Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???

Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: British_steel στις 25/08/2008 12:57 p.m.

Εχει κανείς ακουστά τίποτα για 'δαυτα?
Κάνουν τίποτα ή θα πάνε τζάμπα τα ευρόπουλα?
Μήπως εκτός απο το "reduces the overall operating temperature" εχουμε και reduce στα αλόγατα?
Η το Secondary Air Injection ειναι απλά και μόνο για να βγάζει σωστά τα καυσαέρια (βλέπε euro3 κτλ κτλ) και στην ουσία "κόβει" κάτι απο την απόδοση?
Αν ξέρει κανείς τιποτες ας το μοιραστεί μαζί μας γιατί αν ρίχνει όντος την θερμοκρασία (και αυξάνει την απόδοση ή έστω δεν εχει επίπτωση στην απόδοση ) τότε δεν θα με πείραζε μια πιό ""Δροσερή"" λειτουργία στο 1050...




SAI Block of Plates are machined from aluminum and black anodized to prevent oxidation. Blocking off the Secondary Air Injection reduces the overall operating temperature of your Triumph Speed Triple 1050 and reduces chances of exhaust popping. The kit has been developed as performance upgrade, check with local regulations prior to purchasing and installing this part.

* 3 Speed Triple Block Off Plates
* One Air Box Cap
* Vacuum Cap for Sensor (07 and prior models only)

**For off road use not legal for registration for on road use in California**
[url=http://imageshack.gr/view.php?file=uao932nyoloyr0uvwurk.jpg:3spmqfc5]

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: LevelOne στις 25/08/2008 9:48 p.m.

Δεν θα εχεις κανενα προβλημα.Απλα μπορεις να το κανεις και χωρις να αγορασεις το κιτ,απλα βουλωνοντας την σωληνα του SAI.Περισσοτερες λεπτομεριες απο τον Sprinter που το εχει κανει και του αρεσει να αναλυει τα τεχνικα θεματα

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: British_steel στις 26/08/2008 9:39 a.m.

Thank you, Thank you

Sprinter where are you?
Δώσε μας τα φώτα σου...
[url=http://imageshack.gr/view.php?file=uao932nyoloyr0uvwurk.jpg:3spmqfc5]

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 29/08/2008 3:43 p.m.

Ελα τι θες???

Να πάς στον Σάκη να σου βουλώσει το σωληνάκι και να σ' αφήσει τα καυλιτζέκια τα μαμίσια στη θέση τους για να είναι εύκολο να το ξεβουλώσεις για να περάσεις ΚΤΕΟ (όταν....).

Και να πείς στον Φίλιππα πώς δεν χρειάζεται να σου αλλάξει το πρόγραμμα με το non-SAI. Τζάμπα κόπο θα κάνει.

Μόνο για τα καυσαέρια είναι. Βάζει αέρα κοπανιστό στην εξαγωγή (σε προκαθορισμένες στροφές και φορτίο) για να κάψει ακαφτη βενζίνα. Ούτε κόβει ουτε δίνει, κάνει όμως μπάπ-μπάμ και αυτό γλυτώνεις αν το μπλοκάρεις, σύν γλιτώνεις λίγη ζέστη στην εξαγωγή. Αν έχεις καταλύτη π.χ μαμίσια εξάτμιση, μπορει να επιταχύνει τη φθορά του (αλλά στα αυτά σου...).

Αυτά.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: theatiss στις 22/10/2008 8:34 p.m.

τελικα το χει δοκιμασει κανεις παιδια αυτο το συστημα?

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 22/10/2008 9:13 p.m.

Δες παραπάνω το πόστ του LevelOne και το δικό μου. Δεν το χρειάζεσαι, ακυρώνεις το SAI και αλλιώς.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: alki_viades στις 22/10/2008 11:13 p.m.

Sprinter"Ελα τι θες???
Μόνο για τα καυσαέρια είναι. Βάζει αέρα κοπανιστό στην εξαγωγή (σε προκαθορισμένες στροφές και φορτίο) για να κάψει ακαφτη βενζίνα."

Κι αυτο ειναι κακο;

Sprinter"Αν έχεις καταλύτη π.χ μαμίσια εξάτμιση, μπορει να επιταχύνει τη φθορά του (αλλά στα αυτά σου...).
"

Αυτο ΕΙΝΑΙ κακο.

Το να αλλαξεις εξατμιση, ξηλωσεις καταλυτη, περασεις αλλο προγραμμα κτλ με σκοπο να ανεβασεις τις επιδοσεις εχει μια λογικη, το να ξηλωσεις κατι με μονο αποτελεσμα να αυξησεις τους ρυπους που εκπεμπεις τι λογικη εχει;

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 23/10/2008 8:04 a.m.

Εμ δε διαβάζεις ολόκληρα τα ποστ...

Συνοψίζω: Αδρανοποιώντας το SAI μειώνεις α. τη θερμοκρασία στο πρώτο τμήμα της εξάτμισης (downpipe) και β. γλιτώνεις καμπόσα δυνατά μπαμ-μπουμ (εκρήξεις) που είναι για πολλούς κάπως ενοχλητικά ειδικά αν έχεις πιο ελεύθερη εξάτμιση.

Εγώ δε σου λέω να κάνεις κάτι ή να μη το κάνεις. ΑΠλώς λέω πώς αν έχεις ελεύθερο τελικό, κυρίως στα μοντέλα που έχουν τον καταλύτη στο τελικό, την έχεις κάνει την οικολογική παπαριά ούτως ή άλλως, οπότε αφήσεις δεν αφήσεις το SAI λίγη διαφορά κάνει οικολογικώς.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: theatiss στις 23/10/2008 12:12 p.m.

to 2008 exei katalyth prin ta telika exi kai sta telika?

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: alki_viades στις 23/10/2008 12:20 p.m.

Sprinter"Εμ δε διαβάζεις ολόκληρα τα ποστ...

Συνοψίζω: Αδρανοποιώντας το SAI μειώνεις α. τη θερμοκρασία στο πρώτο τμήμα της εξάτμισης (downpipe) και β. γλιτώνεις καμπόσα δυνατά μπαμ-μπουμ (εκρήξεις) που είναι για πολλούς κάπως ενοχλητικά ειδικά αν έχεις πιο ελεύθερη εξάτμιση.

Εγώ δε σου λέω να κάνεις κάτι ή να μη το κάνεις. ΑΠλώς λέω πώς αν έχεις ελεύθερο τελικό, κυρίως στα μοντέλα που έχουν τον καταλύτη στο τελικό, την έχεις κάνει την οικολογική παπαριά ούτως ή άλλως, οπότε αφήσεις δεν αφήσεις το SAI λίγη διαφορά κάνει οικολογικώς."


Αν ο καταλυτης εχει αφαιρεθει (πραγμα που στο tiger ΔΕΝ συμβαινει με αφαιρεση μονο του τελικου, δεν ξερω για το Triple) τοτε παω πασο, εδω που εχουμε φτασει ομως καλο ειναι να εχουμε και στο μυαλο μας τους ρυπους που εκπεμπουμε, οτι οχημα και να οδηγουμε, αυτο λεω.

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 23/10/2008 1:03 p.m.

heatiss"to 2008 exei katalyth prin ta telika exi kai sta telika?"


Πρέπει να εχει διπλό καταλύτη πρίν τα τελικά στα secondary pipes. Μάλλον δεν έχει και στα τελικά.
Το Σπριντ έχει εναν στα secondary και δύο στο τελικό.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: theatiss στις 23/10/2008 2:06 p.m.

Sprinter"
heatiss"to 2008 exei katalyth prin ta telika exi kai sta telika?"


Πρέπει να εχει διπλό καταλύτη πρίν τα τελικά στα secondary pipes. Μάλλον δεν έχει και στα τελικά.
Το Σπριντ έχει εναν στα secondary και δύο στο τελικό."



ton exei aferesei kaneis paidia ton katalyth sto speed triple?

