Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί

Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: kouts83 στις 28/03/2012 7:48 p.m.

Αρχικά χαιρετώ όλα τα παιδιά στο forum.
Είμαι ένας ευτυχής κάτοχος ενός Tiger 800 απο 13 Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους.
Οι προβληματισμοί μου από τη μέχρι στιγμής κοινή πορεία μου μαζί του (έχω κάνει ήδη 2200 χιλιόμετρα τα περισσότερα σε εκδρομές εκτός αττικής) είναι οι εξής:
1ov, το πακέτο των δώρων ακόμα δεν έχει έρθει και κοντεύουν 2 μήνες ήδη!! (περιμένω πως και πως την μεγάλη ζελατίνα γιατί τρώω πολύ ξύλο στα ταξίδια από άνεμο και πολύ έντομο επίσης ακόμα και στο στήθος και δεν είμαι και κανένα ψηλό μπόι 1,72)
Ήδη η Ηλιοφίλ μου απάντησε ότι "υπήρξε μια καθυστέρηση λόγω μη άμεσης διαθεσιμότητας από το εργοστάσιο. Το πρόβλημα αυτό δημιουργήθηκε επειδή η παγκόσμια ζήτηση ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Το πρόβλημα έχει λυθεί και τα αξεσουάρ θα βρίσκονται σε μερικές μέρες στα καταστήματα, πλην των θερμαινόμενων γκριπ τα οποία είναι δυστυχώς ακόμη σε έλλειψη."

2ον, τα 3 απο τα 4 φλας της μηχανής όποτε την πλένω (με σφουγγάρι και χωρίς καθόλου πίεση με λάστιχο) μπάζουν νερό (λιγο) ή σαπουνάδα (λίγη πάλι) , στον μάστορα όταν πήγα και του το ανέφερα στο 1ο σερβις των 800 χιλιομέτρων μου απάντησε << ε τα φλας δεν έχουν τσιμούχα ενδιάμεσα και έτσι θα μπάζουν. Δε θα πάθουν τίποτα!!>> φυσικά η απάντηση δε με χαροποίησε για μηχανή 3 εβδομάδων (τότε). Το έχω αφήσει έτσι να δω αν θα καεί κανένα , έσφιξα τις βίδες και με προσοχή μη μου μείνει και κανά φλασάκι στο χέρι!!
Ήδη μου απαντησε η Ηλιοφίλ και με κάλυψε πάλι "Τα φλας της Tiger 800 όντως είναι σχεδιασμένα ώστε να μην έχουν πρόβλημα με το νερό. Για να γίνουμε πιο σαφείς: Η έλλειψη τσιμουχών δεν είναι σχεδιαστική αμέλεια ή μείωση κατασκευαστικού κόστους. Λόγω της 'adventure' φύσης της μοτοσικλέτας και λαμβάνοντας υπόψη τις ακραίες συνθήκες στις οποίες (ίσως) βρεθεί, τα φλας έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να αποβάλλουν το νερό (υπάρχει μια οπή στο κάτω μέρος τους). Σε αντίθετη περίπτωση, αν υποθετικά σχεδιάζονταν έτσι ώστε να μην 'μπάζουν' νερά, σε περίπτωση που τελικά αυτό συνέβαινε λόγω ακραίων συνθηκών τότε θα υπήρχε όντως πρόβλημα. Εν κατακλείδι, η ελεύθερη εισροή και εκροή νερού στα φλας είναι φυσιολογική (καταννοούμε βέβαια ότι μπορεί να φαίνεται άσχημα στον πελάτη ο οποίος απλά πλένει τη μοτοσικλέτα του και δεν την έχει βουλιάξει σε κάποιο ποτάμι). "


3ον, η αλυσίδα κοπανούσε στην γλίστρα σε κά8ε ανωμαλία του δρόμου. Πήγα 2 φορές για σφίξιμο, βόλτα να το παρουν να δουν τι όντος χτυπούσε δεν το πήραν.Απλός με τη λογική πιθανόν το σκέφτηκαν. Όμως και εδώ είναι το τρελό δε μου είπαν << ξέρεισ υπάρχει και μια γλίστρα από κάτω και έτσι πρέπει να χτυπάει που και που αναλόγως και σε τι χαντάκι πέφτεις βέβαια.>> Άφηναν να εννοηθεί πως απο κάτω υπήρχε κατευθείαν το ψαλίδι.Οπότε και εγώ λέω πάει το έφαγα (το ψαλίδι).
Τελικά να μην τα πολυλογώ πήγα σε γνωστό μου μάστορα, το έκανε βόλτα ο άνθρωπος, και μου τα εξήγησε όλα.
Αλλιώς ακόμα θα σφίγγαμε αλυσίδες...

Και σε αυτό η Ηλιοφίλ απάντησε "Η εξήγηση για το έντονο χτύπημα στη γλίστρα είναι ότι η Triumph χρησιμοποιεί εξαιρετικά ανθεκτικές (σκληρές) γλίστρες, για αποφυγή ανάγκης αντικατάστασης λόγω φθοράς, δεδομένων και των πιθανών σκληρών συνθηκών που προαναφέρθηκαν. Το 'αντίτιμο' βεβαίως είναι αυτό το χτύπημα, το οποίο βέβαια θεωρούμε ότι είναι ασήμαντο σε σχέση με την αποφυγή φθορών (και κόστους για τον πελάτη) που επιτυγχάνεται."
Όσον αφορά για τον μηχανικό, ότι απλός δεν μπόρεσε να μου το εξηγήσει επαρκός ,κάτι το οποίο εντάξι το πιστεύω..

Γενικά από τις απαντήσεις της εταιρίας έμεινα ευχαριστημένος, να είναι καλά ο υπεύθυνος του δικτύου που απάντησε άμεσα στo mail μου.Πλην όμως περιγράφω τα θέματα με τα οποία έχω βρεθεί αντιμέτωπος και αν έχουν τύχει και σε κάποιον άλλον.

Τέλος όταν πήρα τη μηχανή από το κατάστημα από την κ @%@ που είχα να την πάρω δεν πρόσεξα αμέσως πως τα μαύρα προστατευτικά των μπροστινών καλαμιών είχαν μακιές (πιθανόν από κόλλα) οι οποίες δεν βγαίνουν με τπτ. Έχω δοκιμάσει οινόπνευμα (γίνανε χειρότερα) ο "μάστορας" δοκίμασε με πετρέλαιο πάλι τι να κάνω???
Να τους τα δώσω πίσω και να απαιτήσω καινούρια??
Μήπως είμαι εγώ περίεργος???
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους δώσουν τα φώτα τους
Οταν ξεκινάς να οδηγάς ένα δίκυκλο έχεις δύο τσάντες στα χέρια σου.
Η μία γεμάτη και η άλλη άδεια.
Η γεμάτη έχει μέσα της μπόλικη τύχη και η άδεια εμπειρίες.
Φροντίζεις να έχεις γεμίσει και την άδεια πριν σου τελειώσει η τύχη..

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: Cpt. Haddock στις 29/03/2012 12:09 p.m.

Με 1.72 και θες ψηλή ζελατινα;

Ρε σεις, μηχανή είναι, όχι αυτοκίνητο, αέρας θα υπάρχει....

Αλλιώς βάλε τα παρμπρίζ που βάζουν κάτι γεροντια στα πάπια στην επαρχία
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: slaine στις 29/03/2012 1:03 p.m.

καλώς ήρθες και καλοτάξιδο το εργαλείο!


υγ: aikido?

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: kemmotar στις 29/03/2012 1:10 p.m.

η αληθεια ειναι πως εισαι ο πρωτος φιλε μου που με μετριο αναστημα αναφερει τετοιο θεμα αερα... συνηθως το οριο για ψηλη ζελατινα σε αυτην την μηχανη (απο αποψεις κατοχων εδω αλλα και σε ξενα φορουμ) αναφερει το 1,80 αναστημα οτι καλυπτεται...

κατα τ' αλλα μεγιες, καλοριζικο και παντα ορθιος

το απλο (ή το xc) εχεις? αν εχεις το απλο θα μπορουσαν να βαλουν αλλα φλασακια με τσιμουχακι για το θεμα νερου. στο xc παω πασο μιας και τα βαζουν και στα ποταμια.

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: kouts83 στις 29/03/2012 5:10 p.m.

Καπετάνιο Χαντοκ το παίρνω στον χαβαλέ το comment σου και γελάω.
την μηχανή δεν την πήρα για να έχω κολλημένο το πιγούνι στο ντεπόζιτο για να μην κοπανιέμαι σε πολύωρα ταξίδια,

Τεσπά, το χαμηλό Tiger έχω και σε εκδρομές που πήγα Αθήνα- Πάτρα , Αθήνα - Ναύπλιο (μέσω Επιδαύρου), Αθήνα-Χαλκίδα
έφαγα πολύ ξύλο, δεν το περίμενα ήταν η αλήθεια, με shoei xr1100 ήμουν,έτρωγα αέρα κάτω από το στήθος, με ταχήτητες 140-160 που πήγαινα , ειδικά προς Ναύπλιο τα έντομα κόντεψαν να φτάσουν αφαλό ( που λέει ο λόγος φυσικά)
Στην προηγούμενη μηχανή μου (cbf600 ) με aftermarket της givi ίσα ίσα τον ένοιωθα στο τέλος του κράνους!!!(πραγματικά το έξυνε)
Δεν με χαλάει φυσικά, εξάλλου είναι ποιο ψηλή μηχανή απο την χοντα που είχα και σαφός έχει και ποιο άνετες αναρτήσεις για ταξίδι.
Απλός τα αναφέρω ως εμπειρίες και για τους άλλους οδηγούς.
Με την ψηλότερη ζελατίνα πιστέυω θα είναι η μέρα με τη νύχτα
Οταν ξεκινάς να οδηγάς ένα δίκυκλο έχεις δύο τσάντες στα χέρια σου.
Η μία γεμάτη και η άλλη άδεια.
Η γεμάτη έχει μέσα της μπόλικη τύχη και η άδεια εμπειρίες.
Φροντίζεις να έχεις γεμίσει και την άδεια πριν σου τελειώσει η τύχη..

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: johnygalan στις 29/03/2012 6:51 p.m.

kouts83"Τεσπά, το χαμηλό Tiger έχω και σε εκδρομές που πήγα Αθήνα- Πάτρα , Αθήνα - Ναύπλιο (μέσω Επιδαύρου), Αθήνα-Χαλκίδα έφαγα πολύ ξύλο, δεν το περίμενα ήταν η αλήθεια, με shoei xr1100 ήμουν,έτρωγα αέρα κάτω από το στήθος, με ταχήτητες 140-160 που πήγαινα , ειδικά προς Ναύπλιο τα έντομα κόντεψαν να φτάσουν αφαλό ( που λέει ο λόγος φυσικά)"


Φίλε μου νομίζω πάντως ότι ακόμα δεν έχεις συνηθίσει την μηχανή σου γιατί αυτά που λες τα
βρίσκω υπερβολικά.

Με 1,72 και τρώς ξύλο με το tiger... δηλαδή άμα είχες speed τι θα έτρωγες

Καλώς ήρθες
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: TAKS στις 29/03/2012 7:10 p.m.

Φιλε το ιδιο υψος εχουμε κ το ιδιο μηχανακι .
Εγω δεν εχω θεμα .Και την σελα την εχω στην ψηλη θεση
Πριν το 800 ειχα ΧΤ660 εκει να δεις ξυλο και με ταχυτητες 120-130
Γνωμη μου:μην αλλαξεις ζελατινα με αυτη που εχει ειναι πολυ ομορφο

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: kyrkyriakos στις 29/03/2012 7:41 p.m.

johnygalan" έφαγα πολύ ξύλο, δεν το περίμενα ήταν η αλήθεια,
Φίλε μου νομίζω πάντως ότι ακόμα δεν έχεις συνηθίσει την μηχανή σου γιατί αυτά που λες τα
βρίσκω υπερβολικά.

Με 1,72 και τρώς ξύλο με το tiger... δηλαδή άμα είχες speed τι θα έτρωγες

Καλώς ήρθες "

Όποιος θέλει να μάθει πώς είναι να τρώς ξύλο , ας με ρωτήσει , έχω Speed !!!

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: green-675 στις 29/03/2012 7:49 p.m.

το triple 675 εγινε sprint st 1050 το 2009, το st έγινε tiger sport τέλους του 2016 και το tiger sport έγινε tiger 1200xca τον Φεβρουάριο του 2020

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: Cpt. Haddock στις 30/03/2012 10:14 a.m.

Εάν τρως αέρα κατω απο το στήθος, σημαίνει ότι έρχεται απο το πλάι (μια και δεν είσαι και πρώτο μπόι -όπως κι εγω ), άρα η ψηλή ζελατινα δε θα κάνει διαφορα.

Οδήγησα προχθές ένα Honda paneuropean με μια τεράστια τουρινγκ ζελατινα και αυτή η άπνοια μπροστά με χάλασε.

Μ´ αρέσει να με χτυπάει ο αέρας, γί αυτο οδηγώ μηχανή.

"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: PTiger800 στις 30/03/2012 1:48 p.m.

Έχω την αίσθηση, ότι η ενόχληση από τον αέρα, είναι πολύ σχετικό πράγμα.
Αν για παράδειγμα κάποιος οδηγούσε scooter πριν από ένα Tiger800, λογικό είναι να παραπονιέται για αέρα.

Η δική μου εμπειρία από τον Τίγρη, με μαμά ζελατίνα αλλά και μηχανισμό ρύθμισης ύψους λέει ότι μέχρι τα 140 αισθάνομαι καλά, από εκεί και πάνω, όχι τόσο ο αέρας στο στήθος, αλλά περισσότερο ο θόρυβος στο κράνος με δυσκολεύει σε μεγάλες διαδρομές. Μετά τα 160, ο αέρας τείνει να μου σηκώσει το κράνος από το κεφάλι.

Με τα έντομα δεν είχα πρόβλημα, εκτός από μια μ@λ@κισμένη μέλισσα που αποφάσισε εν κινήσει να μπει στο μανίκι του μπουφάν, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία.

Παρόλα αυτά δε μπορώ να βάλω το χέρι μου στη φωτιά ότι ένα πιο αεροδυναμικό κράνος από το δικό μου (SHOEI RAID II) ίσως να παρουσίαζε καλύτερη συμπεριφορά.

Και εμένα μου αρέσει να με χτυπάει ο αέρας. Ο θόρυβος με ενοχλεί (λύνεται βέβαια και με ωτοασπίδες αυτό το πρόβλημα) στο ταξίδι μετά από παρατεταμένη έκθεση όμως.

Ανάστημα γύρω στο 1,80

Τελικά περί ορέξεως...
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: katmourou στις 23/06/2012 11:07 p.m.

Καλησπέρα. Αγόρασα το Tiger 800 και στα 300 χλμ έσπασε το πίσω δεξιά φλας όταν έβγαζα την κουκούλα από το μηχανάκι. Στα 450 χλμ. και ενώ οδηγούσα, με πολύ αέρα είναι η αλήθεια, έσπασε το εμπρός αριστερά. Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο;

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: Cpt. Haddock στις 23/06/2012 11:35 p.m.

katmour"Καλησπέρα. Αγόρασα το Tiger 800 και στα 300 χλμ έσπασε το πίσω δεξιά φλας όταν έβγαζα την κουκούλα από το μηχανάκι. Στα 450 χλμ. και ενώ οδηγούσα, με πολύ αέρα είναι η αλήθεια, έσπασε το εμπρός αριστερά. Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο;"


Μαλλον είχε ραγισει κι αυτο οπως εβγαζες την κουκούλα και με τον αέρα το αποτελειωσες
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: katmourou στις 26/06/2012 1:03 a.m.

Cpt. Haddock"
katmour"Καλησπέρα. Αγόρασα το Tiger 800 και στα 300 χλμ έσπασε το πίσω δεξιά φλας όταν έβγαζα την κουκούλα από το μηχανάκι. Στα 450 χλμ. και ενώ οδηγούσα, με πολύ αέρα είναι η αλήθεια, έσπασε το εμπρός αριστερά. Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο;"


Μαλλον είχε ραγισει κι αυτο οπως εβγαζες την κουκούλα και με τον αέρα το αποτελειωσες "




Α, μάλιστα, έτσι εξηγείται. Θα προσπαθήσω να μη φτερνίζομαι, να μη φυσάει αντίθετα, να μην το σκεπάζω με κουκούλα, επειδή κινδυνεύουν τα περιφερειακά εξαρτήματα... Δε φανταζόμουν ότι θα είχα τέτοιο άγχος για καινούργιο μηχανάκι

Re: Καλησπέρα σε όλους σας,κάποιες ερωτήσεις,προβληματισμοί  

  Από: Cpt. Haddock στις 26/06/2012 8:33 a.m.

Οχι, δεν εξηγείται έτσι, "μαλλον" εγραψα γιατι μου φανηκε πιο πιθανο αυτο να εχει συμβει.

Το μηχανακι μια χαρά ειναι και ειδικα τα φλας του δε σπανε για ψυλλου πήδημα. Δε χρειάζεται αγχος, απλα καλυτερες κινησεις στο βαλε/βγαλε της κουκούλας.

(αληθεια γιατι του έχεις κουκούλα και ποσο συχνα τη χρησιμοποιείς; )
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."