Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!

Τί είδαμε,διαβάσαμε,μας έκανε εντύπωση

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό tasos_triple » 08 Οκτ 2014, 23:12

Βασικα ηταν ερωτηση του Βασιλη αλλα καλα εκανες και το ποσταρες γιατι είναι πολύ ενδιαφερον. :thumbsup:
Μπορει η αυξηση της υποδυναμης μεσω τουρμπο να είναι σχετικα ευκολη υποθεση αλλα
oπως φαινεται και στο βιντεο η δημιουργια ενος τετοιου συστηματος μονο απλη δεν είναι.
Προερχεται από την τεχνογνωσια και τη μελετη ετων σε ανωτερα τεχνολογικα projects
tasos_triple
Newbie
Progress to next rank:
94%
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 26 Απρ 2013, 02:39
Μοτοσυκλέτα: street triple
Όνομα: tasos


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 09 Οκτ 2014, 12:48

voyager1970 έγραψε:Βλέπω ανάβει ωραία η συζήτηση και αυτό είναι εποικοδομητικό! :thumbsup:

Το να βάζουμε περιορισμούς στην ιπποδυνάμη μιας μοτοσυκλέτας (απο την στιγμή που έχει σημαντικά ηλεκτρονικά βοηθήματα), ξεκινάμε μια άλλη συζήτηση που γεννά πολλά ερωτηματικά. Ποσους ίππους; Γιατί να ισχύει μόνο για μοτοσυκλέτες; Οι 300 και 1300-ιπποι σε αμάξια είναι πιό ασφαλή; Και δεν έχει τελειωμό! :think :thinking:

Σίγουρα δεν είναι το πιο Δημοκρατικό να βγεί νομοθεσία και να Απαγορεύει μοτοσυκλέτα πολιτικής χρήσης πανω απο 100/150/200hp. Το είχαν εφαρμόσει στην Γαλλία απο το 1985 σαν μέτρο μείωσης των τροχαίων. Ομως αποδείχτηκε περίτρανα πως δεν είχε καμία αποτελεσματικότητα στον αριθμό των ατυχημάτων και πέρσι η ΕΕ τους ζήτησε να τον ανακάλεσουν σαν νόμο! :doh :hand



Συμφωνώντας και στα υπόλοιπα που έχω σβήσει φίλε μαζί σου , θα ήθελα να επισημάνω το εξής με αυτές της εξωπραγματικές ιπποδυνάμεις .

Άντε και έπιασες το lotto και το αγόρασες , με τα 225 άλογα που με ένα απαλό χάδι στο πρόγραμμα του θα το πηγαίνεις στα 250 άλογα , υποθετικά μηλάω βέβαια , αλλά σίγουρα τα turbo πειράζονται πολύ ποιο εύκολα .
Με 250 άλογα στον δημόσιο δρόμο , ειδικά στους υπέροχους ελληνικούς δρόμους με τι λάστιχα θα πατήσεις ; Θα είναι στην κουβέρτα το βράδυ περιμένοντας η θα πεις και στην καφετέρια να έχει παροχές ρεύμα έξω για της κουβέρτες να τα κρατάς ζεστά ;

Περιμένω εναγώνια τα πρώτα τεστ για το πώς θα κρατάει στον δρόμο η στην πίστα και φυσικά πόσο κοντά είναι στην πραγματικότητα αυτά που υπόσχεται η Kawasaki να δούμε τι θα βγει στα αλήθεια .

Διαφωνώ φυσικά με τα όρια αλλά οι ιπποδυνάμεις έχουν γίνει κάτι παραπάνω από υπερβολικές , απλά σε μια Γερμανία θα τα έβλεπα αλλιώς , στην ψωροκώσταινα απλά είναι εξωπραγματικά σχεδόν ακόμα και για της πίστες μας .

Συμφωνώ απόλυτα με τον Παπανδρέου στο πρώτο επανεκδοθέν motorsport μετά από τόσα χρόνια ότι ακόμα και το Suzuki GSXR- 1000 με τα 165 άλογα στον τροχό δεν οδηγιέται σε δημόσιους δρόμους , έχει απόλυτο δίκιο .

Ναι σωστά αυτές που έχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα οδηγιούνται , αλλά πια η αξία , αυτό που έχει σημασία είναι μπορείς να στύβεις το γκάζι σου χωρίς να γίνεις μακαρίτης , άμα έχεις το μηχανάκι απλά να σε οδηγάει αυτό και για να δείχνεις ότι έχεις λεφτά αγοράζεις και ένα HARLEY .

Προσωπικά επειδή έκαψα την φλάντζα της γριάς , του sprint 900s δηλαδή , από χαζομάρα μου μάλλον , ξέχασα την τάπα στην πρώτη σκάλα χωρίς να την κουμπώσω στο ψυγείο και όταν είδα την θερμοκρασία που είχε πάει από την απώλεια στο τέρμα ,ειχε πετάξει το πουλάκι , τώρα ξεφυσά αέρα στο δοχείο διαστολής , ελπίζω να είναι φλάντζα και όχι κρακ στο καπάκι , θα δούμε , αλλά κυκλοφορώ με το περήφανο Kawasaki tengai 650 που από το 90 δουλεύει στα χέρια του πρώην και τα δικά μου μετά , αδιάλειπτα τόσα και είμαι ένας ! ! ! περήφανος ιδιοκτήτης Kawasaki που έβγαλε τέτοια τοπ μοτοσυκλέτα και τους έσκισε όλους , με ένα μεγάλο (((( LOL )))) φυσικά .

:D :D :D
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 09 Οκτ 2014, 20:23

Φίλε Γιώργο,

Καταρχήν σου εύχομαι γρήγορη "ανάρρωση" στην «γριά» σου (sprint 900s)! Οσο για το Τengai-650... δεν σπάει δεν χαλάει, για αυτό το είχαν πάρει στο Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ (USMC) και λειτουργούσε και με diesel καυσιμα (με μικρή μετατροπή)!! :yessir:

Το συγκεκριμένο μοντέλο Η2, δεν νομίζω πως θα μπορείς να βάλεις εύκολα «χέρι» στο injection του. Δεν είναι σαν τα συνηθισμένα superbikes που με το ένα power-commander μπορείς να τροποποιήσεις το χαρτη του ψεκασμού. :naughty

Αλλά και πες πως τα καταφέρνεις και έχεις πρόσβαση και δίνεις παραπάνω καύσιμο, το αποτέλεσμα δεν θα είναι το αναμενόμενο. Το turbo του δεν μπορείς να το «σκαλίσεις» μια και το σύστημα λειτουργίας του δεν έχει ρυθμιστή πίεσης, όπως οι συμβατικοί κινητήρες turbo, οπότε δεν μπορείς να το αλλάξεις. Εκτός, εάν «δανειστείς» το κιτ του 2HR (300hp)...!!!

Για τα ελαστικά που αναφέρεις, νομίζω πως οι επιλογές σε αυτήν την μοτοσυκλέτα θα είναι πολύ περιορισμένες. Οπως είναι και για τα ΖΧ-14 και Hayabusa. :hand

Τέλος, το εάν μπορείς να βάλεις στον δρόμο όλα τα 165, 195, 225 ή 295 άλογα, νομίζω πως είναι αυτονόητο το τι είναι εφικτό. Ναι, ίσως σε μια καλή ΑΔΕΙΑ ευθεία και με το traction-control που βοηθά πολύ, θα το πας στιγμιαία 350km/h. Αλλά στην πρώτη στροφή... φρένα, φρένα, ΦΡΕΝΑ και με... 35, 45, 55 km/h :scared:

Προσωπικά στο δικό μου GSXR1000k7 (που το έχω κυρίως για track-day), είχα δει στο κοντέρ μου 299 km/h (~ 285 km/h πραγματικά συμφωνα με μετρήσεις του ξένου τύπου) υπό ιδανικότατες συνθήκες και «μου είχε φύγει η ούγια»! Η ιπποδύναμη του, δυναμομετρημένη στα 174,6hp (με ολόσωμη τιτανίου αγωνιστική). Γενικά θέλει πολύ προσοχή και σύνεση, διαφορετικά θα έχεις σοβαρό θέμα! help

Καταλήγοντας, θεωρώ πως ΣΠΑΝΙΑ «όλα τα άλογα» μιας υπερμοτοσυκλέτας τολμάς και μπορείς να τα «βγάλεις έξω». Οπως ακριβώς βλέπεις και με τις γρήγορες αμαξάρες στην πλειοψηφία τους. Αντε καμιά εκκίνηση σε φανάρια, ξερογκασίες και τέλος η παράσταση! :bored:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό tasos_triple » 09 Οκτ 2014, 20:48

Αυτή είναι η αξια των ηλεκτρονικων τουλαχιστον στον δρομο…να υπαρχουν οσο το δυνατον λιγοτεροι μακαριτιδες.
Νομιζω το συμαντικο είναι να μπορεις να χαιρεσαι τη μοτο σου ειτε την πας χαλαρα και απολαμβανεις τοπια ειτε την πας γρηγορα γουσταροντας την αδρεναλινη.
Είναι καλυτερα να αισθανεσαι ασφαλεια γνωριζοντας πως αν γινει καποια στραβη καποια από αυτά τα βοηθηματα θα σε σωσει παρα να πεσεις και μετα να πεις εγινε αυτό η το άλλο,τοτε είναι αργα… ας ριξουμε λιγο τον εγωισμο μας,σχεδον κανεις δεν μπορει να το παει στα ορια το εργαλειο ουτε εγινε champion επειδη κανει μια καλη σουζα η το στριβει καλυτερα από καποιον άλλο.
Οσο για το Η2 φυσικα και είναι υπερβολη.
Αλλα όπως και να εχει η kawa δεν πρεπει να ειχε στο μυαλο της την ελλαδα όταν αποφασισε να το φτιαξει ουτε φυσικα το zx10 το r1 το cbr κλπ κλπ.
Πιστευω αν ηξεραν τι επικρατει εδώ από δρομους και γενικα από νοοτροπια θα μας εκαναν εμπαργκο
Ειδα σημερα ότι ανεβασε η kawa ένα βιντεο με το h2r στη πιστα λεγοντας ότι είναι ‘κοφτερο’ , μαζι με σενα περιμενω να δω κι εγω ποσο θα είναι στη πραγματικοτητα.
Από τη ducati και τη desmo rr απογοητευτηκα μιας και δεν ηταν τοσο κοφτερη οσο λεγανε ότι ηταν, μιας και από συγκρητικο στο mcn στη πιστα ηταν πιο αργη από την 1098r που στοιχιζει πολύ λιγοτερα και που είναι και την ιδιας εταιριας
tasos_triple
Newbie
Progress to next rank:
94%
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 26 Απρ 2013, 02:39
Μοτοσυκλέτα: street triple
Όνομα: tasos


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 10 Οκτ 2014, 21:26

Σήμερα ανέβασε η Kawasaki ένα ωραίο video που δείχνει τον τρόπο συγκόλησεις του πανίσχυρου πλαισίου-χωροδικτύωμα. Οι κoλλήσεις γίνονται εξ ολοκλήρου απο ρομπότ της Kawasaki!!! :yessir: :thumbsup:

Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 11 Οκτ 2014, 18:03

voyager1970 σε ευχαριστώ για της ευχές φίλε , θα προσπαθήσω να επιστρέψει η γριά από σεβασμό στο ότι τόσα χρόνια με υπηρέτησε χωρίς να κάνει κιχ ούτε μια φορά , η μόνη βλάβη ήταν ένας αισθητήρας ανάφλεξης που άλλαξα με κόστος 50€ και σε αυτή την περίπτωση δεν με άφησε , μου έσβησε κάνα δυο φόρες με τα από κάνα λεπτό ξαναέπαιρνε μπροστά τλς πα .

Βέβαια θέλει και δισκόπλακες και αλυσογράναζα και λάστιχα , πιθανόν να είναι ποιο φτηνό να αγοράσω κάτι μεταχειρισμένο όταν βέβαια μου πέσουν φράγκα στα χέρια γιατί τώρα το ταμείο είναι μείον .
Θα δούμε τι θα φέρει η τύχη , ευτυχώς υπάρχουν στα σκαριά κάνα δυο καλές σε αποδοχές εργασίες στο άμεσο μέλλον , δυστυχώς αυτή την στιγμή είμαι άνεργος , δεν θα μου κακόπεφτε ένα 800ρακι τιγράκι με ABS καθόλου μα καθόλου .

Ναι όπως το λες το tengai είναι βράχος , έχω φάει τα μούτρα μου βέβαια με το προηγούμενο που είχα μου έσπασε ένα γρανάζι του αντικραδασμικού άξονα έχει τρις και έφαγα την μοναδική τούμπα μου έως τώρα με καμιά 150κμ με βγαλμένο ώμο και ένα καλό κάταγμα στο δεξί χέρι , από το 1971 με την πρώτη μοτοσυκλέτα μου την montesa250 rapita και της καμιά 20 μετά , GS1000 , GP1000 , κάμποσα 750 , leman 850 και κάτι ψιλά που λέει ο Ζαμπέτας δεν είχα άλλο μπίστο σε δρόμο τουλάχιστον , αλλά ευθυνόμουν μόνο εγώ για αυτό .

Όλα τα forum στην USA βοούσαν για το παλιό γρανάζι αυτό του αντικραδασμικού που έσπαγε , το είχα αγοράσει το καινούργιο μονοκόμματο και βελτιωμένο και το κράταγα στο ράφι όμως σαν τους έξυπνους με το κράνος στον αγκώνα , ώσπου έσπασε μπλοκάρισε το μοτέρ και την πίσω ρόδα κόκκαλο και με έριξε , το μηχανάκι είχε 250.000κμ και πάνω , βέβαια το έβαλα σε αυτό που κυκλοφορώ τώρα που αγοράστηκε σε αντικατάσταση του παλιού , απλά έχω κρατήσει και το παλιό για ανταλλακτικά καθότι δεν έσπασε στο υπόλοιπο πλαίσιο από την τούμπα ούτε ένα καθρέφτη το ρημάδι .
Τλς πα εκτός θέματος του πόστου αυτά και συγγνώμη από τα υπόλοιπα παιδιά αλλά στο θέμα μας τώρα .

Το μοτέρ του ΗR μπορεί να μην έχει waste valve για τα καυσαέρια αλλά σαφώς θα ρυθμίζει μέσο του σασμάν που μεταδίδει την κίνηση στο turbo την πίεση ρυθμίζοντας ροπή και ιπποδύναμη από εκεί , δεν γίνετε και αλλιώς άλλωστε .

Η εμπειρία έχει δήξει ότι και κλειδωμένο να είναι , δεν ξέρω για αυτό το μοντέλο τι θα γίνει εικάζω απλά βέβαια , σπάει το πρόγραμμα , ίσως αν δεν βγει σε μαζική παραγωγή να μην ασχοληθούν σχετικές εταιρίες , αλλά επειδή το κόστος ανάπτυξης ενός τέτοιου καινούργιου προγράμματος είναι μικρό , πιθανότατα να κυκλοφορήσουν από σχετικούς άρρωστους χακεράδες όπως σχεδόν σε όλα τα μηχανάκια με σπασμένα προγράμματα .
Εικάζω βέβαια θα τα δούμε στην πράξη αυτά στο μέλλον .

Το K7 φίλε , πολύ όμορφο μηχανάκι , το έχεις οπότε ξέρεις από πρώτο χέρι ότι σε δημόσιο δρόμο είναι ουτοπία τα παραπάνω άλογα και αυτά του Κ7 φτάνουν και περισσεύουν .
Ίσως σε ένα ΖΖ1400 σε ένα που δεν τον νοιάζει πόσο θα πλήρωση σε λάστιχα και αλυσογράναζα αν και με βαλίτσες απαγορεύεται θεωρικά να τα εκμεταλλευτεί να του δίνουν το τοπ ταξίδι σε ευρωπαϊκούς δρόμους , αλλά με πολλά ρίσκα και για την ζωή του και για την τσέπη του αν τον γράψουν στην Ευρώπη με ταχύτητες πάνω από τα 200κμ ας μπορεί να τα πάει .
Το ZZ1400 και το HAYABUSA με τα κιλά τους και την αεροδυναμική τους τα εξευμενίζουν κατά κάποιο τρόπο αυτά τα άλογα , αλλά ένα ελαφρύ μηχανάκι σουπερ σπορ με αλλά 20-30 ροπάτα μάλιστα άλογα ακόμα μετά αγγίζει τα καθαρόαιμα πια αγωνιστικά .

Δεν μπορούμε να σταματήσουμε φυσικά την πρόοδο ας είναι υπερβολή ειδικά για την χώρα μας , θα δούμε ανάλογες βολίδες και από τους άλλους .

Αυτό που μου αρέσει στο ΗR είναι η επιστροφή στα μεταλλικά πλαίσια που και γερά είναι και μάλλον ποιο ελαφριά από τα αλουμινένια , άλλο το τι επέβαλε η μόδα και το μάρκετινγκ με τα motogp κάνοντας τα πολιτικά μηχανάκια μόλις ακουμπήσουν το αλουμινένιο πλαίσιο κάτω να τρέχεις και να μην φτάνεις .
Ελπίζω να βγουν και φτηνότερα μοντέλα με αφορμή αυτό με ατσάλινα πλαίσια , αν και η Kawasaki έχει αρκετά τέτοια στην γκάμα της .

Η TRIUMPH να δούμε πότε θα βγάλει κάτι ανάλογο με το 675 στα 1050 , εκεί θα πέσει γέλιο της αρκούδας , εγώ το περιμένω ότι κάτι μπορεί να σκάσει στο άμεσο μέλλον .

:D :D :D
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 14 Οκτ 2014, 17:05

Η Kawasaki ανέβασε σήμερα καινούριο video που δείχνει τον τρόπο κατασκευής του στροφείου του turbo της από μονομπόκ κράματος αλουμινίου (billet) μη ανακοινώσιμης σύστασης υλικου, με μηχανήματα καταπληκτικής ακρίβειας και ποιοτικού ελέγχου!
Είναι ένα μηχανολογικό κόσμημα... αξίας σαν ανταλλακτικό... όσο ένα καινούριο φτηνό rolex (οχι "μαϊμού")!

Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 17 Οκτ 2014, 12:57

Σήμερα η Kawasaki ανέβασε σχετικό βίντεο της που δείχνει τα βασικά ηλεκτρονικά βοηθήματα στο "Θηρίο". Αυτά το κάνουν σχετικά "ευκολοδήγητο" για τον τυχερό αναβάτη που θέλει να το τρέξει:

- ABS τελευταίας γενιάς (KIBC, KEBC)
- Traction Control τελευταίας γενιάς (KTRC) με ανάλογες επιλογές.
- Lunch Control τελευταίας γενιάς (KLCM)
- Ηλεκτρονικό stabilizer τιμονιού (2ης γενιάς), με διαγνωστικό στα όργανα.
- Quick Shifter, με διαγνωστικό στα όργανα.



Μόνο ρυθμιστή για τα πλαϊνά πτερύγια δεν έχει... ακόμη!

A! Εχει υδραυλικό συμπλέκτη...!!!
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 23 Οκτ 2014, 01:01

Εχουμε δύο ωραία πρόσφατα βίντεο της Kawasaki για την κατασκευή των κυλίδρων στο πλόκ του κινητήρα. Δηλαδή δεν έχει πρεσαριστά χιτώνια αλλά είναι κατασκευασμένα πάνω στο κορμό (μονομπλόκ) του κινητήρα!

Ομοίως στο δεύτερο βίντεο, η κυλινδροκεφαλή δεν είναι χυτή αλλά κατασκευασμένη εξολοκλήρου απο μηχανές CNC. Επίσεις και οι βαλβίδες εξαγωγής είναι απο κράμα μετάλου με κατεργασία κατάληλη για αντοχή σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες καυσαερίων. Οι λαιμοί στις εξαγωγές του κινητήρα είναι σε διάταξη επίπεδη/οβάλ (α λά F1) για καλύτερη ροή καυσαερίων. Αλουμινένιο Φιλτροκούτι αέρα κλπ. κλπ. :|



Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 23 Οκτ 2014, 21:12

voyager1970 έγραψε:Εχουμε δύο ωραία πρόσφατα βίντεο της Kawasaki για την κατασκευή των κυλίδρων στο πλόκ του κινητήρα. Δηλαδή δεν έχει πρεσαριστά χιτώνια αλλά είναι κατασκευασμένα πάνω στο κορμό (μονομπλόκ) του κινητήρα!

Ομοίως στο δεύτερο βίντεο, η κυλινδροκεφαλή δεν είναι χυτή αλλά κατασκευασμένη εξολοκλήρου απο μηχανές CNC. Επίσεις και οι βαλβίδες εξαγωγής είναι απο κράμα μετάλου με κατεργασία κατάληλη για αντοχή σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες καυσαερίων. Οι λαιμοί στις εξαγωγές του κινητήρα είναι σε διάταξη επίπεδη/οβάλ (α λά F1) για καλύτερη ροή καυσαερίων. Αλουμινένιο Φιλτροκούτι αέρα κλπ. κλπ. :|



Ετσι φίλε μου , βέβαια χιτώνια από αλουμίνιο δεν παίζουν , σίγουρα θα γίνεται επιμετάλλωση με σκληρό κράμα η επίστρωση κεραμικού υλικού στα κύλινδρα .
Ομοίως η κυλινδροκεφαλή είναι χυτή δεν γίνεται αλλιώς με της εσωτερικές διόδους ψυκτικού μέσου , ο θάλαμος καύσης είναι επεξεργασμένος μηχανικά .
Ακραίες τεχνολογίες και πρέπει να βιαστούν γιατί και το νέο R1 φημολογείται πως θα έχει 230 άλογα και όλα τα σύγχρονα καλούδια έλεγχου .
Άναψε η μάχη για τα καλά , για να δούμε τι θα κάνει και η SUZUKI . . .
:D
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 24 Οκτ 2014, 00:32

Φίλε Γιώργο,

Απο την έκθεση της Κολωνίας τα μοντέλα της Suzuki αλλά και της Honda δεν ήταν κάτι σπουδαίο. :bored:
Η Suzuki με τα GSXR1000 σε χρώματα motoGP-2015 και δαγκάνες Brembo. Οσο για το Hayabusa του 2015 παρέμεινε στα 1340cc, με τον κλασικό επιλογέα 3-θεσεων ψεκασμού (A,B,C). Το νέο που του βάλανε είναι το ABS (επιτέλους) και δαγκάνες Brembo μονομπλοκ (σειρά M-4).
Το V-Strom 1000 του 2015 είναι με ABS και traction control... αλλά με 100-ίππους ονομαστικούς (ΜΟΝΟ)!

Οσο για την Honda... κανένα νέο μοντέλο. Ισως να εμφανίσει το καινούριο Africa-1000 στην έκθεση του Μιλάνου, αλλά δεν είναι σίγουρο. Η Honda πια δίνει έμφαση στα scooter και στα commuter (μια και αυτά έχουν την μεγαλύτερη παραγωγή) παρά σε superbikes και on-off.

Επι της ευκαιρίας, η «γριά» σου (sprint 900s) ανάρωσε;;
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 27 Οκτ 2014, 16:05

voyager1970 έγραψε:Φίλε Γιώργο,

Απο την έκθεση της Κολωνίας τα μοντέλα της Suzuki αλλά και της Honda δεν ήταν κάτι σπουδαίο. :bored:
Η Suzuki με τα GSXR1000 σε χρώματα motoGP-2015 και δαγκάνες Brembo. Οσο για το Hayabusa του 2015 παρέμεινε στα 1340cc, με τον κλασικό επιλογέα 3-θεσεων ψεκασμού (A,B,C). Το νέο που του βάλανε είναι το ABS (επιτέλους) και δαγκάνες Brembo μονομπλοκ (σειρά M-4).
Το V-Strom 1000 του 2015 είναι με ABS και traction control... αλλά με 100-ίππους ονομαστικούς (ΜΟΝΟ)!

Οσο για την Honda... κανένα νέο μοντέλο. Ισως να εμφανίσει το καινούριο Africa-1000 στην έκθεση του Μιλάνου, αλλά δεν είναι σίγουρο. Η Honda πια δίνει έμφαση στα scooter και στα commuter (μια και αυτά έχουν την μεγαλύτερη παραγωγή) παρά σε superbikes και on-off.

Επι της ευκαιρίας, η «γριά» σου (sprint 900s) ανάρωσε;;


Εγώ για αυτό το R1 αναφέρομαι φίλε στο video που παραθέτω .
Καλά και γρήγορα τα ZZ1400 και HAYABUSA αλλά δεν είναι σκληροπυρηνικές σπορ μοτοσυκλέτες , είναι απλά γρήγορα θωρηκτά .
Και η SUZUKI έχει κάτι πολύ γρήγορο στα σκαριά για να το βγάλει μόλις και αυτή μπει στα motogp του χρόνου .
Θα πάρει φωτιά η κατηγορία σίγουρα , θα πρέπει όπως πάμε να είσαι πρωταθλητής Ελλάδας για να αγοράσεις ένα από αυτά τα μηχανάκια , lol .
Αχ βαχ το sprint με κοιτάζει με μαράζι να φεύγω με την γκέισα , περιμένουμε το χρηματοδοτικό πρωτόκολλο και ξέρεις αυτές της μέρες σε αυτά τα πρωτοκόλλα κολλάμε συνέχεια φίλε , αλλά που θα πάει , θα γίνει και αυτή .

:D :D
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Άρθρα - Νέα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης