Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!

Τί είδαμε,διαβάσαμε,μας έκανε εντύπωση

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 20 Δεκ 2014, 03:36

Φίλε billi,

Παρεξήγηση! Για το απλό Η2 έχεις απόλυτο δίκιο!
Αλλωστε αυτό το αναφέρω στο παραπάνω post "συνωμοσία των 200-ίππων" :yessir:

ΑΛΛΑ! Εάν κάποιος έχει τα χρήματα για το Η2, να είσαι σίγουρος πως το πιο πιθανό είναι να έχει και τα χρήματα να το "βελτιώσει" σε επίπεδο H2R (συμπλέκτης, φλάντζα κεφαλής, εκκεντροφόροι, εξάτμιση)! :scared:
Οπότε σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει σύγκριση στις επιδόσεις. ;)

Σχετικά με το "σχεδον ανυπαρκτη σελα συνεπιβατη". Οχι σχεδόν... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ... ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣΕΛΟ... ΤΕΛΟΣ! Απλά ρυθμίζεις τα πλευρικά μαξιλαράκια για να "κουμπώνεις" καλά στην θέση!

Ως ανφορά με το "αντιπαθεια στο busa και στον ζουζουρα " κάνεις λάθος! :hand :naughty
Είμαι περήφανος κάτοχος GSXR1000K7, με 7-χρονια χρήσης στην πίστα χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα! "Αλεξίσφαιροι κινητήρες Suzuki!

Κάνε υπομονή και του χρόνου (2016) θα παρουσιάσουν το νεο busa με καινούριο υπερ-κινητήρα! :|
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό billis 1050 » 21 Δεκ 2014, 01:04

voyager1970 έγραψε:Φίλε billi,

Παρεξήγηση! Για το απλό Η2 έχεις απόλυτο δίκιο!
Αλλωστε αυτό το αναφέρω στο παραπάνω post "συνωμοσία των 200-ίππων" :yessir:

ΑΛΛΑ! Εάν κάποιος έχει τα χρήματα για το Η2, να είσαι σίγουρος πως το πιο πιθανό είναι να έχει και τα χρήματα να το "βελτιώσει" σε επίπεδο H2R (συμπλέκτης, φλάντζα κεφαλής, εκκεντροφόροι, εξάτμιση)! :scared:
Οπότε σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει σύγκριση στις επιδόσεις. ;)

Σχετικά με το "σχεδον ανυπαρκτη σελα συνεπιβατη". Οχι σχεδόν... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ... ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣΕΛΟ... ΤΕΛΟΣ! Απλά ρυθμίζεις τα πλευρικά μαξιλαράκια για να "κουμπώνεις" καλά στην θέση!

Ως ανφορά με το "αντιπαθεια στο busa και στον ζουζουρα " κάνεις λάθος! :hand :naughty
Είμαι περήφανος κάτοχος GSXR1000K7, με 7-χρονια χρήσης στην πίστα χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα! "Αλεξίσφαιροι κινητήρες Suzuki!

Κάνε υπομονή και του χρόνου (2016) θα παρουσιάσουν το νεο busa με καινούριο υπερ-κινητήρα! :|


