Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: billis_patra1991 στις 08/01/2014 1:24 a.m.

Airzizel"
stathis"Παιδια καλησπερα παθαινω και εγω σχεδον το ιδιο προβλημα στο Street triple οταν ειναι ζεστη η μηχανη δεν παιρνει μπροστα δεν γυριζει την μιζα μαλλον παει να την γυρισει κανει ενα τσαφ μου αναβει ολες τις μπαρες της θερμοκρασιας και σβηνει. Απλα μερικες φορες τυχαινει να μιζαρει κανονικα και δυνατα και να μην σκαει.. Δεν ξερω τι να πω στο συνεργειο στη Μιχαλακοπουλου μου προτειναν να αλλαξω πηνια και οχι μιζα.. Κατι εχει παθει το ματακι στο πηνιο λενε. Περιμενω και θα δω.
Ξενερωσα........."

Μπουρδέλα...με ολο το συμπάθιο.

Αν δεν φορτίζει η μπαταρία θέλεις πηνία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η μίζα είσαι εντάξει.

Αν διαβάσεις πιο πάνω τα άλλαξα όλα με τη σειρά
Πηνία
Μπαταρία
Μίζα

Από την Triumph με αγάπη και Καλές Γιορτές."



Φιλε μου τα ιδια ακριβως και με το δικο μου λες και τα περιεγραφα εγω... πηνια καμένα αλλάχτηκαν αλλα τα ιδια ξανα και με λιγο ψαξιμο ειδαμε και την μιζα να εχει προβλημα αφου ανοίχτηκε.... ειναι 2 μερες στο μαστορα μου η μηχανη αλλα για μπαταρια δεν μου εχει πει τπτ..... Εσενα ειναι καλα τωρα το μηχανακι γτ πραγματικα ειχα τρελο κολλημα με το συγκεκριμένο μηχανακι αλλα με ωθει σε αλλαγη με αλλο οχι τοσο καλο αλλα σιγουρα πιο αξιοπιστο...

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Airzizel στις 15/01/2014 5:04 p.m.

[quote="billis_patra1991":3nej6afo]
Airzizel"
stathis"Παιδια καλησπερα παθαινω και εγω σχεδον το ιδιο προβλημα στο Street triple οταν ειναι ζεστη η μηχανη δεν παιρνει μπροστα δεν γυριζει την μιζα μαλλον παει να την γυρισει κανει ενα τσαφ μου αναβει ολες τις μπαρες της θερμοκρασιας και σβηνει. Απλα μερικες φορες τυχαινει να μιζαρει κανονικα και δυνατα και να μην σκαει.. Δεν ξερω τι να πω στο συνεργειο στη Μιχαλακοπουλου μου προτειναν να αλλαξω πηνια και οχι μιζα.. Κατι εχει παθει το ματακι στο πηνιο λενε. Περιμενω και θα δω.
Ξενερωσα........."

Μπουρδέλα...με ολο το συμπάθιο.

Αν δεν φορτίζει η μπαταρία θέλεις πηνία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η μίζα είσαι εντάξει.

Αν διαβάσεις πιο πάνω τα άλλαξα όλα με τη σειρά
Πηνία
Μπαταρία
Μίζα

Από την Triumph με αγάπη και Καλές Γιορτές."



Φιλε μου τα ιδια ακριβως και με το δικο μου λες και τα περιεγραφα εγω... πηνια καμένα αλλάχτηκαν αλλα τα ιδια ξανα και με λιγο ψαξιμο ειδαμε και την μιζα να εχει προβλημα αφου ανοίχτηκε.... ειναι 2 μερες στο μαστορα μου η μηχανη αλλα για μπαταρια δεν μου εχει πει τπτ..... Εσενα ειναι καλα τωρα το μηχανακι γτ πραγματικα ειχα τρελο κολλημα με το συγκεκριμένο μηχανακι αλλα με ωθει σε αλλαγη με αλλο οχι τοσο καλο αλλα σιγουρα πιο αξιοπιστο...[/quote:3nej6afo]

Καμένος εντελώς.

Χθες πήγα να βγω βόλτα και έμεινα πάλι . Άλλαξα την μπαταρία με μία με περισσότερα Amper και τώρα δείχνει να γυρνάει η μίζα πολύ πιο ζωντανά.
Προληπτικά σκέφτομαι να αλλάξω και το ρελέ της μίζας.