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: LevelOne στις 07/11/2008 9:22 p.m.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!
Μολις τελειωσα απο τριημερο σεμιναριο με επικεφαλης τον τεχνικο διευθηντη της Triumph Αγγλιας,ο οποιος μας ελυσε αρκετες αποριες.
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟ KEIHIN SYSTEM 3 (07' και μετα)ΤΟ SAI ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ [b]ΚΑΙ[b]ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΟΠΟΤΕ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΕΡΑ/ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ.
ΑΡΑ ΜΕ ΤΑΠΩΜΕΝΟ ΤΟ SAI ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΦΤΩΧΟ ΤΟ ΜΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΙΤΗΡΑ ΣΑΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΔΗΝΑΜΙΑ ΣΩΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ(θεωριτικα παντα).
Οποτε παιδες οσοι τα εχετε ταπωσει καλο θα ηταν να τα επαναφερετε στην αρχικη τους κατασταση

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 08/11/2008 7:39 a.m.

Ρε Φίλιπα,

Αυτό που λές (που δε το λές καλά) είναι ότι αυτά τα μοντέλα δουλεύουν σε μεγαλύτερο εύρος με τον narrow band lambda - που υπολογίζει το στοιχειομετρικό μείγμα. Το SAI ψεκάζει αέρα κοπανιστό πρίν τον αισθητήρα και για αυτο το όλλο θέμα.

Βάλτου το πρόγραμμα για αυτά που δεν έχουν SAI, τάπωσε το και τελείωσε. Μην σπέρνεις τον τρόμο και τον πανικό. Αμα θές να σου βρώ και το νούμερο του προγράμματος για χωρίς SAI...

Ακόμα καλύτερα, πάρτε ενα tuneboy και χρεώστε μας τι μας αναλογεί για την κάθε άδεια να πάει το στοιχειομετρικό στο διάολο να δουλέψουν τα μηχανάκια σωστά

(ενημερωτικά ο λόγος που υπάρχει πρόγραμμα για χωρίς SAI είναι ότι δεν είναι υποχρεωτικό, όπως και ο καταλύτης, για κάποιες χώρες π.χ. Αυστραλία).

[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: LevelOne στις 08/11/2008 9:14 a.m.

Sprinter"Ρε Φίλιπα,

Αυτό που λές (που δε το λές καλά) είναι ότι αυτά τα μοντέλα δουλεύουν σε μεγαλύτερο εύρος με τον narrow band lambda - που υπολογίζει το στοιχειομετρικό μείγμα. Το SAI ψεκάζει αέρα κοπανιστό πρίν τον αισθητήρα και για αυτο το όλλο θέμα. "

Πω πω πνευμα αντιλογιας.....
Ο λαμδα δεν εχει αλαξει.Εχει αλαξει ο τροπος που δεχετε δεδομενα απο αυτον ο εγκεφαλος.Στα system 1και 2 ο εγκεφαλος επερνε υποψιν του τον λαμδα μονο στο ρελαντι οπου το SAI ηταν κλειστο.Στο system 3 το SAI ειναι ενεργο και στο ρελαντι αλλα και σε αλλες περιοχες στροφων οπως και ο λαμδα(ναι ο λαμδα πλεων λειτουργει και σε αλλες περιοχες στροφων).Ο λογος ειναι παντα οι προδιαγραφες καυσαεριων.Εχουν βρει πως το καταληλοτερο AFR(air fuel ratio)για να πληρουν τις προδιαγραφες ειναι 14.5:1,το οποιο ειναι σχετικα φτωχο.Με τη χρηση του SAI (που ψεκαζει αερα κοπανιστο)και στο ρελαντι,μπορουν να εχουν το 13.5:1(το οποιο ειναι το πραγματικο στο θαλαμο καυσης οταν ειναι ενεργο το SAI)και στο ρελαντι,ωστε να εχουν καλητερη αποκριση στο ανοιγμα του γκαζιου.