Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!

Τί είδαμε,διαβάσαμε,μας έκανε εντύπωση

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 03 Νοέμ 2014, 18:11

Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2921
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 03 Νοέμ 2014, 21:06

Μπραβο ρε φίλε Δημητρη!

Ο Ηχος είναι καταπληκτικός συνδυασμός motoGP & F1 !!!! :thumbsup: :thumbsup:

Το δύσκολο είναι να μάθουμε ο Γιαπωνέζος (αυτό το κουλάδι της Kawasaki που το σούζαρε... ο αληταράς) σε τι χρόνο γύριζε στη πιστάρα της Suzuka με τις 18-στροφές της και τα 5,82 χλμ μήκους της;;;!!! :think
Επίσεις δεν είναι σίγουρο έαν την έκανε όλη την διαδρομή της ή έκανε μόνο το ανατολικό τμήμα της;; :thinking:

Υπομονή... σε λίγες μέρες θα μάθουμε πιο πολλά!

Πάντος, εάν είχα την οικονομική πολυτέλεια σίγουρα θα το αγόραζα το H2R....!!! ;)
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 05 Νοέμ 2014, 12:27

Το νέο βίντεο της Kawasaki για το "πολιτικό" Η2.



Και μερικές φωτό από αυτό το "ρημάδι" όπου υπ όψιν είναι καθαρά μονόσελο!
Συνημμένα
15ZX1000N_Styling05.jpg
15ZX1000N_Styling04.jpg
15ZX1000N_Styling03.jpg
15ZX1000N_Styling02.jpg
15ZX1000N_Styling01.jpg
15ZX1000N_Upper_cowl.jpg
15ZX1000N_Rider_POV.jpg
15ZX1000N_Rear_wheel.jpg
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 18 Νοέμ 2014, 01:20

Η συνωμοσία των 200-ίππων!

Η φετινή έκθεση μοτοσυκλέτας του Μιλάνου εμφάνισε superbike παραγωγής 5 εταιριών και ένα πρωτότυπο μελλοντικής παραγωγής (HONDA - RCV213), όλα με ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΗ στους 200-ίππους. Αυτά είναι:

• BMW ( S1000RR HP4 ) = 198hp
• YAMAHA ( R1 ) = 200hp
• APRILIA ( RSV4 ) = 200hp
• DUCATI ( 1299 Panigale ) = 205hp
• KAWASAKI ( ZX10R ) = 200hp
Οι μοναδικές για φέτος παραπλήσιες με τις περσινές ιπποδυνάμεις είναι η SUZUKI (GSXR1000 – 185hp) και η κλασική αρτηριοσκληρωτική & σκληροπυρηνική HONDA με το CBR1000RR στους 181-ίπππους... :(

Το παράδοξο και κατά την άποψη μου απογοητευτικό ήταν το Kawasaki H2 με 197-ίππους (207hp με την λειτουργεία του ram-air), τα 238 κιλά «γεμάτο» και την ροπή 13,6 kgm στις 10.500!!!! :neutral:
Ενώ το καθαρά αγωνιστικό H2R έχει τους 300-ίππους! :|

Βέβαια τίποτα δεν εμποδίζει τον ιδιοκτήτη μια Η2 να βάλει το κιτ της H2R (συμπλέκτης, φλάντζα κεφαλής, εκκεντροφόροι, εξάτμιση), αφού το τούρμπο είναι ακριβός το ίδιο και με να το κάνει «πύραυλο εδάφους-εδάφους»! ;)

Πληροφοριακά το Η2 στις ΗΠΑ θα στοιχίζει περίπου 25.000$ (~20.000€) το οποίο δεν θα είναι περιορισμένης παραγωγής (όπως αρχικά είχαν αναφέρει απο την Kawasaki).
Αλλά και για το H2R, φένεται πως θα επιμηκυνθεί η περιορισμένη παραγωγή του (500~1000 κομμάτια)!!!...


Αρα ποιος είναι ο λόγος για την δραματική μείωση στην ιπποδύναμη του “απλού Η2»;; :think :thinking:
Ιδιαίτερα εαν λάβουμε υπόψη πως δεν υπάρχει όριο ιπποδύναμης στην Ευρωπαική Ενωση, στην Αμερική, στην Αυστραλία, στην Ιαπωνία και γενικότερα σε όλη την υφήλιο! :loco:

Μάλλον το πιο πιθανό να έγινε μια άτυπη συνενώηση με τους υπόλοιπους Ιάπωνες κατασκευαστές και ίσως με τους αντίστοιχους Ευρωπαίους, ώστε να μην υπάρξει μια πιθανή πολιτιακή αντίδραση για θέσπιση ορίων (εποχές του ’85)!

Ετσι σιγά-σιγά οι κατασκευαστές ανεβάζουν τον πήχη στην ιπποδύναμη σε όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού, χωρίς να προκαλούν εντάσεις και πιθανές παρεμβάσεις απο κυβερνήσεις και πολιτεία.
Χαρακτηριστικά μπορούμε να δούμε πια πως πέρα απο τα superbike, οι ιπποδυνάμεις ανέβηκαν και στις on-off. Εκεί που το Tiger1050 (ουσιαστικά καθόλου off) ήταν το πιό δυνατό το 2007 σε ιπποδύναμη (113hp) τώρα είναι ουραγός απο τους υπόλοιπους Ευρωπαιους κατασκευαστές (Ducati, BMW, KTM, Aprilia). Οι Ιάπωνες κατά γενική παραδοχή στον χώρο των on-off “κοιμούνται»!

Απολάυστε και ένα πιο πρόσφατο βιντεάκι της Kawasaki:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 25 Νοέμ 2014, 23:32

To H2R σε δυναμόμετρο του περιοδικού Cycle World... όμως δεν αναφέρουν αποτελέσματα... απλά βγάζει φλόγες & σπίθες!!



Επίσεις και σε σχετική έκθεση μοτοσυκλετας στο Birmingham, όπου έκαναν μερική/ δοκιμαστική δυναμομέτρηση χωρίς επίσημα αποτελέσματα...

Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 26 Νοέμ 2014, 22:31

voyager1970 έγραψε:To H2R σε δυναμόμετρο του περιοδικού Cycle World... όμως δεν αναφέρουν αποτελέσματα... απλά βγάζει φλόγες & σπίθες!!



Επίσεις και σε σχετική έκθεση μοτοσυκλετας στο Birmingham, όπου έκαναν μερική/ δοκιμαστική δυναμομέτρηση χωρίς επίσημα αποτελέσματα...



Δεν τα είχα δει , ευχαριστώ που τα ξετρύπωσες συνονόματε .
Το λέγαμε στην αρχή για λόγους περιβαλλοντικούς και λιγότερους ρύπους θα βγάλουν την νέα φουρνιά των turbo ; Χχαχααχχααα , πλάκα κάνω .

Λέει ιπποδύναμη το δεύτερο , 326bhr άρα και καθαρά στον τροχό , τώρα μας μένει να δούμε κατανάλωση , γαλόνια στο χιλιόμετρο και στα πόσα ρεζερβουάρ θα θέλει αλλαγή στρόφαλο .

:bahaha: :bahaha: :bahaha:
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 27 Νοέμ 2014, 02:11

Φίλε Γιώργο (sprint900),

Όντος συμφωνώ μαζί σου για το H2R... οι περιβαλλογικοί λόγοι ως αναφορά τους ρύπους και τον θόρυβο... πάνε "περίπατο"!! Αλλά υποτίθεται πως είναι μόνο για χρήση πίστας. :frrr: :frrr: :frrr:

Όμως το "πολιτικό" Η2 με το τεράστιο τελικό της εξάτμισης που είναι σαν "αντιαρματικό", θεωρητικά θα πρέπει να περνάει τις απαιτούμενες προδιαγραφές. :hand
Βεβαια, το τι θα κάνει μετά ο ιδιοκτήτης στην εξάτμιση (και όχι μόνο)... είναι "άλλου παπά ευαγγέλιο"!! ;) :evil: :twisted:

Ως αναφορά στον τίτλο του 2ου βίντεο για τα "326-bhp", μάλλον είναι "ραδιο-αρβύλα", μια και επίσημα δεν έγινε καμία ανακοίνωση.

Ομως είμαι βέβαιος πως τους 300-ίππους θα τους μαζεύει άνετα στο δυναμόμετρο. ;)
Ενημερωτικά, στις ΗΠΑ διάφοροι βελτιωτικοί οίκοι μοτό (με ειδίκευση σε τοποθέτηση turbo), έχουν βάλει σε Hayabusa κάτι γαιδουρο-Garrett κλπ. με αποτέλεσματα 400~500 ίππους στο δυναμόμετρο. :scared: :loco:

Τον Δεκέμβριο η Kawasaki θα γίνει η πλήρη παρουσίαση (test drive) σε δημοσιογράφους του ειδικού τύπου. Εκεί θα μάθουμε αρκετά πράγματα!! :think :thinking:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 12 Δεκ 2014, 23:43

Η απόλυτη καγκουριά του αμερικάνου...dragsterrριά του κερατά... με χρουματάκι περλέ πράσινο ηλικρίκ kawaσο!!!... :loco: :scared: :evil: :twisted: :evilblack:



Βέβαια ήταν αναμενόμενο πως θα γινόταν και αυτό... Αλλωστε οι Αμερικάνοι και τα dragster είναι θέμα παραδοσής/ κουλτούρας.
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό billis 1050 » 19 Δεκ 2014, 22:30

Tελικά αυτά που ειπώθηκαν στις προηγούμενες σελίδες είχαν κάποια βάση δεν θα είναι τελικά ο πύραυλος εδάφους εδάφους ούτε και ο φονέας γιγάντων οπως λεγόταν..Ελπίζω τουλάχιστον να έχει αξιοπρεπή απόδοση στην πίστα γιατι για superbike το πλασαρουν.... :frrr:
Άβαταρ μέλους
billis 1050
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 24 Ιαν 2013, 13:49
Μοτοσυκλέτα: Hayabusa K9


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 19 Δεκ 2014, 23:14

billis 1050 έγραψε:Tελικά αυτά που ειπώθηκαν στις προηγούμενες σελίδες είχαν κάποια βάση δεν θα είναι τελικά ο πύραυλος εδάφους εδάφους ούτε και ο φονέας γιγάντων οπως λεγόταν..Ελπίζω τουλάχιστον να έχει αξιοπρεπή απόδοση στην πίστα γιατι για superbike το πλασαρουν.... :frrr:


Φίλε billi,

Το συγκεκριμένο (H2R) ΔΕΝ είναι superbike αλλά hyperbike/ ultrabike.
Το συγκεκριμένο (H2R) ΔΕΝ ομολογκάρεται για αγώνες superbike μια και έχει turbo. :hand
Για "φονιάδες γιγάντων" και "πύραυλος εδάφους εδάφους " είναι εντυπωσιακά σαν περιγραφή! 8)

Ομως, ένα είναι σίγουρο για το H2R.... το Hayabusa (2015) και το ZZR1400 (2015) μπροστά του ΔΕΝ έχουν καμία ελπίδα! (απο θέμα επιδόσεων ) ;)
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό billis 1050 » 20 Δεκ 2014, 00:55

voyager1970 έγραψε:
billis 1050 έγραψε:Tελικά αυτά που ειπώθηκαν στις προηγούμενες σελίδες είχαν κάποια βάση δεν θα είναι τελικά ο πύραυλος εδάφους εδάφους ούτε και ο φονέας γιγάντων οπως λεγόταν..Ελπίζω τουλάχιστον να έχει αξιοπρεπή απόδοση στην πίστα γιατι για superbike το πλασαρουν.... :frrr:


Φίλε billi,

Το συγκεκριμένο (H2R) ΔΕΝ είναι superbike αλλά hyperbike/ ultrabike.
Το συγκεκριμένο (H2R) ΔΕΝ ομολογκάρεται για αγώνες superbike μια και έχει turbo. :hand
Για "φονιάδες γιγάντων" και "πύραυλος εδάφους εδάφους " είναι εντυπωσιακά σαν περιγραφή! 8)

Ομως, ένα είναι σίγουρο για το H2R.... το Hayabusa (2015) και το ZZR1400 (2015) μπροστά του ΔΕΝ έχουν καμία ελπίδα! (απο θέμα επιδόσεων ) ;)


Μισο λεπτο γιατι τα μπερδευεις..... :hand Μιλησα πουθενα εγω για το H2R..??Μιλαω για το H2 σαν στοκ πολιτικο μηχανακι το οποιο για μενα θα κυμαινεται κοντα σε επιδοσεις με τα υπολοιπα...Οσον αφορα τις κατηγοριες....Δηλαδη εσυ σε ποια κατηγορια θα το βαλεις ενα μηχανακι με σχεδον ανυπαρκτη σελα συνεπιβατη στα 1000 κυβικα με αυτο το στησιμο...???3 σελιδες πισω ειπωθηκε κατι για 225 κλπ...Τελικα 200 αλογα με 238 κιλα εργοστασιακα οχι τοσο καλο τελικα ε...??Το χαρακτηριζεις hyperbike????Γιατι μεχρι τωρα τα hyperbike ειναι 1200++ με σελαρες δυνατοτητες ταξιδιου περιορισμενες δυνατοτητες σε πιστα και σχετικα ανετα....Δεν νομιζω το h2 να το χαρακτηριζει κατι απο αυτα....Τελος επειδη βλεπω οτι εχεις μια αντιπαθεια στο busa και στον ζουζουρα να σου θυμισω οτι το busa μπηκε στα 9' δευτερα το 1999.... :frrr: Ειναι ντροπη να συγκρινεις μηχανακι με 60.000 οπως ειπες τελευταιας τεχνολογιας με μηχανακι των 16.000 που βασιζεται σε μοντελο που κυκλοφορησε το 1999 και οτι ακομη και σημερα ειναι οι πιο γρηγορες μοτοσυκλετες παραγωγης στο dragstrip....Τελος μιας και θεωρεις τρομερη κινηση το H2 πες μου σε παρακαλω τι καταφερε τελικα η kawa με το να βγαλει ενα μηχανακι πιο βαρυ κοντα σε αλογα με το zx-10r του 11 με πιο μεγαλες απαιτησεις συντηρησης και το βασικοτερο πιο ακριβο...??Μην ασχολεισαι με το h2r βλεπε αυτο που μπορει να δεις διπλα σου στο φαναρι η και να αγορασεις καποια στιγμη το h2r ειναι ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ....
Άβαταρ μέλους
billis 1050
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 24 Ιαν 2013, 13:49
Μοτοσυκλέτα: Hayabusa K9


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό billis 1050 » 20 Δεκ 2014, 01:14

Ρε φιλαράκι ολο τα μηχανακια που γουστάρω κρινεις και το tiger ειναι και παλιά αγάπη...Δεν τα θυμαμαι καλα αλλα αν δεν κανω λάθος εχουμε και λέμε...Caponord 1200 125hp Gs 1200 125 hp Smt 990 115hp versys 118 hp v-strom 100hp Tiger Sport 125 hp ουσιαστικα απο το ιδιο μοτερ με πριν...Το Multistrada εχει 150 και το 1190 επισης οποτε αυτα ειναι οντως πιο <<δυνατα>> αλλα και με μεγαλυτερα μοτερ και 2κυλινδρα...Δες και την διαφορα στην τιμη ομως.... ;) Το tiger το 2007 και επειτα ηταν ειναι και θα ειναι πολυ καλη μοτοσυκλετα και μια απο τις λιγες τιμιες μοτο στα λεφτα που δινεις με αυτα που σου προσφερουν...Αχχχχχ..... :rolleyes:
Άβαταρ μέλους
billis 1050
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 24 Ιαν 2013, 13:49
Μοτοσυκλέτα: Hayabusa K9

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Άρθρα - Νέα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης