μιζας πανω στην μιζα.

Ειναι απλα τα πραγματα ...
Αν πανω στην μιζα , στα ακρα της , ερχονται τα απαιτουμενα βολτ και αμπερ ,τοτε η μιζα πρεπει να δουλεψει σωστα και να γυριζει συνεχεια...
Αν ερχονται σωστα τα ρευματα και δεν γυριζει τοτε φταιει η μιζα.-

Αμα εχωντας το οργανο πανω στην μιζα και ενω πατας το μπουτον τις μιζας -κατα την ωρα του προβληματος παντα - βλεπεις οτι τα βολτ αυξομειωνονται τοτε η μιζα ειναι οκ και πρεπει να ψαχτεις σε διαροες ρευματος στην γη , βραχυκυκλωμα ή κακη επαφη σε φυσακι ή ακομα και κεντρικο διακοπτη.
Κοιτας για γδαρμενα καλωδια , τα τραβας , τα μετατοπιζεις οσο ειναι δυνατον , τσεκαρεις επισεις την γειωση της μηχανης
Και επισεις και πολυ σημαντικο μετρας καλωδια (ωμομετρηση) απο την μια ακρη μεχρι την αλλη , ιδαιτερα αν μεσολαβει φυσακι... (μονο καλωδια ομως , μεμονομενα, χωρις να μεσολαβει καποιο ηλεκτρικο εξαρτημα που μπορει να εχει αντισταση) Η αντισταση κατα την διαρκεια της ωμομετρησης πρεπει να ειναι μηδενικη (0.1~0.4). Οτιδηποτε πανω απο 1, ειναι σιγουρα προβλημα.

Ολα αυτα θα τα κανεις σε εναν σοβαρο ηλεκτρολογο κατα προτιμηση που να εχει τελειωσει και ηλεκτρονικα-αυτοματισμους....

Που θα τον βρεις ?

Καλη ερωτηση ...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: lucifsg στις 06/09/2013 12:23 a.m.

viper7"Καλησπέρα, με τη μίζα την καινούργια πόσα χλμ έχεις κάνει???? Διότι με τον ήχο αυτόν που ακούγεται εφόσον η μπαταρία σου είναι γεμάτη και τα ρελέ σου δουλεύουν καλά τότε πρέπει να είναι θέμα της μίζας. Σίγουρα σου έβαλαν καινούργια? μήπως θέλει ένα καθάρισμα η μίζα???
Εγώ έχω tiger του 2007 και του φοράω μίζα από άλλο μηχανάκι. με σωστά ρελέ και γεμάτη μπαταρία μου κάνει και εμένα το ίδιο μια στο τόσο όποτε ζεσταθεί... και για να παγώσει περνάει πολύ ώρα...!!!! (μέχρι και οδηγική έφερα, να μου δώσει ρεύμα και να ξαναπάρει μπροστά....) ...αυτό ίσως θα μπορούσες να το δοκιμάσεις, δηλαδή όταν δεν σου πέρνει μπροστά να συνδέσεις τη μπαταρια με μία αυτοκινήτου και να δεις αντίδραση!!!
...καλά ξεμπερδέματα φίλος "


Έχω 5000 χιλιόμετρα με τη καινούρια μίζα.
Καινούρια μου είπαν ότι είναι, του κουτιού έδειχνε, αντιπροσωπος ήταν δε πιστεύω να χει γίνει μαλακια.
Για να ξαναπάρει μπροστά μου κάνει 3-10 λεπτά....
Κανα δύο φορές που έβαλα σταρτερ από βενζινάδικο πήρε χωρίς να περιμένω.
Σα να δίνει παραπάνω ρεύμα? Δε ξέρω τι να πω

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: lucifsg στις 06/09/2013 12:36 a.m.

Aris."Δηλαδη αυτος ο ηχος που ακουσα ειναι επειδη ειναι ζεστη η μηχανη ?
Αμα δηλαδη βαρεσεις μιζα μετα απο 10λεπτα βαραει κανονικα ?


Αν ναι.. Τοτε πονταρω σε ηλεκτρικο προβλημα και πιο συγκεκριμενα σε φυσακι/επαφη καποιου καλωδιου...
Το οτι δεν μπορουν να βγαλουν ακρη οι μαστορες που πας μου δινει ακομα ενα συν οτι ειναι ηλεκτρικης φυσεως προβλημα γιατι αμφιβαλω αν κανεις τους εχει τελειωσει ηλεκτρολογος/ηλεκτρονικος και δεν εχουν θεμελειωδεις γνωσεις στα ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα.
Σιγουρα Πρεπει να μπει βολτομετρο στην μπαταρια , πριν και μετα τις δοκιμες και 2ο οργανο στα ακρα της μιζας πανω στην μιζα.

Ειναι απλα τα πραγματα ...
Αν πανω στην μιζα , στα ακρα της , ερχονται τα απαιτουμενα βολτ και αμπερ ,τοτε η μιζα πρεπει να δουλεψει σωστα και να γυριζει συνεχεια...
Αν ερχονται σωστα τα ρευματα και δεν γυριζει τοτε φταιει η μιζα.-

Αμα εχωντας το οργανο πανω στην μιζα και ενω πατας το μπουτον τις μιζας -κατα την ωρα του προβληματος παντα - βλεπεις οτι τα βολτ αυξομειωνονται τοτε η μιζα ειναι οκ και πρεπει να ψαχτεις σε διαροες ρευματος στην γη , βραχυκυκλωμα ή κακη επαφη σε φυσακι ή ακομα και κεντρικο διακοπτη.
Κοιτας για γδαρμενα καλωδια , τα τραβας , τα μετατοπιζεις οσο ειναι δυνατον , τσεκαρεις επισεις την γειωση της μηχανης
Και επισεις και πολυ σημαντικο μετρας καλωδια (ωμομετρηση) απο την μια ακρη μεχρι την αλλη , ιδαιτερα αν μεσολαβει φυσακι... (μονο καλωδια ομως , μεμονομενα, χωρις να μεσολαβει καποιο ηλεκτρικο εξαρτημα που μπορει να εχει αντισταση) Η αντισταση κατα την διαρκεια της ωμομετρησης πρεπει να ειναι μηδενικη (0.1~0.4). Οτιδηποτε πανω απο 1, ειναι σιγουρα προβλημα.

Ολα αυτα θα τα κανεις σε εναν σοβαρο ηλεκτρολογο κατα προτιμηση που να εχει τελειωσει και ηλεκτρονικα-αυτοματισμους....

Που θα τον βρεις ?

Καλη ερωτηση ..."

Ναι όταν κρυώσει μιζαρει κανονικά. Υποτίθεται ότι έχουν μετρήσει το ρεύμα που φτάνει στη μίζα και έχει βρεθεί οκ.
Το πρόβλημα είναι πως θα το μετρήσω όταν έχω δουλέψει το μηχανάκι σε μεγάλες στροφές.
Η σπαζοκεφαλιά είναι ότι δε παίρνει όταν δουλέψει σε μεγάλες στροφές.
Μπορεί να το χώ αναμενο μισή ώρα να το ψιλογκαζονω να χει ανεβάσει θερμοκρασίες και θα πάρει απροβληματιστα.....

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: galileos στις 06/09/2013 9:29 a.m.

Πήγαινε σε ηλεκτρολογείο ανεξάρτητο αντιπροσωπείας και εξήγησέ τους το θέμα σου και όλα όσα έχεις κάνει για επίλυσή του!!

Κάπου υπάρχει διαρροή ρεύματος στο όλο κύκλωμα. Κάποα φύσα, κάποιο καλώδιο ... κάτι έχει φθαρεί και δεν είναι ορατό με γυμνό μάτι, καθώς με όλα αυτά που άλλαξες είναι φύση αδύνατο να φταίει κάτι όπως η μπαταρία, το κόμπλερ, κλπ. μια μεμονομένη μονάδα δηλάδή.

Κράτα μας ενήμερους
Αξία δεν δίνω στη μηχανή ... μόνο στον οδηγό !!!

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: billy the kid στις 06/09/2013 10:05 a.m.

Μπορεί να λέω βλακεία, αλλά το πηνίο το τσέκαρες?

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: Aris. στις 06/09/2013 10:39 a.m.

lucifsg"
Η σπαζοκεφαλιά είναι ότι δε παίρνει όταν δουλέψει σε μεγάλες στροφές.
"

Δεν το κατεχω το θεμα των ηλεκτρικων μοτοσυκλετας η αληθεια ειναι .... αλλα...

Αν οντως ισχυει αυτο που λες , βαλε βολτομετρο στα ακρα της μπαταριας στην αρχη με σβηστη μηχανη.
Η ταση πρεπει να κυμαινεται απο 12.2V εως 12.8V .
Κρατας το οργανο συνεχεια στα ακρα της μπαταριας και ανοιγεις τον κεντρικο διακοπτη στο ON μαζι με το killswitch ανοιχτο , δηλαδη η μηχανη να ειναι ετοιμη για να πατησεις μιζα.
Η ταση εκεινη την στιγμη πρεπει να ειναι το λιγοτερο 11.6V , κατω απο αυτο το νουμερο , υπολογιζοντας την βυθιση τασης κατα την διαρκεια της μιζας , δεν προκειται να σκασει ...
Αν ολα ειναι καλα μεχρι εκεινο το σημειο , βαλε μπρος την μηχανη.
Οταν η μηχανη δουλευει στο ρελαντι η ταση λογικα πρεπει να κυμαινεται γυρω στα 13-14volt με ισως καποιες μικρες αυξομειωσεις...
Επειτα αρχιζεις να γκαζωνεις , εντονα και σταθερα μεχρι λιγο παραπανω απο τις μεσσαιες σου στροφες (δεν ξερω ποσο ειναι στο tiger αν εχεις κοφτη στις 13κ δοκιμασε να το κρατησεις σταθερα για μερικα δευτερολεπτα στις 10κ rpm)
Η ταση στην μπαταρια εκεινη την στιγμη -αν θυμαμε καλα- δεν πρεπει να ξεπερασει τα 14~15 volt (και 15volt νομιζω πολλα λεω). Αν δεις τασεις 16,17,18++volt , τοτε βρηκες το προβλημα ...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: lucifsg στις 07/09/2013 4:34 p.m.

billy the kid"Μπορεί να λέω βλακεία, αλλά το πηνίο το τσέκαρες?"


Είναι καινούριαη μιζα σε ππερίπτωση που ήταν το πηνίο. Είχε καλές πιθανότητες να ήταν το πηνίο.

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: lucifsg στις 07/09/2013 4:38 p.m.

Aris."
lucifsg"
Η σπαζοκεφαλιά είναι ότι δε παίρνει όταν δουλέψει σε μεγάλες στροφές.
"

Δεν το κατεχω το θεμα των ηλεκτρικων μοτοσυκλετας η αληθεια ειναι .... αλλα...

Αν οντως ισχυει αυτο που λες , βαλε βολτομετρο στα ακρα της μπαταριας στην αρχη με σβηστη μηχανη.
Η ταση πρεπει να κυμαινεται απο 12.2V εως 12.8V .
Κρατας το οργανο συνεχεια στα ακρα της μπαταριας και ανοιγεις τον κεντρικο διακοπτη στο ON μαζι με το killswitch ανοιχτο , δηλαδη η μηχανη να ειναι ετοιμη για να πατησεις μιζα.
Η ταση εκεινη την στιγμη πρεπει να ειναι το λιγοτερο 11.6V , κατω απο αυτο το νουμερο , υπολογιζοντας την βυθιση τασης κατα την διαρκεια της μιζας , δεν προκειται να σκασει ...
Αν ολα ειναι καλα μεχρι εκεινο το σημειο , βαλε μπρος την μηχανη.
Οταν η μηχανη δουλευει στο ρελαντι η ταση λογικα πρεπει να κυμαινεται γυρω στα 13-14volt με ισως καποιες μικρες αυξομειωσεις...
Επειτα αρχιζεις να γκαζωνεις , εντονα και σταθερα μεχρι λιγο παραπανω απο τις μεσσαιες σου στροφες (δεν ξερω ποσο ειναι στο tiger αν εχεις κοφτη στις 13κ δοκιμασε να το κρατησεις σταθερα για μερικα δευτερολεπτα στις 10κ rpm)
Η ταση στην μπαταρια εκεινη την στιγμη -αν θυμαμε καλα- δεν πρεπει να ξεπερασει τα 14~15 volt (και 15volt νομιζω πολλα λεω). Αν δεις τασεις 16,17,18++volt , τοτε βρηκες το προβλημα ..."


Θα το δοκιμάσω και αυτό. Έχουμε μετρήσει τάσεις, δε θυμάμαι αν μετρήσαμε στις ψηλές. Αλλά αν στις ψηλές δίνει 17 βολτ πχ δε θα έπαιρνε μετά? Απλά θα υπερφόρτηζε τη μπαταρια έτσι δεν είναι?

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: Aris. στις 07/09/2013 8:45 p.m.

Αν η μπαταρια υπερ-φορτιζεται τα παιζει ... αμα υπερ-φορτιστει για πολυ ωρα , "σκαει".
Διχνει οτι εχει βολτ αλλα στην ουσια δεν εχει τιποτα ...
Τωρα αμα για καποιο λογο δεν φορτιζεται οπως πρεπει με max 14volt τοτε μαλλον θα σου κανει μαλακιες... μετα απο καποια ωρα ισως να επανερχεται καπως γιαυτο και να δουλευει...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: green-675 στις 08/09/2013 11:13 a.m.

το επαθα χθες στα καλα καθουμενα......τσεκαραμε μπαταρια....θα σας δωσω λεπτομερειες απο Δευτερα.....μαλλον ανορθωτης ειναι........
το triple 675 εγινε sprint st 1050 το 2009, το st έγινε tiger sport τέλους του 2016 και το tiger sport έγινε tiger 1200xca τον Φεβρουάριο του 2020

Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...  

  Από: Airzizel στις 08/09/2013 3:27 p.m.

Το εχω παθει δυο τρεις φορές μέσα στο καλοκαίρι με το street triple.
Ανορθωτή έχει αλλάξει στην γνωστή ανάκληση.
Τελικά το πρόβλημα σε εσάς που το έχετε ψάξει ποιο είναι?
Ανορθωτής ή πηνία?
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit