Λες ?

Λες ?  

  Από: non automatic στις 12/11/2011 10:13 μμ.

Χαιρετω τους κατοχους των πολυ συμπαθων εγγλεζικων διτροχων .
Ο λογος που εγινα μελος ειναι γιατι σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αγορα ενος speed triple ,του ακριβως προηγουμενου μοντελου συγκεκριμενα γιατι το καινουργιο δεν με ενθουσιασε εμφανισιακα .
Ο προβληματισμος μου ειναι κυριως ο τροπος λειτουργιας του μοτερ του και γινομαι συγκεκριμενος .
Οι προηγουμενες μοτο μου ηταν ολες ducati ,απο μικρα και μεγαλα αεροψυκτα εως και sbk υδροψυκτα .Εκτος απο το πολυ καλο τους στησιμο αυτο που με ενθουσιαζε ειναι ο τροπος αποδοσης του ιταλικου δικυλινδρου μοτερ ,γεματες μεσαιες και πιστονια που τα ενιωθες να ανεβοκατεβαινουν και παραλληλα γρηγορο ανεβασμα στροφων .Επισης εχω οδηγησει αρκετα τετρακυλινδρα φιλων ,απο μεσαια εως μεγαλα κυβικα και παρολη την ικανοποιητικη ,εως υπερβολικη δυναμη ,με απογοητευε η ηλεκτρικη λειτουργια τους ,η απουσια κρανδασμων ,ο βαρετος και αδιαφορος ηχος τους .Δεν λεω οτι ηταν κακα μηχανακια ,απλα διαφορετικα απο τα γουστα μου .
Αυτο ειναι λοιπον που με προβληματιζει . Που ακριβως βρισκεται ο εγγλεζικος τρικυλιδρος ? πολλοι θα πειτε ενδιαμεσα αλλα που πλησιαζει περισσοτερο ?Θα μου θυμισει περισσοτερο ιταλικο δικυλινδρο ή ιαπωνεζικο τετρακυλινδρο ?
Για φρενα αναρτησεις καποιο σχολιο απο την εμπειρια σας δεν θα ηταν περιτο .
Ευχαριστω εκ των προτερων .

Re: Λες ?  

  Από: fotisz750 στις 12/11/2011 10:27 μμ.

καλως ηρθες! αν και εγω ειμαι νεος κατοχος στρεετ τριπλ,θα σου απαντησω γιατι ξερω ακριβως πως νιωθεις(ετσι ενιωθα και εγω πριν την αγορασω,ηθελα μονστερ την οποια οδηγησα και λατρεψα ακριβως αυτο που γουσταρεις κι εσυ).η προηγουμενη μηχανη μου ηταν z750. τοn v2 των ντουκατι κατεμε δεν θα τον νιωσεις πουθενα αλλου(4κ,3κ ακομα και δικυλινδρα σε σειρα). ειναι κ@υλα οπως και να το κανουμε.ειδικα αυτο με την αισθηση οτι κινουνται τα πιστονια που ειπες το ενιωσα απο την πρωτη κιολας γκαζια και το ε-ρ-ω-τ-ε-υ-τ-η-κ-α! οποτε αυτο θα σου λειψει-και θα σου λειψει πολυ εφοσον το λατρευεις(οπως και εγω). με βαση λοιπον των προηγουμενων ο κινητηρας του σπιντ δεν θα σου θυμισει ουτε στο ελαχιστο αυτον του ντουκατι.πιο πολυ σε 4κ φερνει αλλα και παλι καμια σχεση.ΠΑΝΤΩΣ ΝΤΟΥΚΑΤΙ ΟΥΤΕ ΥΠΟΨΙΑ!!! η δυναμη ομως σε οοοοοολες τις στοφες του σπιντ ειναι δεδομενη! εγω δεν πηρα τελικα μονστερ γιατι μου αρεσε το 620-695 και δεν εβρισκα κατι της προκοπης! παντως και με το τριπλ ειμαι καταευχαριστημενος

Re: Λες ?  

  Από: tharis στις 12/11/2011 10:52 μμ.

Καλως ηρθες στο φορουμ!

Εγω θα ελεγα καμια σχεση με 4κ. Μαλλον προς 2κ με πιο πολυ διαρκεια!! Μεγαλα ντουκατι δεν εχω οδηγησει, ενα μονστερ 696 μονο και θεωρω τον κινητηρα του street triple κλασης καλυτερο και συναρπαστηκοτερο!! Κανε ενα test ride και νομιζω οτι θα ενθουσιαστεις!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Λες ?  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 12/11/2011 11:48 μμ.

haris"Καλως ηρθες στο φορουμ!

Εγω θα ελεγα καμια σχεση με 4κ. Μαλλον προς 2κ με πιο πολυ διαρκεια!! Μεγαλα ντουκατι δεν εχω οδηγησει, ενα μονστερ 696 μονο και θεωρω τον κινητηρα του street triple κλασης καλυτερο και συναρπαστηκοτερο!! Κανε ενα test ride και νομιζω οτι θα ενθουσιαστεις!"

Συμφωνω με τον Χαρη μεχρι κεραιας

Re: Λες ?  

  Από: kyrkyriakos στις 13/11/2011 10:05 μμ.

Και εγώ πιστεύω , πώς ό,τι και να σου πούμε δεν μπορεί να συγκριθεί με μια βόλτα απο μέρος σου!
Εγώ πάντος πριν το οδηγήσω , είχα τις αμφιβολίες μου......... όταν το έκανα βόλτα κατάλαβα ό,τι ήταν αυτό που ήθελα

Re: Λες ?  

  Από: non automatic στις 13/11/2011 10:55 μμ.

Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια , πρεπει να το οδηγησω οπωσδηποτε ,το διαφορετικο δεν σημαινει και χειροτερο .

Re: Λες ?  

  Από: nfot στις 13/11/2011 11:06 μμ.

Λιγο μετα που αγορασα το Daytona, εκανα test ride ενα 848, στο Πηλιο, οχι σε πιστα.
Απελπιστικα απο τη βαρβαρη λειτουργια - σκορτσαρισμα στις χαμηλομεσαιες και απο τη βαρια γενικα αισθηση που ειχε.
Οχι οτι το Daytona εχει τη μεταξενια αισθηση των τετρακυλινδρων, αλλα σαφως πιο ευχρηστο - ευχαριστο απο το 848.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Λες ?  

  Από: non automatic στις 13/11/2011 11:28 μμ.

Αυτη ακριβως τη ΄΄μεταξενια΄΄ αισθηση θελω να αποφυγω.

Re: Λες ?  

  Από: fotisz750 στις 13/11/2011 11:31 μμ.

non automatic"Αυτη ακριβως τη ΄΄μεταξενια΄΄ αισθηση θελω να αποφυγω."

εισαι για TUONO φιλε μου!!! .-.-.-.-.-.-.-.- ολα εκει θα τα βρεις!!!!

Re: Λες ?  

  Από: Tigris3 στις 13/11/2011 11:50 μμ.

Τρικύλινδρος 1050 για μένα σημαίνει απουσία κραδασμών, ροπή παντού και πάντα, ραφιναρισμένη λειτουργία μοτέρ και ο πιο πορωτικός ήχος που μπορεί να βγει από μία εξάτμιση. Έχω οδηγήσει το Multi 1200 και δεν συμπάθησα ούτε τον ήχο του μοτέρ, ούτε τους κραδασμούς του, ούτε το σκορτσάρισμα κάτω από τις 3000 στροφές, ούτε το σκληρό κιβώτιο.

Ένα test ride και μόνο πιστεύω θα σε βοηθήσει να δεις αν είναι αυτό που ζητάς.

Re: Λες ?  

  Από: Polymhxanos στις 14/11/2011 12:41 πμ.

non automatic"Αυτη ακριβως τη ΄΄μεταξενια΄΄ αισθηση θελω να αποφυγω."


Για όλα έχει προβλέψει η σοφή εταιρία.

Μπροστά στο μοτέρ, έχει αντικραδασμικό άξονα. Τον βγάζεις και τέρμα η μεταξένια αίσθηση.

Για πραγματικά βιτζιόζους, βλαμμένους, ανώμαλους, και λοιπές διαστροφές, μπορείς αντί να τον αφαιρέσεις, να τον βάλεις ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΜΟΙΡΕΣ, επίτηδες, ώστε να ενισχυθούν κιόλλας οι κραδασμοί παραπάνω από το κανονικό τους.

Επίσης, μπορείς να ξεσφίξεις λίγο το κεντρικό μπουλόνι του συμπλέκτη, καθώς επίσης να ανοίξεις και καμιά τρύπα στο κάρτερ με ένα φιλτράκι αέρα, να αναπνέει το μοτέρ και σαν υλικό και ΗΧΗΤΙΚΑ.

Βάζεις και τις βαλβίδες ένα διάκενο για κινητήρα diesel και θα έχεις πετύχει τον σκοπό σου.

Θα έχεις ένα 1050 που θα δουλεύει σαν Ducati. Με κραδασμούς, με θόρυβο, έτοιμο να σκορπίσει και με πτωμαλέα απόδοση.

Βουρ!



(είδες βρε για όλα υπάρχουν λύσεις...)
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Λες ?  

  Από: dimchrist στις 14/11/2011 12:48 πμ.

KTM Superduke
ή όπως αναφέρανε
Aprilia Tuono (το προηγούμενο - όχι το V4)
Το Speed σε σχέση με Ντέσμο μπορείς να το πεις "βελούδινο".

Δοκίμασε ένα test ride το καινούριο Speed. Έχει τον ίδιο κινητήρα με το παλιό.

Triple Way

Re: Λες ?  

  Από: non automatic στις 14/11/2011 8:27 πμ.

Polymhxanos".......... και με πτωμαλέα απόδοση."


Eχεις οδηγησει υδροψυκτο ducati ?

Re: Λες ?  

  Από: Γιωργος στις 17/11/2011 8:41 μμ.

καλώς τον και με το καλό να το αποφασίσεις