μεταβαση απο vstrom σε tiger 1050

μεταβαση απο vstrom σε tiger 1050  

  Από: zorro στις 17/03/2015 12:57 πμ.

καλησπερα σε ολους ζηταω συγγνωμη αν εχει ξανα γραφτει απλα δεν το βρηκα καπου θελω να ακνω μεταβαση απο vbstrom 650 σε tiger 1050 θελω να μου πειτε τα κατα αυτης της μηχανης σε σχεση με το δικο μου καπου διαβασα για πιστονια και διαφορα αλλα εσεις πιστευετε οτι αξιζει κατι τεοιο η να κοιταξω σε αλλο μηχανακι...ειναι ωραιο ομως το βλεπω και μου τρεχουν τα σαλια....

Re: μεταβαση απο vstrom σε tiger 1050  

  Από: bananas1990 στις 17/03/2015 10:11 πμ.

Εαν εχεις τα λεφτα, καν' το!!!
Εγω εχω μολις μια εβδομαδα και δεν το μετανιώνω!!!
Δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αλλα για τα πιστονια μου ειπαν να κοιταξω για μετα του 2008 μοντελο.
Train insane or stay the same!!!

Re: μεταβαση απο vstrom σε tiger 1050  

  Από: brother στις 17/03/2015 11:35 πμ.

zorr"καλησπερα σε ολους ζηταω συγγνωμη αν εχει ξανα γραφτει απλα δεν το βρηκα καπου θελω να ακνω μεταβαση απο vbstrom 650 σε tiger 1050 θελω να μου πειτε τα κατα αυτης της μηχανης σε σχεση με το δικο μου καπου διαβασα για πιστονια και διαφορα αλλα εσεις πιστευετε οτι αξιζει κατι τεοιο η να κοιταξω σε αλλο μηχανακι...ειναι ωραιο ομως το βλεπω και μου τρεχουν τα σαλια...."

Συμφωνώ απόλυτα με τον bananas1990 και εγώ vstrom 650 σαν και εσένα είχα και από το 2011 έχω ένα tiger 1050 και κάθε φορά που το καβαλάω ξεχνάω και το όνομα μου...Το μηχανάκι είναι τρέλα..Όσο για τα πιστόνια που λες σίγουρα μετά από το 2008 μοντέλο είναι καλύτερα να πάρεις αλλά στην τελική αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι αν είναι να σου κάτσει τότε είναι γραμμένο από την μοίρα...Μην το φοβάσαι γιατί δεν βγάλανε όλα το συγκεκριμένο πρόβλημα..και το κυριότερο από όλα είναι ότι αν βάζεις 100αρα καλή μόνιμα μειώνεις την πιθανότητα εμφάνισης του ένα λόγω προβλήματος.

Re: μεταβαση απο vstrom σε tiger 1050  

  Από: Tigris3 στις 17/03/2015 5:28 μμ.

Μην κολλάς στα πιστόνια. Είναι θέμα ατυχίας αν σου κάτσει όπως θα μπορούσε να συμβεί και σε οποιαδήποτε άλλο μοντέλο (και μάρκα). Μερικά πράγματα παίρνουν λίγο υπερβολικές διαστάσεις πολλές φορές και δημιουργείται ρετσινιά. Ότι είναι προϊόν μαζικής παραγωγής έχει και ένα ποσοστό που θα προκύψει ελαττωματικό. Έτσι είναι για όλες τις εταιρείες. Σκέφτομουν και εγώ το ίδιο σαν και σένα και για το Tiger και για το αμάξι που πήρα: σπάνε, χαλάνε, κάνουν, δείχνουν. Αν η συντήρηση είναι ΟΚ, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

Όσο για τη βενζίνη, έβαζα και εγώ super αμόλυβδη για 5000χλμ όπου δεν το άντεξα άλλο και γύρισα στην απλή. Ε από τότε έχω 46Κ χλμ και το μηχανάκι δεν έχει κάνει κιχ (μοντέλο 2009, όχι ότι λέει κάτι αυτό).

Re: μεταβαση απο vstrom σε tiger 1050  

  Από: gpal στις 17/03/2015 9:22 μμ.

Tigris3"Μην κολλάς στα πιστόνια. Είναι θέμα ατυχίας αν σου κάτσει όπως θα μπορούσε να συμβεί και σε οποιαδήποτε άλλο μοντέλο (και μάρκα). Μερικά πράγματα παίρνουν λίγο υπερβολικές διαστάσεις πολλές φορές και δημιουργείται ρετσινιά. Ότι είναι προϊόν μαζικής παραγωγής έχει και ένα ποσοστό που θα προκύψει ελαττωματικό. Έτσι είναι για όλες τις εταιρείες. Σκέφτομουν και εγώ το ίδιο σαν και σένα και για το Tiger και για το αμάξι που πήρα: σπάνε, χαλάνε, κάνουν, δείχνουν. Αν η συντήρηση είναι ΟΚ, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

Όσο για τη βενζίνη, έβαζα και εγώ super αμόλυβδη για 5000χλμ όπου δεν το άντεξα άλλο και γύρισα στην απλή. Ε από τότε έχω 46Κ χλμ και το μηχανάκι δεν έχει κάνει κιχ (μοντέλο 2009, όχι ότι λέει κάτι αυτό).

"

Έχω οδηγήσει και τις 2 μηχανές. Καμία σχέση, νεύρο δύναμη και στήσιμο. Κατ'αρχάς με τον τίγρη δεν έχεις τους κραδασμούς που κάνει το μοτέρ ως δικύλινδρο στο vstrom.
Έχω το τίγρη 5 χρόνια (αγορά Μάιος 2010), 70.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Δεν έβαζα πάντα 100άρα.

Re: μεταβαση απο vstrom σε tiger 1050  

  Από: zorro στις 18/03/2015 2:20 μμ.

καλησπερα και παλι... απο καλυψη αερα σε ταξιδι τι λεει με εχεο βολεψει πολυ το vstrom σε αυτο το θεμα...

Re: μεταβαση απο vstrom σε tiger 1050  

  Από: Native στις 18/03/2015 2:48 μμ.

Θεωρω οτι το vstrom εχει καλυτερη κάλυψη στον αερα σε συγκεκριμενα χιλιομετρα ταξιδιου 140-160. Απο κει και πέρα BMW GS 1200 μην περιμένεις να είναι, και μην ξεχνας οτι θα σε γαργαλαει και το χερι σου για 200αρες+, ταχυτητες που το vstrom επιανε σε ευνοικο γκρεμο. Οποτε σιγουρα θα έχεις περισσοτερη κουραση σε μεγαλες ταχυτητες. Ρολο μεγάλο παίζει και το υψος σου και τι ζελατινα θα βάλεις.

Μπορω να πω οτι ανεβαίνεις 2 κατηγορίες αμέσως, δεν θα το μετανιώσεις πάντως, ειναι εκπληκτικο μηχανάκι. Ξεχνα τα πιστόνια και κανε βολτές. Επισης βαλε οτι βενζινη θες, δεν εχει να κανει με την 100αρα η βλάβη με τα πιστονια.

Αν πάς για καινουργιο, ρίξε μια ματια επίσης και στο νεο yamaha MT-09 Tracer. Τρικυλινδρο παρα πολυ δυνατο και με μονο 9.990€. Εδω μέσα ξερουν ολοι οτι στην Yamaha δεν δουλευω αλλα προσωπικα θεωρω οτι θα κερδίσει πολυ σε πωλήσεις με αυτη την τιμη. Ελπιζω να ακολουθησουν και οι αλλες εταιριες γιατι μαλλον δεν εχουν καταλαβει οτι υπαρχει κριση και πουλάνε τα μηχανακια τους ειναι ολο και πιο ακριβα.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...