Tiger 900i-ρελαντί και λάστιχα?

Tiger 900i-ρελαντί και λάστιχα?  

  Από: Douglas στις 18/11/2009 12:38 a.m.

Καλησπέρα.Πριν λίγο καιρό έγινα κάτοχος ενός Tiger 900i του 2000.Μπορεί κάποιος αν γνωρίζει να μου πει:

α)Το ρελαντί πως μπορώ να το ρυθμίσω?Υπάρχει κάπου ρυθμιστής?Σε δύο προηγούμενες μηχανές μου π.χ. υπήρχε ρυθμιστής από την δεξιά μεριά του κινητήρα,κάτω από το τεπόζιτο όπου τον γύριζες δεξιά κι ανέβαινε το ρελαντί.τον γύριζες αριστερά κι έπεφτε.Κάτι ανάλογο στο Tiger παίζει?Θέλω να το ανεβάσω λίγο γιατί στο ξεκίνημα με πρώτη ή στην κίνηση στην πόλη με χαμηλές στροφές έχω παρατηρήσει ότι αν δεν κρατάω ψηλά τις στροφές(>3000)κομπιάζει πολύ και πάει να σβήσει.Θέλω να το ψάξω στα πιο απλά πρώτα προτού αρχίσω να ψάχνω για πρόβλημα στον ψεκασμό και άλλα μπερδευτικά.
β)Θα αλλάξω επίσης λάστιχα και είμαι ανάμεσα στα Metzeler Tourance EXP και Pireli Scorpion Trail.Κόστος φαντάζομαι είναι παρόμοιο,πιο πολύ με ενδιαφέρει να επιλέξω τα πιο ασφάλτινα με καλύτερο κράτημα στο δρόμο αφού η χρήση που κάνω είναι 95% on-5%off.

Re: Tiger 900i-ρελαντί και λάστιχα?  

  Από: gran tiger στις 18/11/2009 5:53 p.m.

Douglas"Καλησπέρα.Πριν λίγο καιρό έγινα κάτοχος ενός Tiger 900i του 2000.Μπορεί κάποιος αν γνωρίζει να μου πει:

α)Το ρελαντί πως μπορώ να το ρυθμίσω?Υπάρχει κάπου ρυθμιστής?Σε δύο προηγούμενες μηχανές μου π.χ. υπήρχε ρυθμιστής από την δεξιά μεριά του κινητήρα,κάτω από το τεπόζιτο όπου τον γύριζες δεξιά κι ανέβαινε το ρελαντί.τον γύριζες αριστερά κι έπεφτε.Κάτι ανάλογο στο Tiger παίζει?Θέλω να το ανεβάσω λίγο γιατί στο ξεκίνημα με πρώτη ή στην κίνηση στην πόλη με χαμηλές στροφές έχω παρατηρήσει ότι αν δεν κρατάω ψηλά τις στροφές(>3000)κομπιάζει πολύ και πάει να σβήσει.Θέλω να το ψάξω στα πιο απλά πρώτα προτού αρχίσω να ψάχνω για πρόβλημα στον ψεκασμό και άλλα μπερδευτικά.
β)Θα αλλάξω επίσης λάστιχα και είμαι ανάμεσα στα Metzeler Tourance EXP και Pireli Scorpion Trail.Κόστος φαντάζομαι είναι παρόμοιο,πιο πολύ με ενδιαφέρει να επιλέξω τα πιο ασφάλτινα με καλύτερο κράτημα στο δρόμο αφού η χρήση που κάνω είναι 95% on-5%off."


δεν μπορεις. τραβα στην αντιπροσωπια για υποπιεσομετρα και διαγνωστικο.
λαστιχα anakee

Re: Tiger 900i-ρελαντί και λάστιχα?  

  Από: Sprinter στις 20/11/2009 11:12 a.m.

Μάλλον τα προηγούμενα μηχανάκια σου δεν ήταν ψεκαστά. Το ρελαντί ρυθμίζεται από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου. Να πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο να στο βάλλον κατ' αρχήν στο διαγνωστικό. Μπορεί απλώς να θέλει ρύθμιση το TPS και το κύκλωμα του ρελαντί.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Tiger 900i-ρελαντί και λάστιχα?  

  Από: Douglas στις 20/11/2009 9:23 p.m.

Η τελική λύση είναι το διαγνωστικό στην αντιπροσωπεία.Προς το παρόν πήρα ένα καθαριστικό των μπεκ που το βάζεις στο τεπόζιτο μαζί με τη βενζίνη,μισό μπουκαλάκι με ένα τεπόζιτο και το υπόλοιπο μισό με ακόμα ένα ρεζερβουάρ.Το έβαλα χτες το πρώτο μισό και νομίζω ότι ήδη η απόκριση χαμηλά είναι καλύτερη.Θα περιμένω να δω τι θα γίνει αφού κάψω και τα δύο ρεζερβουάρ,αν συνεχιστεί το πρόβλημα αντιπροσωπεία.

ΥΓ.Όντως τα μηχανάκια που αναφέρω ότι ρύθμιζα μόνος μου το ρελαντί ήταν με καρμπυρατέρ.Στα ψεκαστά που είχα δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα με ρελαντί,απόκριση χαμηλά κτλ.

Re: Tiger 900i-ρελαντί και λάστιχα?  

  Από: gran tiger στις 20/11/2009 10:58 p.m.

κύκλωμα του ρελαντί.[/quote]
??? α ρε ατιμα bing