B King vs Speed triple

B King vs Speed triple  

  Από: coot στις 03/04/2009 7:04 p.m.

Πόσο γρήγορο είναι πια αυτό το b king;;;; Χαμηλά κινείται χαλαρά αλλά ψηλά τρελλαίνεται και εξαφανίζεται ποιος άλλος τόλμησε να το πατήσει με τον βασιλια;
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: B King vs Speed triple  

  Από: chris34 στις 03/04/2009 7:53 p.m.

Το b-king το εχει ο κουμπαρος μου!Η ελενη ξερει εχει ανεβει και πανω κιολας.....
Το εχω οδηγησει και περιττο να σου πω οτι εχει τεραστια ροπη και μια επιταχυνση που ξεκολανε τα χερια σου απο τα grip......
Δεν νομιζω να μπορουν να συγκριθουν αυτα τα 2!!
Το speed νομιζω βγαζει περιπου 130 hp και το αλλο 185 hp!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: B King vs Speed triple  

  Από: coot στις 04/04/2009 9:58 a.m.

chris34"Το b-king το εχει ο κουμπαρος μου!Η ελενη ξερει εχει ανεβει και πανω κιολας.....
Το εχω οδηγησει και περιττο να σου πω οτι εχει τεραστια ροπη και μια επιταχυνση που ξεκολανε τα χερια σου απο τα grip......
Δεν νομιζω να μπορουν να συγκριθουν αυτα τα 2!!
Το speed νομιζω βγαζει περιπου 130 hp και το αλλο 185 hp!"

Ελένη με τον κουμπάρο;;;; και με b-king;
Chris πραγματικά είναι φοβερό εργαλείο δεν το έχω οδηγήσει αλλά πίστεψε με το κατάλαβα
Εγώ αισθάνομαι ότι ξεκολάνε τα χέρια μου από τα grip με το speed με αυτό τι γίνεται;;;;;
Μου λες ότι δε μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους και έχεις δίκιο αλλά σε ένα σημείο μπορεί να συγκριθεί τιμή speed triple 12290 τιμή b-king ABS 11995... Νομίζω ότι κάπου χάνεται ο έλεγχος...
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: B King vs Speed triple  

  Από: chris34 στις 04/04/2009 10:07 a.m.

Ναι εχεις δικιο σε αυτο.το ριξανε πολυ το b-king.Περισυ ακριβως τετοιο καιρο που το πηρε ο κουμπαρος μου το ειχανε 14.600 χωρις ABS.!!!!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: B King vs Speed triple  

  Από: Sprinter στις 04/04/2009 10:44 a.m.

Το Β-King είναι το αχρηστότερο μηχανάκι που μπορεί να αγοράσει κανεις και ακόμα περισσότερο για τις Ελληνικές συνθήκες. Οι πιο άχρηστοι ίπποι που μπορείς να πληρώσεις.

Κατα τη γνώμη μου βέβαια...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: B King vs Speed triple  

  Από: HelenKoR στις 04/04/2009 4:41 p.m.

c"
Ελένη με τον κουμπάρο;;;; και με b-king;
"

πως κανεις κι εσυ ετσι ? το b-king καβαλησα . οχι τον κουμπαρο !
Σχεδιαστικα ειναι απο τα ομορφοτερα μηχανακια . Χαιρομαι να το βλεπω ! Ισως αυτο που δεν μου αρεσει πολυ ειναι ο μεγαλος του ογκος αλλα ετσι φωναζει απο μακρια οτι στα σωθηκα του κρυβει εναν μεγαλων κυβικων κινητηρα (1300cc) . Δεν νομιζω να υπαρχει καποια αλλη μηχανη στα κυβικα του που να μου αρεσει τοσο . (γενικα δεν μου αρεσουν τα πολλα κυβικα . 675cc ειναι καλα )

ερωτηση :
Βγαζει 185 ιππους ??? ....
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: B King vs Speed triple  

  Από: fethry στις 04/04/2009 7:36 p.m.

Sprinter"Το Β-King είναι το αχρηστότερο μηχανάκι που μπορεί να αγοράσει κανεις και ακόμα περισσότερο για τις Ελληνικές συνθήκες. Οι πιο άχρηστοι ίπποι που μπορείς να πληρώσεις.
Κατα τη γνώμη μου βέβαια..."

κάπως έτσι είναι...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: B King vs Speed triple  

  Από: ATN PANOS στις 04/04/2009 8:19 p.m.

HelenKoR"
c"

ερωτηση :
Βγαζει 185 ιππους ??? .... "
"


ναi
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: B King vs Speed triple  

  Από: Aris. στις 05/04/2009 12:58 a.m.

περί του b-king ...

Κυβισμός 1340κ.εκ.

Ισχύς 181ίπποι / 9.500σ.α.λ.

Ροπή στρέψης 13,8χλγμ. / 7.500σ.α.λ.

Βάρος 248κιλά

Tιμή 14.395ευρώ

H τιμή του είναι πλέον 12000 euro γιατί ,χωρίς να είμαι σίγουρος 100%, δεν έχει βγει 2009 μοντέλο
και πουλιέται ακόμα το 2008 σε τιμή προσφοράς.

Sprinter"Το Β-King είναι το αχρηστότερο μηχανάκι που μπορεί να αγοράσει κανεις και ακόμα περισσότερο για τις Ελληνικές συνθήκες. Οι πιο άχρηστοι ίπποι που μπορείς να πληρώσεις.

Κατα τη γνώμη μου βέβαια..."


Προφανώς...

To Suzuki GSXR 1300 Hayabusa είναι πλέον Best seller στις προτιμήσεις του έλληνα, σαν το πιο sport touring και βγάζει 196 άλογα που θα σε τραβήξουν μέχρι τα 310km/h με χαρακτηριστική άνεση .

Mε λίγα λόγια είναι ακόμα πιο άχρηστοι ίπποι και ακόμα πιο άχρηστη τελική ...(kαι ομως best-seller)
σε σχέση με το B-king που η τελική του ΔΕΝ φτάνει τα 270 , έχει 20 λιγότερα άλογα και ο δεύτερος χειροκίνητος χάρτης της ηλεκτρονικής ανάφλεξης του κάνει την μοτοσικλέτα πιο ομαλή και προσιτή στην καθημερινή μετακίνηση.

Από την άλλη πλευρά, δεν σε... χαλάει κι αν σου κολλήσει κανείς καβάλα σε οποιοδήποτε Superbike του λίτρου, τότε του δείχνεις “πόσα απίδια πιάνει ο σάκος” από φανάρι σε φανάρι.

(η τελευταία παράγραφος copy-paste από άρθρο του City Moto)

================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: B King vs Speed triple  

  Από: fethry στις 05/04/2009 3:23 p.m.

Aris."Προφανώς...
To Suzuki GSXR 1300 Hayabusa είναι πλέον Best seller στις προτιμήσεις του έλληνα, σαν το πιο sport touring και βγάζει 196 άλογα που θα σε τραβήξουν μέχρι τα 310km/h με χαρακτηριστική άνεση .
Mε λίγα λόγια είναι ακόμα πιο άχρηστοι ίπποι και ακόμα πιο άχρηστη τελική ...(kαι ομως best-seller)
σε σχέση με το B-king που η τελική του ΔΕΝ φτάνει τα 270 , έχει 20 λιγότερα άλογα και ο δεύτερος χειροκίνητος χάρτης της ηλεκτρονικής ανάφλεξης του κάνει την μοτοσικλέτα πιο ομαλή και προσιτή στην καθημερινή μετακίνηση.
Από την άλλη πλευρά, δεν σε... χαλάει κι αν σου κολλήσει κανείς καβάλα σε οποιοδήποτε Superbike του λίτρου, τότε του δείχνεις “πόσα απίδια πιάνει ο σάκος” από φανάρι σε φανάρι.
(η τελευταία παράγραφος copy-paste από άρθρο του City Moto)
"

