Tiger 1050 σπάσιμο πλαισίου σε περίεργο σημείο

Tiger 1050 σπάσιμο πλαισίου σε περίεργο σημείο  

  Από: maliax στις 18/08/2015 3:26 μμ.

Καλησπέρα σε όλους


είμαι νέος χρήστης στο forum και δυστυχώς το πρώτο μου post δεν είναι για καλό.
είμαι κάτοχος ενός Tiger 1050. πρόσφατα είχα ένα ατύχημα κατά το οποίο έσπασε το πλαίσιο στο σημείο που ενώνεται με το τιμόνι

η ταχύτητα σύγκρουσης δεν ήταν μεγάλη 30-40 klm και θεωρώ ότι δεν δικαιολογείται τέτοια ζημιά σε αυτό το σημείο.
η ταχύτητα πιστοποιείται απ ότι ευτυχώς δεν προέκυψαν σωματικές βλάβες καθώς και το αυτοκίνητο με το οποίο συγκρούστηκα έχει υποστεί μικρή ζημιά.
πιστεύω ότι πρόκειται για επικίνδυνο κατασκευαστικό λάθος που δεν δικαιολογείται για την μηχανή αυτή.

ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος απο εσάς έχει υποστεί / ακούσει κάτι αντίστοιχο και πως πιστεύεται ότι πρέπει να ενεργήσω σε αυτήν την περίπτωση

παραθέτω φωτογραφίες

το μηχανάκι είναι εκτός εγγύησης (μοντέλο 2007)

οποιαδήποτε βοήθεια ή συμβουλή παραπάνω από ευπρόσδεκτη

Re: Tiger 1050 σπάσιμο πλαισίου σε περίεργο σημείο  

  Από: stelios256 στις 18/08/2015 3:40 μμ.

Καλησπερα
Τουλαχιστον εσυ εισαι καλα;;
Καποιες φορες οι ανοχες των μεταλλων επηρεαζονται και απο τον τροπο που θα δεχτει το χτυπημα.Σε ενα τρακαρισμα συμβαινουν τοσο πολλα και τοσο γρηγορα που ειναι δυσκολο να ερμηνευσεις το πως εγινε η ζημια που εγινε.μπορει να στρεσαριστηκε υπερβολικα το σημειο και να εγινε αυτη η ζημια.
Ασφαλιστικες κλπ δεν σε καλυπτουν;
Γιατι το πλαισιο εχει κανα 2500€ αγορα χωρις φπα και τοποθετηση.

Re: Tiger 1050 σπάσιμο πλαισίου σε περίεργο σημείο  

  Από: maliax στις 18/08/2015 4:05 μμ.

Καλησπέρα,

ναι ευτυχώς δεν χτύπησα. το θέμα είναι ότι θα μπορούσε να σπάσει και με ένα απλό πέσιμο έτσι όπως το βλέπω.
αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν έχει ξανασυμβεί σε κάποιον κάτι αντίστοιχο και πως το δικαιολογεί η αντιπροσωπεία?

είναι υπερβολική ζημιά που δεν θεωρώ ότι δικαιολογείται για ένα μηχανάκι σαν το tiger αξίας 12.000 ευρώ

Re: Tiger 1050 σπάσιμο πλαισίου σε περίεργο σημείο  

  Από: orange στις 19/08/2015 1:03 μμ.

Έχω δει σπασμένα πλαίσια έπειτα από τρακάρισμα, όπως επίσης έχω δει ανέπαφα πλαίσια από μηχανάκια με κομμένα τιμόνια (όχι μόνο περιπτώσεις Triumph, αλλά και άλλης μάρκας). Τα χτυπήματα, η διεύθυνση των χτυπημάτων, η ένταση της κρούσης και χίλιοι δυο άλλοι παράγοντες δεν προσδιορίζονται. Ούτε επίσης υφίσταται λογική "υπερβολική ζημιά για μηχανάκι των 12.000". Σε ποια τιμή θα θεωρούσες λογικό να συμβεί κάτι τέτοιο;
Με ποια ταχύτητα κρούσης κόβονται τα πλαίσια; Με 80Km, με 30Km, με 150Km? Και που κόβονται; Στο λαιμό, στις βάσεις του κινητήρα, του ψαλιδιού;

Οι πιθανές σωματικές βλάβες δεν πιστοποιούν ταχύτητα ατυχήματος. Δεν σου λέει κανείς ότι αν πέσεις με 5 Km δεν θα σπάσεις το πόδι σου ή ότι αν πέσεις με 105 Km θα σε μαζεύουν.

