ερωτησεις για daytona 675

ερωτησεις για daytona 675  

  Από: stathispal στις 12/09/2012 8:06 p.m.

παιδια καλησπερα..

ενδιαφερομαι για την αγορα ενος daytona 675 του 06 και θα ηθελα τις γνωσεις γαι το συγκεκριμενο μοντελο..
εχω βρει ενα του 06 με λιγα χλμ μιας και ο ανθρωπος που το εχει μου ειπε οτι το ειχε για πιστα (οπου το ειχε βαλει λιγες φορες) και καποιες βολτες..
ολα τα σερβις εχουν γινει στην αντιπροσωπια Θεσσαλονικης με ενημερωμενο book service οπου και μπορω να απευθυνθω καθως την μηχανη την ξερουν απο οτι μ πε και μου ειπε επισης απο μονος του τι εχει γινει πανω στην μηχανη απο θεμα σερβις αλλα και μια δυο βλαβες που του εβγαλε καθως και οτι εχει αλλαξει το φαιρινγκ (του την εριξαν ενω ηταν παρκαριμενη,εσπασε το φαιρινγκ απλα μου ειπε οτι δεν ειχε τα χρηματα για εργαστασιακο και πηρε ενα απο ebay)

(δυστυχως δεν προλαβαινω να διαβασω ολα τα παλαιοτερα θεματα που αφορουν την συγκεκριμενη μηχανη,διαβασα οσα μπορεσα,οποτε ανοιγω αυτο το θεμα για να με βοηθησει οποιος μπορει)
θα ηθελα να ρωτησω για την αξιοπιστια της συγκεκριμενης μηχανης και αν βγαζει προβληματα γενικα?πρεπει να προσεξω κατι κατα την αγορα της?
ξερω οτι πρεπει να προσεχεις τα λαδια της αλλα ρωταω εκτος απο αυτο αν υπαρχει καποιο αλλο προβλημα που συνανταται συχνα στα daytona..

η χρηση της μηχανης θα ειναι για βολτες αλλα και πιστα ποτε ποτε..

ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας και περιμενω απαντησεις,αλλα και γνωμες...

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: dimchrist στις 12/09/2012 8:45 p.m.

Το έχω πάνω από 5 χρόνια. Το μηχανάκι είναι άψογο. Μου έχει κάνει όλα τα χατίρια. Πολλές βόλτες όπως και πίστα σίγουρα δε το μετάνιωσα.

Πέρα από τη σχετικά άβολη θέση οδήγησης δε μπορώ να βρω κάτι που να με χαλάει.
Είναι κυρίως μηχανάκι πίστας παρά δρόμου.

Από θεματάκια βγάζει πηνία, ανορθωτή (για τον οποίο βγάλανε πρόσφατα ανάκληση) και αν αφήσεις το exup επάνω (δηλαδή δε βάλεις ολόσωμη εξατμιση) θέλει μια τυπική συντήρηση γιατί συχνά βγάζει error.

Τώρα αυτό με τα πλαστικά είναι ένα θέμα που πρέπει να το κοιτάξεις.
Τα μαμά καινούρια είναι πολύ ακριβά. Το καλό είναι ότι είναι μόλις τρία κομμάτια όλα κιολα.
Οπότε θα πρέπει να δεις αυτά που έχει τι ζημιά έχουν για να καταλάβεις τι χρειάζεται να πάρεις, τι φτιάχνεται και έτσι θα δεις αν όντως την εριξαν ενω ηταν παρκαριμενη...
Κινέζικα έχω πάρει και εγώ για δεύτερα (τα μαμά τα έβαλα στην αποθήκη χωρίς να έχουν κάτι) και είναι της πλάκας. Με τον καιρό ραγίζουνε και σπάνε. Είναι μια τίμια λύση αλλά δεν μπορούν να συγκριθούν σε ποιότητα με τα μαμά που η τιμή τους είναι πενταπλάσια.

Triple Way

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 12/09/2012 8:50 p.m.

Το daytona είναι από τα πιο αξιόπιστα μηχανάκια.Δεν βγάζει βλάβες παρόλο που οι περισσότεροι από εμάς το σκίζουμε στην πίστα.Κάποια λίγα το μόνο που βγάζουν είναι ανορθωτής ή πηνία. Περιττό να σου πω ότι στην πίστα είναι από τα πιο απολαυστικά

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: stathispal στις 12/09/2012 8:56 p.m.

παιδια να ευχαριστησω γαι τις αμεσες απαντησεις..
αλλα περιμενω κιαλλες

αν δεν εχει τα πλαστικα τι κανω?με αυτα τα πλαστικα θα εχει θεμα?

επισης αν η μηχανη ειναι συντηρημενη στην αντριπροσωπια οπως λεει τοτε εμπιστευεσαι την αντιπροσωπια?
ξερω αυτο ακουγεται λιγο παραλογο αλλα εχω ακουσει πολλα..

επισης η μηχανη εχει αλλαξει κοντερ με το καινουργιο γτ οπως μου πε εβγαλε προβλημα..τα χλμ καταγραφονται στο εκαστοτε κοντερ ή στον εγκεφαλο της μηχανης??

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: dimchrist στις 12/09/2012 9:03 p.m.

Έριξα μια ματιά στις αγγελιες του car.gr
Ελπίζω να μη μιλάμε για το κόκκινο που έχει κάτω από 4χιλιάρικα...
Έχει μόλις 8,000χλμ. με κοντέρ από μοντέλο του 2009 και μετά.................................
Τα χλμ δε μπορείς να τα γυρίσεις. Ο μόνος τρόπος να τα γυρίσεις είναι αν αλλάξεις κοντέρ.
Έχει καλύματα σε ντεπόζιτο και σε καπάκια μοτέρ τα οποία κατά πάσα πιθανότητα είναι χτυπημένα.
Δε θέλω να πω άλλα.

Triple Way

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: stathispal στις 12/09/2012 9:11 p.m.

dimchris"Έριξα μια ματιά στις αγγελιες του car.gr
Ελπίζω να μη μιλάμε για το κόκκινο που έχει κάτω από 4χιλιάρικα...
Έχει μόλις 8,000χλμ. με κοντέρ από μοντέλο του 2009 και μετά.................................
Τα χλμ δε μπορείς να τα γυρίσεις. Ο μόνος τρόπος να τα γυρίσεις είναι αν αλλάξεις κοντέρ.
Έχει καλύματα σε ντεπόζιτο και σε καπάκια μοτέρ τα οποία κατά πάσα πιθανότητα είναι χτυπημένα.
Δε θέλω να πω άλλα."


αυτο εννοω...
απλα μου φανηκε πολυ καλη ευκαιρια και επειδη μενω Αθηνα ηθελα να ρωτησω πρωτα και μετα να κανω καποια κινηση..
αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι μου ειπε να παρω οποιο τηλεφωνο θελω και να ρωτησω για την μηχανη στν αντιπροσωπια της triumph της θεσσαλονικης
αυτο τι μπορει να σημαινει??

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: tharis στις 12/09/2012 10:13 p.m.

Για το Daytona γενικοτερα οπως σου ειπαν γενικοτερα τα παιδια παραπανω δεν εχεις να φοβασαι πολλα πραγματα, ειναι πολυ αξιοπιστο μηχανακι.

Τωρα για το συγκεκριμενο που ρωτας τα οργανα ειναι απο 10'+ (το 09' εχει ακομα τα παλια) και τα χιλιομετρα που θα γραφει πανω αφορουν το συγκεκριμενο κοντερ και τα χιλιομετρα που εχει κανει σε οποιες μηχανες φορεθηκε. (οποτε αν γραφει αυτο 8.000χμ τοτε η μηχανη εχει σιγουρα πολλα παραπανω για αλλα 4 χρονια Για το αν το καινουργιο κοντερ μπαινει στα παλαιοτερα μοντελα χωρις προβληματα καλυτερα να ρωτησεις στην αντιπροσωπια.

Αλλαγμενα πλαστικα και καπακια μπορει να εχουν πολλες μηχανες που μπαινουν πιστα αλλα τωρα αν σου λεει οτι τα μαμα ειναι σπασμενα τοτε πρεπει να κανεις εναν καλο ελεγχο.

Τωρα για την αντιπροσωπια της θεσ/νικης, εγω εκει παω τη μηχανη μου και ειμαι ευχαρηστημενος απ τη δουλεια που κανουν. Δε χανεις να παρεις και να ρωτησεις για αυτο το μηχανακι αλλα δε νομιζω οτι πρεπει να αρκεστεις σ αυτο..

Γνωμη μου αφου εισαι και απο Αθηνα, μαζεψε λιγα λεφτα παραπανω και κοιταξε εκει καποιο καλο 07αρι -08αρι με λογικα για την υλικια του χιλιομετρα που θα μπορεις να το ελεγξεις κ πιο ευκολα εκει περα. Υπαρχουν πολλα σε πολυ καλη κατασταση, κοιτα και τις αγγελιες απο δω περα και θα καταλαβεις ποια ειναι γνωστα και στο forum..!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: pragias στις 17/06/2013 4:02 p.m.

Καλησπέρα σε όλους

να κάνω και εγώ μερικές ερωτήσεις για το 675 daytona μιας και τις προάλλες οδήγησα ένα.

1.Πατούσα τον συμπλέκτη , έβαζα πρώτη , και για να ξεκινήσω έφτασα σχεδόν να έχω αφήσει όλο το συμπλέκτη ελεύθερο. Με λίγα λόγια απομονώνει πάρα πολυ ψηλά.
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Έτσι είναι και στα δικά σας τα 675 ή ειναι οριακά το συγκεκριμένο και ίσως χρειαστεί δίσκους.. ? ( σημείωση: είναι 64 κιλά)
2.ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ :
Στο φρενάρισμα τα αμορτισέρ μπροστά έκαναν μεγάλο βύθισμα, το δικό μου το χόντα είναι πιο σκληρό μπροστά.
ΕΡΩΤΗΣΗ : Μάλλον πάει για τσιμούχες και λάδια.. ?
3.ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Μοντέλο πρίν του 09 την θερμοκρασία στο κοντέρ την δείχνει με "παύλες" και όχι με αριθμούς.. ?


Τέλος παρόλα την όχι και τόσο άψογη συντήρηση της συγκεκριμένης Αγγλίδας από τον ιδιωκτήτη της.. ομολογώ πως ερωτεύτηκα παράφορα και είμαι έτοιμος για αρραβώνες, δακτυλίδια και τα σχετικά... ( όχι με την συγκεκριμλενη αγγλίδα πάντως, που μαλλον θα θέλει και κάποια λεφτά για να έρθει στα ίσια της).

Υ.Γ. : Αυτο που με προβλημάτισε πολύ είναι αυτό με τον συμπλέκτη και θέλω να μου πείτε με κλίμακα επί της % , στο πόσο τις % απομονώνει το δικά σας δαυτονα... Αυτό που οδήγησα εγώ απομόνωνε στο 85-95%.
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: batinaki στις 17/06/2013 5:04 p.m.

Το 1ο ρυθμιζεται, και δεν κρινεις απο εκεί τον δίσκο.. ασχετα αν μπορει να έχει και αυτος προβλημα.
Το 2ο πάλι ρυθμίζεται, αν δούλευει το αμορτισερ, όπως αρέσει στον καθένα να οδηγάει.. πάλι όμως μπορεί να χρειαζεται κάποιο σερβις.
Το 3ο δεν ξεω να στο απαντήσω γιατι δεν εχω τετοια μηχανή..
Παντως αυτά που εγραψες δεν είναι λόγος να μην αγοράσεις μια μηχανή.. δες αν χρηζουν επισκευης και ριξε την τιμη αν ειναι..
Αλίμονο σε αυτούς που περιμένουν να σταματήσουν πατώντας φρένο..!!!!
[quote="Theozed":3c1qbi2i]
Δεν υπάρχει ρε συ γενιά πριν ή μετά τον batinaki!
Τον έφτιαξε ο Μέγιστος Θεός και πέταξε το καλούπι στο Mount Doom!
Τ-Ε-Λ-Ο-Σ[/quote:3c1qbi2i]

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: jojoshulk στις 17/06/2013 6:45 p.m.

Αν επιτρέπεται ποιο μηχανάκι είδες;

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 18/06/2013 12:21 a.m.

batinaki"Το 1ο ρυθμιζεται, και δεν κρινεις απο εκεί τον δίσκο.. ασχετα αν μπορει να έχει και αυτος προβλημα.
Το 2ο πάλι ρυθμίζεται, αν δούλευει το αμορτισερ, όπως αρέσει στον καθένα να οδηγάει.. πάλι όμως μπορεί να χρειαζεται κάποιο σερβις.
Το 3ο δεν ξεω να στο απαντήσω γιατι δεν εχω τετοια μηχανή..
Παντως αυτά που εγραψες δεν είναι λόγος να μην αγοράσεις μια μηχανή.. δες αν χρηζουν επισκευης και ριξε την τιμη αν ειναι.."

Συμφωνώ. Τώρα όσον αφορά το τρίτο την θερμοκρασία όντως την δείχνει με παύλες

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: pragias στις 18/06/2013 8:04 a.m.

Σας ευχαριστώ όλους .
Αυτό που ξέχασα να πω είναι οτι η μια από τις δύο μπουκάλες μπροστά έχουν δακρύσει, οπότε ίσως να θέλουν μια αλλαγή σε λάδια κ.λ.π.
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!

Re: ερωτησεις για daytona 675  

  Από: dimchrist στις 18/06/2013 9:45 a.m.

Συμφωνώ με τους από πάνω.
Όσο για τη μπουκάλα αν έχει δακρύσει σίγουρα θέλουν αντικατάσταση οι τσιμούχες και αλλαγή λαδιών στα καλάμια. Τώρα όσον αφορά τις αποσβέσεις θα το έλεγα αρκετά σκληρό αλλά αυτό είναι θέμα ρύθμισης και κατάστασης των λαδιών.

Triple Way