Freeware υποκατάστατο Tuneboy

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: akile ! στις 10/02/2011 9:57 a.m.

Αυτο ειναι, ετσι μαλιστα πολυ ωραια δουλεια, πανεμορφο !!!!
Πεστα ντε και σε πηραμε απο τα μαλλια, πραγματικα πολυ καλο και κακο το μηχανακι !
Δεν μπορουμε να μαθουμε και καμια λεπτομερια ???

Οσο για το ανοιγμα εδω ειμαι - φιλικα παντα να δουμε και διαφορες...

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: DimSTriple στις 10/02/2011 12:33 p.m.

spiderbob"Καλημερα φιλε να πεις στον κυριο νικο οτι η καβαλας (λ.αθηνων )ειναι μικρη και καπου θα συναντηθουμε.Φιλικα Μπαμπης "


Πίστεψε με θα εκπλαγείς με το αποτέλεσμα

[quote="akile !":25jeb569]Αυτο ειναι, ετσι μαλιστα πολυ ωραια δουλεια, πανεμορφο !!!!
Πεστα ντε και σε πηραμε απο τα μαλλια, πραγματικα πολυ καλο και κακο το μηχανακι !
Δεν μπορουμε να μαθουμε και καμια λεπτομερια ???

Οσο για το ανοιγμα εδω ειμαι - φιλικα παντα να δουμε και διαφορες...[/quote:25jeb569]

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, οι φώτο δεν είναι ό,τι καλύτερο, έχει και τη βαλίτσα πάνω , το σετάπ των αναρτήσεων επίσης είναι λάθος. Αυτή τη στιγμή το μηχανάκι φορά ξανά ακτινικές δαγκάνες και τα ύψη των αναρτήσεων και τα ελατήρια τους είναι διαφορετικά. Λεπτομέρειες όσες θέλετε... είμαι στη διάθεση σας.

Όσο για το άνοιγμα όπως είπα και πρίν κανένα πρόβλημα

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: Native στις 10/02/2011 12:37 p.m.

Ποιά εταιρία βγάζει πιο "άγριους" εκκεντροφόρους για Tiger?
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: DimSTriple στις 10/02/2011 12:45 p.m.

Native"Ποιά εταιρία βγάζει πιο "άγριους" εκκεντροφόρους για Tiger?"



Όχι απ'όσο γνωρίζω κανείς δε φτιάχνει, μπορείς όμως αν θές να ζητήσεις απο συγκεκριμένες εταιρίες (megacycle, tornado, carpenter, kent) να σου κατασκευάσουν απο την αρχή με δικά σου στοιχεία ή να σου τροποποιήσουν τους υπάρχοντες εκκεντροφόρους

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: Aris. στις 10/02/2011 1:48 p.m.

Ακουγεται καλη δουλεια με αρκετο ρισκο.
Πως επιτυγχανεις αυξηση συμπιεσης ? Γινεται απο τον χαρτη ή θελει δουλεια σε μηχανουργειο ή και τα 2? Δεν εχω ιδεα Καμμια λεπτομερεια ?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 1:58 p.m.

Πως θα γίνει από τον χάρτη βρε Άρη Virtual αυξηση συμπίεσης? Συμπίεση είναι πόσο το μείγμα αέρα - καυσίμου συμπιέζεται από το πιστόνι. Αρα, μια και δεν αλλάζει το σύστημα στροφαλος-μπιέλα-πιστόνι, πρέπει να μειωθει ο χώρος καύσης 'κατεβάζοντας' τη κεφαλή. Μετα πρέπει να πολεμήσεις με τους χάρτες αβανς, τα μπουζί και τη μπενζίνα για την αποφυγή της προανάφλεξης.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Apr 2020 16:47, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: DimSTriple στις 10/02/2011 2 p.m.

Aris."Ακουγεται καλη δουλεια με αρκετο ρισκο.
Πως επιτυγχανεις αυξηση συμπιεσης ? Γινεται απο τον χαρτη ή θελει δουλεια σε μηχανουργειο ή και τα 2? Δεν εχω ιδεα Καμμια λεπτομερεια ?"


Κανένα ρίσκο δεν έχει παρθεί στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα αναφορικά με τη χρήση που πρέπει να της γίνεται. Η μοτοσυκλέτα εξάλλου δεν προορίζεται για ειδική χρήση αλλά για καθημερινή μοτοσυκλέτα, ούτε να ζεσταίνεται πολύ ούτε να δουλεύει σε συγκεκριμένο εύρος, γι'αυτό και τελικά οι αλλαγές ήταν μικρές σε επίπεδο ανταλλακτικών, απλά έγινε βελτίωση των ατελειών που ούτως η άλλως έχουν όλες οι μοτοσυκλέτες παραγωγής με τα ελάχιστα ανταλλακτικά βελτίωσης. Ο πολύς ο χρόνος δαπανήθηκε στη κατασκευή χάρτη καυσίμων αλλά και ανάφλεξης απο την αρχή...


Η αύξηση συμπίεσης ήρθε με κατέβασμα της κεφαλής αλλά και με τη χρήση μιας λίγο πιο λεπτής φλάτζας.
Άλλες εργασίες ήταν η βελτίωση της ροϊκότητας της κεφαλής και του θαλάμου καύσης

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: bekris στις 17/02/2011 11:05 p.m.

DimSTriple"
Aris."Ακουγεται καλη δουλεια με αρκετο ρισκο.
Πως επιτυγχανεις αυξηση συμπιεσης ? Γινεται απο τον χαρτη ή θελει δουλεια σε μηχανουργειο ή και τα 2? Δεν εχω ιδεα Καμμια λεπτομερεια ?"


Κανένα ρίσκο δεν έχει παρθεί στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα αναφορικά με τη χρήση που πρέπει να της γίνεται. Η μοτοσυκλέτα εξάλλου δεν προορίζεται για ειδική χρήση αλλά για καθημερινή μοτοσυκλέτα, ούτε να ζεσταίνεται πολύ ούτε να δουλεύει σε συγκεκριμένο εύρος, γι'αυτό και τελικά οι αλλαγές ήταν μικρές σε επίπεδο ανταλλακτικών, απλά έγινε βελτίωση των ατελειών που ούτως η άλλως έχουν όλες οι μοτοσυκλέτες παραγωγής με τα ελάχιστα ανταλλακτικά βελτίωσης. Ο πολύς ο χρόνος δαπανήθηκε στη κατασκευή χάρτη καυσίμων αλλά και ανάφλεξης απο την αρχή...


Η αύξηση συμπίεσης ήρθε με κατέβασμα της κεφαλής αλλά και με τη χρήση μιας λίγο πιο λεπτής φλάτζας.
Άλλες εργασίες ήταν η βελτίωση της ροϊκότητας της κεφαλής και του θαλάμου καύσης"


Ωπ... σε τσάκωσα !!!!
Να δούμε πότε θα φτιάξει λιγάκι ο καιρός να έρθει και η σειρά μου

Αντε και καλά αποτελέσματα στο πρωτάθλημα

Edit αν και το μαμα tiger δε μου αρέσει... το συγκεκριμένο είναι κολασμένο ειδικά από κοντα

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: DimSTriple στις 18/02/2011 12:29 p.m.

Όπως βλέπω τα πράγματα σύντομα θα βρεθώ με προσωπικό speed triple ξανα μετά απο 7 χρόνια με Ιαπωνικά.
Και αυτό θα βελτιωθεί και ελπίζω να ξεπεράσουμε τα 150 άλογα

Ευχαριστώ για τις ευχές... είμαστε στο πυρετό της προετοιμασίες (5 μοτοσυκλέτες είναι αυτές) έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι για πρόβα τζενεράλε στο κύπελο βορείου στις αρχές του επόμενου μήνα.

Θα τα πούμε

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: Sprinter στις 22/02/2011 11:16 a.m.

Το τελευταίο version υποστηρίζει και Tiger 800.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: Aris. στις 22/02/2011 12:47 p.m.

Sprinter"Πως θα γίνει από τον χάρτη βρε Άρη Virtual αυξηση συμπίεσης? Συμπίεση είναι πόσο το μείγμα αέρα - καυσίμου συμπιέζεται από το πιστόνι. Αρα, μια και δεν αλλάζει το σύστημα στροφαλος-μπιέλα-πιστόνι, πρέπει να μειωθει ο χώρος καύσης 'κατεβάζοντας' τη κεφαλή. Μετα πρέπει να πολεμήσεις με τους χάρτες αβανς, τα μπουζί και τη μπενζίνα για την αποφυγή της προανάφλεξης."


Ελεγα μηπως μονο με ρυθμιση αβανς πετυχενες κατι σαν καλυτερη συμπιεση ... Πάσοοοό!
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: Native στις 25/03/2013 12:21 p.m.

Οι νέες εκδόσεις του tuneecu έχουν δυνατότητα να αλλάξουν το χιλιομετρικό κόφτη στο tiger 1050, όσοι δεν τους φτάνουν τα 242 ας κεράσουν ένα καφέ...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: patapios στις 25/03/2013 12:42 p.m.

Ωραιος ο Νative.

Ερωτησης: γιατι οταν ανοιγει το tuneecu εχει σαν default τα 225 χαω και οχι τα 242?

edit : χωρις να ειναι το μηχανακι "φισαρισμενο" ....εκτος εαν αυτο αλλαζει οταν μπαινει η φισα πανω στον εγκεφαλο

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: Savvas Drakakis στις 25/03/2013 12:56 p.m.

Native"Οι νέες εκδόσεις του tuneecu έχουν δυνατότητα να αλλάξουν το χιλιομετρικό κόφτη στο tiger 1050, όσοι δεν τους φτάνουν τα 242 ας κεράσουν ένα καφέ... "

φοραω SC-Project, φιλτρο Pipercross κ το προγραμμα για 100αρα της Τ.
Μπορουμε να χαρτογραφησουμε με την νεα εκδοση του tuneecu???θα χουμε καλυτερα αποτελεσματα??
Κ εναν, κ δυο, κ τρεις καφεδες
[size=150:hzlp5hbd]Me:Dear God, will I ever get another motorcycle?
[size=150:hzlp5hbd]God:Keep the Faith son.....

Re: Freeware υποκατάστατο Tuneboy  

  Από: Native στις 25/03/2013 1:07 p.m.

@patapios

τα 225 ειναι τα αληθινα χιλιόμετρα δηλαδη περίπου 242 στο κοντερ. Αυτο αλλάζει πλεόν.

@Savvas Drakakis

Φίλε Σαββα δεν ξέρω πιο ακριβώς κωδικό προγράμματος φοράς αλλα μπορεί να έχεις και το σωστο. Μπορουμε να βάλουμε το ίδιο λοιπον ή κάποιο άλλο, χώρις πλέον ομως τον χιλιομετρικό κοφτη.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...