Μοτοεκδρομές Θανάτου ...

Μοτοεκδρομές Θανάτου ...  

  Από: Ecobill στις 28/11/2013 9:07 πμ.

Με αφορμή τα (πράγματι) πολλά θανατηφόρα ατυχήματα στον Β.Ο.Α.Κ. , γράφτηκε αυτό το άρθρο στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης ....

Το άρθρο..
http://www.goodnet.gr/politiki-kai-oiko ... nA.like%22

πηγή : goodnet.gr

Re: Μοτοεκδρομές Θανάτου ...  

  Από: billy the kid στις 28/11/2013 10:38 πμ.

Ecobill"Με αφορμή τα (πράγματι) πολλά θανατηφόρα ατυχήματα στον Β.Ο.Α.Κ. , γράφτηκε αυτό το άρθρο στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης ....

Το άρθρο..
http://www.goodnet.gr/politiki-kai-oiko ... nA.like%22

πηγή : goodnet.gr"

Πολύ χρήσιμο άρθρο.Όντως κι εγώ έχω παρατηρήσει πολλούς οδηγούς που πηγαίνουν αλόγιστα στον δρόμο.
Παραθέτω κι ένα σχετικό βιντεάκι σχετικά με τους κινδύνους που πιθανόν να συναντήσουμε στο δρόμο...
http://www.youtube.com/watch?v=Ao0jaXRAarQ

Re: Μοτοεκδρομές Θανάτου ...  

  Από: leonithastz στις 28/11/2013 4:20 μμ.

εγώ όταν βγαίνω βόλτα
γιατί δεν εξαφανιζονται οι μακακες που μου πετάγονται όπως και στο video;
[size=200:1w8ajxcf]μη σκας για ότι μπορείς να διορθώσεις και για ότι, δεν μπορείς να διορθώσεις

Διαλιανίδης, τσακάλια και με θυμάσαι ρε μπούστη ...  

  Από: Polymhxanos στις 28/11/2013 5:50 μμ.

Το κείμενο περιγράφει μια κατηγορία μοτοσυκλετιστών, και προσπαθεί να πείσει ότι αυτή η κατηγορία δεν κάνει καλά.

Δεν ασχολείται με το σύνολο των μοτοσυκλετιστών, που ουδεμία σχέση έχει με την υποκατηγορία των ''γρήγορων''.

Πλην όμως, δεν αναφέρει τίποτα για όλους τους εκτός της υποκατηγορίας αυτής.

Δεν είναι το θέμα του οι άλλοι μοτοσυκλετιστές; Δεν τον ενδιαφέρει; Καλά κάνει.

Ας υπήρχε όμως μια γραμμούλα στο κείμενο τύπου ''από όλους του μοτοσυκλετιστές, εγώ θα γράψω και θα μιλήσω για την τάδε υποκατηγορία που κάνει το τάδε''. Όχι αυτό που περιγράφει μια μερική κατάσταση ως ολική.

Η πρόταση του πλοηγού-σκούπας κ.ο.κ. είναι εντελώς αμφιλεγόμενη. Ίσως σε κάποια παρέα με άτομα που τείνουν στα τάδε χαρακτηριστικά, να δουλεύει, σε μια άλλη παρέα όμως με άτομα άλλων χαρακτηριστικών, να είναι εντελώς γελλοία.

Π.χ. σε μια βόλτα μακρυνή, στο εξωτερικό, άγνωστη κ.ο.κ. που οι συμμετέχοντες λίγο γνωρίζονται μεταξύ τους, αλλά πρέπει μια συγκεκριμένη ώρα να είναι όλοι μαζεμένοι κάπου. π.χ. για να πάρουν ένα πλοίο, και ΔΕΝ σηκώνει το πράγμα να αργήσει ή χαθεί κάποιος, ναι πάει το σύστημα σκούπα-πλοηγός.

Σε μια βόλτα όμως, που μαζευόμαστε όλοι γνωστοί, ενήλικες άνθρωποι με αυτοσεβασμό, να πάμε σε ένα γνωστό μέρος, να έχουμε πλοηγούς και σκούπες και δεκανέα και λοχία, ε είναι εντελώς γελλοίο...

Τέλος, εντελώς αμφιλεγόμενο είναι και αυτό το ''πάει με 200 - 300 στην Εθνική''. Ενδέχεται με 200 στην Εθνική, σε μια μεγάλη ευθεία, χωρίς κίνηση ούτε όχημα στον ορίζοντα (πράγμα συχνότατο τον τελευταίο καιρό λόγω κρίσης), να είναι ΠΟΛΥ πιο ασφαλές, από το να πηγαίνεις με 47 στην Μεσογείων στην Αθήνα ή με 34 στην Τσιμισκή στην Θεσσαλονίκη, σε ώρα αιχμής.

Κατανοούμε το πνεύμα του συγραφέα στο σύνολό του, και πολύ σωστό είναι το πνεύμα ''οι δρόμοι δεν είναι πίστες'', δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς, αλλά στα επιμέρους μας τα μπέρδεψε λίγο, σάματι λίγο απέξω την έχει δει την δουλειά ο ποιητής.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Μοτοεκδρομές Θανάτου ...  

  Από: PTiger800 στις 29/11/2013 11:21 μμ.

Αν το δεις τόσο αυστηρά, ίσως το πλοηγός-σκούπα να είναι εντελώς γελοίο. Με την έννοια ότι δεν χρειάζεται να υπάρχουν "αξιώματα".
Από την άλλη θεωρώ απαραίτητο, σε μία παρέα κάθε ένας να έχει τουλάχιστον με άλλον ένα οπτική επαφή. Ιδεατά με δύο, τον προπορευόμενο και τον επόμενο του. Αν δεν γίνεται έναν από τους δύο. Σε διαφορετική περίπτωση αν γίνει η στραβή δύσκολα (και ίσως πολύ αργά) εντοπίζεται.
...metal under tension, begging you to touch and go...