Προσκυνώ την Triumph

Πάμε πάλι
Ανορθωτής από ανάκληση
Πηνία
Μπαταρία Τζελ
Μίζα
Μπαταρία τζελ 14Α
(Ρελέ μίζας προσεχώς)


Δεν το δίνω αν δεν το φτιάξω. Επίσης αν το δώσω με βλέπω με κανα ΚΤΜ (Κάθε Τετάρτη Μαστορα)οπότε πάω να αποκτήσω καινούριο παλτό Εκτός αν πάρω αυτό το BMW το F800GS που τα κάνει όλα καλά και έχει 55 ψωράλογα αλλά δεν καίει...γιατί ότι καίει πάει κιόλας. (μου 'χει στρίψει το ξέρω)
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: billis_patra1991 στις 24/01/2014 6:06 p.m.

Τελικος απολογισμός : Καμμένα πηνία,
καμένη μίζα(οχι καρβουνάκια)
καινούρια μπαταριά...!!


Μας την έκανε το αγγλακι... αφου αλλαχτήκατε ολα αυτα το μηχανάκι δουλεύει άψογα... !! Βέβαια εγω δεν πείραξα ουτε τα αμπέρ με μεγαλύτερα στην μπαταρία ουτε έβαλα τζελ ,εβαλα αυτη που πρότεινε η triumph YUASA...

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Airzizel στις 27/01/2014 5:31 p.m.

Με την μεγάλη μπαταρία φαίνεται να πηγαίνει καλά το πράμα αν και όταν είναι ζεστό το ακούω να ζορίζεται λίγο και να ρουφάει την μπαταρία.
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: billis_patra1991 στις 28/01/2014 5:46 p.m.

Airzizel"Με την μεγάλη μπαταρία φαίνεται να πηγαίνει καλά το πράμα αν και όταν είναι ζεστό το ακούω να ζορίζεται λίγο και να ρουφάει την μπαταρία."



Εμένα οπως ανέφερα δουλεύει πολυ καλα απο τοτε που τα άλλαξα ολα αυτα και τωρα πια οταν ειναι ζεστό και την φορτίζει καλύτερα την μπαταριά παίρνει πιο ζωηρά και γρήγορα μπροστά αποτι οταν ειναι κρύο... .!! μετα απο αναμενο βεντιλατερ φαντάσου και ισα που πατάς την μίζα και παίρνει χωρίς καν να ζοριστεί...Και με την νορμάλ μπαταρία...!!!

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: sprint900 στις 28/01/2014 8:54 p.m.

Διαβάζω πολλά και διάφορα .
Ρε παιδιά εσείς έχετε βγάλει άχρηστα μηχανάκια ποιήματα με το σχεδόν τίποτα .
Ωραία έχει μια ευπάθεια στους ανορθωτές και στα πηνία το μηχανάκι , σωστά και τα δυο όμως αυτά τα πράγματα χωρίς πολύμετρο βολτόμετρο η κάτι σχετικό , χώρια ότι αυτά τα όργανα δεν κάνουν πάνω από 5-8€ στα ανάλογα μαγαζιά , μόνο βλέποντας την αλλαγή από ρελαντί στο φωτεινότερο αν φορτίζει σωστά και στο όχι φωτεινό αν δεν φορτίζει σωστά στης λάμπες ξέρεις αν έχεις πρόβλημα φόρτισης .
Και το θέμα είναι αλυσίδα , όταν δεν φορτίζει σωστά ότι μπαταρία και να μπαταρία και να βάλεις , χώρια ότι οι τζέλ είναι περιττές και έχουν και βασικό πρόβλημα όταν δεν φορτίζονται σωστά , πάντα η μπαταρία θα έχει πρόβλημα δηλαδή θα είναι αφόρτιστη .
Θα σκοτώνει στην κυριολεξία δηλαδή την όχι επαρκή για τον κινητήρα μίζα , όταν η μίζα δουλεύει με όχι σωστό δυνατό δηλαδή ρεύμα και με πεσμένη τάση , τόσο περισσότερο ζορίζεται και τόσο ποιο εύκολα καίει τα ήδη ευαίσθητα πηνία της .
Που να είχατε και κανένα HONDA και κάθε τρις και λίγο χωρίς λόγο να σας έκαιγε την αντλία βενζίνης λόγο δήθεν κακής ποιότητας καύσιμου , της τάξεως των 350-550€ .
Μόλις αρχίσει να μην παίρνει μπροστά , ένα ρημάδι πολύμετρο με όλες της καταναλώσεις ανοιχτές , μέτρημα στην μπαταρία , φώτα στοπ φλας όλα , αν στης 5.000 στροφές δεν δείχνει 14-14,5 volt , δεν φορτώνει από εκεί και πέρα αν οι πόλοι είναι σφιγμένοι και η μπαταρία έχει σωστή στάθμη υγρών ηλεκτρολόγος , να δει αν είναι ανόρθωση η αν είναι πηνία , πανεύκολο αλλα πρέπει να ξέρεις να μετρήσεις τα ρεύματα που πάνε στον αυτόματο για να το δεις αυτό , θέλει γνώσεις φυσικά .
Αν φορτώνει σωστά και η μπαταρία είναι σωστή έλεγχος στην μίζα και τελείωσε το παραμύθι .
Οι περισσότερες μίζες για αυτό τα κακάρωσαν , γιατί δούλευαν καιρό με μισοφορτισμένη μπαταρία , με τα πρώτα συμπτώματα όχι μαντζούνια λύση , του στιλ έβαλα πανάκριβη τζέλ μπαταρία , αλλα χωρίς αντίκρισμα αν δεν την φορτώνει το ελαττωματικό σύστημα φόρτισης , αλλα σωστή διάγνωση βλάβης και άμεση αντιμετώπιση .
Και φυσικα πάντα βάζουμε μπροστά με πατημένο συμπλέκτη ας έχουμε νεκρά και πάντα σβήνουμε με πατημένο συμπλέκτη το μηχανάκι μας , να τρώνε λιγότερες ανάποδες και μίζα και αλετρνέιτορ όταν σβήνουμε .
Το καταλαβαίνω έχει ευπάθεια εκεί το μηχανάκι , αγάπα τον φίλο σου με τα ελαττώματα του , αλλα μην τα βγάζουμε και άχρηστα έλεος .
Μην κάνετε πράγματα αν δεν ξέρεται από μόνοι σας και μην πηγαίνετε στον κάθε κασίδη μηχανικό αν δεν ξέρει από triumph , ειδικά στην επαρχία που θα μάθει να κουρεύει στο κεφάλι σας .
Και αν πάτε σε συνεργείο και σας πει μ@λακίες , στο forum να τον πάρουμε χαμπάρι και να ξέρει ο κόσμος τι του γίνεται .
Συγγνώμη κιόλας που επεμβαίνω μια και η δίκη μου η triumph 900 δεν χάλασε ακόμα στα 82.000κμ που έχει στο κοντέρ εξαιρέσει από ένα αισθητήρα ανάφλεξης των 50€ στα 55.000κμ περίπου , από το 1997 που πρώτο μπήκε στην κυκλοφορία , αλλα η diversion 600 που είχα παράλληλα με το triumph και αυτόματο μου είχε κάψει και πηνία όπως και το ένα από τα δυο tengai που έχω και η HONDA transalp 600 που πρόσφατα πούλησα και αυτή έκαψε και αυτόματο και δυο ηλεκτρονικές , παρά όλα αυτά ακούω ότι τα triumph είναι περίπου άχρηστα , ενώ τα γιαπωνέζικα είναι βράχοι και δεν χαλάνε ποτέ !
Δεν λέω ότι δεν ήταν καλά μηχανάκια , κάθε ένα έχει της χάρες του αλλα όλες οι μηχανές όλο και κάτι βγάζουν , μην μασάτε παραμύθια της Χαλιμάς και διαφημιστικά κόλπα περιοδικών .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Panos69 στις 28/01/2014 9:38 p.m.

Όλα καλά φίλε μου... Έχεις απόλυτο δίκιο.

Εμείς φταίμε.

Μόνο πρόσεχε μην σε ακούσει η Triumph που την πιάσαμε κορόιδο και αλλάζει μίζες μέσα στην εγγύηση την μία μετά την άλλη παντού στον κόσμο!

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: sprint900 στις 28/01/2014 10:17 p.m.

Panos69"Όλα καλά φίλε μου... Έχεις απόλυτο δίκιο.

Εμείς φταίμε.

Μόνο πρόσεχε μην σε ακούσει η Triumph που την πιάσαμε κορόιδο και αλλάζει μίζες μέσα στην εγγύηση την μία μετά την άλλη παντού στον κόσμο!"


Εγώ δεν λέω πουθενά ότι φταίτε εσείς , ούτε ότι δεν έχει ευπάθεια η ελαττωματικά εξαρτήματα .
Απλά λέω ότι με άσχετες κινήσεις και όχι σωστή αντιμετώπιση του προβλήματος το διογκώνεται χωρίς λόγο .
Εσείς οι ίδιοι χαλάτε την εικόνα των μοτοσυκλετών σας , βέβαια κατά την δική μου ταπεινή γνώμη .
Και ούτε αυτό θα καταλάβεις μάλλον τώρα , η HONDA δεν αλλάζει δωρεάν της δίκες της ελαττωματικές αντλίες καύσιμου , ούτε τους ανορθωτές , τα πληρώνουν οι ιδιοκτήτες .
Η triumph όμως αλλάζει της ελαττωματικές , μίζες και ανορθωτές στα δικά της μηχανάκια , άλλο αν αυτό εσύ το πλεονέκτημα , τον σεβασμό δηλαδή της εγγύησης το αναφέρεις περίπου σαν μειονέκτημα .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Panos69 στις 28/01/2014 11:03 p.m.

Ο σεβασμός της εγγύησης δεν θα έπρεπε να αποτελεί θέμα συζήτησης ούτε αποτελεί πλεονέκτημα με την δική μου κοινή λογική.

Είναι απλά αυτονόητο για μένα. Άλλο αν έχουμε μάθει να θεωρούμε ότι μας κάνουν χάρη οταν δεν διπλό-πληρώνουμε για να έχουμε μηχανή σε κατάσταση αξιόπιστης λειτουργίας.

Θέμα συζήτησης πρέπει να γίνεται όταν η εγγύηση δεν τηρείται και τότε είναι μειονέκτημα. Αν π.χ. η Honda που σνέφερες δεν σέβεται τους πελάτες της, θα έχει πρόβλημα.

Προσωπικά θεωρώ απολύτως θετικό και ανακλήσεις να γίνονται ακόμα αν χρειάζεται και δεν θεωρώ ότι μειώνεται η αξία της μηχανής μου από κάτι τέτοιο. Το αντίθετο. Αν αποφασίσω να πουλήσω την μηχανή μου θα αναφέρω στα "συν" ότι έχει αλλαχτεί η μίζα. Ένα πρόβλημα λιγότερο για τον επόμενο ιδιοκτήτη.

Και δεν αλλάζονται όλα δωρεάν δυστυχώς όπως διαβάζω εδώ αν έχει λήξει η εγγύηση.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: jimmatas στις 30/01/2014 5:10 p.m.

Για να μην ανοιγω νεο θεμα μου συνεβη το εξης χθες βραδυ. Tiger 800 , αναμμενα τα θερμαινομενα στη μεγαλη σκαλα και κινουμενος στην Αχαρνων με 3η, παταω φρενα πανικου σχεδον για φορτηγακι που βγηκε μπροστα μου. Το μηχανακι σβηνει και δεν επαιρνε μπροστα, σαν να ειχε πεσει η μπαταρια η οποια μετρηθηκε 2 εβδομαδες πριν και ητανε μια χαρα απο βολτ.
Περιμενα 1 λεπτο περιπου , ξανα μιζαρω και πηρε μπροστα σχεδον κανονικα (ειδα λιγο ζορισμα στα φωτα και καντραν).
Σημερα κανονικα πηρε μπροστα οπως παντα. Εχει συμβει αυτο ποτε σε κανενα?

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: sprint900 στις 30/01/2014 7:39 p.m.

jimmatas"Για να μην ανοιγω νεο θεμα μου συνεβη το εξης χθες βραδυ. Tiger 800 , αναμμενα τα θερμαινομενα στη μεγαλη σκαλα και κινουμενος στην Αχαρνων με 3η, παταω φρενα πανικου σχεδον για φορτηγακι που βγηκε μπροστα μου. Το μηχανακι σβηνει και δεν επαιρνε μπροστα, σαν να ειχε πεσει η μπαταρια η οποια μετρηθηκε 2 εβδομαδες πριν και ητανε μια χαρα απο βολτ.
Περιμενα 1 λεπτο περιπου , ξανα μιζαρω και πηρε μπροστα σχεδον κανονικα (ειδα λιγο ζορισμα στα φωτα και καντραν).
Σημερα κανονικα πηρε μπροστα οπως παντα. Εχει συμβει αυτο ποτε σε κανενα?"


Να το βάλουμε σε μια σειρά;
Φρενάρισμα πανικού σωστά και σου έσβησε επειδή δεν αποσύμπλεξες έτσι ;
Οπότε μετά ενα μπούκωμα είναι φυσιολογικότατο .
Άσχετο αυτό με το ρεύμα , φυσικα .
Αναμμένα εννοείς τα θερμαινόμενα γκρίπ ;
Αναμμένα λέμε τα φώτα , τα θερμαινόμενα και της άλλες καταναλώσεις λέμε ανοιγμένα , για το τυπικό μέρος της υπόθεσης αυτό .
Το δεν έπαιρνε μπροστά τι εννοείς , δεν γύρναγε καθόλου η γύρναγε και δεν έπαιρνε ;
Το το ζόρισμα τι εννοείς έπεσε η ένταση των φώτων παρά πολύ , πέρα από το φυσιολογικό πέσιμο που είναι επειδή τραβάει πολλά αμπέρ η μίζα στο ξεκίνημα ;
Γιατί όταν μέτρησες την μπαταρία και ήταν εντάξει δεν την μέτρησες και με την μηχανή αναμμένη να δεις αν φορτώνει φυσιολογικά ;
Και φυσικά το δύο βδομάδες πριν μέτριση δεν είναι τίποτα , μεσα σε 10 λεπτα με λάθος χρήση αδειάζεις αμα θες μια γεμάτη μπαταρια στο πιτσ φυτίλη .
Τραβηγμένο αυτό μόνο με την μίζα μπορεί να το κάνεις , αλλα το λέω σαν παράδειγμα .
Τον αν έχει συμβεί σε κάποιον άλλον δεν σημαίνει απολύτως τίποτα φίλε , σημασία έχει να καταλάβεις , καταλάβουμε τι συνέβη ώστε να βοηθήσει αυτή η γνώση σε κάτι και εσένα και όλους μας .
Και αν δεν μας πεις πόσα χιλιόμετρα έκανες μετά μέχρι το σπίτι δεν μπορώ εγώ τουλάχιστον να σου πω τίποτα σίγουρο .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: billy the kid στις 30/01/2014 7:45 p.m.

Έχεις συναγερμό πάνω? Σου δουλεύει κανονικά?

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: jimmatas στις 30/01/2014 10:02 p.m.

Λοιπον, ειχα τα θερμαινομενα γκριπ στη μεγαλη σκαλα, εσβησε με 3η απο το φρεναρισμα γιατι δεν κραταγα συμπλεκτη και οταν πηγα να το ξαναβαλω μπρος εσβησε και το καντραν, οχι το κλασσικο που σβηνουν τα φωτα για να παρει. Αυτο με το καντραν με παραξενεψε συν οτι η μιζα ακουγοτανε οτι δεν ειχε δυναμη να γυρισει. Εχει τυχει να μεινω απο μπαταρια με το χορνετακι παλαιοτερα και τα συμπτωματα μοιαζανε εκτος της μιζας που στην τωρινη περιπτωση εκανε κανονικο ηχο αλλα νεκρωνε σιγα σιγα οσο εσβηνε καντραν ,φωτα κλπ.

Υστερα απο 1 λεπτο πηρε κανονικα και εκανα αλλα 6 χλμ και παρκαρα. 2 ωρες μετα που το ξαναεβαλα μπρος για να φυγω δουλευε κανονικοτατα οπως παντα και εγραψα καμια 15χλμ ακομα μεχρι το σπιτι. Σημερα το πρωι παλι ολα νορμαλ στην εκκινηση.

Sprint900 τη μπαταρια την μετρησα με σβηστο μηχανακι, μου διεφυγε τελειως να το βαλω μπρος, θα το τεσταρω καποια στιγμη συντομα να δω

Billy ναι εχει τον Datatool και δουλευει μια χαρα.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Airzizel στις 31/01/2014 9:29 a.m.

Ξέρει κανείς από που μπορώ να αγοράσω καρβουνάκια για τη μίζα του Street Triple?

Η αλλαγή τους είναι σχετικά εύκολη δουλειά και λέω να παίξω.

https://www.youtube.com/watch?v=ZlXuEbW0ML0
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: sprint900 στις 31/01/2014 7:04 p.m.

[quote="Airzizel"]Ξέρει κανείς από που μπορώ να αγοράσω καρβουνάκια για τη μίζα του Street Triple?

Η αλλαγή τους είναι σχετικά εύκολη δουλειά και λέω να παίξω.

http://www.vrisko.gr/details/dd5k303i2h ... 1_4c7c_e_a

Φυσικά , αυτό το κατάστημα εκεί έχει ότι μίζα και ανταλακτικά θέλεις απο μίζες , από φορτηγά , αυτοκίνητα , γεννήτριες , εξωλέμβιες και πιθανόν και ολόκληρη την μίζα που φοπάει το 800 .
Μόνο να πάει κανένας έξυπνος και να του πει μόνο 120€ ρε φίλε η μίζα ; η αντιπροσωπεία την έχει 1900€ , τα νούμερα είναι εικονικά φυσικά αλλα ο νοών νοείτω .
Για να μην ποστάρω και από πάνω , αυτό που έπαθες φίλε δείχνει black out στο εγκέφαλο της μηχανής , reset και επαναφορά στα φυσιολογικά επίπεδα μετά που όλα δούλεψαν κανονικά , δεν έχει σχέση με την μπαταρία αλλα με το απρόβλεπτο σβήσιμο , νομίζω .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.