δηλαδή τι εννοεί ο φίλτατος συντάκτης του city moto?
1) ότι οι ίπποι του busa (που παρεπιπτόντως έχει κατασκευαστεί για απροβλημάτιστα ταξίδια σε ταχύτητες που σ'ένα b-king στηρίζεις το σβέρκο σου με χωροδικτύωμα) είναι άχρηστοι?
2) οτι η λογική επιλογή για έναν άνθρωπο που μετακινείται σε μια πόλη της ελλάδας είναι ένα b-king των 180 ίππων ωστε να μπορεί να ρίχνει στα χιλιάρια ss στα φανάρια?
άξιος...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: B King vs Speed triple  

  Από: Aris. στις 05/04/2009 9:45 p.m.

γενικά και γω είμαι τις άποψης..
ότι δεν υπάρχουν μηχανές με άχρηστα άλογα ...
αυτό το τροπάριο μου θυμίζει κάτι σε "όσα δε φτάνει η αλεπού"
με το ίδιο σκεπτικό και τα άλογα του speed είναι παραπανίσια για γυμνό δεν χρειάζεσαι τόσα άλογα για να κινηθείς.
και στην τελική... άμα δεν ήταν εκμεταλλεύσιμα αυτά τα 181 άλογα δεν θα είχε ρίξει φόλα στο φίλο μας τον Coot ! και δε θα υπήρχε τώρα αυτό το post
προσωπικά άμα είχα να διαλέξω , θα έπαιρνα στο speed γιατί μου φτάνουν τα άλογα του και μου αρέσει πολύ περισσότερο.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: B King vs Speed triple  

  Από: jimdom στις 05/04/2009 10:08 p.m.

Aris."
και στην τελική... άμα δεν ήταν εκμεταλλεύσιμα αυτά τα 181 άλογα δεν θα είχε ρίξει φόλα στο φίλο μας τον Coot ! και δε θα υπήρχε τώρα αυτό το post "



πάντα τέτοια φίλε μου coot

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me

Re: B King vs Speed triple  

  Από: Sprinter στις 05/04/2009 10:53 p.m.

Aris."περί του b-king ...

Κυβισμός 1340κ.εκ.

Ισχύς 181ίπποι / 9.500σ.α.λ.

Ροπή στρέψης 13,8χλγμ. / 7.500σ.α.λ.

Βάρος 248κιλά

Tιμή 14.395ευρώ

H τιμή του είναι πλέον 12000 euro γιατί ,χωρίς να είμαι σίγουρος 100%, δεν έχει βγει 2009 μοντέλο
και πουλιέται ακόμα το 2008 σε τιμή προσφοράς.

Sprinter"Το Β-King είναι το αχρηστότερο μηχανάκι που μπορεί να αγοράσει κανεις και ακόμα περισσότερο για τις Ελληνικές συνθήκες. Οι πιο άχρηστοι ίπποι που μπορείς να πληρώσεις.

Κατα τη γνώμη μου βέβαια..."


Προφανώς...

To Suzuki GSXR 1300 Hayabusa είναι πλέον Best seller στις προτιμήσεις του έλληνα, σαν το πιο sport touring και βγάζει 196 άλογα που θα σε τραβήξουν μέχρι τα 310km/h με χαρακτηριστική άνεση .

Mε λίγα λόγια είναι ακόμα πιο άχρηστοι ίπποι και ακόμα πιο άχρηστη τελική ...(kαι ομως best-seller)
σε σχέση με το B-king που η τελική του ΔΕΝ φτάνει τα 270 , έχει 20 λιγότερα άλογα και ο δεύτερος χειροκίνητος χάρτης της ηλεκτρονικής ανάφλεξης του κάνει την μοτοσικλέτα πιο ομαλή και προσιτή στην καθημερινή μετακίνηση.

Από την άλλη πλευρά, δεν σε... χαλάει κι αν σου κολλήσει κανείς καβάλα σε οποιοδήποτε Superbike του λίτρου, τότε του δείχνεις “πόσα απίδια πιάνει ο σάκος” από φανάρι σε φανάρι.

(η τελευταία παράγραφος copy-paste από άρθρο του City Moto)

"




Είναι αχρηστοι (και δεν υπάρχει σύγκριση με το Μπουσα) γιατί

1. Είναι γυμνο. Τελικές και άλλες τρίχες δεν παίζουν εδώ. Ουτε μ.ω.τ.
2. Εχει γελοία υψηλή ροπή εξαιρετικά χαμηλά. Τελείως διαφορετική καμπύλη ροπής από του Μπούσα. Ναι, μπορείς να έχεις too much of a good thing, ειδικά στην γλυστερή Ελλάδα. Αν είναι να κόβω το 1/3 των αλόγων και τη μισή ροπή για τη καθημερινή μετακινηση με το κουμπάκι (δε μιλάω για όταν βρέχει), αυτό για μένα σημαίνει ακόμα περισσότερο πως πληρώνεις άχρηστα άλογα. Γιατι τι άλλο από καθημερινη μετακινηση θα κάνεις με ενα μηχανάκι γυμνό τελείως,με αυτό το βάρος και με αυτή τη στάση οδήγησης? Ταξίδια, πίστα? Οσο για βουνίσιες φουρκέτες... Αν υπαρχει ένα μηχανάκι αυστηρά και μόνο για καφετέρια, αυτό είναι.

Εναν ήξερα που το πήρε, το πούλησε σε ενα εξάμηνο.

Τεσπα, περί ορέξεως...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: B King vs Speed triple  

  Από: Polymhxanos στις 05/04/2009 11:17 p.m.

Το ένα είναι τρικύλινδρο 1050 (και μάλιστα με διάμετρο-διαδρομή σχεδόν τετράγωνη, δείγμα όχι υψηλών επιδόσεων), και το άλλο είναι τετρακύλινδρο 1300.

Είναι ΚΑΙ πιο πολλά κυβικά ΚΑΙ πιο αποδοτικά λόγω 4ου κυλίνδρου. Λίγο άδικη η σύγκριση σε ευθεία για το 1050, δεν νομίζετε;

Τώρα τι νόημα ύπαρξης έχει ένα Bking, καθένας με τα γούστα του. Εμένα πάντως ένα Bking μου φάνηκε πολύ χρήσιμο πριν μερικά χρόνια...κοινωνικώς
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: B King vs Speed triple  

  Από: fethry στις 06/04/2009 11:01 a.m.

Aris."γενικά και γω είμαι τις άποψης..
ότι δεν υπάρχουν μηχανές με άχρηστα άλογα ...
αυτό το τροπάριο μου θυμίζει κάτι σε "όσα δε φτάνει η αλεπού"
με το ίδιο σκεπτικό και τα άλογα του speed είναι παραπανίσια για γυμνό δεν χρειάζεσαι τόσα άλογα για να κινηθείς.
και στην τελική... άμα δεν ήταν εκμεταλλεύσιμα αυτά τα 181 άλογα δεν θα είχε ρίξει φόλα στο φίλο μας τον Coot"

εκμεταλλεύσιμα ή όχι, τα άλογα αυτά σ'ένα τέτοιο μοτοσακό είναι υπερβολή...
κατά τη γνώμη μου, όσο άχρηστο είναι ένα sport-touring 125cc και 10hp ή ένα χτυπητήρι καφέ 5000cc και 560hp, άλλο τόσο είναι κι ένα γυμνό 1300cc και 180hp...
τώρα για την αλεπού και το αν φτάνει ή όχι... ουδέν σχόλιο...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...