Το XR μου

Το XR μου  

  Από: boleneger στις 26/12/2020 9:25 p.m.

Είπα να βάλω κάποια πραγματάκια στο XR αφού και να το κοινοποιήσω βοηθώντας ισως και άλλους που θέλουν να κάνουν το ίδιο.
Πρώτη μόντα που έκανα ήταν τα φλασάκια εμπρός που τα ανέβασα δίπλα στα φώτα.
Ηταν σχετικα απλο. Τέσσερα λαμάκια και τέλος. Το καλώδιο του φλας φτάνει μια χαρά και η μηχανή πιστευω ομόρφηνε.
 
 Τελευταία διόρθωση από: boleneger στις 27 Dec 2020 23:23, διορθώθηκε 6 φορές συνολικά.

Re: Το XR μου  

  Από: boleneger στις 26/12/2020 9:53 p.m.

Δεύτερη προσθίκη και πιο βασική είναι διπλό stand. Το xr δεν έχει από τη μάνα του και η triumph ζητα 260. Άντε 240 αν το πάρεις από έξω. SW και λοιποι θέλουν 180 με 160 για HEED. Βρήκα MOTEA https://www.motea.com/en/centre-stand-triumph-tiger-800-11-14-tiger-800-xr-15-19-center-stand-constands-in-black-806419-0
Με 100 φερμένο.Οι οδηγείες ήταν for the pouts αλλά με λίγο common sence μπήκε και έιναι μια χαρά.

 
 Τελευταία διόρθωση από: boleneger στις 27 Dec 2020 23:27, διορθώθηκε 4 φορές συνολικά.

Re: Το XR μου  

  Από: boleneger στις 27/12/2020 11:34 p.m.

Μια ακομα προσθηκη ειναι οι βάσεις για βαλιτσες. Βρηκα απο το motoraid βασεις της holan τελευταιο κομματι και επιδη μου αρεσε η κουρμπα που κανει διπλα στην εξατμιση και η τιμη της μιας και δεν εχω σκοπο να βαλω βαλιτσες, αλλα σαμαρια dry bags οποτε ειναι τελεια. Σαμαρια παρθηκαν της lomo 
 Τελευταία διόρθωση από: boleneger στις 27 Dec 2020 23:46, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Το XR μου  

  Από: boleneger στις 11/04/2021 10:56 p.m.

Ένα DIY σχετικά εύκολο είναι η κατασκευή αλουμινένιας βάσης αποσκευών και ίσως να βιδώσω και βάση βαλίτσας αν βρω καμία φτηνή στο μέλλον.
               Το κομμάτι είναι από ρετάλι που βρήκα στη δουλεία πάχους περίπου 4mm και στην αρχή θα δείτε ότι είχε ήδη το κενό στη μέση που με βοήθησε στην ευθυγράμμιση αλλά και κάποιες άσχετες τρύπες από εκεί που ήταν τοποθετημένο στην προηγούμενη ζωή του.... .             
              Έτσι πήρα πατρόν με χαρτόνι για να δω τι ταιριάζει, με εσοχές για να περνά χταπόδια, Κατόπιν πήρα μέτρα και έκοψα την πλάκα με σεγα και λάμα για μέταλλα (την έκοβε σαν βούτυρο) και τα κούρμαρισα στη μέγγενη. Κατόπιν καλό ξύσιμο στον τροχό για γρέζια και προετοιμασία για βαφή. Ύστερα πήρα μέτρα για τις τρύπες και σε κολονοδράπανο άνοιξα με 8αρι τρυπάνι τις τρύπες τοποθέτησης στη μοτό.

               Για τη στερέωση της βάσεις με τη μηχανή υπήρχαν δυο επιλογές. Ή ακολουθώ μαμά triumph και βάζω βάση από κάτω σαν υποπλαίσιο που στερεώνεται πιο μπροστά σε δυο σημεία (για απορρόφηση δυνάμεων - αποφυγή στρέβλωσης πλαισίου) και τρύπημα του πλαστικού για να μπει η επάνω βάση ή στερέωμα απευθείας στις υπάρχουσες βίδες (όπως όλα τα aftermarket (με τον κίνδυνο να πάρει το πλαίσιο σε μια στραβή). To πρώτο πολύπλοκο και το δεύτερο απαράδεκτο μηχανολογικά. Έτσι πηρά ντίζα 6mm με το μέτρο για να βιδώσω στις φωλιές του πλαισίου και τα σύνδεσα με λαστιχένια αντικραδασμικά θηλυκό-θηλυκό και έπο πάνω έβαλλα φρεζαριστές άλεν 6mm.
               Με αυτό τον τρόπο αν φάει ζόρι η πλάκα από πέσιμο με βάρος θα κοπεί το λάστιχο του αντικραδασμικού ή θα βγει η βίδα από τη φωλιά της στο αντικραδασμικό, κόστος 1,70ευρό  το ένα. Σε κάθε άλλη περίπτωση το βάρος πιέζει τη βάση και δεν υπάρχει πρόβλημα. Βεβαία δεν το δοκίμασα στην πράξη αλλά ένα αντικραδασμικό που έκοψα είδα ότι μάλλον κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει. Μετά σφίξιμο με κόντρα αυτασφαλιζόμενα παξιμάδια, η πλάκα βάφτηκε και μπήκε επάνω.
               Το αποτέλεσμα μου άρεσε και με βόλεψε. Τώρα τυχόν βελτιώσεις τρυπήματα κλπ είναι εύκολα.
 Τελευταία διόρθωση από: boleneger στις 11 Apr 2021 23:03, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Το XR μου  

  Από: HelenKoR στις 19/04/2021 10:11 a.m.

Πολύ ωραία δουλειά! 
με τι εβαψες το κομμάτι αυτό;
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Το XR μου  

  Από: boleneger στις 21/04/2021 1:27 p.m.

Το εβαψα με σπρέι για υψηλών θερμοκρασιών που είχα κάβα αλλά γρατσουνιεται. Οπότε θα πάρω και βερνίκι να το ξανακάνω και θα μου μείνει γιατί θέλω να κάνω και μια βάση για το τηλέφωνο πάνω από τα όργανα.
 Τελευταία διόρθωση από: boleneger στις 21 Apr 2021 13:29, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Το XR μου  

  Από: jlkoutsoukos στις 03/05/2021 2:42 p.m.

Το χρωμα υψηλης θερμοκρασιας πρεπει να "ψηθει" για να σκληρηνει και να μην γρατζουνιεται.
Ενας τροπος ειναι να το βαλεις στον φουρνο για περιπου μιση με μια ωρα...αν σε αφησει η γυναικα σου!!!
Ο αλλος τροπος (που ακολουθω εγω για να βλεπω και απο τα δυο ματια την αλλη μερα) ειναι να το περασω ενα "φοβερισμα" με την φλογα ενος φλογιστρου. Πολυ συντομα αλλαξει λιγο η αποχρωση του και καπνιζει ελαφρως. Και αυτη η μεθοδος πετυχαινει την σκληρυνση και ταυτοχρονα διατηρει ανεπαφη την οραση του μαστορα!!!
Νομιζω οτι ειναι απαραιτητο να σκληρηνεις την βαφη γιατι απο μονη της δεν θα το κανει ποτε, ουτε πιστευω οτι ειναι λυση να βαλεις καποιο βερνικι απο πανω.

Re: Το XR μου  

  Από: boleneger στις 12/05/2021 9:45 p.m.

Ναι σχετικά με το βάψιμο μάλλον θα τα πάω για ηλεκτροστατική.
Μία καινούργια μόντα είναι η βάση για το τηλέφωνο που ανέφερα πιο πάνω. Πάλι από ρετάλι κομμάτι αλουμίνιο κομμένο στη σέγα και στραβωμένο στη μέγγενη με υπομονή (λίγο-λίγο) κάθε φορά γιατί το αλουμίνιο δεν θέλει βιασύνη. Το μόνο που αγόρασα (μέχρι και την αλενόβιδα την είχα πάρει για spare part για την πίσω βάση), είναι το λάστιχο (αράχνη) που είναι RAM από το MOTORAID 5ευρά για να το πιάνει χωρίς δράματα. Μάλλον μετά το βάψιμο θα κολλήσω ένα κομμάτι αφρώδες από mouse pad στα σημεία επαφής με το τηλέφωνο αφού φρεζάρω με τρυπάνι την αλενόβιδα για έρθει σχεδόν πρόσωπο.
 Έπιασε στις ήδη υπάρχουσες βίδες που πιάνει η βάση της ζελατίνας και φαίνεται αρκετά στιβαρή.
Δεν το ήθελα πιο μπροστά για να χειρίζομαι το τηλέφωνο εν κίνηση γιατί το θεωρώ εξαιρετικά επικίνδυνο και θα με έβαζε σε πειρασμό να το κάνω. Τώρα βελτιώσεις και παρεμβάσεις πάντα θα μπορούν να γίνουν ειδικά όταν δοκιμαστεί σε ταξίδι και στο δρόμο. Φυσικά όποιος θέλει αντιγράφει, σχολιάζει και ρωτάει σχετικά αν θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο.