Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!

Τί είδαμε,διαβάσαμε,μας έκανε εντύπωση

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 27 Απρ 2015, 02:35

Φινλανδοί του Bomber Magazine έβαλαν το "απλό" Η2 σε δυναμομέτρηση με αποτέλεσμα =197,4-ίππους (χωρίς ram-air)! ;)




Με τελικό Akraprovic (με ημιτελικό προσαρμογέα) + χάρτη ψεκασμού = 258-ίππους...;;;!!!! :thumbsup: :scared:


Άραγε εάν αλλάζανε την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής και ανέβαινε η συμπίεση... θα πρέπει να πέρνει "μερικούς" ίππους ακόμα! :think :thinking:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 18 Ιούλ 2015, 17:17

Δοκιμές επιταχύνσεων H2(Rrr - μια και ο τίτλος του βίντεο αναφέρει για Η2), που έγιναν στις Η.Π.Α. στην πίστα του Ohio Mile Track.



Με βάση το ταχύμετρο του συγκεκριμένου Kawasaki (που είναι ρυθμισμένο να δείχνει σε μίλια/ ώρα), οι χρόνοι είναι ως εξής:

0-100 km/h = 1.7 sec
0-150 km/h = 4.5 sec
0-200 km/h = 5.8 sec
0-250 km/h = 7.9 sec
0-300 km/h = 10.7 sec
0-320 km/h = 12.5 sec
0-350 km/h = 17.1 sec
0-375 km/h = 24.3 sec


Σύμφωνα με την τηλεμετρία της πίστας, η πραγματική τελική του στις δοκιμές αυτές ήταν μόνο 350 km/h!!! :scared: :hail: :gogo:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό nikosdk » 06 Οκτ 2015, 01:55

Για κοιταξτε και αυτο στην Ελλαδα...

καθως επισης και αυτο το βιντεο απο μια συγκριση bmw s1000rr με το πρωτο H2 που πουληθηκε στην Αμερική και εγινε επαναπρογραμματισμος + εξατμιση.

Άβαταρ μέλους
nikosdk
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 06 Ιουν 2015, 14:52
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050 '09
Όνομα: Νίκος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό nikosdk » 06 Οκτ 2015, 02:06

Και λεω τωρα εγω... φοβερο ναι... αλλα μηπως ειναι και λιγο μαρκετινγκ τελικα?
Άβαταρ μέλους
nikosdk
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 06 Ιουν 2015, 14:52
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050 '09
Όνομα: Νίκος

Advertisement
Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Άρθρα - Νέα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης