Νεο Street Triple 2013

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: woosi στις 14/09/2013 8:58 p.m.

Εχεις οδηγήσει και τα 2 φίλε μου?

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: tharis στις 14/09/2013 10:41 p.m.

woosi"Εχεις οδηγήσει και τα 2 φίλε μου?"


Οχι μονο το παλιοτερο, και ειναι κι αυτο φανταστικο!

Τωρα αν το καινουργιο ειναι πιο φανταστικο δε ξερω..!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: dreamfighter στις 15/09/2013 12:46 a.m.

Να Ενημερώσω ότι το quickshifter δεν είναι standar σε καμία έκδοση.
Έχω εδώ και μια εβδομάδα το r. Από εμφάνιση όλα τα λεφτά. Από οδήγηση δεν θα σχολιάσω γιατί δεν έχω μέτρο σύγκρισης.

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: woosi στις 15/09/2013 1:28 a.m.

haris"
woosi"Εχεις οδηγήσει και τα 2 φίλε μου?"


Οχι μονο το παλιοτερο, και ειναι κι αυτο φανταστικο!

Τωρα αν το καινουργιο ειναι πιο φανταστικο δε ξερω..! "


Δεν ξέρω πως είναι το παλιό αλλά θέλω να το οδηγήσω διακαώς!!!Το καινούργιο πάντως στο ελάχιστο που το οδ΄γησα δεν ήθελα να κατέβω...Πραγματικά...Oλα φάνταζαν τέλεια...Θέλω να οδηγήσω και το Monster το 696 για να δω διαφορές αλλά φοβάμαι ότι θα απογοητευτώ...
Καποιος να τα χει οδηγήσει και τα 2?Νεο και παλίο triple να μας πει διαφορες?:)

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: tharis στις 15/09/2013 11 a.m.

woosi"Θέλω να οδηγήσω και το Monster το 696 για να δω διαφορές αλλά φοβάμαι ότι θα απογοητευτώ...
"

Θα ξενερωσεις με το μοτερ του.. τελειωνει πολυ γρηγορα σε σχεση με το street. Και η θεση οδηγησης σε μου ειχε αρεσει επισης..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: Aris. στις 15/09/2013 4:15 p.m.

Και αν παρεις ενα τετρακιλυνδρο θα νομισεις οτι το τριπλ τελειωνει γρηγορα. Δεν εχει να λεει...
Οταν παιρνεις δικυλινδρο ξερεις οτι θα εχεις πιο ροπατο κινητηρα με μικροτερη διαρκεια ....και εχει και στην στανταρ εκδοση του brembo τετραπιστονες και καλυτερες αναρτησεις εμπρος.
Ειναι και αυτο πολυ ελαφρυ και συγκρινοντας το με αλλα δικυλινδρα, που οδηγησα ,οπως aprillia shiver 750 και vstorm650 μπορω να πω πως ο κινητηρας του ειναι εντυπωσιακα καλυτερος και απολαυστικοτερος.
Για μενα θα ηταν πολυ δυσκολη αποφαση να διαλεξω μεταξυ αυτων των 2...
Απλα οταν ηταν να παρω μηχανη το striple R ουτε καν υπηρχε , το απλο επαιζε στα 8.3κ ευρο και το duc monster 696 επαιζε στα 10κ αν θυμαμε καλα , ισως και 10.5κ...
Δεν ειχα τοσα.
Θα σου προτεινα να κοιταξεις και το duc monster 796 που ειναι και μονομπρατσο
Ειμαι σιγουρος πως ενα τεστ ράιντ του 696 ειτε του 796 δεν θα σε απογοητευσει παντως.

Και αυτος ο ηχος του δικυλινδρου με ελευθερες εξατμισεις....
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: geod στις 25/09/2013 2:03 p.m.

Ρε παίδες μου είπαν απο triumph οσον αφορά το ζέσταμα του κινητήρα ότι το κάνω εν κινήσει. Γνωρίζω ότι το ζέσταμα γίνεται στατικά μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία. Τι ισχύει τελικά ;

Όσον αφορά την πίεση των ελαστικών, ποιός είναι ο ιδανικός συνδυασμός για να μην κοπανάει ;

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: dimchrist στις 26/09/2013 4:16 p.m.

- Δε χρειάζεται να το ζεστάνεις απλά τα πρώτα 2-3 λεπτά πρέπει να πηγαίνεις ήρεμα.
- 34(μπροστά)-38(πίσω)psi είναι μια καλή αρχή

Triple Way

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: nfot στις 26/09/2013 4:47 p.m.

Ζεσταμα εν κινηση, χαλαρα, μεχρι φτασει στη σωστη θερμοκρασια. Χαλαρο ανοιγμα του γκαζιου και μεχρι 5-6Κ στροφες. Και οχι πολυ χαμηλες στροφες επισης, με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο.

Ζεσταμα σε ακινησια, μονο αν εχει πολυ κρυο, κατω απο 10 βαθμους ας πουμε και αυτο για 10-15 δευτερολεπτα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: Aris. στις 26/09/2013 5:54 p.m.

Επειδη αλλοι το προτιμουν κρυο , αλλοι το προτιμουν καυτο ...
Επειδη αλλοι το κανουν αλλιως και αλλοι αλλιωτικα και επειδη (εγω τουλαχιστον) δεν εχω ακουσει ποτε , καποια εξηγηση , γιατι ετσι και οχι αλλιως ή αλλιωτικα...
θα πω...
Οτι ολα ειναι θεμα λογικης...

Σεναριο Νο#1: Βαζεις μπρος την μηχανη και περιμενεις 10-15 λεπτα να ανεβει η θερμοκρασια μεχρι εκει που πρεπει για να μπορεις να την πας ταπα... (δηλαδη 4-5 γραμμες στο striple). Καβαλας και αμεσως αρχιζεις να την πλακωνεις.

Σεναριο Νο#2: Βαζεις μπρος την μηχανη, περιμενεις -λεμε- 5-6 δευτερολεπτα , καβαλας και φευγεις αργα-αργα, με χαμηλες - σχετικα- στροφες μεχρι να ζεσταθει και μετα απο μερικα λεπτα ,αρχιζεις να την ανοιγεις σταδιακα και εντελει της πινεις το αιμα...

Στην 1η περιπτωση ζεσταθηκε μεν ενα μεγαλο μερος του κιντητηρα ,αλλα παραμενει κρυο , οτι σχετιζεται με την μεταδοση της κινησης, εφοσων την ειχες ακινητη.

Στην 2η περιπτωση , αν υπολογισουμε πως το 1ο δευτερολεπτο που βαζουμε μπρος την μηχανη , ο εκκεντροφορος γυριζει 25 στροφες, τα πιστονια κανουν 150 κινησεις και οι βαλβιδες ανοιγοκλεινουν ... συμφωνα παντα με ακριβη μαθηματικα... εμμμμ... εμμμμ ...εε... ενα σκασμο φορες .....
Τοτε καταλαβαινεις οτι 5-6 δευτερολεπτα ειναι υπερ-αρκετα για να λυπανθει ο κινητηρας...
Αρα εφοσων λυπανθηκε ο κινητηρας , το επομενο μελημα μας ειναι να ζεστανουμε αργα και ομαλα ,ολα τα μερη της μοτοσυκλετας και οχι μονο του κινητηρα..
Δηλαδη και οτι σχετιζεται με την μεταδοση κινησης , που αμελησαμε στο 1ο σεναρο ,αλλα και περιφεριακα οπως αλυσιδα , γραναζια , δισκοπλακες, φρενα ,ρουλεμαν τροχων ,μεταλλα , λαστιχα...

Αυτη ειναι η δικη μου λογικη και πιστευω πως ειναι κοινη!
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: geod στις 27/09/2013 12:35 p.m.

Ευχαριστώ παίδες.

Κάτι αλλο, απο triumph μου είπανε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αν δεν πάω στα 5.000 να αλλάξω λάδια και πάω απευθείας στα 10.000 για το service. Γενικότερα απ´ οτι έχω διαβάσει εδώ πολλοί τα αλλάζετε στα 5.000 και ξανά στα 10.000.

Τι ισχύει ;

Και κάτι άσχετο, καμια φορά όταν αλλάζω απο 1η σε 2α μου μπαίνει νεκρά. Αυτό συμβαίνει μόνο στο συγκεκριμένο ανέβασμα, κάνω εγώ κάποια μαλακία ή να το ψάξω ;

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: kyrkyriakos στις 27/09/2013 2:35 p.m.

[quote="geod

Και κάτι άσχετο, καμια φορά όταν αλλάζω απο 1η σε 2α μου μπαίνει νεκρά. Αυτό συμβαίνει μόνο στο συγκεκριμένο ανέβασμα, κάνω εγώ κάποια μαλακία ή να το ψάξω ;[/quote]
Είναι πιθανό να κάνεις εσύ κάποιο λάθος......αλλά μη μασάς στα δικά μας βγαίνει νεκρά και από 4η σε 5ηχεχεχε!

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: geod στις 06/11/2013 1:16 p.m.

Με τρώει η τοποθέτηση της Arrow εξάτμισης αλλά δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει. Και τα 500 ευρώ δεν τα λές και λίγα...

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: geod στις 08/12/2013 9:10 p.m.

Κανείς ;

Re: Νεο Street Triple 2013  

  Από: Visk στις 08/12/2013 10:33 p.m.

geod"Και κάτι άσχετο, καμια φορά όταν αλλάζω απο 1η σε 2α μου μπαίνει νεκρά. Αυτό συμβαίνει μόνο στο συγκεκριμένο ανέβασμα, κάνω εγώ κάποια μαλακία ή να το ψάξω ;"


Χτες και προχτες το επαθα και εγς αφτο που λες αντι για 2α διλαδη να μου μπαινει νεκρα.
Δεν νομιζω να κανω κατι λαθος οποτε κατι γινεται... θα το κοιταξω και αν βρω κατι θα σε ενημεροσω και εσενα, εκτως αν εχεις εσυ κατι νεοτερο.
Εγω Ποτε θα Μαθω να Κανω Σουζες?