Μια βοήθεια παρακαλώ

Μια βοήθεια παρακαλώ  

  Από: Axinos στις 30/07/2017 4:45 πμ.

Καλησπέρα σε όλους και σε όσους είναι διάκοπες καλά μπάνια θέλω να κάνω μια ερώτηση μιας και με τα τούβλα στην ιντερμοτο δεν βγάζω άκρη πέρα του ότι πείστηκα ο ίδιος για την ανικανότητα τους
Εδώ και καμιά 15 μέρες η μηχανή μου (triumph tiger 800 xrx 2017 1800 km) έκανε ένα θόρυβο στην πίσω μεριά σαν κάτι να χτυπούσε ένα μεταλλικό συνεχόμενο θόρυβο κάθε φορά που άφηνα το γκάζι επίσης όταν είχα πρώτη και ξεμπλέκα και έμπλεκα την ταχύτητα ακουγόταν σαν να φρέναρε κάτι πήγα λοιπόν στην ιντερμοτο να το δουν και μου χαλάρωσα την αλυσίδα ο μεταλλικός θόρυβος λοιπόν έγινε πιο έντονος και η φασαρία στην πρώτη δεν σταμάτησαν κοινώς μαλακιες; μου έκαναν. Σήμερα λοιπόν ξαναπήγα και μου είπε ότι έφταιγε η χαλαρή αλυσίδα και σε αυτό οφείλεται το κροταλισμα που ακούω έφυγα και δεν διορθώθηκε πήγα ξανά και η απάντηση του ήταν ότι είναι κάτι το φυσιολογικό να συμβαίνει και ότι φταίει η μακριά αλυσίδα που έχει παρόλα αυτά ο ήχος είναι πραγματικά αντιαισθητικος και πριν το πρώτο σέρβις στα 800 δεν άκουγα τίποτα επίσης όταν πήγα και χαλάρωσαν την αλυσίδα ο καλαμοβρακας έβαλε χέρι στον μηχανικό ότι και καλά είχε σφίξει την αλυσίδα πολύ. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι αυτός ο έντονος θόρυβος είναι φυσιολογικός και σίγουρα ότι είναι κάτι που συμβαίνει συχνά και ότι οφείλεται στην μεγάλη αλυσίδα. Θαρρώ πως ίσως επειδή ήταν πολύ σφιγμένη δημιουργησε κάποιο πρόβλημα.
Οι ερωτήσεις είναι οι παρακάτω
1 τι μπορεί να φτάει
2 θα πάω την Δευτέρα στον Κοντή αν μου πει ότι μου έχουν κάνει κάποια ζημια ποιες κινήσεις πρέπει να κάνω απέναντι στον καλαμοβρακα
3 αν είναι κάποιο κατασκευαστικο λάθος μπορεί να με καλύψει κάποιος άλλος όσον αφορά την εγγύηση πέρα του καλαμοβρακα η πρέπει όπως και να έχει να πάω σε αυτόν που την αγόρασα.
Ευχαριστώ και σόρυ για το μεγάλο κείμενο

Re: Μια βοήθεια παρακαλώ  

  Από: voyager1970 στις 30/07/2017 4:17 μμ.

Καλησπέρα Χάρη,

1) Σύμφωνα με την περιγραφή σου "...έκανε ένα θόρυβο στην πίσω μεριά σαν κάτι να χτυπούσε ένα μεταλλικό συνεχόμενο θόρυβο κάθε φορά που άφηνα το γκάζι επίσης όταν είχα πρώτη και ξεμπλέκα και έμπλεκα την ταχύτητα ακουγόταν σαν να φρέναρε κάτι..".
- Αυτό παραπέμπει για πρόβλημα στην αλυσίδα κίνησης. Στα 1800χλμ ίσως να θέλει λίγο ρύθμιση (ρεγουλάρισμα), όχι όμως κάτι δραματικό όπως το περιγράφεις.
- Επίσης, ενδέχεται η γλίστρα της αλυσίδας να έχει κάποια αστοχία και να υπάρχει επαφή της αλυσίδας με το ψαλίδι (πολύ σπάνια περίπτωση).

2) Σε περίπτωση ζημιάς με υπαιτιότητα από την INTERMOTO - στην οποία ξεκάθαρα θα στην τεκμηριώνει ο Κόντης (πράγμα απίθανο), τότε επικοινωνείς με την ΗΛΙΟΦΙΛ Α.Ε. (αντιπρόσωπος της Triumph) και μιλάς με τον τεχνικό διευθυντή.
Σε περίπτωση που και πάλι δεις πρόβλημα συνεννοήσεις, στέλνεις ένα κατατοπιστικό email στα κεντρικά του εργοστασίου της Triumph (after.sales@triumph.co.uk).
Πληροφοριακά, στην INTERMOTO καλό είναι να μιλάς και να συνεννοείσαι ΜΟΝΟ με τον Βαγγέλη.

3) Τα θέματα εργοστασιακών εγγυήσεων καλύπτονται για 2-έτη σε κάθε εξουσιοδοτημένο συνεργείο από την αντιπροσωπεία της Triumph.
Δυστυχώς ο αντιπρόσωπος της Triumph έχει ΕΠΙΣΗΜΑ στο δίκτυο του μόνο την INTERMOTO και PIERRAKOS (τον οποίο δεν στον συστήνω για θέματα service κ.λ.π)
Τώρα εάν μπορεί ο Κόντης να σε καλύψει στην εγγύηση, ψάξε το επιστάμενα.

Re: Μια βοήθεια παρακαλώ  

  Από: Axinos στις 31/07/2017 12:13 πμ.

Ευχάριστω πολύ για την λεπτομερή απάντηση σου.
Αύριο το πρωί θα πάω νωρίς στον Κοντή και θα δω εκεί τι θα κάνω. Ο θόρυβος είναι αρκετά δυνατός πραγματικά σκέψου ότι ακούγεται δυνατά μέσα από το κράνος.
Ευχαριστώ πολύ και πάλι για την απάντηση θα ποσταρω τι ήταν τελικά από εβδομάδα.

Re: Μια βοήθεια παρακαλώ  

  Από: giorgos13 στις 31/07/2017 12:56 πμ.

Φίλε μου Εάν δεν έχεις πρόβλημα για Εάν το συνεργείο είναι της triumph σου συστήνω ανεπιφύλακτα τον Κούκα είναι στο περιστερι ανδριτσαινης 12 KoukasRacingTeam

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Μια βοήθεια παρακαλώ  

  Από: Axinos στις 11/08/2017 12:40 μμ.

Έκανα ολόκληρο ταξίδι για να φτάσω στον Κοντή όπου παρεμπιπτόντως ήταν άψογος για να μου πει τελικά ο άνθρωπος ότι ήθελε απλά λάδωμα η αλυσίδα... Οι περισσότεροι έχετε βγάλει συμπέρασμα για την ιντερμοτο τώρα έβγαλα και εγώ. Επιεικώς οι άνθρωποι είναι άχρηστοι ανίδεοι και εν τέλει επικίνδυνοι.

Re: Μια βοήθεια παρακαλώ  

  Από: mario στις 12/08/2017 2:17 μμ.

Δεν το χωράει η λογική μου να μην είδαν ένα απλό λάδωμα αλυσίδας δυο μηχανικοί, ένας χρήστης πρωτίστως, και να το δει ο Κοντης...με όλο τον σεβασμό άλλα δεν....

Re: Μια βοήθεια παρακαλώ  

  Από: grgasteus στις 22/09/2017 3:46 μμ.

mari"Δεν το χωράει η λογική μου να μην είδαν ένα απλό λάδωμα αλυσίδας δυο μηχανικοί, ένας χρήστης πρωτίστως, και να το δει ο Κοντης...με όλο τον σεβασμό άλλα δεν.... "
Μάλλον πως θα πρέπει να αρχίσει... Καμία σχέση η αντιμετώπιση στις μέρες μας σε σχέση με παλαιότερα... Ειδικά από αντιπροσωπεία... Κρίμα

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Μια βοήθεια παρακαλώ  

  Από: Giwrgisr στις 03/10/2017 5:25 μμ.

Δυστυχώς παιδιά έχω απογοητευτεί απότο service και την αντιμετώπιση της intermoto,στο επόμενο service θα πάω στον Κόντη,τους είπα το κλασσικό πρόβλημα για τη μίζα που παρουσιάζεται στη δική μου σειρά με το 800 το απλό και μου απάντησαν ε..έχεις χρόνο δε πρόκειται να σε αφήσει και φεύγοντας από το συνεργείο όταν έφυγα και έφτασα σπίτι δεν έπαιρνε μπρος ξανά.Δεν θα σχολιάσω τις τιμες για το σέρβις αυτό έγκειται στηντσέπη του καθενός μας,αλλά τουλάχιστον να τα άξιζαν,νομίζω μόνο να τα πάρουν και εάν τους πεις κάτι παραπάνω να κοιτάξουν πέραν του σέρβις (μικρού ή μεγάλου) απάντηση δεν παίρνεις,κρίμα έτσι θα μας χάσουν όλους.

Re: Μια βοήθεια παρακαλώ  

  Από: lazatheo13 στις 04/09/2018 8:04 πμ.

Θα ήθελα να αναφέρω το εξής γεγονός που μου συνέβη πριν από λίγο καιρό.

Το 2014 είχα μια πτώση με το Tiger 1050 και έπειτα από αυτό έσπασαν τα όργανα του και το μπροστά φανάρι.
Ο Τίγρης φόραγε τα όργανα με τα τρία κουμπιά δηλαδή τα όργανα που φοράνε όλα τα 1050 μέχρι και το 2011. Με τα πολλα αποφάσισα να φτιαξω τον τιγρη και βρηκα οργανα από το 2012 μοντελο, αυτό με τα δυο τα κουμπια. Εβαλα το οργανο πανω και πηγα να βαλω εμπρος τον Τίγρη. Η μιζα γυρναγε και σαν κατι να την εκοβε και δουλευαν κανονικα όλα τα ηλεκτρικα του , φώτα , τρόμπες βενζίνης κτλ.
Ετσι πηγα τον τιγρη στην Intermoto αλλα εκανα το λαθος και του ειπα ότι εχω αλλαζει οργανο και εχω βαλει από το επομενο μοντελο του 2012. Η Intermoto μου ζητησε 1050€ για να το φτιαξει με γενικο σερβις στα 300€ λογο ακινησίας 250€ για λαστιχα Pirelli και άκουσον άκουσον 500€ για άλλο μεταχειρισμενο οργανο το οποιο θα το εβρησκε στα τρακαρισμενα μεταχειρισμενα.
Αφησα την μοτοσυκλετα εκει με την συμφωνια ότι θα ξεκινουσε την οποιαδηποτε εργασια μετα την προκαταβολη των 500€ που ειχαμε συμφωνισε.
Την επομένη μέρα το πρωι πηρα τηλ έναν παρα πολύ καλό μάστορα της Triumph που μου συνέστησε ενας φιλος και τον ρωτησα αν μπορει να δουλεψει το οργανο του 2012 στο μοντελο του 2011 και μου ειπε ότι γίνεται και πως το εχει δει σε αλλα μηχανακια να λειτουργεί. Αμέσως κατάλαβα ότι η Intermoto με κοροϊδεύει και τους πηρα τηλ για να τους πω ότι δεν θα την φτιαξω την μοτοσυκλετα και μου ειπε ότι εχει λυσει την μηχανη και ότι θελει ψυγειο και μιζα που πραγματι χρειαζονταν αλλα η συμφωνια ηταν ότι δεν θα βαλει χερι πριν την προκαταβολη. Αμέσως του ειπα ότι δεν θα το φτιαξω και να το βαλει σε κουτες.
Έτσι και εγινε την επομενη πηγα και πηρα την μηχανη και μαλιστα μου πηρε 50€ επειδη εβγαλε το ψηγειο και το καπακι της μιζας. Μαλιστα μου ειπε ότι τελικα θα μπορουσε να το φτιαξει το οργανο ότι θα το παντρευε με τον εγκεφαλο για να το κανει να δουλεψει. Από μεσα μου εβαλα τα γελια και του πεταξα τα 50€ στο τραπεζι και φορτωσα τη μηχανη και εφυγα.
Η μηχανη πηγε στον επομενο μηχανικο την ιδια μερα. Βαζοντας μπαταρια και ανοιγοντας το διακόπτη δεν δουλευε τίποτα μα τίποτα ουτε φωτα ουτε μιζα τίποτα μα τίποτα. Μου λεει ο μηχανικος άστο και θα το φτιαξω.
Ο ανθρωπος, όπου για ευνόητους λογους δεν θελω να αναφερω το ονομα του, εβαλε εμπρος τη μοτοσυκλετα με το οργανο του 2012 και μου ειπε ότι ο Intermoto ειχε πειραζει τα εξής:

Είχε ξεσυνδεσει το TPS, την ντιζα γκαζιου, το ρελε ECU και το SAI και ειχε βγαλει την κεντρικη ασφαλεια!...

Το προβλημα ηταν ότι ειχε βγαλει βλαβη ο εγκεφαλος και εκοβε την αναφλεξη όταν πηγαινε να παρει η μοτοσυκλετα.

Τα συμπεράσματα δικά σας για την Intermoto…