Καταλαβαίνω τον πόνο σου, πραγματικά! Ειδικά στο ενδεχόμενο που η ευθύνη είναι δική σου και προφανώς οι δικές σου ζημιές θα πρέπει να καλυφθούν από εσένα και όχι την ασφαλιστική. Καταλαβαίνω επίσης ότι από ένα ατύχημα με 30-40km (δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω την ταχύτητα σύγκρουσης) το να βρεθείς με το πλαίσιο στο χέρι είναι μεγάλη ατυχία. Δεν το θεωρώ ούτε υπερβολικό ούτε αναμενόμενο. Απλά μπορεί να συμβεί.

Δεν ξέρω με βάση ποια λογική και ποιο επιχείρημα θα μπορούσες να αποδείξεις κατασκευαστικό σφάλμα στο πλαίσιο και μάλιστα έπειτα από ατύχημα. Η εγγύηση δεν νομίζω ότι σε καλύπτει σε περίπτωση ατυχήματος, αυτό είναι προφανές. Η εγγύηση θα μπορούσε να σε καλύψει αν λόγο κατασκευαστικού (μηχανικού) σφάλματος προκληθεί ατύχημα, δηλαδή εκεί που πήγαινα ακούω ένα κρααακ και μετά βρίσκομαι αγκαλιά με τον λαιμό του πλαισίου.

Σε κάθε περίπτωση για τους ισχυρισμούς σου ή τις απαιτήσεις σου θα πρέπει να συμβουλευτείς δικηγόρο. Μόνο μέσω δικαστικής οδού θα μπορέσεις να αποδείξεις τα λεγόμενά σου ή να διεκδικήσεις αποζημίωση από τον κατασκευαστή.

Πάνω από όλα σου εύχομαι αυτό να είναι το τελευταίο και να είσαι χαρούμενος που δεν έπαθες κάτι.

Re: Tiger 1050 σπάσιμο πλαισίου σε περίεργο σημείο  

  Από: voyager1970 στις 19/08/2015 8:46 μμ.

Φίλε Μανώλη,

Όπως πολύ σωστά σου απάντησε ο orange, από την στιγμή που ήσουν εν κινήσει (30-40χλμ/ωρα) και είχες τρακάρισμα με αυτοκίνητο, δεν μπορείς να αξιώσεις από την Triumph απολύτως ΤΙΠΟΤΑ.

Μόνο εάν εύρισκες στην μοτοσυκλέτα σου (χωρίς να έχει πτώση ή σύγκρουση) κάποιο ρωγμή ή κάποιο κομμάτι πάνω στο πλαίσιο να είναι σπασμένο και όχι αποκολλημένο (π.χ. υποπλαίσια hayabusa 2000-2007).

Το μηχανάκι το είχες αγοράσει καινούριο ή μεταχειρισμένο;;; Εάν ήταν μεταχειρισμένο, τότε πολλά μπορεί να είχε «περάσει» στο παρελθόν του με αποτέλεσμα στο ατύχημα αυτό να «βγήκε» αυτό το κομμάτι!

Σχετικά με την απορία σου, για το μέγεθος της δύναμης που ασκήθηκε στο πλαίσιο και έγινε αυτή η ζημιά… θέλει πολύ μελέτη και όπως σωστά σου αναφέρει ο orange, δεν πάει με το κόστος της αγοράς μιας μοτοσυκλέτας.

Οι μοτοσυκλέτες παραγωγής παγκοσμίως, δεν έχουν προδιαγραφές (standards) για crash-test.

Απλά, εάν υπολογίσεις πως η μοτοσυκλέτα σου γεμάτη (με όλα τα υγρά της) και τον αναβάτη της φτάνει τα 300 κιλά. Πολλαπλασιάζοντας τα κιλά αυτά με την ταχύτητα σύγκρουσης (40km/h = 11.11m/sec), τότε η ορμή σου φτάνει τα 3,110 κιλά (με απλούς & πρόχειρους υπολογισμούς).
Σημειωτέων, δεν υπολογίσαμε την ορμή του αμαξιού που επιδρά στην μοτοσυκλέτα σου την στιγμή της σύγκρουσης (όπως και άλλες αρκετές παραμέτρους)!

Πάντως, μην ανησυχείς, το κομμάτι μπορεί να κολληθεί (από έμπειρο ηλεκτροσυγκολλητή) και να επανακυκλοφορήσεις την μοτοσυκλέτα ξανά χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα!

Re: Tiger 1050 σπάσιμο πλαισίου σε περίεργο σημείο  

  Από: maliax στις 20/08/2015 11:45 πμ.

περισσότερο έκανα το post για να δω αν έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο σε κάποιον άλλο και γιατί προσωπικά μου φαίνεται πολύ μεγάλη ζημιά που δεν δικαιολογείται εύκολα.
η μηχανή ήταν καινούργια και δεν είχε άλλο ατύχημα γι αυτό και προβληματίζομαι.

επίσης από την σύγκρουση δεν θεωρώ ότι μπορεί να έγινε (καρφώθηκα πάνω στο αμάξι) αλλά πιο πιθανό από το πέσιμο και το χτύπημα του τιμονιού στο κράσπεδο.

για την ιστορία το πιο πιθανό είναι να αποζημιωθώ από την ασφαλιστική λόγω παραβίασης STOP από το αυτοκίνητο αλλά το θέμα μου δεν είναι μόνο αυτό. όπως είπα και παραπάνω τελείως προσωπική άποψη (σαφώς μπορεί να είναι και λανθασμένη γι αυτό ζητάω την άποψη σας) θεωρώ ότι το σπάσιμο σε αυτό το σημείο και με αυτόν τον τρόπο είναι περίεργο

Re: Tiger 1050 σπάσιμο πλαισίου σε περίεργο σημείο  

  Από: sprint900 στις 20/08/2015 2:48 μμ.

maliax"περισσότερο έκανα το post για να δω αν έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο σε κάποιον άλλο και γιατί προσωπικά μου φαίνεται πολύ μεγάλη ζημιά που δεν δικαιολογείται εύκολα.
η μηχανή ήταν καινούργια και δεν είχε άλλο ατύχημα γι αυτό και προβληματίζομαι.

επίσης από την σύγκρουση δεν θεωρώ ότι μπορεί να έγινε (καρφώθηκα πάνω στο αμάξι) αλλά πιο πιθανό από το πέσιμο και το χτύπημα του τιμονιού στο κράσπεδο.

για την ιστορία το πιο πιθανό είναι να αποζημιωθώ από την ασφαλιστική λόγω παραβίασης STOP από το αυτοκίνητο αλλά το θέμα μου δεν είναι μόνο αυτό. όπως είπα και παραπάνω τελείως προσωπική άποψη (σαφώς μπορεί να είναι και λανθασμένη γι αυτό ζητάω την άποψη σας) θεωρώ ότι το σπάσιμο σε αυτό το σημείο και με αυτόν τον τρόπο είναι περίεργο"


Καλό άγιο ελαφρύ το αλουμίνιο φίλε , αλλά με ορισμένα δομικά μειονεκτήματα μεγάλα .
Δεν έχει πλαστικότητα και σπάει εύκολα , όταν κάτι υπερβεί το όριο αντοχής του .
Τώρα το γιατί στην δική σου περίπτωση , έτυχε φίλε οι δυνάμεις που αναπτύσσονται έστω και με 40κμ είναι τεράστιες , απλά ένα ατσάλινο πλαίσιο μπορεί ίσως να στράβωνε αλλά δεν θα πέταγε κομμάτι του .
Σε εκείνο το κομβικό σημείο φίλε μου το πλαίσιο δέχεται όλα τα φορτία του μπροστινού συστήματος δεν είναι περίεργη η ζημιά απλά άτυχη .
Μην το ψάχνεις το tiger 1050 έχει κατηγορηθεί για πολλά , αλλά ποτέ για την αντοχή του πλαισίου του .
Εύχομαι εφόσον δεν χτύπησες ο ίδιος , να είσαι και το ίδιο τυχερός στο θέμα της ασφάλειας να σε αποζημιώσει δηλαδή η ασφαλιστική του αυτοκινήτου που προκάλεσε το ατύχημα σου .
Γιατί αν είναι να το επισκευάσεις με δικά σου χρήματα , ναι μεν αν γίνει σωστά η επισκευή κομμάτι δύσκολο σε εκείνο το σημείο γιατί είναι και η φωλιά του ρουλεμάν μέσα στο σπασμένο κομμάτι και θέλει εκτός από το σωστό κόλλημα και δύσκολη μηχανουργική επεξεργασία μετά για να πατήσει σωστά το ρουλεμάν του λαιμού σε εκείνο το σημείο , που αναρωτιέμαι μήπως η αλλαγή πλαισίου είναι μονόδρομος .
Που βεβαία σε συνδυασμό με το κόστος της τοποθέτησης και των άλλων αθροιστικά ζημιών που ίσως έχει το μηχανάκι , είναι μάλλον προτιμότερο να πουλήσεις ότι έχει γερό το μηχανάκι σου σαν ανταλλακτικά και να αγοράσεις ένα άλλο .
Και η ασφαλιστική νομίζω , 99% αυτό θα αποφασίσει .
Ότι και αν προκύψει εύχομαι καλή τύχη και ποτέ ξανά παρόμοια ζημιά .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Tiger 1050 σπάσιμο πλαισίου σε περίεργο σημείο  

  Από: stelios256 στις 21/08/2015 1:59 πμ.

Για σωστρα θα παει το τρακαρισμενο και θα παρεις τα υπολοιπα (την διαφορα της αξιας)στο χερι απο την ασφαλιστικη.
Κανα 2μηνο θα σου παρει χοντρικα,αν εισαι τυχερος πιο λιγο.καλο κουραγιο και υπομονη.Το σημαντικο ειναι οτι εισαι καλα!!αν θες καποια βοηθεια ρωτησε μας,τα περασα πριν 1 μηνα ολα αυτα.

Re: Tiger 1050 σπάσιμο πλαισίου σε περίεργο σημείο  

  Από: orange στις 21/08/2015 2:07 μμ.

χωρίς να είμαι ο γκουρού του διαδικτύου, δεν έχει τύχει να δω αναφορές με προβλήματα στα πλαίσια των tiger triumph.

το χτύπημα του τιμονιού στο κράσπεδο είναι η περιγραφή κλειδί!
Η γνώμη μου είναι ότι πρόκειται πραγματικά για καθαρή ατυχία και όχι για πρόβλημα πλαισίου. Είναι αυτό που λένε αν ήταν ένα πόντο πιο κει θα είχε σπάσει το τιμόνι και θα τη γλίτωνες με 2-3 κατοστάρικα (όσο κάνει το τιμόνι). Αλλά όταν έχεις μία κρούση αυτή κάπου εκτονώνεται. Ή θα είναι τέτοια που θα απορροφηθεί από το πλαίσιο ή που κάτι θα έπρεπε να σπάσει. Τιμόνι... κράσπεδο... πλαίσιο...

Όπως και νά 'χει εύχομαι ο εμπλεκόμενος να αποδεχτεί υπαιτιότητα και να αποζημιωθείς.