Καταρχην χαίρομαι που εισαι χαλαρός και δεν παίρνεις την αντιπαράθεση πατριωτικά ποια αντιπαραθεση δηλαδη που το ιδιο τελικα λεγαμε...Για τα H2 μιλουσα μιας και μονο αυτο μπορω να συγκρινω με τα υπολοιπα...Κοιτα αν καποιος εχει τοσα λεφτα ωστε να το κανει H2R ξεφευγει σε budget και κατα την γνωμη μου δεν ειναι και το καλυτερο σκαρι (μεταξονιο) και κατι αλλα που φανταζομαι...Για να το πας στα 300++ δεν μιλαμε για πολιτικο μηχανακι και μιλαμε για συντηρηση με ωρες λειτουργιας με πολλα χρηματα...Πιστεψε με στα ιδια χρηματα φτιαχνεις πιο γρηγορο και πιο αξιοπιστο και ευκολοδηγητο μηχανακι αλλωστε βλεπεις ποια μηχανακια παγκοσμίως τρεχουν σε αγώνες dragster σε μεγαλυτερη πλειοψηφια αυτο απο μονο του κατι σημαινει...Τωρα για το Κ5-Κ6 που εχει ο κολλητος μου και Κ7-Κ8 που εχει ενας αλλος φιλος εχω να πω οτι τα θεωρω απο τα καλυτερα μηχανακια που εχει βγαλει ο κοσμος των ss για τον μεσο (Ελληνα) αναβατη...Οσον αφορα το busa απο πληροφοριες απο αντιπρόσωπο της Σουζουκι για ακομη μια διετια δεν εχει ακουστει κατι...Παντως εμενα μου αρεσει να παιρνω ενα μηχανακι και για 7-8 χρονια να μενει σχεδον ιδιο και να ειναι ευρεως αποδεκτο σαν πολυ καλη μοτοσυκλετα ακομα και μετα απο σχεδον μια δεκαετια...Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ακολουθει αυτην την τακτικη η σουζουκι με το hayabusa αλλα δεν νομιζω να μην εχει ενα traction control κλπ να βαλει...Τελος ετσι για να καταλαβω καλυτερα βγαλαν ενα μονοσελο 1000 αρι στα ιδια αλογα με το προηγουμενο και περιπου 40 κιλα πιο βαρυ και πιο ακριβο..?? :thinking: Κατι δεν ξερουμε η κατι παει λαθος... :loco:
Άβαταρ μέλους
billis 1050
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 24 Ιαν 2013, 13:49
Μοτοσυκλέτα: Hayabusa K9


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό billis 1050 » 27 Ιαν 2015, 17:09

Nα λοιποοοοονννν οπως τα λεγαμε...http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5906257/ και το φθηνο...http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5906303/
Άβαταρ μέλους
billis 1050
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 24 Ιαν 2013, 13:49
Μοτοσυκλέτα: Hayabusa K9


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό jou » 27 Ιαν 2015, 20:03

billis 1050 έγραψε:Nα λοιποοοοονννν οπως τα λεγαμε...http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5906257/ και το φθηνο...http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5906303/

όπως και να χει πάντως και οι δύο τιμές είναι απαγορευτικές
ίδίως ή πρώτη άκου εκεί 55.000€
Άβαταρ μέλους
jou
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2010, 19:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH TIGER 1050
Όνομα: ΓΙΩΡΓΟΣ


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό grgasteus » 28 Ιαν 2015, 09:36

jou έγραψε:
billis 1050 έγραψε:Nα λοιποοοοονννν οπως τα λεγαμε...http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5906257/ και το φθηνο...http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5906303/

όπως και να χει πάντως και οι δύο τιμές είναι απαγορευτικές
ίδίως ή πρώτη άκου εκεί 55.000€

excuse me!!!
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...
grgasteus
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 496
Εγγραφή: 08 Σεπ 2008, 21:37
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Suzuki-Bandit 600N
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 29 Ιαν 2015, 12:41

Χωρίζονται σε δύο εκδόσεις.
Την απλή και την R. Η πρώτη θα είναι "δρομίσια" και θα πρέπει ο υπόψήφιος να διαθέσει 27.990€ και ο wanna be racer (για την δεύτερη έκδοση που είναι μόνο για πίστα) πρέπει να εκταμιεύσει 54.990€!

Kawasaki Ninja H2:
http://www.kawasaki.gr/el/products/supe ... F1bWV0OC1E
Kawasaki Ninja H2R:
http://www.kawasaki.gr/el/products/supe ... FtQDV5YC14

Στη συντήρηση της αγωνιστικής έκδοσης "R" η Kawasaki αναφέρει:
"Συμπληρωματικά με την τακτική περιοδική συντήρηση, είναι απαραίτητος ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας μετά από 15 ώρες λειτουργίας του κινητήρα σε στροφές πάνω από 8.000 rpm. Η ECU του οχήματος παρέχει πληροφόρηση για αυτά τα διαστήματα συντήρησης μέσω μηνυμάτων που εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων."
:evilblack:
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2921
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 17 Φεβ 2015, 03:05

Σχετικά πρόσφατα βιντεάκια της Kawasaki από δοκιμές στη πίστα της Sentul στην Ινδονησία (4,12km μήκος & 900m ευθεία)







Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν πως σύντομα θα τα δούμε από κοντά και στην Ελλαδάρα μας... αλλά test drive δεν έχει!!!
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 08 Μαρ 2015, 22:25

Εντός αυτής της εβδομάδας η Kawasaki διοργάνωσε δοκιμές & test-drive με τα Η2 & H2R για «επίλεκτους» αναβάτες από την διεθνή ειδικό τύπο της μοτοσυκλέτας (και όχι μόνο) στην πίστα του Κατάρ - Losail
Υπόψιν, σε αυτήν την πίστα σε 3-εβδομάδες θα γίνει η έναρξη του πρώτου αγώνα του πρωταθλήματος moto-GP για το 2015.

Εδώ έχουμε την προθέρμανση στους κινητήρες:



Ο HΧΟΣ στο «άνοιγμα» της ευθείας μοιάζει πολύ με αυτόν από τα motoGP:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 21 Μαρ 2015, 13:54

365 km/h στην ευθεία (1068m) της Πίστας του Κατάρ.

Μετά τις δοκιμές στο Κατάρ την προηγούμενη εβδομάδα, ιδού οι εντυπώσεις από τους δημοσιογράφους των εκάστοτε περιοδικών:



Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό billis 1050 » 23 Μαρ 2015, 01:07

voyager1970 έγραψε:365 km/h στην ευθεία (1068m) της Πίστας του Κατάρ.

Μετά τις δοκιμές στο Κατάρ την προηγούμενη εβδομάδα, ιδού οι εντυπώσεις από τους δημοσιογράφους των εκάστοτε περιοδικών:





Aυτο ισχύει σίγουρα...???Περι 365χλμ λεω..... 8)
Άβαταρ μέλους
billis 1050
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 24 Ιαν 2013, 13:49
Μοτοσυκλέτα: Hayabusa K9


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 24 Μαρ 2015, 01:16

Φίλε Billi,

ΝΑΙ, είναι γεγονός για το H2R… για δες (άκουσε) προσεκτικά στο βίντεο του BikeWorld μετά το 10:20” όπου αναφέρει πως η τηλεμετρία της πίστας τον «έπιασε» στα 227 μίλια/ ώρα = 365.3 χλμ/ώρα…. και είχε ακόμα δύναμη ο κινητήρας να δώσει ακόμα… απλά τους τελείωνε η άσφαλτος στην ευθεία!!! :blink: :evilblack:

Η τρέλα είναι πως σύμφωνα με τους μηχανικούς της Kawasaki μπορεί να «πιάσει» τα 240 μίλια/ ώρα = 386,2 χλμ/ώρα. :hail: :hail: :hail:
Δυστυχώς δεν αναφέρουν τα ρεπρίζ, κάτι που θα είχε πολύ ενδιαφέρον. :think :thinking:

Όμως είμαι βέβαιος πως μιλάμε για κλάση WSBK… εώς motoGP (δορυφορικά)

Προσοχή, για άλλη μια φορά.
Στο Η2 γίνεται να μπεί το κιτ της H2R (συμπλέκτης, φλάντζα κεφαλής, εκκεντροφόροι, εξάτμιση), αφού το τούρμπο είναι ακριβώς το ίδιο. ;) ;)


Άκου ΤΟΝ ΗΧΟ φίλε....!!!!
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό billis 1050 » 24 Μαρ 2015, 17:19

Με 380+ πραγματικά χιλιόμετρα νομίζω είναι οτι πιο γρήγορο βγαίνει αυτη την στιγμή απο εργοστάσιο...Επειδή παρατήρησα λιγο το onboard φαίνεται να είναι οντως σε άλλο επίπεδο...Οσο για το H2 δεν νομίζω να ειναι τοσο εύκολο να μετατραπεί σε R γιατί αν συμβεί αυτο δεν θα δικαιολογεί την μεγάλη διαφορά τιμής μεταξυ των 2 μοντέλων... :thumbsup: Α και κατι άσχετο εγω το βλέπω στα 320-330 να τελειώνει απο μετάδοση....Οποτε μαλλον θεωρητικά μιλάνε με καταλληλο γρανάζωμα κλπ.... ;)
Άβαταρ μέλους
billis 1050
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 24 Ιαν 2013, 13:49
Μοτοσυκλέτα: Hayabusa K9

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Άρθρα - Νέα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης