bridgestone bt-016 ¶
Από: icet στις 05/09/2008 11:29 μμ.
380 € έχουν με τη τοποθέτηση και ζυγοσταθμισμένα και το σκέφτομαι ... ακούω γνώμες
Από: Sprinter στις 06/09/2008 6:35 πμ.
Από: icet στις 06/09/2008 10:44 πμ.
Από: Sprinter στις 06/09/2008 10:17 μμ.
Από: stoupi στις 09/10/2008 7:21 μμ.
vakis75"Sumfono me ton Sprinter i mesi lusi einai ta M3. AN thes ta korufaia gia ton tigri einia ta diablo corsa 3 .ta exoun valei filoi mou kai einai apisteuta.kostizoun polu omos kai einai gia oriakes sunthikes"
Από: alki_viades στις 13/10/2008 12:40 πμ.
Τετοιο κρατημα στο στεγνο δεν εχω ξαναδει! Στη γυαλισμενη ασφαλτο της πολης εκει που το Μ3 θα γλυστρησει το 16 θα κρατησει λιγο ακομα. Στην περ. Υμηττου η αισθηση ασφαλειας ειναι εξωπραγματικη, ενω το ποσο ευκολα θα γυρεις τη μηχανη και θα την κρατησεις ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που θελεις για οσο θελεις και μετα αν θες θα γυρεις κι αλλο ειναι απιστευτο με τα 016. Δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ τους, κι εγω νομιζα πως το Μ3 ειναι πολυ καλο αλλα μετα καταλαβα τι εστι soupersprt ελαστικο....Από: Sprinter στις 13/10/2008 10:38 πμ.
Από: icet στις 18/10/2008 11:36 μμ.
SPEED"Κάνα νεώτερο απο τα BT016;"
Από: alki_viades στις 09/04/2009 12:24 πμ.
μετα, τα ΒΤ16 κρατανε αψογα. Μου εχουν γλυστρησει μονο σε γυαλισμενη ασφαλτο οταν πηγαινα για παντιλικι, σε καλη ασφαλτο ξυνεις μαρσπιε ευκολα. Ρισπεκτ! Από: spyro στις 09/04/2009 1:20 μμ.