Ρύθμιση μπροστινής ανάρτησης για το TIGER 955 μοντ 2005

Ρύθμιση μπροστινής ανάρτησης για το TIGER 955 μοντ 2005  

  Από: spypetr στις 09/09/2007 1:45 p.m.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει δυνατότητα να τοποθετήσω ρυθμιστήρες προφόρτισης, μπροστινής ανάρτησης στο Tiger μου.

 

  Από: Tpap στις 15/10/2007 12:50 p.m.

Δυστυχως φιλε, δεν μπορεις να κανεις κατι τετοιο..πας για αλλα ελατηρια (της αρεσκειας σου), λαδια κλπ.

 

  Από: Aragorn στις 15/10/2007 4:54 p.m.

Η ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΓΝΗΣΙΟ ΤΙΓΡΗ 1050

 

  Από: Sprinter στις 16/10/2007 12:50 p.m.

Μπορείς να αλλάξεις βαλβίδες κα να βάλεις cartridge emulators. Σοβαρή βελτίωση - σοβαρά λεφτά:

http://www.racetech.com
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

 

  Από: spypetr στις 17/10/2007 10:41 p.m.

Σας ευχριστώ για τις πολύτιμες πληροφορίες.
Μάλλον προς το παρόν δε θα κάνω τίποτα, ίσως αλλάξω ελατήρια και λάδι.
Α ρε aragon, το γνήσιο είναι το 1050 και το 955 όχι?
Καλύτερο σαφώς, αλλά περί ορέξεως.....

 

  Από: Sprinter στις 18/10/2007 8:40 a.m.

Για ελατήρια: Hyperpro.

Αν αλλάξεις τα μπροστά, η συμβουλή μου είναι να αλλάξεις και το πίσω. H Hyperpro πρέπει να έχει και κιτ μπρός-πίσω.

Για λάδια καταρχήν να βάλεις ότι ρευστότητα συνιστά η Hyperpro.

Λάδια χωρίς ελατήρια μην αλλάξεις εκτός αν ξερεις ακριβώς το ζητάς και τι περιμένεις.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

 

  Από: spypetr στις 20/10/2007 7:58 p.m.

Σε ευχαριστώ sprinter...
Θα προτιμήσω μάλλον αυτή τη λύση ...
Πάμε για Hyperpro.......

 

  Από: Aragorn στις 21/10/2007 10:04 a.m.

ΠΑΡΕ ΕΝΑΝ ΤΙΓΡΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΛΕΜΕ

 

  Από: spypetr στις 22/10/2007 4:29 p.m.

Τίγρη έχω......

 

  Από: Aragorn στις 22/10/2007 8:20 p.m.

ναι αλλα δεν ειναι με τα ΟΛΑ ΤΟΥ

 

  Από: spypetr στις 25/10/2007 1:03 a.m.







Πάει όμως στο χώμα








[url=http://g.imageshack.us/g.php?h=519&i=bikepics613090fullvl6.jpg:25904lkv]

 

  Από: Sprinter στις 25/10/2007 10:11 a.m.

Και εγώ πιστεύω πώς είναι κρίμα που η Τ δεν κράτησε και τον παλιο τιγρη στην γκάμα της. Αλλά μάλλον πάει πολύ να περιμέναμε κάτι τέτοιο από ένα τόσο μικρό εργοστάσιο. Ουτως ή άλλως οι περισσότεροι διεθνώς θα διάλεγαν τον καινούργιο. Καλώς ή κακώς ο τίγρης 'παλιού' στυλ δεν μπορεί να ανταγωνισθεί εμπορικά τα BMW και τα KTM. Αρα καλά έκανε η Τ και άλλαξε κάπως το γήπεδο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

 

  Από: Aragorn στις 26/10/2007 7:47 p.m.

νομιζω οτι με το 1050 εχει κανει πολλα βηματα εμπρος